TomášT Odesláno Srpen 17, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 17, 2010 jo moje to dělá od té doby co jsem ji koupil. takové krátké kvičení, pak cvaknutí a pak klid. potom je slyšet jen palivové čerpadlo, pozhasínají kontrolky a startuje se :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
iguka Odesláno Září 28, 2011 Sdílet Odesláno Září 28, 2011 Nadešel čas vytištit klapku, je nutné na ni kupovat za 240 ten sprej, nebo to jde i třeba syntetickým lihem? Nedemontoval bych ju, jen čištění z vrchu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fenix Odesláno Říjen 7, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2011 Zdravím páni, Kedže sa môj problém týka škrtiacej klapky, nebudem zakladať novú tému. Zaujímalo by ma iba aký má byť uhol natočenia škrtiacej klapky pri plne zošiapnutom plyne = pedál na podlahe, pretože VAG mi ukazuje niečo okolo 88°.Len na zdôraznenie - ide o Octaviu 1,6 MPi 55kW. Za odpovede ďakujem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Juhyyy Odesláno Listopad 14, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 14, 2011 Zdravím pánové mám problém... umyl jsem motor a pak mi nešla nastartovat moje blbost koupil jsem rozdělovač a je to ok.. ale na volnoběh ať je to studené či teplé chcípa prostě pořád.. klapka se na neutrál ani nehne.. čidlo teploty vyměněné a dělal jsem restart jednotky.. Co více?? nová klapka nebo jen diagnostika a nastavení?? díky moc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JOHAN Odesláno Listopad 15, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2011 (upraveno) Určitě bych nejdřív zkusil diag.Tam se Ti ukáže,jestli je klapka KO.(Spínač volnoběhu) Ještě to může dělat ten rozdělovač.Měl by se nastavit. Upraveno Listopad 15, 2011 uživatelem JOHAN 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Juhyyy Odesláno Listopad 15, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2011 JJ půjde na diag. teda.. No rozdělovač snad známej nastavoval jestli myslíš palec na první válec v horní úvrati jestli to říkám správně. Klapka se proste ani nehne ale je divný že by odešla kvůly sprše motoru když do té části s potenciometrem atd se nemá jak dostat voda. Určitě bych nejdřív zkusil diag.Tam se Ti ukáže,jestli je klapka KO.(Spínač volnoběhu) Ještě to může dělat ten rozdělovač.Měl by se nastavit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JOHAN Odesláno Listopad 17, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 17, 2011 No sice je na tom víčku těsnění,ale voda je prevít. Nebo třeba i konektor,oxidace? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Listopad 18, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2011 (upraveno) Jo a nic se ve vagu nemusí nastavovat.Sedne si to samo.Jen je dobrý to na trojaka tak 2x rozjet až na omezovač.Řídící jednotka si zapíše min. a max hodnoty a je to. Jj jasně nic se na vagu nastavovat nemusí to zákl. nastavení na trojáky bych chtěl vidět :lool: :lool: :lool: :lool: Upraveno Listopad 18, 2011 uživatelem chipmann 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Juhyyy Odesláno Listopad 19, 2011 Sdílet Odesláno Listopad 19, 2011 Zdravím tak jsem vyndal klapku byla čista jak nevim co.. pak jsem otevřel i tu ovládací část a voda tam nebyla... jediný co jsem udelal je že jsem párkrát zatočil s těma kolečkama zavřel ji , namontoval ... a najednou chodí jak má nechápu ale zatím funguje.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Juhyyy Odesláno Prosinec 11, 2011 Sdílet Odesláno Prosinec 11, 2011 Tak klapka stějně nefunguje jak má po chvíli zahřátí motoru pulzují otáčky.. občas to chcípne.. nějaký rady??? Když koupím novou klapku musí se po zapojení nějak nastavovat nebo jen stačí reset jednotky?? Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
