Michal K. Odesláno Květen 24, 2010 Sdílet Odesláno Květen 24, 2010 Ma nekdo radu co s temi vzperami pote, co p. Gorcak odesel do duchodu ? Jedina rada, kup z RSa...jsou silnejsi, maji myslim 480N a me to pan gorcak ze 400N posili na 500N... podle me by to mohlo jit ;) nebo si zkus s nekym prohodit na chvili vzpery, s nekym, kdo ma RSo, treba na nejakem srazu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
drastys Odesláno Květen 24, 2010 Sdílet Odesláno Květen 24, 2010 Já taky potvrzují plnou funkčnost, ale zvažuji výměnu za standardní, protože mě začíná obtěžovat, že jde kufr docela obtížně zavírat. :-/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Červen 9, 2010 Sdílet Odesláno Červen 9, 2010 Takze jsem nakonec koupil opravdu ty RSové vzpery, maji dle servisu 460N, chodi to naprosto perfektne, myslim, ze by vzperam stacilo i mene, a to mam zadni dvere v plne vybave (roletka, zadni sterac, destnik v sitce zespoda). Jestli maji ty standard kolem 400-410, myslim, ze by stacilo tak 440, aby se to zvedlo, a pritom to slo jeste rozumne zavrit. Ale i tak jdou dvere zavrit docela OK, cekal jsem trochu horsi odpor, zena si zpocatku trochu stezovala, ale uz to nevadi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Červen 11, 2010 Sdílet Odesláno Červen 11, 2010 Ještě jedna věc, k dokonalosti stále chybí možnost otevřít takto kufr nějakým tlačítkem z palubky, pokud sedím za volantem s nastartovaným motorem, nemohu dálkou kufr otevřít, musí se klíček vytáhnout a poté to teprve reaguje. Nedalo by se instalovat nějaké tlačítko (třeba na nevyužíté pozici), které by kufr dokázalo odemknout (a přitom zachovalo bezpečnost, tj. jen při stojícím autě) i bez použití tlačítka na dálce ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Michal K. Odesláno Červen 11, 2010 Sdílet Odesláno Červen 11, 2010 Tohle me taky napadlo a docela mi to chybi... Jen nevim jak to udelat, aby to poslalo impuls do odskoku. A jedina volna pozice je mezi tlacikty na kontrolu tlaku a kontrolku airbagu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kajman Odesláno Červen 11, 2010 Sdílet Odesláno Červen 11, 2010 No o tom jsme už myslím s Omikronem dřív teoretizovali - co si pamatuju, tak signál do odskoku jde z ŘJ komfortu, vpravo pod palubkou... takže napíchnout se na to vedení, tlačítko a mohlo by to fungovat, ne? EDIT: bylo to TADY 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Červen 12, 2010 Sdílet Odesláno Červen 12, 2010 Jde to ale takto udelat i u FL ? Ted jsem pred chvilkou dostal SZ od jednoho uzivatele, ze to ma udelane, a ze me posle schema-popis zapojeni... MA to presne tak, jak o tom pise "Kajman", cituji (doufam, ze mu to nebude vadit): "...jako tlacitko som dal origo tlacitko na predne cuvacie senzory, ten znak na nich som vybrusil jemnou bruskou do tvaru stvorca, vypada to jak original..a par kablikov ktore sa napoja na riadiacu jednotku otvarania kufr, su to tusim 2kabliky, ktore sa naletuju ku kabelazi. Ta sa nachadza pod palubovkou zo spolujazdcovej strany, pod kastlikom. Kastlik je nutne demontovat. Napajanie bral zo susedneho vypinaca ESP. Funguje to bez problemov..." 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kvido27 Odesláno Červen 13, 2010 Sdílet Odesláno Červen 13, 2010 Tomu, kdo na to tlačítko za jízdy šáhne, by to mělo dát elektrickej šok 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kajman Odesláno Červen 13, 2010 Sdílet Odesláno Červen 13, 2010 To je jedna možnost Ale teď bez prdele - asi poslední, proč to ještě vážně nezvažuju, je právě ten problém nechtěného otevření za jízdy. Takže otázka stojí takto - kde je v OII okruh, který dává (+) jenom když auto stojí (případně do těch +- 20 km/h)? