Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Doporučené příspěvky

Sanitku s tou uz jezdim 2 roky. Pokud se da verit tomu vagu tak to tlacilo tech 2500 mbar. puvodni turbo takze 180 tkm. Docela me zarazi tech 340Nm pac je to o 20 vic nez specifikace SA, vim ze obcas je to auto naladneny na vyssi vykon ale po tolika km a jeste sanitkou pod kapotou.

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
Sanitku s tou uz jezdim 2 roky. Pokud se da verit tomu vagu tak to tlacilo tech 2500 mbar. puvodni turbo takze 180 tkm. Docela me zarazi tech 340Nm pac je to o 20 vic nez specifikace SA, vim ze obcas je to auto naladneny na vyssi vykon ale po tolika km a jeste sanitkou pod kapotou.

A bere si hodě olej ??? koukal jsi na spodní hadici od turba není v ní moc oleje (nějaký olej tam určitě bude ) to měření vagem ber s rezervou :D já osobně bych prohlédnu l vedení k turbu a jestli je vše ok tak turbo ven a buď repas a nebo fungláček :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Chalani ešte mám jednu otázku. Je to normálne, že tie dvojlitre sú do 2500 otáčok také lenivé, že by ma vtedy obehla aj 120 alebo mám zase niečo riešiť. Lebo do 2500 otáčok nič moc ale potom sa to rozbehne.

 

Ahoj mám tento 2.0 Tdi a musím ti oponovať ,to auto od asi 1700 otáčok je raketa, to bol dôvod prečo som kúpil 2.0tdi a nie 1,9Tdi ten rozdiel vo výkone je jednoznačne veľký.

Pravdepodobne tam asi niečo nemáš na poriadku.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
Mám tento motor ve služební combi, koupil jsem v němec se 44t, teď najeto 138t 30%město 70%dálnice.

Pokazila se škrticí klapka (opravili zadarmo kulance), svorkovnice airbagu oprava cca 1t kč, teď jsem objednal

žhavící svíčky (jak bylo -18 tak špatně startovala), je slyšet setrvačník (dokud to půjde budu jezdit, pak výměna).

Olej, rozvody, zadní tlumiče beru jak normál opotřebení.

Jede pěkně a za slušný peníze :palec:

 

Takže patřím k těm spokojenějším ;)

 

Ve 160t ventilátor topení - 4,5t, spojka setrvák sachs 13t, vše cc-autodily, 170t hlava - 23t ve škodě- 50% hradil koncern, ale musel jsem sám volat na info linku, garanční technik mě :loool:

a do poslední chvíle mi tvrdil, že nic nedají.

 

Už to tak veselý není :wacko:

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Musím se s vámi podělit o jednu zkušenost.Minulí pátek jsme se chystali na odjezd do Italie.Plánovaný odjezd asi ve 2 ráno.Asi v 18.00 hod. sem zajížděl do Tesca,a najednou rána jak kráva,a začalo to vydávat děsivý zvuky.Myslel sem že mi upadl výfuk,ale nic.Kouknu pod kapotu a motor na jedné straně (co je pal. filtr)byl asi o 15 cm níže.Tak si říkám že mám po dovolený.Přijel pro mě kámoš a na tyči jsme to odtáhli.A pak mi vše vysvětlil.

Když se dělají rozvody (dělal mi je známý asi před měsícem),tak se musí rovnou měnit i šrouby na držáku motoru,protože pak už nemají tu pevnost.

Tak že mě se ustřihly a motor spadnul.Jsou tři co jsou zašroubovaný do bloku motoru.

Naštěstí mi to kamarád dal dohromady (dělal to do 23.00),vytočil ty starý zalomený z motoru a dal nový šrouby a já mohl odjet na dovolenou.

Tak že má rada pro ty co budou dělat rozvody:nechte si vyměnit i ty tři šrouby co jsou z držáku do motoru (jeden stojí asi 100,-),a budete mít klid.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

mam 2.0tdi (103kw) a ted o vikendu se me stalo, ze auto nechtelo nastartovat. Celou noc bylo v garazi a odpoledne jsem do toho skocil a nic. Motor tocil uplne normalne ale nechtelo to chytit. Ve finale jsem to zkusil chvilku podrzet a po cca. 10 vterinach to chytlo. Nevite cim by to mohlo byt?? spatnou naftu abych asi vyloucil pac tankuju Agip nebo Shell. Za kazdy tip budu rad. Diky

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...

nevim co je dlouho ale me pomohla vymena baterie, nejlepe zkusit pripojit druhe auto na kabely a zkusit jestli to zkrati dobu startu. Pokud ne muze pomoct repas starteru pac s tim mozna netoci jak ma, posledni pro nektere vsak prvni moznost je upravy staartovaci davky paliva.

Odkaz ke komentáři

to je pravda že nepoznám jestli točí startér přesně tak jak má ale že za studena jde na první otočení a při teplem motoru na provoz. teplotu to chytá špatně to my neni jasný starter mužu rozebrat to není problém ale aby to nebylo zbytečný tak nevým necham si poradit kdo co a jak proto dělal

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...