Tomas F Posted February 15, 2020 Share Posted February 15, 2020 V 13. 2. 2020 at 13:12, andre3d napsal: https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=auto&tl=cs&u=https%3A%2F%2Fvwts.ru%2Fforum%2Ftopic%2F192986%2F Ogaři z ruska popisují že by to mohlo být i konstrukcí pístu tak nevím. Zaujala mě na tom jedna věc - ta zamaštěná trubka na vstupu do turba. Z komentáře moc moudrý nejsem: "Mlhovitá horní turbínová trubka, stejně jako přítomnost oleje v mezichladiči, vůbec nenaznačuje výměnu potrubí a ještě více samotného turbodmychadla. Spíše nemůže standardní odlučovač oleje zvládnout množství oleje přítomného v plynech klikové skříně." Sice to nemám tak oslizlé, ale jemná mastnota tam je, i po přetěsnění. Je v prostoru klikové skříně moc výparů? Kde se tam berou v takové míře? A je to škodlivé? Olej přitom nijak nemizí, vše funguje normálně, PCV ventil je nový.. 0 Quote Link to comment
octavius4x4 Posted February 18, 2020 Share Posted February 18, 2020 ahoj tak to mam asi taky potkane ten rozvodak s napinakem jsem nestihl udelat. jel jsem a kdyz byl motor lehce podtocenej tak to najednou cuklo a jelo to s vibracemi. motor jsem chcipnul. ale pak jsem musel odjet tak jsem to znova nahodil a s vibracema dojel domu. je mi jasny ze to skocilo ale kdyby to bylo uplne v haji tak to nepojede ne? nebo myslite ze to bude i na ventily? nebo jen napinaks retezem? motor nema nijak kovovej zvuk jen to trosicku vic selestilo oproti normalu. jen ty vybrace a zadny slaby vykon ani z vyfuku nesel zadny hulán. diky alespon za nejakou odpoved mam strach ze do toho zahucim. 0 Quote Link to comment
p2p Posted February 19, 2020 Author Share Posted February 19, 2020 dat new ozvody a udelat kontrolu komprese... jestli bude ok mas vyhrano, jestli ne hlava dolu a nechat ji udelat... 0 Quote Link to comment
octavius4x4 Posted February 20, 2020 Share Posted February 20, 2020 Možná hloupá otázka ale jen pro moje info o kolik skončených zubů je to ještě ready a o kolik už je na sundání hlavy? 0 Quote Link to comment
p2p Posted February 20, 2020 Author Share Posted February 20, 2020 Zažil jsem max 3 a nepotkalo se to... Ale jde o otáčky při kterých to skočilo...Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk 0 Quote Link to comment
octavius4x4 Posted February 20, 2020 Share Posted February 20, 2020 Cca 50 na 4kvalt takže kolem 1300 otáček bylo to podrobeny nepřerušil jsem a šlápl na plyn. Každopádně díky za odpověď. Pak jsem ještě dojel domu motor měl normální zvuk jen s vibracemi. Tak snad dobrý😳 0 Quote Link to comment
p2p Posted February 20, 2020 Author Share Posted February 20, 2020 JjOdesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk 0 Quote Link to comment
octavius4x4 Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 ahoj takze nakonec to byla jen vadna civka. ale rozvody jsou taky hotove. ovšem passat zustal v servise ujel jsem asi 2km a skubnutí a turbo netlačí hadice bez tlaku 😄 tak jsem zvedavej co to bude. uz ted jsem tam za 15.800,- tak ted uz se fakt modlim aby to nebylo v haji... jen jsem jeste zvedavej co vsechno muze jeste odejit fakt vaham jestli si to nechat nebo poslat do sveta najezd 170 celkem podstatne zavady.. je jeste neco s cim maji tyhle motory kolem 200tkm problemy? moc diky za odpovedi 0 Quote Link to comment
freddy158 Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 vadna cívka? to jsem nezažil. většinou to byl vstřik. 0 Quote Link to comment
