Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
Sign in to follow this  
mischicka

Poruchy a problémy

Recommended Posts

Při startu studeného motoru mám dost nepravidelné otáčky. Na diagnostice prý nic není. Po zahřátí motoru je chod motoru již pravidelný. Nemáte někdo tip, co by to mohlo být?

Share this post


Link to post
Guest chipmann

no kamarád si nedávno kupoval Nového golfa a chtěl ho s tímto motorem ,ale technik (který byl jeho kamarád ) mu to rozmluvil prý golfů s tímto motorem prodaly celkem 6ks a s toho 3ks se vrátily na záruku s prasklým pístem tak nevím jestli je to správná volba já osobně si myslím že objem ničím nenahradíš ...

Share this post


Link to post
Při startu studeného motoru mám dost nepravidelné otáčky. Na diagnostice prý nic není. Po zahřátí motoru je chod motoru již pravidelný. Nemáte někdo tip, co by to mohlo být?

 

Tento jev sem u své 1,2 taky pozoroval a jak už tu někdo někde napsal, stačí použít benzín s vyšším oktanovým číslem než je 95 a je po problému - nebo aspoň u mého motoru to pomohlo.

Share this post


Link to post
Tento jev sem u své 1,2 taky pozoroval a jak už tu někdo někde napsal, stačí použít benzín s vyšším oktanovým číslem než je 95 a je po problému - nebo aspoň u mého motoru to pomohlo.

Hodně se teď řeší kvalita benzínu. Já tankuji V-Power 95. Četl jsem tady někde diskuzi o tom, zda je možné použít benzín s vyšším oktanovým číslem nebo ne. V návodu to nezakazují ale ani nikde nedoporučují. Takže mám docela dilema, zda znovu s autem do servisu nebo zkusit "lepší" benzín. Jaký benzín používáš?

Share this post


Link to post

Tankuju u nás na OMV, pokud dám normální 95 tak se mě to projevuje jak píšeš, pokud natankuju 100 Carrera u stejné pumpy tak to motor nedělá.

Share this post


Link to post

Předevčírem jsem si nechal na doporučení servisu přehrát software. Studené starty úplně bez kolísání otáček. Zaregistroval jsem zvýšení otáček na cca 900. Po chvilce rychlý pokles. Technik mě informoval o tom, že software je škodovácký, o problému ví, ale objevoval se (u nich v servisu) zatím u Yeti. Uvidím co to udělá se spotřebou.

Share this post


Link to post

Takový tip který jsem vyčetl ve Světě motorů o 1,2TSI...

Psali, že mají velkou zpětnou vazbu ze servisů, že zejména škodovky s 1,2TSI jsou vysoce nadprůměrně obětí kun a jejich zoubků. Došli k tomu tak, že jak Yeti, tak Fabka co měli na testy skončily odtahem a když se nad tím podivovali že je to nějak často ve srovnání s ostatními vozy tak jim to servisy potvrdily.. Důvodem je chybějící horní kryt motoru který byl u 1,2TSI vypuštěn a tak má kuna všechny kabely jak nad zlatém podnosu... Ostatní auta ten kryt mají a je natolik připlácnut k hlavě, že se pod něj kuna nevejde a tak se nedostane k zapalovacím kabelům které jsou nejlahodnější :smich: tak by možná stálo za to se podívat zda by tam nepasoval kryt z 1,2TSI VW a pod....

 

Jak jsem četl, tak předávám jako radu... pokud nesouhlasíte, nechte smazat...

Share this post


Link to post
Guest HonzaV

Na Octavii s motorem 1.2 TSI při 23 000 Km začala svítit kontrolka elektroniky motoru a ESP. V servisu mi pak vyměnili turbodmychadlo (naštěstí ještě v záruce). Nebyli schopní mi říct, proč se to porouchalo. Navíc zjistili, že bude zapotřebí vyměnit i rozvodový řetěz.

Share this post


Link to post
Guest slavoSSS

Na Octavii s motorem 1.2 TSI při 23 000 Km začala svítit kontrolka elektroniky motoru a ESP. V servisu mi pak vyměnili turbodmychadlo (naštěstí ještě v záruce). Nebyli schopní mi říct, proč se to porouchalo. Navíc zjistili, že bude zapotřebí vyměnit i rozvodový řetěz.

