rayx Posted June 25, 2020 Share Posted June 25, 2020 No jestli je budík otestován a dokonce cejchován, tak se ten motor chová podivně, když na volnoběh to maže míň, a na zvýšený otáčky zase výrazně více, než by to čerpadlo mělo umět. Čerpadlo to ale nedělá jak píšeš, ostřiky původní také ne, tak to je fakt divný, kde by na volnoběh byla díra, a co by ji při zvýšených otáčkách ucpávalo, že to vytvoří až 5,8 bar ... Po tom broušení bloku sis prohlídl všechny jeho olejové kanálky, držák filtru také? Když sis ty vyvažováky prohlížel, jak volné byly v těch hliníkových "obalech", točily se volně, nedrhly? No píšeš, že šly ven bez nějakýho většího násilí ... tak asi odhadneš, jak můžou v bloku sedět nyní po opětovné montáži zpět 😉 Že by tudy tlak utíkal si dovedu představit, ale že by to zároveň vedlo k takovýmu zvýšení tlaku mazání v otáčkách je podle mě nemožný ... No, kvůli tomu kvílení to stejně budeš muset nejspíše kuchnout, to teda nezávidím, tak se pak pochlub, v jakým stavu ty vyvažováky budou. 0 Quote Link to comment
p2p Posted June 25, 2020 Author Share Posted June 25, 2020 Když si tam dával ty vyvazovaky, zmrazil si je?? 0 Quote Link to comment
kejml Posted January 13, 2021 Share Posted January 13, 2021 Ahoj @p2p uvažuju o koupi auta, které jste prý dělali. Prosím, řekneš mi víc? RZ 7B1 2751. Chceš i VIN? Děkuju moc. @p2p 0 Quote Link to comment
p2p Posted January 13, 2021 Author Share Posted January 13, 2021 Nemám databázi ale musí mít fakturu 0 Quote Link to comment
MICHAL D Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 V 16. 6. 2015 at 22:05, p2p napsal: BZB a RS ma jinne ... Jak jsem psal... mala tlouska stiracich krouzku, casem se zanesou a prestanou odvadet olej a spolu s spatnym chlazenim od spodnich trysek a je vymalovano... Rusaci meni i ty trysky... Ja som sa chcel spýtať BZB motory majú tiež tie tenké stieracie krúžky ale už to napravili oproti motorom CDAA 0 Quote Link to comment
octavius4x4 Posted January 17, 2021 Share Posted January 17, 2021 Ahoj vim ze se to tu uz reailo ale chci se jeste zeptat jednou na olej 5w30 vs. 5w40 dikymam najeto cca 190 tkm spotreba oleje cca 0.3l/1000km 0 Quote Link to comment
Mildee Posted January 17, 2021 Share Posted January 17, 2021 U 5w40 by jsi měl mít spotřebu oleje teoreticky nižší, ale záleží taky trochu jakou značku použiješ. Jinak bych taky doporučil zkontrolovat úniky oleje netěsností, nemusí vždycky všechno končit jen v motoru. 0 Quote Link to comment
p2p Posted January 17, 2021 Author Share Posted January 17, 2021 po GO davame 5w40 0 Quote Link to comment
octavius4x4 Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 Na GO to urcite neni je fakt ze kdyz se delaly rozvody tak v hadici k intercooleru byl olej ale tolik ho tam zase nebylo. Vim ze ta spotreba oleje je v norme ale chtel bych to trochu jeste eliminovat. Tak jsem spis chtel vedet jestli to nepokazim kdyz zacnu davat 5w40. 0 Quote Link to comment
Tomas F Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 Ta spotřeba je sice v normě, ale moc ok není. Jestli si to auto plánuješ chvíli ponechat, tak to radši začni řešit. A s viskozitou oleje bych si úplně naděje nedělal. Taky jsem toho zkoušel víc a dokud se motor neopravil mechanicky, tak tomu olej opravdu nijak nepomohl. Nevim, jestli s tím někdo má reálnou zkušenost, ale trochu mi to přijde jako obecně přijímána pravda, než fakt. 0 Quote Link to comment
