Holy Odesláno Leden 30, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 30, 2010 (upraveno) A hlavně..nenechávat jí zaparkovanou "na kvalt", což dělá většina českých řidičů, ale na ruční brzdu....pokud tam necháš kvalt, dvouhmota se jednostranně zatěžuje a to jí taky nedělá dvakrát dobře a dalším negativem je postuné zareznutí lanovodu ruční brzdy...Takže když parkuju na kvalt tak jen když hlásí extra mrazy, jinak vždycky na ručku Upraveno Leden 30, 2010 uživatelem Holy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Leden 30, 2010 Sdílet Odesláno Leden 30, 2010 nenechavat na kvalt a co podle tebe s konstruktem? Staci kdyz tu rychlost hodis kdy je auto v klidu a nic na setrvak netlaci 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Leden 30, 2010 Sdílet Odesláno Leden 30, 2010 Holy: počkat...ty parkuješ tak že zařadiš neutral a dáš ručku??? :( To slyším snad poprvé v životě :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RemyZero Odesláno Leden 30, 2010 Sdílet Odesláno Leden 30, 2010 On spíš myslel, že nejdřív zatáhne ručku a potom hodí kvalt .... a ne, že prostě hodíš kvalt a auto se zhoupne do kvaltu a škubne to, tím potom ten setrvák trpí ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Leden 30, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 30, 2010 (upraveno) taktak...ručku a pak kvalt...stačí malej spád komunikace a když nedáš ručku, zatěžuješ dvojhnotu. Viz návod: Upozornění! Vždy po zastavení vozidla nejprve pevně zatáhněte ruční brzdu a pak ještě zařaďte 1. rychlostní stupeň (mechanická převodovka), resp. nastavte volicí páku do polohy P (automatické převodovka). Upraveno Leden 30, 2010 uživatelem Holy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
čermi Odesláno Leden 31, 2010 Sdílet Odesláno Leden 31, 2010 Kamarád mě poprosil: mam 2.0 TDI 103 kw bkd . muj problem je v tom ze když jedu a mam na otackomeru tak 1500 otacek a prudce slapnu na plyn,tak auto zactne silne skubat trva to asi tak do 2000 otacek a pak to prestane a jede uplne normalne je uplne jedno jaka je tam rychlost a kolik jedu dulezity jsou ty otacky motoru najeto mam 175 000 r.v. 11.05 Pří 150 000 bylo davany nove turbo. Byl jsem ve Škodovce a tam mi řekli že je to setrvák.Takže jsem vyměnil spojku komplet - setrvák,přítlačák, lamelu,vypínací ložisko.Prachy včudu a problém pořád stejný.Napíchli mě na počítač ale nenačetl žádnou závadu.Vše je o.k.Než jsem měnil spojku tam mi načetl počítač vadu 1.střiku.Po výměně spojky,už počítač žádnou závadu nehlásí.Motor je naprosto vpořáku, po 15-ti tis.km měním pouze olej,ani kapku nedolévám. Neměl jste někdo podobný problém?Ve Škodovce nedokážou poradit, nehodlám dál vyhazovat peníze a mít stejný problém.Nevíte někdo kde testujou vstřiky v Severních Čechách a dá se té firmě věřit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
čermi Odesláno Leden 31, 2010 Sdílet Odesláno Leden 31, 2010 kamarád mě poprosil: Mam uplne stejny problem jako Romana ten samy motor a taky mi to skube zhruba pri stejnych otackach a jen za studena , mam najeto 175 000 a při 150 000 nove turbo,a novej palivovej filtr. Napadli me jeste kabely ke vstrikum ale fakt nevim. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Leden 31, 2010 Sdílet Odesláno Leden 31, 2010 Většinou takové ty krátkodobé vibrace při akceleraci, nebo prostě při záběru motoru způsobuje setrvák, ale dělá to i ve vyšších otáčkách sice už ne tolik, ale dělá. Já mám taky měněnou spojku i setrvák (ale u 1.9 tdi) a taky pociťuji při akceleraci a nebo při záběru motoru takové mírnější vibrace, tak jsem s tím byl u známého v SA a ten mě taky tvrdil, že to dělá dvoj hmota v setrváku a to i když je po výměně prý jim to dělají i nové předváděčky, ale o silném škubání nemůže být řeč ... Podobnej problém tu řešila Romana a podle mě tvůj i její problém se setrvákem souviset nebude ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kraclik Odesláno Únor 7, 2010 Sdílet Odesláno Únor 7, 2010 jak se projevuje, že "je