Přejít na obsah

Zkrácení dráhy řadicí páky


Doli

Doporučené příspěvky

  • Teď už je přístup k mechanismu řazení
    8.jpg
  • Vycvaknout pojistku a vysunout bovden
    9.jpg
  • Povolit matku a vycvaknout druhou pojistku a vysunout bovden (vysunout to šlo dost ztuha)
    10.jpg
  • Nasadit nový díl
    11.jpg
    12.jpg
  • Montáž se provede opačným postupem.

Upraveno uživatelem Doli
Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...
  • o 7 měsíců později...
Panove s tim jinym systemem jste si jisti na tom 5ti kvaltu?? Dival jsem se do etky a vypada to stejnavo ale nerozdelaval sem to ale urco by se mi kradsi razeni libilo fakt to nejak nejde?

 

Cizo už ses na to koukal? pač já to chci rozebrat dneska a zjistit zda to je ten stejný.. Máš pravdu, že to v etce vypadá stejně tak uvidíme, taky by se mi to líbilo...

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o měsíc později...
  • o 11 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...

To vypadá jako to, co by mohlo pasovat i u mě... Nevíte někdo, jestli to pasuje i na 6ti kvalt?

 

PS: To, co mi nepasuje prodám se slevou za 500,- Nemá nikdo zájem?

 

Malo by to pasovat keby si mal zaujem tak syn si to na svojej Octavie 2 1,9 tdi prerobil a hovoril ze keby mal niekto zaujem tak za 30€ to prerobi vid foto .

post-15669-0-61888800-1393351443_thumb.jpg

 

Odkaz ke komentáři

Ahoj tak dnes úspěšná montáž kratší páky :palec: U prvního táhla jsem neměl pojistku a šlo to celkem blbě vysunout ale šlo to. No a důležitá věc je ustavení do správné polohy v návodě o tom nic není. Takže páku úplně zasunout dolů k převodovce a šipka na páce musí být zároveň s výliskem na tělese který je pod ním

 

Jinak převodovku mám pěkně zadělanou má někdo zkušenost s Carlanem a wapkou pro tyhle plastový motory ? :lool:

post-16531-0-68355300-1394557954_thumb.jpg

post-16531-0-80938700-1394557964_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...
Guest Zdenda*

Ahoj tak dnes úspěšná montáž kratší páky :palec: U prvního táhla jsem neměl pojistku a šlo to celkem blbě vysunout ale šlo to. No a důležitá věc je ustavení do správné polohy v návodě o tom nic není. Takže páku úplně zasunout dolů k převodovce a šipka na páce musí být zároveň s výliskem na tělese který je pod ním

 

Jinak převodovku mám pěkně zadělanou má někdo zkušenost s Carlanem a wapkou pro tyhle plastový motory ? :lool:

 

myslis spravna poloha je to mit sipka-vylisek kdy mas radici paku v neutralu? Nebo jak? Chystam se na to o vikendu :)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Spravnou polohu musis nastavit.

 

ma to 2 zamky. Jeden je zde:

 

linkage.jpg

 

je to to plastovy L, uplne dole na obrazku. Nejdriv musis to razeni zatlacit dolu a pak zamacknes a opatrne otocis (zafixujes tim pohyb) tim aretacnim plastovym kolickem.

 

 

Druhej je v interieru, u radicky. Jsou tam 2 diry (tusim ze 8mm), paku das doleva a zastrcis kolik do obou direk. Delat pri montazi..

 

 

 

 

cable-end-shifter-bushings-install-shift

 

 

 

 

A ty pruziny stahnes k sobe a otocis tim drazkovanym do strany, tim zamknes pruzinu a povolis tahlo.

 

shifterretract.jpg

 

 

 

 

Upraveno uživatelem Laurin Klement
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...