jar_da Odesláno Září 24, 2011 Sdílet Odesláno Září 24, 2011 koupil novou baterku, tuším :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Září 25, 2011 Sdílet Odesláno Září 25, 2011 stacilo se podivat o pul stranky nahoru uz jsem ti to tam psal nevim co je dlouho ale me pomohla vymena baterie, nejlepe zkusit pripojit druhe auto na kabely a zkusit jestli to zkrati dobu startu. Pokud ne muze pomoct repas starteru pac s tim mozna netoci jak ma, posledni pro nektere vsak prvni moznost je upravy staartovaci davky paliva. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
soundter Odesláno Září 29, 2011 Sdílet Odesláno Září 29, 2011 jj tak to jo oskouším to díky za info super :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Majsi Odesláno Prosinec 19, 2011 Sdílet Odesláno Prosinec 19, 2011 Zdravim mam problem když nastartuju tak mi neco v motoru sem tam zasramoti v pohode si klepe a najednou trochu jako by preskocilo ten klepajici interval ale jak mile je motor zahraty tak to nedela je to divne neni to nejaky problem at vim radeji jinak mam uz najete 120 000km Octavia II 2.0 tdi 103kw 16w 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sedlonj Odesláno Leden 8, 2012 Sdílet Odesláno Leden 8, 2012 Ahoj všem, pročetl jsem co se dalo, ale nikde nic není. Auto už stojí v servise, ale teprve se na něm bude dělat. Chtěl bych Vás poprosit o radu co kde hledat? :-) Mám rok 12/2005 - najeto 173000km - auto jsem koupil ve 120000km a měnil akorát olej a dělal rozvody. Olej se mění vždy max 14000 km... Teď byl měněný. Už nějakou dobu mi mizí chladící kapalina a trochu oleje je v nádobce. Voda mizí zřejmě od chladiče, tam se to místo našlo.. Vše jsem se chystal tento týden řešil, ale v sobotu nastal problém. Najedu na dálnici, dám tempomat na 150 a po chvilce hláška na TLAK OLEJE. Tak jsem ubral a přestalo to. Zastavil jsem na benzínce a kontroloval olej. Vše se zdálo OK, tak jsem startoval, ale vůbec nechtělo nastartovat, chytlo po problémech asi napotřetí (baterka je nová). Najíždím zpět na dálnici a vůbec žádný výkon a jen klapání, tak jsem se na nejbližším sjezdu otočil, že pojedu domů a odvezu to rovnou do servisu. Nájezd zpět už byl trochu s výkonem, ale nešlapal jsem radši na to. Dojel jsem zpět do Prahy a na křižovatce si všiml bílého kouře. Auto jsem radši nechcípal a dovezl do servisu. Z kouře je cítit olej. Má někdo podobnou zkušenost? Májí odvést hlavu na tlakovou kontrolu, nebo by se mělo začít jinde? Díky všem za rady 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Leden 8, 2012 Sdílet Odesláno Leden 8, 2012 Těsnění pod hlavou ,hlava sakra proč jsi s tím jezdil když jsi viděl že máš v nádobce olej????? tlakovalo ti to do vodního okruhu !!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sedlonj Odesláno Leden 8, 2012 Sdílet Odesláno Leden 8, 2012 Bylo mi řečeno že to nic neudělá... :-/ No uvidíme :( Snad jsem to nepo.ral ještě více. Není to vyloženě že by tam olej byl, ale je ta voda jako by trochu mastná, ale žádná brutalita. Jestli je to olej, je jen má domněnka člověka, který tomu nerozumí :-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Leden 15, 2012 Sdílet Odesláno Leden 15, 2012 takze dvakrat behem jednoho tydne znamena ze je treba resit :lool: #1 Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-016-BKD.lbl Objednací èíslo øídící jednoky: 03G 906 016 HF HW: 028 101 229 2 Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 7000 Kódování: 0000072 Èíslo dílny: VCID: 1 Fault Found: 19559 - motor klapky saciho potrubi (V157): vadny P3103 - 000 - - - Sporadická info o závadì: Otáèky: 2415 /min Kroutící moment: 98.0 Nm Rychlost: 85.0 km/h Výkon/klapka: 29.0 % Napìtí: 14.44 V Provozní stav: 00101000 Kroutící moment: 190.0 Nm Kroutící moment: 100.0 Nm Readiness: 1 1 0 0 0 #2 Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-016-BKD.lbl Objednací èíslo øídící jednoky: 03G 906 016 HF HW: 028 101 229 2 Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 7000 Kódování: 0000072 Èíslo dílny: VCID: 1 Fault Found: 19559 - motor klapky saciho potrubi (V157): vadny P3103 - 000 - - info o závadì: Otáèky: 1890 /min Kroutící moment: 68.0 Nm Rychlost: 65.0 km/h Výkon/klapka: 23.1 % Napìtí: 14.44 V Provozní stav: 00101000 Kroutící moment: 138.0 Nm Kroutící moment: 78.0 Nm Readiness: 1 1 0 0 0 zda se ze logicky postup je: - premerit draty pac bylo uz registrovano par pripadu kdy se uklepal drat - vycistit klapku - vymenit