Přejít na obsah

skrtici klapka


Doporučené příspěvky

  • o rok později...
  • o 2 týdny později...

Zdravím páni,

Kedže sa môj problém týka škrtiacej klapky, nebudem zakladať novú tému. Zaujímalo by ma iba aký má byť uhol natočenia škrtiacej klapky pri plne zošiapnutom plyne = pedál na podlahe, pretože VAG mi ukazuje niečo okolo 88°.Len na zdôraznenie - ide o Octaviu 1,6 MPi 55kW. Za odpovede ďakujem.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravím pánové mám problém... umyl jsem motor a pak mi nešla nastartovat moje blbost koupil jsem rozdělovač a je to ok.. ale na volnoběh ať je to studené či teplé chcípa prostě pořád.. klapka se na neutrál ani nehne.. čidlo teploty vyměněné a dělal jsem restart jednotky.. Co více?? nová klapka nebo jen diagnostika a nastavení?? díky moc

Odkaz ke komentáři

JJ půjde na diag. teda.. No rozdělovač snad známej nastavoval jestli myslíš palec na první válec v horní úvrati jestli to říkám správně. Klapka se proste ani nehne ale je divný že by odešla kvůly sprše motoru když do té části s potenciometrem atd se nemá jak dostat voda.

 

 

Určitě bych nejdřív zkusil diag.Tam se Ti ukáže,jestli je klapka KO.(Spínač volnoběhu)

Ještě to může dělat ten rozdělovač.Měl by se nastavit.

Odkaz ke komentáři

Jo a nic se ve vagu nemusí nastavovat.Sedne si to samo.Jen je dobrý to na trojaka tak 2x rozjet až na omezovač.Řídící jednotka si zapíše min. a max hodnoty a je to. :palec:

Jj jasně nic se na vagu nastavovat nemusí to zákl. nastavení na trojáky bych chtěl vidět :lool: :lool: :lool: :lool:

Upraveno uživatelem chipmann
Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Tak dneska jsem zase čistil klapku. Na volnoběh otáčky zase lítaly. Na to, že jsem ji čistil naposledy v listopadu 2011, tak si mi to zdá brzo, i když je pravda, že špinavá byla. Příště ji vytáhnu a vyčistím celou. Je také možné, že odchází a skoro 5 tis. za ni je mazec http://www.cc-autodily.cz/klapka-skrtici-octavia-5-5 Mělo by se tam po vyčištění měnit těsnění, jen nevím, které to je, pro náš motor tam není žádné uvedeno. Poradíte? http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=t%C4%9Bsn%C4%9Bn%C3%AD+%C5%A1krt%C3%ADc%C3%AD+klapky

Odkaz ke komentáři

Je to tento: http://www.cc-autodi...yword=030133073 - těsnící "O" kroužek 52 x 2,5 x 5,35. Vyměnil bych i http://www.cc-autodi...rd=036+129+625K - těsnící manžeta mezi klapkou a filtrboxem.

A pokud se ti pořád zasírá klapka, podívej se na odlučovač oleje, zda není plný nebo přicpaný a nefouká ti to olej nahoru. Při rozdělání odlučovače doporučuju vyměnit těsnění http://www.cc-autodi...k-tesnici-60-14 a http://www.cc-autodi...-odlucovace-ol.

Já tedy klapku čistil naposledy už si to ani nepamatuju (před 3 roky?) a je stále čistá.

post-1406-0-20589400-1333997850_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

Problémy s klapkou stále přetrvávají. Bude tam pasovat i z felicie 1,6 55kw ?

 

Nezkoušeli jste koupit starší originál http://aukro.cz/skrtici-klapka-na-s-felicia-1-6-mpi-55kw-1-zdarma-i2859125503.html , nebo radši hned investovat do nové za 4 tis. http://www.cc-autodily.cz/klapka-skrtici-octavia-5-5 ?

