Ol@f Odesláno Leden 1, 2011 Sdílet Odesláno Leden 1, 2011 Sanitku s tou uz jezdim 2 roky. Pokud se da verit tomu vagu tak to tlacilo tech 2500 mbar. puvodni turbo takze 180 tkm. Docela me zarazi tech 340Nm pac je to o 20 vic nez specifikace SA, vim ze obcas je to auto naladneny na vyssi vykon ale po tolika km a jeste sanitkou pod kapotou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Leden 1, 2011 Sdílet Odesláno Leden 1, 2011 Sanitku s tou uz jezdim 2 roky. Pokud se da verit tomu vagu tak to tlacilo tech 2500 mbar. puvodni turbo takze 180 tkm. Docela me zarazi tech 340Nm pac je to o 20 vic nez specifikace SA, vim ze obcas je to auto naladneny na vyssi vykon ale po tolika km a jeste sanitkou pod kapotou. A bere si hodě olej ??? koukal jsi na spodní hadici od turba není v ní moc oleje (nějaký olej tam určitě bude ) to měření vagem ber s rezervou :D já osobně bych prohlédnu l vedení k turbu a jestli je vše ok tak turbo ven a buď repas a nebo fungláček 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Leden 1, 2011 Sdílet Odesláno Leden 1, 2011 olej ok zhruba 1.5 l na 15 000 km hadice sam zadny urcite neprohlidnu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
milhausek Odesláno Leden 1, 2011 Sdílet Odesláno Leden 1, 2011 N75 OII nemá - nemá samostatně.. viděl bych to na regulaci turba - vyčistit! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Leden 1, 2011 Sdílet Odesláno Leden 1, 2011 myslis jako odstraneni carbonu z lopatek? to uz muzu rovnou repasovat. Vzhledem k tomu, ze mam pocit ze u dvoulitru je potreba u vymeny popustit motor tak je to radost. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Leden 2, 2011 Autor Sdílet Odesláno Leden 2, 2011 Hele, myslím že motor ne, ale poloosa musí ven. Někde jsem viděl i návod jak vyndat turbo horem, ale bylo to mrcasení a půl věcí ven. Myslím že spodem to bude jednoduuší i rychlejší. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Miťo Odesláno Leden 12, 2011 Sdílet Odesláno Leden 12, 2011 Chalani ešte mám jednu otázku. Je to normálne, že tie dvojlitre sú do 2500 otáčok také lenivé, že by ma vtedy obehla aj 120 alebo mám zase niečo riešiť. Lebo do 2500 otáčok nič moc ale potom sa to rozbehne. Ahoj mám tento 2.0 Tdi a musím ti oponovať ,to auto od asi 1700 otáčok je raketa, to bol dôvod prečo som kúpil 2.0tdi a nie 1,9Tdi ten rozdiel vo výkone je jednoznačne veľký. Pravdepodobne tam asi niečo nemáš na poriadku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
milhausek Odesláno Leden 14, 2011 Sdílet Odesláno Leden 14, 2011 a co hlava, na tu teprve čekáš? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KITT Odesláno Březen 31, 2011 Sdílet Odesláno Březen 31, 2011 Mám tento motor ve služební combi, koupil jsem v němec se 44t, teď najeto 138t 30%město 70%dálnice.Pokazila se škrticí klapka (opravili zadarmo kulance), svorkovnice airbagu oprava cca 1t kč, teď jsem objednal žhavící svíčky (jak bylo -18 tak špatně startovala), je slyšet setrvačník (dokud to půjde budu jezdit, pak výměna). Olej, rozvody, zadní tlumiče beru jak normál opotřebení. Jede pěkně a za slušný peníze Takže patřím k těm spokojenějším ;) Ve 160t ventilátor topení - 4,5t, spojka setrvák sachs 13t, vše cc-autodily, 170t hlava - 23t ve škodě- 50% hradil koncern, ale musel jsem sám volat na info linku, garanční technik mě a do poslední chvíle mi tvrdil, že nic nedají. Už to tak veselý není 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Březen 31, 2011 Sdílet Odesláno Březen 31, 2011 ventilator topeni jako jedna z tech velkejch sahar u chladice ??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KITT Odesláno Březen 31, 2011 Sdílet Odesláno Březen 31, 2011 Nee, myslím přímo v topení v autě. To co fouká vzduch. V zimě bez fukaru je to skoro na odtah :-( není čím si ofouknout sklo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KITT Odesláno Červenec 12, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 12, 2011 176t klima chladič 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Atila Odesláno Červenec 24, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2011 Musím se s vámi podělit o jednu zkušenost.Minulí pátek jsme se chystali na odjezd do Italie.Plánovaný odjezd asi ve 2 ráno.Asi v 18.00 hod. sem zajížděl do Tesca,a najednou rána jak kráva,a začalo to vydávat děsivý zvuky.Myslel sem že mi upadl výfuk,ale nic.Kouknu pod kapotu a motor na jedné straně (co je pal. filtr)byl asi o 15 cm níže.Tak si říkám že mám po dovolený.Přijel pro mě kámoš a na tyči jsme to odtáhli.A pak mi vše vysvětlil. Když se dělají rozvody (dělal mi je známý asi před měsícem),tak se musí rovnou měnit i šrouby na držáku motoru,protože pak už nemají tu pevnost. Tak že mě se ustřihly a motor spadnul.Jsou tři co jsou zašroubovaný do bloku motoru. Naštěstí mi to kamarád dal dohromady (dělal to do 23.00),vytočil ty starý zalomený z motoru a dal nový šrouby a já mohl odjet na dovolenou. Tak že má rada pro ty co budou dělat rozvody:nechte si vyměnit i ty tři šrouby co jsou z držáku do motoru (jeden stojí asi 100,-),a budete mít klid. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Baurak Odesláno Srpen 1, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 1, 2011 mam 2.0tdi (103kw) a ted o vikendu se me stalo, ze auto nechtelo nastartovat. Celou noc bylo v garazi a odpoledne jsem do toho skocil a nic. Motor tocil uplne normalne ale nechtelo to chytit. Ve finale jsem to zkusil chvilku podrzet a po cca. 10 vterinach to chytlo. Nevite cim by to mohlo byt?? spatnou naftu abych asi vyloucil pac tankuju Agip nebo Shell. Za kazdy tip budu rad. Diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Srpen 1, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 1, 2011 zkus vyměnit palivový filtr :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Baurak Odesláno Srpen 1, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 1, 2011 ten se menil pred asi 2000tkm :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Srpen 1, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 1, 2011 diagnostika byla ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Baurak Odesláno Srpen 1, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 1, 2011 neni zatim nic, udelalo to jednou a od te doby pohoda, tak me jen napadlo hodit dotaz, i kdyz je me naprosto jasny, ze je tezky na to odpovedet. Ale treba se nekomu stalo neco podobneho a ma zkusenost :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Srpen 1, 2011 Autor Sdílet Odesláno Srpen 1, 2011 Tady máš odpověď 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Baurak Odesláno Srpen 2, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 2, 2011 nooo to vypada hodne podobne tomu co se me stalo. Super diky za odpoved :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
soundter Odesláno Srpen 31, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2011 ahoj potřeboval bych radu ohledně tepleho startu OII 2.0 BKD 103kW pokud je motor ohřatý na provoz. teplotu tak ma problem naskočit dost dlouho točí než chytne za studena jde na jedno otočení jak to co nejednodušeji odstranit diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Srpen 31, 2011 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2011 nevim co je dlouho ale me pomohla vymena baterie, nejlepe zkusit pripojit druhe auto na kabely a zkusit jestli to zkrati dobu startu. Pokud ne muze pomoct repas starteru pac s tim mozna netoci jak ma, posledni pro nektere vsak prvni moznost je upravy staartovaci davky paliva. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
soundter Odesláno Září 1, 2011 Sdílet Odesláno Září 1, 2011 kde to dokašou udělat tu změnu davky paliva ja jsem z Litoměřic pokud možno nejaky kontakt na firmy co to dělaj diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Září 1, 2011 Sdílet Odesláno Září 1, 2011 mozna to zvladnou i kluci klubovy elektrikari, spolu s diagnostikou jestli to fakt neni to baterkou pripadne necim jinym 0 Citovat Odkaz ke komentáři
soundter Odesláno Září 1, 2011 Sdílet Odesláno Září 1, 2011 baterka to nebude ta je zanovní a točí super teplej start asi tak kolem 5 vteřin točí motor a pak chytne tak nevím 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Září 1, 2011 Autor Sdílet Odesláno Září 1, 2011 Jak poznáš, že točí super? Pokud má startér nižší otáčky, tak to blbě chytá. A nižší ot. má buď proto, že je vojetej, nebo baterka nedává co by měla. I zánovní aku může bejt na h... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
soundter Odesláno Září 5, 2011 Sdílet Odesláno Září 5, 2011 to je pravda že nepoznám jestli točí startér přesně tak jak má ale že za studena jde na první otočení a při teplem motoru na provoz. teplotu to chytá špatně to my neni jasný starter mužu rozebrat to není problém ale aby to nebylo zbytečný tak nevým necham si poradit kdo co a jak proto dělal 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Září 5, 2011 Sdílet Odesláno Září 5, 2011 me to slo na studenej taky v pohode a na teplej problem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
soundter Odesláno Září 6, 2011 Sdílet Odesláno Září 6, 2011 tak jse ma tedy zaměřit na co diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
soundter Odesláno Září 24, 2011 Sdílet Odesláno Září 24, 2011 me to slo na studenej taky v pohode a na teplej problem a jak jsi to řešíl ty teplé starty diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.