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Červen 14, 2010 Sdílet Odesláno Červen 14, 2010 Mam potvrzene, ze se to neda otevrit, nez auto stoji - pri nastaveni bezpecnosti (auto se me samo nad 20kmh zamkne), takze kufr nejde otevrit do doby, nez se odemkne central (rucne, nebo vytazenim klicku zapalovani). To myslim bude dostacovat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kvido27 Odesláno Červen 14, 2010 Sdílet Odesláno Červen 14, 2010 Taky mě to napadlo, ale podle mě tohle kontroluje komfortka a tu tím tlačíktem obejdeš. Prostě pustíš 12V do mechanizmu otvírání kufru a ten otevře. Ale všechno to jsou jen spekulace, jistý to bude až to někdo vyzkouší ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kajman Odesláno Červen 14, 2010 Sdílet Odesláno Červen 14, 2010 Taky myslím, že tím se komfortka obejde, proto ta ochrana proti otevření při klíčku v zapalování, jako je u DO, nebude u tlačítka fungovat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest JonyW08 Odesláno Červen 15, 2010 Sdílet Odesláno Červen 15, 2010 to tlacitko komfortku neobide.. to tlacitko da taky isty impulz ako ked niekto zatlaci o madlo kufra,alebo tlacitko dialkoveho ovladania. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kajman Odesláno Červen 15, 2010 Sdílet Odesláno Červen 15, 2010 Jo takto ano, napojit se paralelně na (-) spínané spínačem na kufru, na vstupu do komfortky, pozice T8m/6, tohle určitě bude spínat při zastaveném autě a klíčku v zapalování Teď už jenom zjistit, jestli to náhodou nefunguje i furt za jízdy (to bude chtít nějakého Simíra ) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest JonyW08 Odesláno Červen 15, 2010 Sdílet Odesláno Červen 15, 2010 nooo to urcite sa neda otvorit.ja to uz mam cca 2tyzdne...ja som dal tlacitko na predne cuvacie senzory,ten znak na nich som vybrusil jemnou bruskou do tvaru stvorca,vypada to jak original..a par kablikov ktore sa napoja na riadiacu jednotku otvarania kufr ,su to tusim 2kabliky ktore sa naletuju ku kabelazi.Ta sa nachadza pod palubovkou zo spolujazdcovej strany,pod kastlikom.Kastlik je nutne demontovat.Napajanie bral zo susedneho vypinaca ESP na osvetlenie. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kajman Odesláno Červen 15, 2010 Sdílet Odesláno Červen 15, 2010 Chlapci, chlapci ... asi začnu příležitostně shánět PDC tlačítko Provedení je mi jasné, měla by to být brnkačka tak na hoďku s pár cigárkama a pivínkama odhaduju 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Srpen 11, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 11, 2010 Tak uz me to funguje, tlacitko ja nainstalovano, bohuzel to uplne brnkacka na hodku nebyla (pro autorizovany servis), u FL je drobna potiz s vyhledanim spravneho dratu u centralni jednotky, ale potom to asi jiz slozite nebylo. Stihli me to udelat tesne pred odjezdem na dovolenou, takze se to ted moc hodi - v zahranici je moc lidi udiveno, jak ta oktavka ma pekne dalkove otevirany kufr Tlacitko funguje perfektne, pouzil jsem stejne jako je pro aktivaci ParkPilota, umistene na jedine volne pozici mezi TPM tlacitkem a kontrolkou vypnuti airbagu. Je podsvetlene, a funguje jen pri odemcenem centralu, coz je hodne bezpecne (aby treba nechtene otevreny kufr za jizdy nezafungoval jako nejaky brzdici spoiler :) ), vzhledem k tomu, ze mam aktivovano automaticke zamykani po rozjeti. Jeste ho musim trochu prebrousit, abych tam nemel dve tlacitka se stejnou ikonou, ale to musi pockat az po navratu z dovolene, kde tech moznosti ted moc nemam. Ted je to uz dokonale, a zacnu se zabyvat parkovaci kamerou... