Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Doporučené příspěvky

stacilo se podivat o pul stranky nahoru uz jsem ti to tam psal

 

nevim co je dlouho ale me pomohla vymena baterie, nejlepe zkusit pripojit druhe auto na kabely a zkusit jestli to zkrati dobu startu. Pokud ne muze pomoct repas starteru pac s tim mozna netoci jak ma, posledni pro nektere vsak prvni moznost je upravy staartovaci davky paliva.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zdravim mam problem když nastartuju tak mi neco v motoru sem tam zasramoti v pohode si klepe a najednou trochu jako by preskocilo ten klepajici interval ale jak mile je motor zahraty tak to nedela je to divne neni to nejaky problem at vim radeji jinak mam uz najete 120 000km Octavia II 2.0 tdi 103kw 16w

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ahoj všem,

 

pročetl jsem co se dalo, ale nikde nic není. Auto už stojí v servise, ale teprve se na něm bude dělat.

 

Chtěl bych Vás poprosit o radu co kde hledat? :-)

 

Mám rok 12/2005 - najeto 173000km - auto jsem koupil ve 120000km a měnil akorát olej a dělal rozvody. Olej se mění vždy max 14000 km... Teď byl měněný. Už nějakou dobu mi mizí chladící kapalina a trochu oleje je v nádobce. Voda mizí zřejmě od chladiče, tam se to místo našlo.. Vše jsem se chystal tento týden řešil, ale v sobotu nastal problém.

 

Najedu na dálnici, dám tempomat na 150 a po chvilce hláška na TLAK OLEJE. Tak jsem ubral a přestalo to. Zastavil jsem na benzínce a kontroloval olej. Vše se zdálo OK, tak jsem startoval, ale vůbec nechtělo nastartovat, chytlo po problémech asi napotřetí (baterka je nová). Najíždím zpět na dálnici a vůbec žádný výkon a jen klapání, tak jsem se na nejbližším sjezdu otočil, že pojedu domů a odvezu to rovnou do servisu. Nájezd zpět už byl trochu s výkonem, ale nešlapal jsem radši na to. Dojel jsem zpět do Prahy a na křižovatce si všiml bílého kouře. Auto jsem radši nechcípal a dovezl do servisu. Z kouře je cítit olej.

 

Má někdo podobnou zkušenost? Májí odvést hlavu na tlakovou kontrolu, nebo by se mělo začít jinde?

 

Díky všem za rady

Odkaz ke komentáři

Bylo mi řečeno že to nic neudělá... :-/ No uvidíme :( Snad jsem to nepo.ral ještě více.

 

Není to vyloženě že by tam olej byl, ale je ta voda jako by trochu mastná, ale žádná brutalita. Jestli je to olej, je jen má domněnka člověka, který tomu nerozumí :-(

Odkaz ke komentáři

takze dvakrat behem jednoho tydne znamena ze je treba resit :lool:

 

#1

Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-016-BKD.lbl

Objednací èíslo øídící jednoky: 03G 906 016 HF HW: 028 101 229 2

Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 7000

Kódování: 0000072

Èíslo dílny:

VCID:

1 Fault Found:

 

19559 - motor klapky saciho potrubi (V157): vadny

P3103 - 000 - - - Sporadická

info o závadì:

Otáèky: 2415 /min

Kroutící moment: 98.0 Nm

Rychlost: 85.0 km/h

Výkon/klapka: 29.0 %

Napìtí: 14.44 V

Provozní stav: 00101000

Kroutící moment: 190.0 Nm

Kroutící moment: 100.0 Nm

 

 

Readiness: 1 1 0 0 0

 

 

#2

 

Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-016-BKD.lbl

Objednací èíslo øídící jednoky: 03G 906 016 HF HW: 028 101 229 2

Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 7000

Kódování: 0000072

Èíslo dílny:

VCID:

1 Fault Found:

 

19559 - motor klapky saciho potrubi (V157): vadny

P3103 - 000 - -

info o závadì:

Otáèky: 1890 /min

Kroutící moment: 68.0 Nm

Rychlost: 65.0 km/h

Výkon/klapka: 23.1 %

Napìtí: 14.44 V

Provozní stav: 00101000

Kroutící moment: 138.0 Nm

Kroutící moment: 78.0 Nm

 

 

Readiness: 1 1 0 0 0

 

zda se ze logicky postup je:

 

- premerit draty pac bylo uz registrovano par pripadu kdy se uklepal drat

- vycistit klapku

- vymenit za novou

Odkaz ke komentáři

Foto doplneno, motor ted zhasina kultivovaneji, takze to co jsem povazoval za odchazejici setrvak byla klapka ale verim ze setrvak na sebe nenecha dlouho cekat.

 

Jinak EGR bylo relativne ciste bez nejakych extra vrstev nanosu takze se oplati tomu davat pravidelne (kde to jde :lool: :lool: ) kour.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Ahoj, chci se zeptat,

 

dnes se mi to stalo poprvé.

včera jsem natankoval plnou nárž VERVA DIESEL - byla i toho i ta modrá hvezdička které by měla značit zimní naftu.

ráno jsem nažhavil, nastaroval, a když jsem po cca 5km chtěl předjíždět, tak to nešlo... Turbo vůbec nereagovalo... když jsme se dostal na rovinku, za jízdy jsem vypnul motor, znovu ho nahodil a turbo fungovalo.

 

Může to být naftou?

nebo kde by mohla být chyba? žádná kontrolka mi ale nesvítila...

