Jump to content

Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)


Recommended Posts

V 13. 2. 2020 at 13:12, andre3d napsal:

https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=auto&tl=cs&u=https%3A%2F%2Fvwts.ru%2Fforum%2Ftopic%2F192986%2F

Ogaři z ruska popisují že by to mohlo být i konstrukcí pístu tak nevím.

Zaujala mě na tom jedna věc - ta zamaštěná trubka na vstupu do turba. Z komentáře moc moudrý nejsem:

"Mlhovitá horní turbínová trubka, stejně jako přítomnost oleje v mezichladiči, vůbec nenaznačuje výměnu potrubí a ještě více samotného turbodmychadla. Spíše nemůže standardní odlučovač oleje zvládnout množství oleje přítomného v plynech klikové skříně."

Sice to nemám tak oslizlé, ale jemná mastnota tam je, i po přetěsnění. Je v prostoru klikové skříně moc výparů? Kde se tam berou v takové míře? A je to škodlivé? Olej přitom nijak nemizí, vše funguje normálně, PCV ventil je nový..

Link to comment

ahoj tak to mam asi taky potkane ten rozvodak s napinakem jsem nestihl udelat. jel jsem a kdyz byl motor lehce podtocenej tak to najednou cuklo a jelo to s vibracemi. motor jsem chcipnul. ale pak jsem musel odjet tak jsem to znova nahodil a s vibracema dojel domu. je mi jasny ze to skocilo ale kdyby to bylo uplne v haji tak to nepojede ne? nebo myslite ze to bude i na ventily? nebo jen napinaks retezem?  motor nema nijak kovovej zvuk jen to trosicku vic selestilo oproti normalu. jen ty vybrace a zadny slaby vykon ani z vyfuku nesel zadny hulán.

diky alespon za nejakou odpoved mam strach ze do toho zahucim.

Link to comment
  • 2 weeks later...

ahoj takze nakonec to byla jen vadna civka. ale rozvody jsou taky hotove. ovšem passat zustal v servise ujel jsem asi 2km a skubnutí a turbo netlačí hadice bez tlaku 😄 tak jsem zvedavej co to bude. uz ted jsem tam za 15.800,- tak ted uz se fakt modlim aby to nebylo v haji...

jen jsem jeste zvedavej co vsechno muze jeste odejit fakt vaham jestli si to nechat nebo poslat do sveta najezd 170 celkem podstatne zavady.. je jeste neco s cim maji tyhle motory kolem 200tkm problemy? moc diky za odpovedi

Link to comment

ahoj tak nevim... ted jsem s tim dojel domu a musim rict ze je to nejaky divny teplota oleje nespadla pod 95 byla i na 99 a to jsem to extra nehonil a přijde mi ze to ted nejede jako pred tim. je to takove tezkopadnejsi jako bych musel vic slapat na plyn a projev motoru neni stejny jako pred opravouna volnobeh dobry ale kdyz jedu konstatne a chci pridat plyn tak v pul sekundě jakoby male zacukaní. a ta zvysena teplota proti tomu co to bylo je to divny. kdyz to jeste bylo v pohode a fakt jsem tomu nalozil tak jsem mělmax98 stupnu. prosimtě p2p odkud jsi ja pojedu za cca 14 dni do olomouce za kamaradem na vikend tak jestli by bylo mozný za tebou zajet. Kdyby ses na to podival byl bych stastnej diky za odpoved.  nevim jak jinak to pořešit jsem bohužel z pardubic

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Caute mam Superb 2 s motorom 1,8 TSI CDAA. Ma najazdenych vyse 100 000 km. Zral mi az 1 liter oleja na 400 km. Dal som robit repas v jednej firme na orave.