slyšet setrvačník"? díky jinak jsem majitel 14 dní a zatím vše ok...naj 69000km- já 1500km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RemyZero Odesláno Únor 7, 2010 Sdílet Odesláno Únor 7, 2010 Já už mám setrvačník vyměnění .... Mám teda DSG a najeto 110 tisíc km... Projevovalo se to tak, že když jsem nastartoval studený motor, tak po chvilce na volnoběh začal vydávat nepravidelné kovové zvuky, po zařazení to přestalo .. A potom když jsem jel na rychlost, která byla mírně podtočená a přidával jsem plyn, tak to hodně rachotilo .... Tedka už je všechno zase v pořádku, stálo mi to teda kolem 16 tisíc i s prací, ale je klid ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kraclik Odesláno Únor 7, 2010 Sdílet Odesláno Únor 7, 2010 to už nejsou lidovky jak u toleda.....trochu se do toho bojim vrtat, ale budu muset 16 litrů za to nedám-doufám :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Únor 7, 2010 Autor Sdílet Odesláno Únor 7, 2010 16 je docela fajn cena....pokud to necháš udělat v autorizáku, vycáluješ 25 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kraclik Odesláno Únor 7, 2010 Sdílet Odesláno Únor 7, 2010 díky za info, zatim klepu do stolu, zatim je klid a snad dlouho bude :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Únor 7, 2010 Sdílet Odesláno Únor 7, 2010 Tak teraz som išiel s kamošom na Passate 2.0TDI a auto z ničoho nič na dvojke zdochlo...otáčky okolo 1800 a všimol si, že zdochlo až keď chcel pridať. Po následnom štartovaní ani nechcelo naskočiť, tak sme ostali stáť v strede cesty. Skúšali sme startovať asi 10krát, baterka to nemohla byť, tak sme auto posunuli na kraj cesty zas nechcelo naštartovať a potom to už išlo. Následne išiel natankovať alpin diesel a autíčko krásny tichý zvuk. Stalo sa už niekomu niečo podobné? Pretože toto sa stať pri obiehaní tak ďakujem pekne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kubiik Odesláno Únor 7, 2010 Sdílet Odesláno Únor 7, 2010 jak dlouho to bylo po nastartovani a kolik bylo venku stupnu? otcovi jak zdechlo auto, tak to byla zamrzla voda v palivovym filtru.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Únor 7, 2010 Sdílet Odesláno Únor 7, 2010 auto už malo za sebou asi 30km vonku bolo -7 až -8 no potom sme volali s jedným známym že buď nejaké sračky v nafte alebo tá zmrznutá pretože svietilo načerpajte palivo a dojazd bol 100km a tiež povedal že asi výmena filtra :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lody78 Odesláno Únor 9, 2010 Sdílet Odesláno Únor 9, 2010 Jednou se mi to stalo u Forda taky tak po 20km,prostě zamrzla nafta,odtah na dílnu výměna filtru paliva a byl klid. To samý kámoš s pašíkem, výměna filtru, nějaký adetiva a bylo po problému a když se to stane nemá cenu startovat stačí chvilku počkat až motor ohřeje naftu ve filtru a můžeš ject dál tak cca 3až4km než to zase zdechne. Moje cesta z Jíčína do Prahy trvala něco okolo pěti hodin. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Únor 15, 2010 Autor Sdílet Odesláno Únor 15, 2010 (upraveno) Tak chci v sobotu ráno odjet s rodinou do Ústí. Jdu očistit a nastrtovat auto. Startér točí, točí, točí...ale motor ani neškytne. Tak to zkouším pořád dokola a nic. Točí jen startér, ale motor jako by byl bez paliva. Venkovní teplota -3°C, v nádrži cca 30L nafty. Předchozí dny, týdny, měsíce auto denně v provozu, starty na první otočení i v těch nedávných mrazech. Baterka nabitá, vyrobena 25 týden 2005, v září 2009 na kapacitní zkoušce s výsledkem 72Ah. Palivo Agip DieselTech + VIF. Tak jsem to zkoušel tak dlouho, než klekla baterka, ale auto absolutně bez snahy, nebo náznaku naskočit. Vyndal jsem baterku, dal jí doma nabíjet a odjel jiným autem. V neděli ráno baterku zpátky do auta a startuju. Startér točí, točí....asi po pátým otočení najednou zahuhlal....tudum....................tudum........tudum....tudum...vrrrrrrrrr. Nechal jsem jí chvilku na volnoběh a jel do práce, poskládat zpátky všechny plasty z motoru. Následné starty na