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ciza Odesláno Září 3, 2010 Sdílet Odesláno Září 3, 2010 Tak panove zkusenosti po nejakych mesicich: otevirani pohoda, kdyz je teplejsi obdobi parada, jenze pak sem si dal rekl mrknu se na casti vzper jak to vypada a.... Pruziny leteli z auta, mrknete se schvalne na drzak vzpery, kterej je zasroubovanej do dveri, ja sem zjistil ze se mirne ohnul, tzn ze ho vzpera s pruzinou ohnula a to ne v nem samotnem ale vyhl se plech dveri, takze pruziny leteli a ja uz zase otviram kufr rucne, ale zavirani je znatelne jednodussi. Takze pozor, ono to takova hitparada neni, a kdo je tam ma, tak at na to mrkne at pak nemeni dvere, nebo to nemusite rovnat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Září 3, 2010 Sdílet Odesláno Září 3, 2010 ...mrknete se schvalne na drzak vzpery, kterej je zasroubovanej do dveri, ja sem zjistil ze se mirne ohnul, tzn ze ho vzpera s pruzinou ohnula a to ne v nem samotnem ale vyhl se plech dveri, takze pruziny leteli a ja uz zase otviram kufr rucne, ale zavirani je znatelne jednodussi.Takze pozor, ono to takova hitparada neni, a kdo je tam ma, tak at na to mrkne at pak nemeni dvere, nebo to nemusite rovnat... Mozna by nebylo spatne to doprovodit nejakymi fotkami... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kajman Odesláno Říjen 8, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 8, 2010 Souhlas s Omicronem, je to vychytávka. Mám to na dvou autech už od jara, zmiňované nevýhody (mezera, napružení čepů kloubků) považují za nevýznamné vzhledem k výhodám. Vzpěry 500N, modré pružiny z Penty, otevírá spolehlivě až nahoru i v současných chladných ránech kolem +5 st. Na jednom autě otevírání tlačítkem z místa řidiče. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
juraj351 Odesláno Říjen 21, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 21, 2010 nazdo hosi tak ma napadlo ked ste tu tak pisali o tom automatickom otvarani kufra co tak aj automaticke zatvaranie to by bol bonus co??? :P ide to cez elektricko-kvapalinove vzperi ako ma touareg ima bomba videl som to nazivo a ako nahle to zozeniem hned to nasadim do mojej O II a ak sa podari tak aj na kapotu ak vie niekto kde to zohnat dajte typa dik moc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LukynoDC Odesláno Říjen 22, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 22, 2010 Abych pravdu řekl, trošku v tom mam guláš... pochopil jsem, že je zde problem asi jen u liftbacku... Takže mě by to snad dělat problémy nemělo (mám combi), ale než se na to vrhnu a budu ty pružící trubičky shánět tak by mě zajímalo jestli stačí ty modrý nebo červený? Pač spousta z Vás nemáte v podpisu typ karoserie a z avataru to taky někdy nejde poznat a o barvě se taky nezmiňujete ;) tušim, že snad P.T. ano, tak si to asi pročtu znova a budu si dělat výpisky ;) Jinak tu byly dvě firmy: Alcomex a PENTA, takže ty si taky znova prostuduju. :o Tak kdyby jste někdo chtěl, kdo jste v tom zasvěcený o stručný souhrn, či názor (combi) předem děkuji. OT: Porshe Cayenne to má taky, jak otev/zav. kufru, tak i el. vysouvací tažný... to nechcete? ;) ;) Zlepšovákům zdar.