iguka Odesláno Duben 9, 2012 Sdílet Odesláno Duben 9, 2012 Tak dneska jsem zase čistil klapku. Na volnoběh otáčky zase lítaly. Na to, že jsem ji čistil naposledy v listopadu 2011, tak si mi to zdá brzo, i když je pravda, že špinavá byla. Příště ji vytáhnu a vyčistím celou. Je také možné, že odchází a skoro 5 tis. za ni je mazec http://www.cc-autodily.cz/klapka-skrtici-octavia-5-5 Mělo by se tam po vyčištění měnit těsnění, jen nevím, které to je, pro náš motor tam není žádné uvedeno. Poradíte? http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=t%C4%9Bsn%C4%9Bn%C3%AD+%C5%A1krt%C3%ADc%C3%AD+klapky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
miklisek Odesláno Duben 9, 2012 Sdílet Odesláno Duben 9, 2012 Je to tento: http://www.cc-autodi...yword=030133073 - těsnící "O" kroužek 52 x 2,5 x 5,35. Vyměnil bych i http://www.cc-autodi...rd=036+129+625K - těsnící manžeta mezi klapkou a filtrboxem. A pokud se ti pořád zasírá klapka, podívej se na odlučovač oleje, zda není plný nebo přicpaný a nefouká ti to olej nahoru. Při rozdělání odlučovače doporučuju vyměnit těsnění http://www.cc-autodi...k-tesnici-60-14 a http://www.cc-autodi...-odlucovace-ol. Já tedy klapku čistil naposledy už si to ani nepamatuju (před 3 roky?) a je stále čistá. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
iguka Odesláno Duben 11, 2012 Sdílet Odesláno Duben 11, 2012 Takhle nějak to mívám špinavý, ale toto je stará fotka, tolik to tentokrát nebylo. Jak se oddělává ten odlučovač, nevíš? S tím nemám vůbec zkušenost. Takhle to bylo poprvé špinavý. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
iguka Odesláno Prosinec 6, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2012 Problémy s klapkou stále přetrvávají. Bude tam pasovat i z felicie 1,6 55kw ? Nezkoušeli jste koupit starší originál http://aukro.cz/skrtici-klapka-na-s-felicia-1-6-mpi-55kw-1-zdarma-i2859125503.html , nebo radši hned investovat do nové za 4 tis. http://www.cc-autodily.cz/klapka-skrtici-octavia-5-5 ? Teď jsem ji zase čistil (jen z hora) a za týden otáčky lítají zase. Ale přišel jsem na to, že když vypojím třeba na den baterku, tak po prvním zapnutí klíčku, se klapka nastaví a jezdím nějakou dobu normálně i bez čištění. Zkusím ji ještě celou vydělat a vyčistit i ze spodu, ale myslím, že už bude v pr.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest buco Odesláno Leden 5, 2013 Sdílet Odesláno Leden 5, 2013 U mňa bol tiež problém podobný. Mám 1,6 aee a mne to robilo takto. Sadol som do auta zapol kľúč a nečakal na zhasnutie kontroliek a štart otáčky vyleteli na 3000 tis. a po pár sekundách začali oscilovať medzi 1500 a 2000 otáčkami...další prípad bol keď som sadol do auta a normálne počkal, bola slabšia baterka som naštartoval a zase vynehli otáčky na 3000 a opäť začali oscilovať otáčky 1500 až 2000 a po chvíli si RJ ubrala predzápal a motor bežal na 1000 ot. a divne hučal do výfuku a šialena spotreba a počas jazdy to auto nevedelo jazdiť bez zaťaženia neustále cukalo keď som išiel s ľahkou nohou. Zakaždým som urobil základné nastavenie a bol pokoj na čas. Klapku mám čistú motor mi nedýcha do sania. Riešením bolo u mňa výmena akumulátora a dal som silnejšiu baterku 50ah 540A Bosch. A poklopať po dreve nemám problém odvtedy. Akurát dávam pozor keď štartujem teraz v zime cez deň keď odchádzam z práce. Vtedy octavia rada zdochne keď sa pohýnam a keď zdochne tak nikdy hneď neštartujem lebo skočí do náhradného režimu. Radšej 4 sek. počkať a normálne naštartovať. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
iguka Odesláno Leden 6, 2013 Sdílet Odesláno Leden 6, 2013 Jo, mám taky slabou baterku a jakmile se při startování zasekne motor, rázem se rozhodí i škrtící klapka. Pak stačí odpojit baterku, nechat dvě hodiny stát a při otočení klíčem nechat klapku nastavit. Pak je vše ok. Mám rok a půl starou baterku zn. Perion a už nikdy více. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RadimCep Odesláno Únor 8, 2013 Sdílet Odesláno Únor 8, 2013 Baterku jedine VARTA... Na klapku se taky chystam, jen premyslim, kde nechat udelat to nastaveni pres VAG. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JacobHot Odesláno Únor 9, 2013 Sdílet Odesláno Únor 9, 2013 Problémy s klapkou stále přetrvávají. Bude tam pasovat i z felicie 1,6 55kw ? Nezkoušeli jste koupit starší originál http://aukro.cz/skrtici-klapka-na-s-felicia-1-6-mpi-55kw-1-zdarma-i2859125503.html , nebo radši hned investovat do nové za 4 tis. http://www.cc-autodily.cz/klapka-skrtici-octavia-5-5 ? Teď jsem ji zase čistil (jen z hora) a za týden otáčky lítají zase. Ale přišel jsem na to, že když vypojím třeba na den baterku, tak po prvním zapnutí klíčku, se klapka nastaví a jezdím nějakou dobu normálně i bez čištění. Zkusím ji ještě celou vydělat a vyčistit i ze spodu, ale myslím, že už bude v pr.. No tak záleží kolik máš najeto a ano klapka z feldy tam jde :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Únor 9, 2013 Sdílet Odesláno Únor 9, 2013 skus jí oddělat s boku a tu odporovou dráhu jemně potřít diavou 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JacobHot Odesláno Únor 10, 2013 Sdílet Odesláno Únor 10, 2013 Diavou? To jako tou leštěnkou? Co to udělá? Nebo co tím zjistí? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Únor 10, 2013 Sdílet Odesláno Únor 10, 2013 jak to napsat je tam odporová dráha po který běhá jezdec dle toho v jaký poloze se nachází klapka tak de do RJ patřičné napětí který si jednotka dále vyhodnocuje pokavad je tato odporová dráha ošoupána či nák poškozena nejdou s klapky ty správný ůdaje a ŘJ je zmatená dá se tomu trochu pomoci bud kontoxem nebo ještě lépe diavou tou leštěnkou neboj je to odskoušený jinak mrkni do návodů je tam ode mě foto čištění klapky na 74kw u tý 55ky to je skoro stejný 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Athep Odesláno Březen 19, 2013 Sdílet Odesláno Březen 19, 2013 Zdravím, mám octavia 2.0 103kw PD, typ motoru BKD. Před 14dny se mi rozsvítila kontrolka motoru, na diag to ukazalo problem : motor sacích klapek.. Zvýšila se mi mírně spotřeba.. Klapku jsem koupil novou, namontoval, ale spotřeba zůstala stejná, ikdyž problém už to neháže a všiml jsem si, že motor "lépe" zhasíná.. Co s tím? Spotřeba se zvedla na volnoběh i jízdu o cca 15%. (stejná trasa) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Březen 19, 2013 Sdílet Odesláno Březen 19, 2013 Příste tvůj dotaz dej do správne sekce jinak k problému tohle spis vypadá na klapky v sani . . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hauzi33 Odesláno Prosinec 15, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 15, 2013 Ahoj Chtěl bych se zeptat jestli nemá někdo foto škrtící klapky z octavie 2 2.0tdi (kde se nachází). Jde mě o to že bych si jí chtěl vyčístit ale nevím zda ji sám vyndám..Tuším že je ze zadu motoru podle roury sání.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jardap007 Odesláno Prosinec 7, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2014 Ahoj lidi nevím jestli je to k tématu klapky ale mám 1.6 55kw a cuká mi motor když mám na otáčkoměru kolem dva a půl a tři a vubec netuším co to je myslíte že by mohl být bordel právě v té klapce? děkuji za rady 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Prosinec 7, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2014 cukání bych spíš připsal náký špatný svíčce či špatným zapalovacím kabelům nebo palci či víku rozdělovače nebo třeba vyběhanýmu rozdělovači 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jardap007 Odesláno Prosinec 7, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2014 svíčky jsem ted měnil to je pravda a rozdělovač nevím jen vím že je z pulky tak trošku zrezlí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Prosinec 7, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2014 no jesttli to na ty starý necukalo zkus hledat problém v nových svíčkách 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jardap007 Odesláno Prosinec 7, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2014 Do ted mi to nedělalo az ted co je vlhko to je mi právě divný 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Gaston 1 Odesláno Prosinec 7, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2014 Závad může být mnoho,svíčky,kabely,zapalovací cívka,Hallův snímač otáček,víko rozdělovače.Podívej se za tmy,zda není vidět nějaké jiskření kolem cívky,rozdělovače až ke svíčkám,může tam být svod na kostru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.