první cvrnknutí, po průtahu bez problémů 200, žádný vibrace, výpadky nebo já nevím co. Dneska ráno jsem zajel na VAS do autorizáku....na výpisu jen dvě poruchy a to související s poklesem napětí v pal. síti. Jedna v 03-Elektronika brzd, druhá v 46-Centrální modul komf. systému. Jinak čisto, prázdno. Někdo říká že spadla nafta, technik říkal, že se může přidírat čerpadlo, nebo blbne vakuová pumpa (ani nevím kde je a k čemu - znám jen tu z erotické inzerce ) Jediné rešení je výměna, jinak se na to nepřijde. Včíl mudruj. Pokud se nad tím zamyslím tak palivovej okruh začíná podávacím čerpadlem v nádrži. Pak vedení k motoru, filtr, čerpadlo, vstřiky, zpětné vedení, chladič paliva, palivová nádrž. Uvažujme někde netěsnost...Podle toho, kde by se nacházela, by buď nafta tekla, nebo naopak byl nasávaný vzduch do systému. Pokud by nafta unikala, bylo by to znát na spotřebě, pokud by se zavzdušňovalo, byl by problém při zatížení motoru. Systém se odzvzdušňuje tak, že se třikrát, čtyřikrát otočí klíčkem...to jsem zkoušel i v sobotu a stejně nešla natočit...Kdyby stála měsíc, tak bych to možná pochopil, ale takhle najednou? Tak fakt nevim...... ;) Upraveno Únor 15, 2010 uživatelem Holy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Únor 15, 2010 Sdílet Odesláno Únor 15, 2010 To bude pravdepodobne tiež tento prípad. Tiež to vidím buď na nasatie vzduchu alebo na zamrznutú naftu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Únor 15, 2010 Sdílet Odesláno Únor 15, 2010 Po nabití baterie píše Holy že nastartoval takže žádnou naftu nedoplnoval ;) Mě se něco podobného stalo v Ostravě a po odtažení do servisu přišli na to že byli přidřeny ventily.Po vyčištění jsem během dvou hodin pokračoval směrem domů. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Únor 15, 2010 Autor Sdílet Odesláno Únor 15, 2010 Nebude...nebylo to za jízdy, palivák vyměněj a vyčištěnej před zimou, nafta s VIFem...takže zamrznout nemohla...krom toho nemrzlo zase tak moc. Dneska ráno bylo skoro -7 a skočila na cvrnk. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Únor 15, 2010 Sdílet Odesláno Únor 15, 2010 Po nabití baterie píše Holy že nastartoval takže žádnou naftu nedoplnoval ;) Mě se něco podobného stalo v Ostravě a po odtažení do servisu přišli na to že byli přidřeny ventily.Po vyčištění jsem během dvou hodin pokračoval směrem domů. No ale my sme tiež naštartovali so starým palivom 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Únor 15, 2010 Autor Sdílet Odesláno Únor 15, 2010 Já vim...ale tenhle problém to na 100% neni. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
boco818 Odesláno Únor 19, 2010 Sdílet Odesláno Únor 19, 2010 17.2 - Dnes rano (vonku teplota cca -1 pod nulou) ma prekvapilo auto nasledujucim: Po zapnuti zapalovania sa nerozsvietila kontrolka zeravenia (zhaveni), skusil som nastartovat - absolutne bez akehokolvek naznaku ze by sa motor chytal. Po chvili pretacania startera sa vzdy rozsvietila a rozpiskala cervena kontrolka "servoriadenia" v otackomeri. Samozrejme som to skusil este niekolkokrat, potom som este skusil aj druhy kluc - bez uspechu. Zavolal som Skoda assistance, auto sme odtiahli do servisu (je len cca 1200m od miesta kde som stal). Na poludnie mi volali zo servisu ze: - spociatku sa im vobec nedarilo pripojit s VASom k autu - po napojeni nabijacky uz to islo - nasledne urobili aj zatazovy test baterie - bol OK - po plnom nabiti baterie auto normalne startuje a funguje - co sa diag tyka, bolo tam vela chyb, ako ked sa uplne vybije baterka, takze to nic nepomohlo - auto zostane v servise cez noc, rano znova spravia test baterie ci sa nevybije cez noc => technik mi tvrdil ze pricinou sa zda byt zla bateria (mala Ah kapacita???). blink.gif Mne sa to zda ako uplny nezmysel, lebo: - starter uplne normalne tocil, vsetko v aute normalne islo, ani naznak vybitej baterky - skusal som to vela krat (cca 20x), pri tomto sa baterka uz mohla vybit - ked prisiel technik so service mobilom, skusal aj on, vtedy