Mirouch76 Odesláno Říjen 22, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 22, 2012 4,8 jsem měl na OI když jsem jezdil na spotřebu, nebo po dálnici na temponat. Jinak dlouhodobá byla 5,2. Nyní stále kolísá 6,9 - 7,1 l/100km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Říjen 22, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 22, 2012 na 15" plechu po rovině na 90 to asi jo, ale holt já tak nejezdím, já má město běžně těch 7-8 litrů ;) dlouhodobě 6,6 na 18" Themisto 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Říjen 22, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 22, 2012 Já na 17" Protheus pneu Michelin 225/45 to cojsem psal. Jak to děláš? Co dělám blbě Jak poznám že mi DPF funguje správně? Nedávno jsem viděl srovnání jak má vypadat vejfuk když fitr funguje správně (konec je světle šedá barva po celém obvodě) a když je vykuchanej (konec černej jak uhel). Můj vypadá na vykuchanej nebo špatně fungující filtr. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Říjen 22, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 22, 2012 No už jsem to viděl u scouta asi vykuchanej, prostě zkus tomu šlápnout jestli vyletí brikety, jinak by neměly, někomu to dej a mrkni se , nebo at to někdo natočí, když tomu naložíš. Jinak gumy bys měl mít 225/50 17 na Proteusech. Zkus se podívat na diagnostiku, jestli nemáš v háji klapku nebo EGR, nebo váhu, nebo nějaké čidlo apod. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Říjen 22, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 22, 2012 (upraveno) Na diagnostiku už jezdím cca dva tejdny a pořád se nemůžeme s chlapíkem dohnat. Těch problémů vylejzá čím dál víc. Druhej den co jsem to měl mi měnili levou výbojku a startér, včra jsem zjistil že mi nesvítí blikač v levým zrcátku, dneska jsem pro změnu, když jsem jel za autem, viděl jak pěkně bliká pravej xenon, plave to jak kánoe, při 100km/h se auto celý rozklepe jak osika (řeší se to tady), divný zvuky při určitejch otáčkách (taky se to tady řeší), žere to jak prokopnutý, je to oproti stříbřence lenivý jako prase. Chápu není to fungl nový auto, ale od čtyři roky starýho auta jsem čekal něco úplně jinýho. Má sice nalítáno skoro 200000 km ale stejně. Zvažuju návštěvu autorizáku, aby mi to pořádně prošli a uvidim. A pak budu šlapat po bazazu a po předchozím majiteli/dovozci. Upraveno Říjen 22, 2012 uživatelem Mirouch76 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Říjen 22, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 22, 2012 to ti napíchne kdokoliv tady s kluků, jinak má to 103kw a apon u mě to jede výrazně lépe jak 81kw 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Říjen 22, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 22, 2012 No právě že to má 103kW tj o 22 kW víc než stříbřenka a jede to jak berlingo 1.6 HDi 55kW A kdokoliv z kluků tady je pro mně dost z ruky.:( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Říjen 23, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 23, 2012 Na zjištění závad kdokoliv, nevím odkud jsi, ale kdokoliv kdo má diagnozu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Říjen 23, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 23, 2012 Tak dneska na diagnostice. Sice ne VAG ale diagnnostika od Magneti Marelli a po scanu spousta chyb který se nechali vymazat s vyjímkou imobilizétu. Je pravda že je to torhu živější ale spotřeba zatím nic moc. Dále se vyměnil vzduchovej fitr a v pátek půjde vyměnit ještě naftovej. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Říjen 23, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 23, 2012 Vzducháč doporučuji měnit s olejem (měním tak 10-13tis), a naftovej a pilovej měním po roce ( tak 18tis) Hlavně doporučuji vyčistit klapku a EGR, a mrknout na hodnoty váhy vzduchu, může dávat blbé hodnoty a proto to bude žrat a nepojede, chybu to hlásit nebude, protože to nějaké data dává. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Říjen 23, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 23, 2012 Dík za další rady. Jsem automobilovej "analfabet" nemáš fotky jak vyčistit EGR. Olej bude co nejdřív, protože servisní interval ukazuje cca 13500 km nebo 31 dní. Kde vyčtu hodnoty váhy vzduchu? Předpokládám že z VAGu. Tady v Táboře moc lidí o kterejch vím není a pořád nemaji čas. Do Škodovky se mi nechce a ve školních dílnách je dlouhá čekačka. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Říjen 24, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 24, 2012 Hmm ideální pokud budeš mít cestu směrem praha, spoj se s Rolbařem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LukášV Odesláno Říjen 24, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 24, 2012 Já mám k dnešku dlouhodobou 7.0l/100km. A to jezdím jak řidič slečny Daisy. Byl jsem zvyklý na jinou jízdu a hlavně levnějsí - jezdil jsem jako prase a za 5,5 l/100km. Pořád se mi nějak nezdá ten nástup turba. U OI jsem sešláp plyn a raketa téměř hned (cca 1200 ot.) a to při kretémkoliv kvaltu a teď sešlápnu plyn a chvíli počkám až se motor roztočí a pak při cca 2000 až 2200 ot. (ještě nemám přesně vysledované) je teprve cí !@#$%^&* zátah turba. Stejně tak je ten dvoulitr slabší při rozjezdech. Auto je takový řekl bych že hodně líný. Neříkejte mi že je to všechno tím že je to 4X4? To snad není možný. :o To je divné chlape co ty tady píšeš . Pro srovnání auta co jsou v baráku - oba dva kody motoru BMM zanechaný DPF - no prostě bez uprav. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kvido27 Odesláno Říjen 24, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 24, 2012 Mám to přesně jako Mirouch, 1,9 šla do otáček okamžitě, ale teď musím nejdřív vytočit motor a pak teprve pouštět spojku, hlavně při rozjezdu v křižovatce na jedničku mě to štve. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LukášV Odesláno Říjen 24, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 24, 2012 Kluci nemůžete srovnávat rotačku (1.9tdi 66/81kw) s 2.0tdi .. Ten 2.0 prostě nikdy nebude tak hbytej. Ale , že by mi nešel 2.0 od spoda problém nemám. Natočím klidně video na 2q od 1000 ot. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
seib Odesláno Únor 3, 2013 Sdílet Odesláno Únor 3, 2013 dnes som si počítal spotrebu a 5,5 paráda, čakal som viac B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Únor 3, 2013 Sdílet Odesláno Únor 3, 2013 Mě už se taky spotřeba líbí víc. Mám dle PPC6,3 což je o 0.3 míň než udává TP a to jezím jako dřív. A na vyšší spotřebu jsem si už zvykl a ne jiné jizdní vlatnosti taky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
valis967 Odesláno Duben 20, 2013 Sdílet Odesláno Duben 20, 2013 Zdar jeden poznatek ke spotřebě. Nevěřil bych tomu ale,přechod ze zimáků na letní dělá pomalu litr. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
CvencA Odesláno Duben 21, 2013 Sdílet Odesláno Duben 21, 2013 (upraveno) U mě ne. Zimní 195/65/R15, letní 225/45/R17. Upraveno Duben 21, 2013 uživatelem CvencA 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Duben 21, 2013 Sdílet Odesláno Duben 21, 2013 U mě taky ne 225/45/17 a 225/40/18 :lool: jinak u 2,0 všechno pod 7litrů je OK spotřeba. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wilson Odesláno Květen 11, 2013 Sdílet Odesláno Květen 11, 2013 Ja mam 2.0 16V BKD a na spotrebu si nemuzu stezovat :) dlouhodobou ma nejakych 5,6 a to tam mam jeste chip 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Květen 11, 2013 Sdílet Odesláno Květen 11, 2013 já si taky na ni nestěžuju B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Květen 12, 2013 Sdílet Odesláno Květen 12, 2013 Moje dlouhodobá je 6,1 a to nejsem žádnej loudal... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Bedna Odesláno Květen 30, 2013 Sdílet Odesláno Květen 30, 2013 Ahoj kluci, mam 2006 Scouta 2.0 tdi a při 140 km/hod. na dálnici mi to žere 8.0 litů, nemyslim si že to tak má být, neví někdo co stím? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Květen 30, 2013 Sdílet Odesláno Květen 30, 2013 jezdi pomaleji :lool: je to normální. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lexic Odesláno Červenec 6, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 6, 2013 Na pohodu, mám taky Scout a umíme to i líp 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červenec 7, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 7, 2013 prostě ale nejde srovnávat klasická OII s 1,9 TDI a vysoká kráva v zákldu na 225/50/17 Scout s 2,0 tdi, ten prostě žere více. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lexic Odesláno Červenec 9, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2013 samo, že nejde srovnávat , nicméně i se Scoutem když se trochu snažim dokážem jet okolo 6litrů 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Červenec 9, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2013 A jaky stylem jezdíš? Řidič slečny Daisy? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.