za novou 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 15, 2012 Sdílet Odesláno Leden 15, 2012 Joooo tak to jsem zvedav ktery jouda to bude delat.... :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Leden 15, 2012 Sdílet Odesláno Leden 15, 2012 vy pane jouda vy, to zase bude Pat a Mat v akci 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Leden 15, 2012 Sdílet Odesláno Leden 15, 2012 tak draty jsou OK :wallbash: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Leden 18, 2012 Sdílet Odesláno Leden 18, 2012 tak "vrtulnicek" vyresen, vymenou klapky. Stav pohonu klapky byl jak napovidali internetove diskuse, pak dam jeste detail kde je videt jaky zub chybel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Leden 18, 2012 Sdílet Odesláno Leden 18, 2012 jj, klasika, bohužel to trápí i 1,9 :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Leden 18, 2012 Sdílet Odesláno Leden 18, 2012 Foto doplneno, motor ted zhasina kultivovaneji, takze to co jsem povazoval za odchazejici setrvak byla klapka ale verim ze setrvak na sebe nenecha dlouho cekat. Jinak EGR bylo relativne ciste bez nejakych extra vrstev nanosu takze se oplati tomu davat pravidelne (kde to jde :lool: :lool: ) kour. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bramburek228 Odesláno Únor 10, 2012 Sdílet Odesláno Únor 10, 2012 Ahoj, chci se zeptat, dnes se mi to stalo poprvé. včera jsem natankoval plnou nárž VERVA DIESEL - byla i toho i ta modrá hvezdička které by měla značit zimní naftu. ráno jsem nažhavil, nastaroval, a když jsem po cca 5km chtěl předjíždět, tak to nešlo... Turbo vůbec nereagovalo... když jsme se dostal na rovinku, za jízdy jsem vypnul motor, znovu ho nahodil a turbo fungovalo. Může to být naftou? nebo kde by mohla být chyba? žádná kontrolka mi ale nesvítila... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Únor 10, 2012 Sdílet Odesláno Únor 10, 2012 cece tak presne takhle mi udelalo asi pred rokem, nacteni diagnostiky ukazalo prekroceni plniciho tlaku a turbo po kontrole mechaniky naklapeni lopatek putovalo na repas. tady dokonce najdes jak hlaska vypadala 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bramburek228 Odesláno Únor 10, 2012 Sdílet Odesláno Únor 10, 2012 Diagnostiku nevedu :( Nekde jsem cetl, ze turba odchazeni cca 130-160tis, ne-li více... je možné, že by to už šlo na 98tis? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 10, 2012 Sdílet Odesláno Únor 10, 2012 spatne polozena otazka a spatna je i odpoved... Turbo obecne ma nejakou zivotnost kterou konstrukter spocital... Provozem tu spocitanou zivotnost muzes prodlouzit ale i zkratit... Zalezi jak se k tomu kdo chova... a tvrdit turba vydrzi jenom 100 nebo 200 tkm je blbost... je to kus od kusu (mysleno kus od kusu( ale fakt hlavne zalezi na provozu a hlavne na udrzbe... oleje atd... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Únor 10, 2012 Sdílet Odesláno Únor 10, 2012 odkud jsi ? treba je pobliz nekdo z klubaku s diagnostikou. (samozrejme muzes zajet do skodovky s pozadavkem ze chces jen vycist zavady zadnou opravu) Tady nejde o to ze by bylo turbo mrtve ale postupne se zakarbonovaval mechanismus naklapeni lopatek a ten zadrhava a proto byl v mem pripade prekrocen plnici tlak. Udelalo mi to jen jednou a dalsi dny/tydny jezdeni nic, ale protoze mam rad veci v poradku zajel jsem do servisu kde pracuje clovek co ma velice dobrou povest na dieselpower foru( do autorizaku bych s tim nesel tam budou chtit rovnou vymenit turbo za nekrestansky penize ) a ten mi nabidl vycisteni mechanismu a nejakou upravu aby turbo tak nehoukalo i s demontazi tusim za 3500 Kc. Protoze mam blizko k firme co to repasuje profesionalne nechal jsem si udelat plnej repas. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bramburek228 Odesláno Únor 10, 2012 Sdílet Odesláno Únor 10, 2012 Jsem z Královéhradeckého kraje - respektive z Trutnova. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Únor 11, 2012 Sdílet Odesláno Únor 11, 2012 hmmm, tak tam jsem zrovna celkem v pasti s napadama kdo tam ma kabel. Zkus clena jar_da vim ze ted resil nakup original kabelu, treba se nejak domluvite. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bramburek228 Odesláno Únor 11, 2012 Sdílet Odesláno Únor 11, 2012 (upraveno) Zkusím Rolbaře, ten bude teď nějspíše v někde Peci. Upraveno Únor 11, 2012 uživatelem Bramburek228 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Peter77 Odesláno Únor 19, 2012 Sdílet Odesláno Únor 19, 2012 Dobrý den, Chcel by som sa spýtat na radu .Mam problém zo žhavicmi vymením nove a za týzden sa mi pokazí aj skôr.Alebo mi napise na dosku blikanie zhavica zltou.Bolo aj tak ,ze ukazovalo problem ,zhavice sme skontrolovali a boli v poriadku .Mal som Beru , teraz som kúpil NKG 4 ks nove aj tak ten problém pretrváva.Predtým ako som kúpil auto bolo štartovanie za tepla aj za studena je jeden vrz teraz ,keď motor dosiahne pracovnú teplotu 90 stupňov to toči dlhšie. Už som vymenil aj snímač teploty vody. Na počitaci neukazuje žiadny problém, všetko je v norme.Mozete mi poradit Dakujem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Únor 21, 2012 Autor Sdílet Odesláno Únor 21, 2012 Jedu si to takhle dneska z práce a v kopci chci přidat a najednou, jako když mě někdo chytí za zadní nárazník. Auto úplně přestalo táhnout. Na rovině na 5 max. 110, plynovej pedál od půlky úplně mrtvej. Na maxu nic nesvítilo, nehulila, ale nejela. Ani ve městě, žádnej odpich, živý to bylo asi jako Felicie. Tak jsem dojel dom, vzal vercajk a vyrazil na garáž. Po nastartování a rozjezdu zase všechno OK. Tk jsem zkontroloval podtlaky k turbu a zkusil to projet. Zase to jelo normálně, během chvilky 180, odpich, jen na dvojku jsem zaregistroval jakoby zhoupnutí v zátahu. Když jsem zastavil, zkusil jsem prošlápnout plyn. Při deceleraci se ozývá takové jakoby zasyčení, jako když někde utíká vzduch. Zkusím sem dát pro ilustraci odkaz na nahrávku. Uvidím co zejtra, ale mám obavy, že se něco klube kolem turba. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 21, 2012 Sdílet Odesláno Únor 21, 2012 PODLE MNE PRASKLA TRUBKA OD TURBA...TEDA SANI... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Únor 21, 2012 Autor Sdílet Odesláno Únor 21, 2012 Tady je to natočený na telefon 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Únor 23, 2012 Sdílet Odesláno Únor 23, 2012 Tak rád bych taky přidal, něco málo do tohoto mléna, mám BKD, při koupi 93tis ted 103tis, dolito asi půl litra oleje a voda se lehce strácí když jsem to měřil tak asi 3mm za 2500km, ale možná to bude někde nějaká netěsnost, stratí se asi pulka nádobky za tech 10tis, ale není mastná netlakuje nic, vše OK, motor je kultivovanej, turbo je klasická houkačka, když jsem měl vadnej tesnící kroužek na hadici do sání tak tam trochu prolínal olej, čili počítám že turbo ještě něco vydží ale když moc tak 30tis a nebo taky 300km, ale když jsem to koupil mělo to novou klapku. ted k problému, nedočetl jsem se, při ohřívání i na 90 stupnu za studena ne, je cítit občas takove cuknutí, zachvění, otačkoměr se nehne, tuším že na Benzinu (na kterou jezdím furt) to je tišší, ale jezdím už dlouho, takže si nepamatuji, ale když tomu dám sodu a pak nechám kadlat nebo na křižovatce je to OK, jen kjdyž to netočím, to to cukne třeba jednou za 3sekundy. Nevím ale je to jak kdy, je to BKD 12/2005 původ D 1 majitel ověřené km, i servisní opravy, akorát teda nevím jestli byla dělaná hlava nebo ne, každopádně, když jsem to dotáhnul, tak jsem rozkopnul převodovku a zkontroloval a spojka a 2hmota jak nová, bez vibrací do pedálu, bez jakéhokoliv poškození, nehoním za studena, nechávám zahřát, netočím zespodu, olej ted budu měnit po 12tis, a další výměny po 10-15tis, ale bylo tedy měněno předtím po 30tis 3x, já měnil při koupi, znáte to :) Ale jak je u mě pravidlem vysere se všechno co se může vysrat. Takže se ptám vyřešil to někdo po pocukávání?? (čip? novej firm, mám v plánu jet v létě to odbrzdit,) No a to turbo dá se tam hodit něco lepšího aby to vydrželo??? ted nevím jestli tam mám KKK nebo garet, ale počítám, že tu polskou sračku, takže jestli tam hodit z RS garetta?? To samozřejmě až umře tohle stávající, ale stíhá už taky dost. Jinak vše OK a vstřiky Bosch doufám, že něco vydrží. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stanson Odesláno Únor 23, 2012 Sdílet Odesláno Únor 23, 2012 Me pri ohrivani BKD tez pocukavalo, MR 2007, vyresil to flash v autorizovanem servise. Prislo ta na cca 1000,- 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Únor 23, 2012 Sdílet Odesláno Únor 23, 2012 Takže je to softem, myslel jsem si to, protože je tam nahtranej základ po zmršeném čipu, a předtím sice víc houkalo turbo, ale zdálo se mě že to tolik necukalo, ale stejně musím přehrát kompoeltně celou jednotku, mám tam chybu hlášku poruchu žhavení. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.