uz bolo pocut ze starter toci pomalsie - pri tahani do servisu som zapol zapalovanie - fungoval uplne normalne posilovac riadenia, svetla, brzdy...ani naznak totalneho vybitia baterky Auto stalo vonku celu noc, vcera vecer o 18 som s nim normalne prisiel domov. Jazdim na nom denne. Auto ma najazdene 25tis km, pred 2 tyzdnami bolo na prvej prehliadke. Navyse mam este stale v pamati ako to bolo pri mojom starom aute (tiez OII combi, BKD) - ked som mal vybitu baterku, starter tocil ledva, ledva, ale zhavenie aj motor vzdy fungoval! Auto je MR 2008 (predface), L&K combi, motor BKD, vyrobene 10/2008. 18.2. Rano som bol v servise - rano im to neslo nastartovat, znova podozrenie na bateriu (vybita)... Symptomy identicke, starter tocil bez problemov, ale motor nechytal. 19.2 Stav dnes rano: - vcera vymenili bateriu (povodna sa uz ani nabit nedala), zevraj nieco "zerie" baterku - dnes rano ten isty problem...stale nestartuje - RJ motora vobec nekomunikuje - zistili ze po zapnuti zapalovania funguje servo na volante - co zevraj nie je normalne??? Zevraj ma fungovat az po nastartovani motora... - uz su v kontakte s importerom Nenajde nikto kto by vedel poradit? Na skodahome nikto neodpovedal... Prispevok davam aj sem (dik za tip wrccko ), snad niekto odpovie. Priznam sa ze nemam voci servisu doveru, zjavne tapu a nevedia co s tym... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Únor 20, 2010 Sdílet Odesláno Únor 20, 2010 Hnusna story, nenapada me co by to mohlo bejt Auto je MR 2008 (predface), L&K combi, motor BKD, vyrobene 10/2008. Nechcdi do toho kecat ale BKD se delalo max v MR06 a to ne celej tusim, pokud mas MR08 mel bys mit 8V a BMM tusim zalezi jestli mas DPF nebo ne 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Únor 20, 2010 Sdílet Odesláno Únor 20, 2010 jako by to nespínalo RJ motoru... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pakluc Odesláno Únor 20, 2010 Sdílet Odesláno Únor 20, 2010 nazdar,dva dni dozadu som kupil O2 103kw BKD najazdene 102000km tak tiez som som si zistoval nieco o tomto motore...a tiez som o nom pocul dost nemile veci,ale takztiez ze je to aj dost o starostlivosti ,chcem sa spytat na dve veci. co je pravdou na tom ze tieto motory zvykli vacsinou odchadzat na passatoch resp VW vozoch ?? Znamy robi v audi centre BA a hovoril mi ze od roku 2006 by to malo byt v pohode stymto typom motora a este k tomtu ze je to namontovane v oktavke ..co vy nato ??? teda budem sa snazit onho starat tak teda zhrniem tie najlepsie moznosti starostlivosti 1. netocit to za studena na viac ako 2000-2200ot/min(to snad u kazdeho diesla) 2. ale taktiez snazit sa neist pod 1500ot/min.,a potom plny plyn a tahat to odspodu az do zavratnych otacok. 3. odstavit auto na rucnej brzde nie "na rychlost" resp. najpr. rucnu a az potom rychlost zaradit. 4. obcas teda prevetrat auto na dialnici. vas poprosim o viadrenie k tymto sposobom setrenia motora a, ak teda su dalsie rady budem velmi rad ak sa somnou o ne dakto podeli . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
reinxed Odesláno Únor 23, 2010 Sdílet Odesláno Únor 23, 2010 Kámoš má dvoulitra firemní a vůbec to nešetří.Najeto 140tis.Auto šlape jak hodinky. Tak si vyber. O této motorizaci je tu napsáno dost špatného , ale je spousta lidiček co jsou s tímto motorem spokojena. Já se ke svému snažím chovat slušně a dodržovat co jsi napsal tak doufám , že mi bude šlapat jako doposud. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Atila Odesláno Únor 24, 2010 Sdílet Odesláno Únor 24, 2010 to už nejsou lidovky jak u toleda.....trochu se do toho bojim vrtat, ale budu muset 16 litrů za to nedám-doufám V Praze ve Vršovicích májí komplet spojku i ze setrovákem za 8000,-.Připočti 3000,- práci a seš na 11000,což je velice slušný,né?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KITT Odesláno Březen 10, 2010 Sdílet Odesláno Březen 10, 2010 Kde že mají origo setrvák a spojku za 8t?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.