Spravili mi komplet generalku motora:

– Nové zosilnené piesty s novými krúžkami

– Komplet nové vložky piestov

– Nová rozvodová sada

– Repasácia hlavy valcov

– Nové ložiská

– Regenerácia olejového čerpadla

– Odvetranie motora 

Po generalke som najazdil 6 000 km. Spotreba oleja vyrazne klesla na 0,5 na 1000 km. No pred generalkou mi bolo povedane ze mi uz olej zrat nebude.

Po telefonate s technikom na Orave mi povedali, ze by mohla byt spotreba oleja sposobena este turbom.

 

Aky mate na to nazor? Skute mi prosim niekto poradit alebo pomoct, lebo generalka nebol lacny spas a uz zacinam byt trocha nestastny.
 

Dakujem

Link to comment

Pokud dali "komplet nové vložky piestov" tak nevím, jaký motor opravovali. 1,8TSI ale ne. Ano turbem to být může, kolega měl strach, že má motor KO, nechal si poradit u známé party z Brna a vyměnit turbo a spotřeba oleje opět minimální úměrná nájezdu kilometrů. Honza

Link to comment

Ta spotřeba je dost blbá, skoro jako před smrtí.. Turbo dost možná ano, měl jsem stejný případ - teklo to do sání a olej ubýval. Bonusem bylo, že olej karbonoval na sacích ventilech a ty doslova vybrousily vodící pouzdra v hlavě, takže renovovaná hlava se musela dělat znova... raději neotálej.

 

Link to comment

Zdravím, mám 1.8tsi cdaa a zobrazovala se mi hláška tlak oleje/max 4000tis.ot.

namém motoru proběhla generálka=

písty+kroužky

Nové vyvažovaky

Všechny ložiska v motoru

Nové olejové čerpadlo

Rozvody 

Veškerá těsnění a gufera 

GO hlavy 

Čidla tlaku oleje

 

Od GO mám najeto cca 700km a hláška se zobrazila znovu. Je někdo schopny mi poradit co ještě může být špatně ? V motoru už je spousta peněz a rád bych to dál do pořádku.

Děkuju za případné rady..

Link to comment

Po mechanické stránce je vše ok. Vše je nové originál Škoda. Jsem mechanik a dělal sem si to komplet sám. Až teda na hlavu, tu mi dělal kámoš kterej se tím živí, ale byl jsem u toho a vím, že práce je 100%.

Zítra mi přijde adaptér na přídavný budík tlaku oleje, takže po namontování chci jezdit tak dlouho dokud se to nerožne abych věděl co se reálně stane když se rozsvítí chyba. 

Jen teda ještě taková menší otázka, je jedno na který výstup namontuji ten měřič k budíku ? 

Jinak s tím SW mot. jednotky jsem tak nějak počítal a jsem rád, že jsi mě v tomhle kroku ujistil.

Děkuji moc za radu 🙂

Link to comment
před 16 hodinami, Tomas F napsal:

Ta spotřeba je dost blbá, skoro jako před smrtí.. Turbo dost možná ano, měl jsem stejný případ - teklo to do sání a olej ubýval. Bonusem bylo, že olej karbonoval na sacích ventilech a ty doslova vybrousily vodící pouzdra v hlavě, takže renovovaná hlava se musela dělat znova... raději neotálej.

 

Spotreba 0,5 litra na 1000 km je podla skodovny este v norme, no rad by som sa dostal na minimum. Kde by mohol byt teda este problem?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Zdravím,  rádio Symphony, najednou začalo zlobit. Po zapnutí hraje jen pár vteřin nahlas, poté se pomalu ztišuje. Vše svítí, stanice jdou přepínat, jen nehraje. Nevíte někdo náhodou čím by to mohlo být?(nějaký napájecí kondenzátor?) Díky za rady.
    • Ahoj Chlapy, řeším rovody na Octavii které tam dát. Bosch, SKF či Dayco a u nej je ještě High Tenacity. Nevíte co to je., Díky za IFo
    • O jaké nové rádio se jedná ? Jestli je potřeba máš zapojen phantom ?
×
×
  • Create New...