rayx Odesláno Listopad 25, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2017 Jardo, máš samozřejmě obecnou pravdu, jenže furt nějak nechceš připustit konkrétní průser nízkých stíracích kroužků s ještě menšími drenážními vrtanými otvory, tedy záležitost jen EA888 1.8 TSI (2.0 taky ale ty jsem tolik nezkoumal) a to až v druhé generaci. A že změna výšky stíráků z 1,5mm na 2mm doprovázená i zvětšením průměru stále jen vrtaných drenážních otvorů těch stíráků problém ne zcela vyřešila a koncern už po EOP týhle generace nasadil jen pro účely oprav stírák skládaný, to asi něco říká ... To o ACEA normě se týká Ruska, kromě viskozity 0W30 tam jasně trvaly i na typu oleje a ACEA ... To není samozřejmě všelék, ale jen opatření na oddálení průseru, který doporučuje koncern pro ruský trh! Každý ať lije co si vybere a má interval jaký chce, informace je jen jako reference. http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=10&page=84&do=findComment&comment=1658397 https://msdspds.cast...BPXE-9H3A5V.pdf https://msdspds.cast...BPXE-9HB65P.pdf https://msdspds.cast...BPXE-9H3RGK.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Listopad 25, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2017 ale ano, průser konstrukční to je od začátku a nikdy jsem netvrdil, že nee, to je ten hlavní důvod ..... jenže s ním nic nejde moc dělat, no, pouze eliminovat pokud možno následky a k tomu patří i ten olej .... jak píšeš oddálení průseru .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Listopad 25, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2017 Ono se na tom motoru sešlo asi víc věcí dohromady .... hlinikový blok bez vložek, není konstrukce open-deck, která kroužkům svědčí, olejový kanál na horší straně apod. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zrno Odesláno Listopad 25, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 25, 2017 Při výměnách 8-9 tis. km je asi jedno co tam naleješ za olej ....., pokud je tohle ten recept, tak nevím no, :rolleyes: Základem je nejezdit pod otáčky, tzn. řadit tak, aby neklesly pod 1800 ot. a občas si trochu dopřát sportovní jízdy s vyššími otáčkami. Dalším pravidlem je kvalitní zahřátí studeného motoru. ..ale ono to také jednoduché nebude. Je to zmes viacerých faktorov, ktoré dohromady vedia účinne tento neduh eliminovať.. tie tebou spomenuté tam samozrejme patria. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Thomas357 Odesláno Prosinec 22, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 22, 2017 Zdar tak nejdřív k mojí spotřebě: poctivých 161 000 O2 CDAA Laurin 6/2009 bez jediné opravy motoru a spotřeba oleje je 0,0L/100km (vodní pumpa akorat tekla) rada: průměrná spotřeba 11.3L/100km, nešetřit ani za studena (lepší proplach kruhů) olej: Total INEO LL 5w30 15000km/rok od 113 000km předtím škodovacky srajdy shell apod. prosba: dělal jsem kamošovi (jezdí kadla kadla, takže už víme proč) GO CDAA a po kompletním složení a nastartovaní jde jak kdyby z vany zvuk takovy divný zvuk (typický pro CDAA po startu cca 3-5sec) ale mě to ne a ne přestat. napodlo mě olejový čerpadlo nebo řetěz čerpadla. nesetkal se někdo s tím? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 22, 2017 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 22, 2017 Blbe uložena panev na ojnici... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Thomas357 Odesláno Prosinec 22, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 22, 2017 Hotovo. Gufero na krytu rozvodů. Pinda jedna. Mě to nikdy nedělalo, protože jsem vždy měnil kryt rozvodu za novej tak jsem byl teď zaleklej. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Prosinec 22, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 22, 2017 poctivých 161 000 O2 CDAA Laurin 6/2009 bez jediné opravy motoru a spotřeba oleje je 0,0L/100km Jaks to myslel, na 100km tady spotřebu oleje poznají jen ti největší nešťastníci B) Kdo s tím jezdil do těch 113tkm? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 22, 2017 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 22, 2017 Tak to je dobre, to gufero nekdy zlobi a vzdy ho menime... Kryt ne... Ta 5 stovka je to nejmensi ...at slouzi... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dawwid17 Odesláno Leden 4, 2018 Sdílet Odesláno Leden 4, 2018 Je tu uz tiez niekto po GO a potom po GO 2 s new piestami? Mara ako si na tom? myslim, ze ty si to mal absolvovat... ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 4, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 4, 2018 Mara jeste nemel cas... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martin_sk_leon1p Odesláno Leden 5, 2018 Sdílet Odesláno Leden 5, 2018 p2p spominal, ze tieto fora su pre auta, ktory roby jurecka v Brne. ja som velmi rad, ze tieto fora existuju lebo som sa spoznal jednak so skvelymi ludmi a je to tu vela dobrych informacii. dufam preto, ze im moc nevadi, ze prispievam aj ja. po mojej GO co som robil tu v BA a pri vymene piestov ako som spominal hore vsak nemusim dolievat nic. zatial mam ~3600 km po GO, posledne kilometre som uz mal aj priemerku vyse 170km/h viac ako 1h (~3500 ot/min, obcasne vyskocenie na 4000,ot/min, nie vsak viac ako par desiatok sekund) a ten olej drzi na ryske tak ako bol doliaty v servise. coskoro si vymenim olej, v ramci kratkeho cyklu po GO. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dawwid17 Odesláno Leden 6, 2018 Sdílet Odesláno Leden 6, 2018 Ja som len vcera na rychlo kukol na mierku a bolo na minime, tak som zasa dolial cca 0.6l. Naposledy som kontroloval, bolo priblizne v strede. Takze nejaky olej stale mizne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 6, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 6, 2018 A kolik km si odjel po vymene toho tesneni a doliti... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dawwid17 Odesláno Leden 6, 2018 Sdílet Odesláno Leden 6, 2018 neviem, zajtra pozriem, mal by som mat niekde zapisane kedy sa to menilo... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dawwid17 Odesláno Leden 8, 2018 Sdílet Odesláno Leden 8, 2018 cca 950 km od utesnenia...po utesnení to bolo na mierke cca v strede, po tých cca 950km to bolo tesne pod šafrovaným, ale zasa nie úplne na minime...mám aj foto mierky, keď som to kontroloval, len akosi neviem pridať foto :D môžem to poslať jurovi cez apku...inač teraz to je presne 210 943 km . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 8, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 8, 2018 Tj kolik deci na 1000 km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dawwid17 Odesláno Leden 8, 2018 Sdílet Odesláno Leden 8, 2018 viď foto po 950 km https://ulozto.sk/tam/_6ePNfx54yvtlQ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Leden 9, 2018 Sdílet Odesláno Leden 9, 2018 co jsem tak pochopil, tak 0,6L na 1000km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 9, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 9, 2018 No 0,1 az 0,2 L na 1000 km... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 9, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 9, 2018 Dalsi a trochu divne auto na GO... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Leden 10, 2018 Sdílet Odesláno Leden 10, 2018 No vidíš, už máte zákazníky i z Briskoda :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 10, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 10, 2018 Anglican z Brna... Trochu atyp motor a veci kolem, ale aspon bude sranda... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 10, 2018 Sdílet Odesláno Leden 10, 2018 a víš jak, angličan, takže to co jsi dělal pravou rukou musíš dělat levou a naopak ..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 10, 2018 Sdílet Odesláno Leden 10, 2018 Vsak to je nejaky divny anglican, to je nějakej fake. Airbox má být vlevo, baterka jakbysmet. A nádobky ostřikovače a chladící kapaliny vpravo :lol: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 10, 2018 Sdílet Odesláno Leden 10, 2018 :D ... a otočení háčko na schema řazení .... to byl největší opruz, když jsem si angličana jednou zkusil řídit, řadit levou a ještě "opačně" 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Leden 10, 2018 Sdílet Odesláno Leden 10, 2018 Tak pravej anglán/japonec atd. stavěnej od začátku jako RHD jistě, tyhle origo překopávky automobilek z LHD na RHD maj nejen háčko beze změny k vozidlu jako to známe my kontinentální, takže jednička levačkou od sebe nahoru z místa řidiče (tedy opačně) a nebo může řadit spolujezdec a je to vyřešený B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 10, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 10, 2018 Je to anglican.... vse je stejne ... motor, prevodovka... Co je jinak, pedaly, pristrojovka, kabelaz, klima a nejake blbosti kolem motoru, ale zaklad je stejny... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 11, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 11, 2018 Bude to napínavé... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.