Odkaz ke komentáři

spatne polozena otazka a spatna je i odpoved... Turbo obecne ma nejakou zivotnost kterou konstrukter spocital... Provozem tu spocitanou zivotnost muzes prodlouzit ale i zkratit... Zalezi jak se k tomu kdo chova... a tvrdit turba vydrzi jenom 100 nebo 200 tkm je blbost...

je to kus od kusu (mysleno kus od kusu( ale fakt hlavne zalezi na provozu a hlavne na udrzbe... oleje atd...

Odkaz ke komentáři

odkud jsi ? treba je pobliz nekdo z klubaku s diagnostikou. (samozrejme muzes zajet do skodovky s pozadavkem ze chces jen vycist zavady zadnou opravu)

 

Tady nejde o to ze by bylo turbo mrtve ale postupne se zakarbonovaval mechanismus naklapeni lopatek a ten zadrhava a proto byl v mem pripade prekrocen plnici tlak. Udelalo mi to jen jednou a dalsi dny/tydny jezdeni nic, ale protoze mam rad veci v poradku zajel jsem do servisu kde pracuje clovek co ma velice dobrou povest na dieselpower foru( do autorizaku bych s tim nesel tam budou chtit rovnou vymenit turbo za nekrestansky penize ) a ten mi nabidl vycisteni mechanismu a nejakou upravu aby turbo tak nehoukalo i s demontazi tusim za 3500 Kc. Protoze mam blizko k firme co to repasuje profesionalne nechal jsem si udelat plnej repas.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Guest Peter77

Dobrý den,

 

Chcel by som sa spýtat na radu .Mam problém zo žhavicmi vymením nove a za týzden sa mi pokazí aj skôr.Alebo mi napise na dosku blikanie zhavica zltou.Bolo aj tak ,ze ukazovalo problem ,zhavice sme skontrolovali a boli v poriadku .Mal som Beru , teraz som kúpil NKG 4 ks nove aj tak ten problém pretrváva.Predtým ako som kúpil auto bolo štartovanie za tepla aj za studena je jeden vrz teraz ,keď motor dosiahne pracovnú teplotu 90 stupňov to toči dlhšie. Už som vymenil aj snímač teploty vody. Na počitaci neukazuje žiadny problém, všetko je v norme.Mozete mi poradit Dakujem.

Odkaz ke komentáři

Jedu si to takhle dneska z práce a v kopci chci přidat a najednou, jako když mě někdo chytí za zadní nárazník. Auto úplně přestalo táhnout. Na rovině na 5 max. 110, plynovej pedál od půlky úplně mrtvej. Na maxu nic nesvítilo, nehulila, ale nejela. Ani ve městě, žádnej odpich, živý to bylo asi jako Felicie. Tak jsem dojel dom, vzal vercajk a vyrazil na garáž. Po nastartování a rozjezdu zase všechno OK. Tk jsem zkontroloval podtlaky k turbu a zkusil to projet. Zase to jelo normálně, během chvilky 180, odpich, jen na dvojku jsem zaregistroval jakoby zhoupnutí v zátahu. Když jsem zastavil, zkusil jsem prošlápnout plyn. Při deceleraci se ozývá takové jakoby zasyčení, jako když někde utíká vzduch. Zkusím sem dát pro ilustraci odkaz na nahrávku. Uvidím co zejtra, ale mám obavy, že se něco klube kolem turba. :wallbash:

Odkaz ke komentáři

Tak rád bych taky přidal, něco málo do tohoto mléna, mám BKD, při koupi 93tis ted 103tis, dolito asi půl litra oleje a voda se lehce strácí když jsem to měřil tak asi 3mm za 2500km, ale možná to bude někde nějaká netěsnost, stratí se asi pulka nádobky za tech 10tis, ale není mastná netlakuje nic, vše OK, motor je kultivovanej, turbo je klasická houkačka, když jsem měl vadnej tesnící kroužek na hadici do sání tak tam trochu prolínal olej, čili počítám že turbo ještě něco vydží ale když moc tak 30tis a nebo taky 300km, ale když jsem to koupil mělo to novou klapku.

ted k problému, nedočetl jsem se, při ohřívání i na 90 stupnu za studena ne, je cítit občas takove cuknutí, zachvění, otačkoměr se nehne, tuším že na Benzinu (na kterou jezdím furt) to je tišší, ale jezdím už dlouho, takže si nepamatuji, ale když tomu dám sodu a pak nechám kadlat nebo na křižovatce je to OK, jen kjdyž to netočím, to to cukne třeba jednou za 3sekundy. Nevím ale je to jak kdy, je to BKD 12/2005 původ D 1 majitel ověřené km, i servisní opravy, akorát teda nevím jestli byla dělaná hlava nebo ne, každopádně, když jsem to dotáhnul, tak jsem rozkopnul převodovku a zkontroloval a spojka a 2hmota jak nová, bez vibrací do pedálu, bez jakéhokoliv poškození, nehoním za studena, nechávám zahřát, netočím zespodu, olej ted budu měnit po 12tis, a další výměny po 10-15tis, ale bylo tedy měněno předtím po 30tis 3x, já měnil při koupi, znáte to :)

Ale jak je u mě pravidlem vysere se všechno co se může vysrat.

Takže se ptám vyřešil to někdo po pocukávání?? (čip? novej firm, mám v plánu jet v létě to odbrzdit,)

No a to turbo dá se tam hodit něco lepšího aby to vydrželo??? ted nevím jestli tam mám KKK nebo garet, ale počítám, že tu polskou sračku, takže jestli tam hodit z RS garetta??

To samozřejmě až umře tohle stávající, ale stíhá už taky dost.

Jinak vše OK a vstřiky Bosch doufám, že něco vydrží.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...