Das Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 Zdravím všechny, nedávno mi vyskočilo grilované kuře (supII - 1.8 tsi cdaa). Najeto jen 60 tis. (Druhý motor). Na diagnostice jsem dostal tohle info: 1,Rozdíl tlaku mezi turbem a ventilem škrtící klapy. - TRVALE 2, Systém příliš chudý (1. Rada valcu). - TRVALE 3, Systém řízení volnoběhu- otáčky vyšší než je očekáváno. - Přerušovaný 4, Netěsnost sací soustavy. Trvale Dokázal by mi někdo, prosím, dát nějakou radu, kde hledat problémy? Případně nějaké řešení? Zkouším to první nějaký informace, v nejhorším to budu muset předat do servisu 😬 Za odezvu předem děkuji 🙏 0 Quote Link to comment
Radas Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 Prošel bych si závady, které Ti ukázala diagnostika od bodu 1-4 , postupně se je pokusil odstranit.Odesláno z mého 5060D pomocí Tapatalk 0 Quote Link to comment
p2p Posted January 22, 2021 Author Share Posted January 22, 2021 dej sem komplet vypis z diag... podivam se na to 0 Quote Link to comment
octavius4x4 Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 V 18. 1. 2021 at 21:08, Tomas F napsal: Ta spotřeba je sice v normě, ale moc ok není. Jestli si to auto plánuješ chvíli ponechat, tak to radši začni řešit. A s viskozitou oleje bych si úplně naděje nedělal. Taky jsem toho zkoušel víc a dokud se motor neopravil mechanicky, tak tomu olej opravdu nijak nepomohl. Nevim, jestli s tím někdo má reálnou zkušenost, ale trochu mi to přijde jako obecně přijímána pravda, než fakt. Jde o to ze tak do 20k za opravu bych jeste dal ale vic urcite ne. 0 Quote Link to comment
Das Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 3 hours ago, p2p said: dej sem komplet vypis z diag... podivam se na to Snad je tohle oč žádáte 😮 diagnostiku jsem naživo viděl dnes poprvé 😐 0 Quote Link to comment
djuSo Posted January 22, 2021 Share Posted January 22, 2021 Dobrý den, prosim vás, nevíte náhodou kolik má být utahovací moment na olejovém výpustném šroubu a na olejovém filtru? Zdá se mi, že to je 30 a 25Nm, ale nevím to jistě. Na citovku to u mě moc nefunguje. Jde o 1.8TSI, CDAA. Díky. 0 Quote Link to comment
Tomas F Posted January 23, 2021 Share Posted January 23, 2021 před 13 hodinami, octavius4x4 napsal: Jde o to ze tak do 20k za opravu bych jeste dal ale vic urcite ne. Chápu chápu, taky jsem nebyl nadšenej, když jsem vydával vyšší desetitisíce za opravu. Ale počítej, že až se pak zmrší blok, anebo hlava, tak z toho může být účet za 100k.. je třeba promyslet, pokud chceš s autem i dál jezdit, tak. 0 Quote Link to comment
p2p Posted February 2, 2021 Author Share Posted February 2, 2021 Stát se může cokoliv... 0 Quote Link to comment
deli Posted February 3, 2021 Share Posted February 3, 2021 V 22. 1. 2021 at 22:58, djuSo napsal: Dobrý den, prosim vás, nevíte náhodou kolik má být utahovací moment na olejovém výpustném šroubu a na olejovém filtru? Zdá se mi, že to je 30 a 25Nm, ale nevím to jistě. Na citovku to u mě moc nefunguje. Jde o 1.8TSI, CDAA. Díky. Našel jsem tyto hodnoty: - Výpustný šroub oleje - 30 Nm - Olejový filtr - 22 Nm 0 Quote Link to comment