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P.T. Odesláno Říjen 28, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 28, 2010 Když už je řeč o mně Combi - modré pružiny - Penta: Plně se kufr otevře jen když je dostatečně teplo (poslední dobou tak nad 20C). Při nižších teplotách kolem 15C se při prvním otevření (třeba po noci v garáži) otevře jen napůl, po "rozchození" se otevřou celé. Pod 10C si pružiny neškrtají v podstatě vůbec - buď kufr jen odskočí, nebo se jen kousek nadzdvihne.. Myslím že je to problém spíš vzpěr - kufr odskočí na délku pružin, ale písty ho už nezvednou. Při nižších teplotách se k tomu přidá větší odpor studeného oleje a pružiny už nemají sílu ani nadzdvihnout kufr.. Nicméně i přesto mi pružiny vyhovují - ono co by taky člověk chtěl od "vychytávky" za 200-300Kč :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LukynoDC Odesláno Říjen 29, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 29, 2010 Děkuji Ti za vyčerpávající odpověď. Četl jsem, že j0ska má/měl pružiny červený a prý to dal pryč (zavolám mu a zjistim víc). Jinak jsem koukal a mam vzpěry 470N, takže jsou silnější, ale bohužel původní, takže jejich výkon je již v čudu. Škoda toho pána co dělal ty repasy. Nikoho jiného jsem na netu nesehnal, takže jedině koupit nové. Každopádně díky a měj se. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Říjen 30, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 30, 2010 Kdyby jsi pohledal jak v tomto threadu, tak na konkurenci, vsechny odpovedi by jsi nasel : - mam liftback - mam rovnez modre Penta - mam vymenene vzpery za vzpery z RS (jestli si dobre pamatuji tak kolem 500Nm) - v lete otevre az nahoru, v teplotach kolem 12-20 tak napul, nyni to poodskoci a nekdy i trochu pootevre, coz vlastne ale vystacuje - i nyni v te zime, kdyz v aute dopredu zatopim (mam nezavisle topeni, a rano tak nemusim seskrabavat led z oken), tak se kufr v pohode otevre - mam udelane i tlacitko pro komfortni otevreni z "kokpitu" 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LukynoDC Odesláno Říjen 30, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 30, 2010 Ano možná našel, však jsem psal, že si to budu muset projet znova a udělat případně vypisky, pač když si to projedeš cely najednou, tak se v tom začneš ztrácet... myslim si, že o OT nejde a zas tak zatěžující to snad neni a navíc není na škodu o nové poznatky, kord v tomto období. BTW: když už jsme u čtení /a prohledávání/, jednalo se mi o názory combi ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Poky Odesláno Listopad 7, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 7, 2010 Tak uz i nas autoklub zaexperimentoval . Zkousel jsem na OII Combi 2x zeleny pruziny (instalovany tady na FII) a je to malo. Zitra objednavam vic variant a uvidime 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Poky Odesláno Listopad 7, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 7, 2010 Náš (jako vic lidi) autoklub (spolek motoristu Škoda z naseho mesta). Asi jsem se spatne vyjadril .. Proste vyzkouseli jsme na FII hatch , FII combi, OII combi i na Felicii. Lepsi? :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Listopad 8, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2010 Tak uz i nas autoklub zaexperimentoval Moc jste experimentovat jiz nemuseli, na techto i konkurencnich strankach je to jiz popsano tak podrobne, ze se da najit pro kazde Skoda auto temer exaktni reseni... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zabra Odesláno Listopad 10, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 10, 2010 taky si myslím, že je to ve vzpěrách. mám je ješte od p. Gorčáka a stačí opravdu malý štouchanec a letí to hned vzhůru zima nezima (OII sedan). až mi přijde, že ty modré jsou moc silné. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.