Jump to content

Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)


Recommended Posts

No jestli je budík otestován a dokonce cejchován, tak se ten motor chová podivně, když na volnoběh to maže míň, a na zvýšený otáčky zase výrazně více, než by to čerpadlo mělo umět. Čerpadlo to ale nedělá jak píšeš, ostřiky původní také ne, tak to je fakt divný, kde by na volnoběh byla díra, a co by ji při zvýšených otáčkách ucpávalo, že to vytvoří až 5,8 bar ... Po tom broušení bloku sis prohlídl všechny jeho olejové kanálky, držák filtru také?

Když sis ty vyvažováky prohlížel, jak volné byly v těch hliníkových "obalech", točily se volně, nedrhly? No píšeš, že šly ven bez nějakýho většího násilí ... tak asi odhadneš, jak můžou v bloku sedět nyní po opětovné montáži zpět 😉 Že by tudy tlak utíkal si dovedu představit, ale že by to zároveň vedlo k takovýmu zvýšení tlaku mazání v otáčkách je podle mě nemožný ...

No, kvůli tomu kvílení to stejně budeš muset nejspíše kuchnout, to teda nezávidím, tak se pak pochlub, v jakým stavu ty vyvažováky budou.

CDAA1.jpg.c5963e1f0b684e9c3a982344a594158b.jpg

474948792_EA888Gen2mazn.jpg.17b85bf6dcde98e8320e69e21acec79c.jpg

Link to comment
  • 4 weeks later...
V 16. 6. 2015 at 22:05, p2p napsal:

BZB a RS ma jinne ...

 

Jak jsem psal... mala tlouska stiracich krouzku, casem se zanesou a prestanou odvadet olej a spolu s spatnym chlazenim od spodnich trysek a je vymalovano... Rusaci meni i ty trysky...

Ja som sa chcel spýtať BZB motory majú tiež tie tenké stieracie krúžky ale už to napravili oproti motorom CDAA

Link to comment

Ta spotřeba je sice v normě, ale moc ok není. Jestli si to auto plánuješ chvíli ponechat, tak to radši začni řešit.

A s viskozitou oleje bych si úplně naděje nedělal. Taky jsem toho zkoušel víc a dokud se motor neopravil mechanicky, tak tomu olej opravdu nijak nepomohl. Nevim, jestli s tím někdo má reálnou zkušenost, ale trochu mi to přijde jako obecně přijímána pravda, než fakt. 

 

 

Link to comment

Zdravím všechny, 

nedávno mi vyskočilo grilované kuře (supII - 1.8 tsi cdaa). Najeto jen 60 tis. (Druhý motor). 

Na diagnostice jsem dostal tohle info:

1,Rozdíl tlaku mezi turbem a ventilem škrtící klapy. - TRVALE

2, Systém příliš chudý (1. Rada valcu). - TRVALE

3, Systém řízení volnoběhu- otáčky vyšší než je očekáváno.  - Přerušovaný

4, Netěsnost sací soustavy. Trvale

 

Dokázal by mi někdo, prosím, dát nějakou radu, kde hledat problémy? 

Případně nějaké řešení? 

Zkouším to první nějaký informace, v nejhorším to budu muset předat do servisu 😬

Za odezvu předem děkuji 🙏

Link to comment
V 18. 1. 2021 at 21:08, Tomas F napsal:

Ta spotřeba je sice v normě, ale moc ok není. Jestli si to auto plánuješ chvíli ponechat, tak to radši začni řešit.

A s viskozitou oleje bych si úplně naděje nedělal. Taky jsem toho zkoušel víc a dokud se motor neopravil mechanicky, tak tomu olej opravdu nijak nepomohl. Nevim, jestli s tím někdo má reálnou zkušenost, ale trochu mi to přijde jako obecně přijímána pravda, než fakt. 

 

 

Jde o to ze tak do 20k za opravu bych jeste dal ale vic urcite ne.

Link to comment
před 13 hodinami, octavius4x4 napsal:

Jde o to ze tak do 20k za opravu bych jeste dal ale vic urcite ne.

Chápu chápu, taky jsem nebyl nadšenej, když jsem vydával vyšší desetitisíce za opravu. Ale počítej, že až se pak zmrší blok, anebo hlava, tak z toho může být účet za 100k.. je třeba promyslet, pokud chceš s autem i dál jezdit, tak.

Link to comment
  • 2 weeks later...
V 22. 1. 2021 at 22:58, djuSo napsal:

Dobrý den, prosim vás, nevíte náhodou kolik má být utahovací moment na olejovém výpustném šroubu a na olejovém filtru? Zdá se mi, že to je 30 a 25Nm, ale nevím to jistě. Na citovku to u mě moc nefunguje. Jde o 1.8TSI, CDAA. Díky.

Našel jsem tyto hodnoty:

- Výpustný šroub oleje - 30 Nm
- Olejový filtr - 22 Nm

Link to comment
  • 3 weeks later...

"Sportovně/ostřeji" jezdím tak mezi 3,5-6tis. Na omezovač občas také, tak na 1RS a 2RS (při předjíždění 🙂). Spotřebu mám teď 11L; 40% dálnice/40% serpentiny/20% město, ale dokážu jet i úsporně 8,5.

Spotřeba oleje - právě se mě zdá, že jsem dolil více, běžně mám tak 1L/10 tis.  Pokud počínající problém s olejem nelze přijít jinak než jeho spotřebou, tak budu sledovat.

Asi jsem paranoidní, ale může za to má zkušenost s HTP 😞. Díky.

 

Link to comment

Zdarec, chcem len napísať, že auto po výmene piestov stále bez spotreby oleja 🙂...takže super 😊

 

Octaviu už síce viac ako rok nemám, ale som v kontakte s novým majiteľom, lebo samého ma zaujímal stav okolo oleja aj ďalej, to je bez problémov teda, no kontaktoval ma, že či mu nevieme pomôcť s týmto problémom: 

Aktual 250 000, po výmene rozvodov mam cca po 3k km, unik oleja žiadny není, pri rozovodch komplet všetko všetky reťaze, vodiace listy, olej novy proste kompletka. No a cca 200km dozadu mi začalo vyhadzovať tlak oleja na červeno, vyskakuje to len vtedy keď je auto zohriate na prevádzkovú teplotu, na diagnostike ukázalo snímač tlaku oleja, vymenil som obe, nepomohlo tak sa zmeral tlak oleja v aute kde to podľa nich je v poriadku  a chyba môže byť v kabeláži. Pozrel sa na to auto elektrikár a ešte jeden mechanik ktorý prekontrolovali kabeláž, vymenili sa ešte raz snímače tlaku, vyčistili olejovu vanu a sitko, vymenil nejaké plastové tesnenie, no dnes to vyhodilo zas auto je v škodovke a budú merať ešte raz tlak oleja. 

Dal to teda do origo servisu Škody 🙁 a s tými tu s 1.8tsi neboli dobre skúsenosti, aspoň u mňa čo bolo prezentované aj v predchadzajúcich príspevkoch(už dávnejšie). 

Nejaký tip od vás páni? Ďakujem

 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...