 

Teď jsem ji zase čistil (jen z hora) a za týden otáčky lítají zase. Ale přišel jsem na to, že když vypojím třeba na den baterku, tak po prvním zapnutí klíčku, se klapka nastaví a jezdím nějakou dobu normálně i bez čištění. Zkusím ji ještě celou vydělat a vyčistit i ze spodu, ale myslím, že už bude v pr..

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...

U mňa bol tiež problém podobný. Mám 1,6 aee a mne to robilo takto. Sadol som do auta zapol kľúč a nečakal na zhasnutie kontroliek a štart otáčky vyleteli na 3000 tis. a po pár sekundách začali oscilovať medzi 1500 a 2000 otáčkami...další prípad bol keď som sadol do auta a normálne počkal, bola slabšia baterka som naštartoval a zase vynehli otáčky na 3000 a opäť začali oscilovať otáčky 1500 až 2000 a po chvíli si RJ ubrala predzápal a motor bežal na 1000 ot. a divne hučal do výfuku a šialena spotreba a počas jazdy to auto nevedelo jazdiť bez zaťaženia neustále cukalo keď som išiel s ľahkou nohou. Zakaždým som urobil základné nastavenie a bol pokoj na čas. Klapku mám čistú motor mi nedýcha do sania. Riešením bolo u mňa výmena akumulátora a dal som silnejšiu baterku 50ah 540A Bosch. A poklopať po dreve nemám problém odvtedy. Akurát dávam pozor keď štartujem teraz v zime cez deň keď odchádzam z práce. Vtedy octavia rada zdochne keď sa pohýnam a keď zdochne tak nikdy hneď neštartujem lebo skočí do náhradného režimu. Radšej 4 sek. počkať a normálne naštartovať.

Odkaz ke komentáři

Jo, mám taky slabou baterku a jakmile se při startování zasekne motor, rázem se rozhodí i škrtící klapka. Pak stačí odpojit baterku, nechat dvě hodiny stát a při otočení klíčem nechat klapku nastavit. Pak je vše ok. Mám rok a půl starou baterku zn. Perion a už nikdy více.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Problémy s klapkou stále přetrvávají. Bude tam pasovat i z felicie 1,6 55kw ?

 

Nezkoušeli jste koupit starší originál http://aukro.cz/skrtici-klapka-na-s-felicia-1-6-mpi-55kw-1-zdarma-i2859125503.html , nebo radši hned investovat do nové za 4 tis. http://www.cc-autodily.cz/klapka-skrtici-octavia-5-5 ?

 

Teď jsem ji zase čistil (jen z hora) a za týden otáčky lítají zase. Ale přišel jsem na to, že když vypojím třeba na den baterku, tak po prvním zapnutí klíčku, se klapka nastaví a jezdím nějakou dobu normálně i bez čištění. Zkusím ji ještě celou vydělat a vyčistit i ze spodu, ale myslím, že už bude v pr..

 

No tak záleží kolik máš najeto a ano klapka z feldy tam jde :)

Odkaz ke komentáři

jak to napsat je tam odporová dráha po který běhá jezdec dle toho v jaký poloze se nachází klapka tak de do RJ patřičné napětí který si jednotka dále vyhodnocuje pokavad je tato odporová dráha ošoupána či nák poškozena nejdou s klapky ty správný ůdaje a ŘJ je zmatená dá se tomu trochu pomoci bud kontoxem nebo ještě lépe diavou tou leštěnkou neboj je to odskoušený

jinak mrkni do návodů je tam ode mě foto čištění klapky na 74kw u tý 55ky to je skoro stejný:palec:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravím, mám octavia 2.0 103kw PD, typ motoru BKD.

 

Před 14dny se mi rozsvítila kontrolka motoru, na diag to ukazalo problem : motor sacích klapek..

Zvýšila se mi mírně spotřeba..

 

Klapku jsem koupil novou, namontoval, ale spotřeba zůstala stejná, ikdyž problém už to neháže a všiml jsem si, že motor "lépe" zhasíná..

 

Co s tím? Spotřeba se zvedla na volnoběh i jízdu o cca 15%. (stejná trasa)

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...
  • o 11 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...