Martin222 Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Mám Yetiho RV 10.2009, motor CDAA, nyní najeto 83000km. Má smysl uvažovat o go motoru "dopředu"? Jde mě o to, abych předešel výraznému poškození okolí jako válce, klikovka, apod. Děkuji. 0 Quote Link to comment
Tomas F Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 Spotřeba oleje je jaká? 0 Quote Link to comment
Martin222 Posted February 21, 2021 Share Posted February 21, 2021 Spotřeba je zatím v pohodě, teď naposledy jsem dolil 1L za 5000km při občasné sportovnější jízdě. Jde poznat přicházející problém na kompresi? 0 Quote Link to comment
Tomas F Posted February 21, 2021 Share Posted February 21, 2021 Problém na kompresi nevím, taky nevím co je sportovnější jízda (4-7 tis rpm?), ale ta spotřeba nic moc, pokud je pravidelná, nebo se rovnou zhoršuje. 0 Quote Link to comment
Martin222 Posted February 21, 2021 Share Posted February 21, 2021 "Sportovně/ostřeji" jezdím tak mezi 3,5-6tis. Na omezovač občas také, tak na 1RS a 2RS (při předjíždění 🙂). Spotřebu mám teď 11L; 40% dálnice/40% serpentiny/20% město, ale dokážu jet i úsporně 8,5. Spotřeba oleje - právě se mě zdá, že jsem dolil více, běžně mám tak 1L/10 tis. Pokud počínající problém s olejem nelze přijít jinak než jeho spotřebou, tak budu sledovat. Asi jsem paranoidní, ale může za to má zkušenost s HTP 😞. Díky. 0 Quote Link to comment
p2p Posted February 22, 2021 Author Share Posted February 22, 2021 Ono jestli motor točíš tak spotřeba oleje bude větší než klidná jízda... 0 Quote Link to comment
Martin222 Posted February 22, 2021 Share Posted February 22, 2021 OK, budu sledovat. Díky moc za konzultaci. 0 Quote Link to comment
dawwid17 Posted March 6, 2021 Share Posted March 6, 2021 Zdarec, chcem len napísať, že auto po výmene piestov stále bez spotreby oleja 🙂...takže super 😊 Octaviu už síce viac ako rok nemám, ale som v kontakte s novým majiteľom, lebo samého ma zaujímal stav okolo oleja aj ďalej, to je bez problémov teda, no kontaktoval ma, že či mu nevieme pomôcť s týmto problémom: Aktual 250 000, po výmene rozvodov mam cca po 3k km, unik oleja žiadny není, pri rozovodch komplet všetko všetky reťaze, vodiace listy, olej novy proste kompletka. No a cca 200km dozadu mi začalo vyhadzovať tlak oleja na červeno, vyskakuje to len vtedy keď je auto zohriate na prevádzkovú teplotu, na diagnostike ukázalo snímač tlaku oleja, vymenil som obe, nepomohlo tak sa zmeral tlak oleja v aute kde to podľa nich je v poriadku a chyba môže byť v kabeláži. Pozrel sa na to auto elektrikár a ešte jeden mechanik ktorý prekontrolovali kabeláž, vymenili sa ešte raz snímače tlaku, vyčistili olejovu vanu a sitko, vymenil nejaké plastové tesnenie, no dnes to vyhodilo zas auto je v škodovke a budú merať ešte raz tlak oleja. Dal to teda do origo servisu Škody 🙁 a s tými tu s 1.8tsi neboli dobre skúsenosti, aspoň u mňa čo bolo prezentované aj v predchadzajúcich príspevkoch(už dávnejšie). Nejaký tip od vás páni? Ďakujem 0 Quote Link to comment
p2p Posted March 6, 2021 Author Share Posted March 6, 2021 Kolik je tlak na volnoběh za tepla... 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.