 

Na Octavii s motorem 1.2 TSI při 23 000 Km začala svítit kontrolka elektroniky motoru a ESP. V servisu mi pak vyměnili turbodmychadlo (naštěstí ještě v záruce). Nebyli schopní mi říct, proč se to porouchalo. Navíc zjistili, že bude zapotřebí vyměnit i rozvodový řetěz.

 

Dobry den chcem sa opitat aky mate rok vyroby ste snou spokojni kazi sa vase auto vy mate octavia 2 facelift tsi? kolko mate km je to dobre auto.

Share this post


Link to post

1.2 yeti jak už tu někdo psal kuna proukousala kable :D projevovalo se to tak že auto za jízdy s sebou škubalo no a pak samozřjemě výměna rozvodáku, řešen unik oleje a pak samé prkotiny. Byla to zkouška, a už nikdy tento motor :) Jo auto bylo nové, teď je najetu 112tkm.

 

Edit: zapomněl jsem dodat že svítí ESP doufám že to bude senzorem...

Share this post


Link to post

Ahoj, prosim o radu. Kamaradovou o2fl/2011, 1,2tsi 77kW, nejde nastartovat, starter toci, baterie ok. Diagnostika vyhodila chyby v motoru: 10964 - ROD - Neznámý chybový kód - Kontrolka závad ZAP; 10976 - ROD - Neznámý chybový kód - Kontrolka závad ZAP; a jedna chyba z CAn Gateway 00469 - datovy BUS displej provoz po jednom vodici, 011 - preruseni - Sporadická. Diky

Share this post


Link to post

Pánové tak já mám najeto 44000km, auto je vyrobeno 09/2012 a zatím bez jediného problému ! Za 5000km mám velkou garančku, tak uvidíme co řeknou na řetěz..

Share this post


Link to post

octavia II 1.2 TSI 77kW , rv 2010 , celkem 2x výměna rozvodů (1 x jako svolávačka škoda , 1 x v roce 3/2015 natažený řetěz) a 1x výměna turba ) také svolávačka škoda , 9/2016 prohryzaný kabel od svíček 3 válce :) cena cca 500kč , poslední porucha ( totálně zničené ložiska vodní pumpy 11/2016 , cena opravy cca 4,700kč v aut. servise) , momentálně najeto 71xxx km ,,,, zatím spokojenost

 

e3673dd5d605e54a.jpg

 

Share this post


Link to post

Zdravim,,nevite proc kdyz motor nastartuju,,,minutku pocakam,,,ujedu cca 3 km na lehkou nohu a pak mam kopecky,,,vse je ok ale pokud razantneji seslapnu plyn tak se auto ,,cuka,,trha .....kdyz uberu tak vse ok ....po delsi dobe...jak kdyz se zahreje to uz neudela kdyz seslapnu na plny plyn......prokluzuje studena spojka??

 

(auto koupena nedavno z bazaru,,, O2 FL MR2011 1.2TSI)

Share this post


Link to post

nepichnuto,,,a cisty....otacky se nememeni pri cukani.....zahreje se a nedelato,,,,ale jak rikam skube jen za studena kdyz vic prislapnu plyn (samoze na to za studena neslapu jak hovado)

Share this post


Link to post

Hele nevim do jaky miry ti to dela. Ale treba u 1.2.TSI jsem cetl, ze mirne cukani hned po rozjezdu na plny plyn je klasickej stav. Tezko rict cim by to mohlo byt.

Share this post


Link to post

Tak bych se s vámi chtěl podělit o zkušenost z minulého týdne.... Odpoledne, otočím klíčkem, nastartuji, a zůstane svítit kontrolka EPC a kontrolka motoru. Auto od té doby fungovalo pouze v nouzovém režimu.

Druhý den vezu auto do servisu a bylo mi sděleno, že problém je s Podtlakovou regulací tlaku turba. 

V servise opraveno, pomocí sady na opravu 03F 198 725 C

Najeto 93000km... jiná závada se zatím neobjevila!!!

Share this post


Link to post

Dovolím si tě opravit - regulace v tomto případě není podtlaková (nic takového motor 1.2 TSI nemá), ale regulace je ovládaná elektrickým servopohonem (elektricky ovládaný nastavovač plnicího tlaku V465).

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...