Přejít na obsah

Autobaterie Octa 1


Bogas

Doporučené příspěvky

  • o 5 týdnů později...

VARTA cz ?? Neznám. Varta byla asi 100 let německá, tejdě je globálně americká, ale vyráběj jí určitě Křováci v Patagonii... :) Caryon bohužel neznám.

[/quo

 

 

 

Tím cz jsem myslel to že se Varta vyrábí i v ČR.Údajně tuhle značku vyrábí Varta jenže pod jiným názvem,je asi o 900kč levnější než Varta blue ale prý kvalita téměř stejná tak nevím... :lol:

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

S politováním musím konstatovat, že po táhnoucí se nemoci ( slabá kapacita do 50% ) mě na vždy opustila moje stará původní autobaterie VARTA 60Ah ve věku úctyhodných a nedožitých 9let. Rozloučil jsem se s ní dnes odpoledne v prodejně autodoplňků "Auto Tesař" v Tetčicích u Rosic a nahradil ji novou VARTOU Silver Dynamic 63Ah za pouhých 2300,-Kč . Kéž by mi také sloužila tak skvěle a dlouho !

Budíž pro ni recyklace vysvobozením !

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

nasel jsem zajimavy postreh, snad nebude vadit, ze ho tady zkopiruju :palec:

 

Nechci vám kazit iluze o tom, která značka je lepší, ale dělám v Johnson controls což je bývalá Varta a vyrábíme v podstatě veškerý značky v evropě... Takže jediné, co má cenu řešit je typ a parametry. Jinak je rozdíl pouze v etiketě a jestli je baterie určená pro volný prodej, nebo pro automobilku....

 

Quelle: ze stranek SH (stydim se :)), clen DCSpeedy

Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...

Názor částečně potrvrzuju: akumulátorka v Dubici v České Lípě opravdu chrlí baterky se spoustou nálepek, částečně slavných, částečně dávno zrušených lokálních výrobců, částečně se jmény automobilek.

 

Pak je tu ale ještě i opačné zmatení: baterky daného typu a nálepky nemusely být vyrobeny na jediném místě. Koncern VB Autobaterie (Varta-Bosch) měl po EU cca. 5 větších výrobních závodů a výroba byla částečně duplicitní, každý závod s trvale odlišnou kvalitou (nejlepší byl Rouen, pak Č.Lípa, teprve pak Hannover, Burgos, ). Současný globální Johnson Controls tím spíše.

 

A nakonec: i pokud koupíte baterku se stejnou nálepkou (značkou) a stejnými štítkovými parametry - a i pokud bude ze stejné továrny, tak může mít (zcela záměrně) odlišná střeva. Akumulátory pro výrobní linky automobilek (nalitá+nabitá) mají vždy o 1 plusovou a 1 mínusovou desku (elektrodu) navíc, tj.: i vyšší Ah-kapacitu nežli baterky se stejnou plastovou kysnou a stejnou nálepkou, které se prodávají jako náhradní díl - suché, k dolití elektrolytu zákazníkem, nebo na prodejně. Interně v České Lípě tomu říkají: výroba pro 1. a pro 2.trh

 

Ostatní výrobci (italský FIAM v Mladé Boleslavi a leckde jinde) to s námi šmoulí podobně. Značku (jako potvrzení původu) máme jen u zbylých malých 1-továrnových výrobců, kteří jsou ale těmi velkými potichu průběžně skupováni (a výroba rušena - což se nedovíte ani z jejich webu, tam se tváří jako by byli stále sví), takže ani u nich vlastně ne.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 7 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...