octavius4x4 Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 jojo vadna civka. ted jeste k te zavade co nastala po oprave. po tom cuknuti a naslednemu siceni pri pridani plynu se rozsvitilai kontrolka tlaku v pneu??? 0 Quote Link to comment
p2p Posted March 4, 2020 Author Share Posted March 4, 2020 Cívky odcházely na rs... Na Tsi jsem to nezažil... 0 Quote Link to comment
octavius4x4 Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 no tak to jsem asi prvni... 0 Quote Link to comment
freddy158 Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 nehazej flintu do žita. ještě to mužou být vstřiky 😉 0 Quote Link to comment
octavius4x4 Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 tak jen vyletela hadice od intercooleru ale zase tam bylo male mnozstvi oleje . tak ted uz nevim jaka je cca zivotnost turba u 1.8 tsi ? 0 Quote Link to comment
p2p Posted March 4, 2020 Author Share Posted March 4, 2020 Za dobu co se Tsi zabývám cca 3 turba... Max 4 0 Quote Link to comment
octavius4x4 Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 ahoj tak nevim... ted jsem s tim dojel domu a musim rict ze je to nejaky divny teplota oleje nespadla pod 95 byla i na 99 a to jsem to extra nehonil a přijde mi ze to ted nejede jako pred tim. je to takove tezkopadnejsi jako bych musel vic slapat na plyn a projev motoru neni stejny jako pred opravouna volnobeh dobry ale kdyz jedu konstatne a chci pridat plyn tak v pul sekundě jakoby male zacukaní. a ta zvysena teplota proti tomu co to bylo je to divny. kdyz to jeste bylo v pohode a fakt jsem tomu nalozil tak jsem mělmax98 stupnu. prosimtě p2p odkud jsi ja pojedu za cca 14 dni do olomouce za kamaradem na vikend tak jestli by bylo mozný za tebou zajet. Kdyby ses na to podival byl bych stastnej diky za odpoved. nevim jak jinak to pořešit jsem bohužel z pardubic 0 Quote Link to comment
p2p Posted March 5, 2020 Author Share Posted March 5, 2020 Ozvy se... nejak se domluvime... 0 Quote Link to comment
BadyS Posted March 20, 2020 Share Posted March 20, 2020 Na YT na mě vyskočilo pěkné, byť komerční, video s procesem opravy motoru 1.8tsi. Tak pro neznalé, co je to za objem práce to bude přínosem... 0 Quote Link to comment
header009 Posted March 20, 2020 Share Posted March 20, 2020 Aneb jak si na posranem vyvoji a nesmyslnem šetření vw postavit velmi dobře prosperující živnost. Chápu, je to promo video, ale jestli si všechno dělají takhle sami, a dodržují, to co tvrdí, tak věřím tomu, že to bude fungovat.. @stanmar díky za zajímavé video.. 0 Quote Link to comment
octavius4x4 Posted May 19, 2020 Share Posted May 19, 2020 Ahoj zjistil jsem lehkou drobnost asi mi zlobí tahle věc. motor cvaka vic nez riv a kamarad rikal ze tohle casto zlobí tak jsem se chtel zeptat co to vlastne je. díky za odpověď 0 Quote Link to comment
p2p Posted May 21, 2020 Author Share Posted May 21, 2020 Ovládání vysokotlakového čerpadla ... Je to součástí čerpadla... 0 Quote Link to comment
Peter Poli Posted May 28, 2020 Share Posted May 28, 2020 Caute mam Superb 2 s motorom 1,8 TSI CDAA. Ma najazdenych vyse 100 000 km. Zral mi az 1 liter oleja na 400 km. Dal som robit repas v jednej firme na orave. Spravili mi komplet generalku motora: – Nové zosilnené piesty s novými krúžkami – Komplet nové vložky piestov – Nová rozvodová sada – Repasácia hlavy valcov – Nové ložiská – Regenerácia olejového čerpadla – Odvetranie motora Po generalke som najazdil 6 000 km. Spotreba oleja vyrazne klesla na 0,5 na 1000 km. No pred generalkou mi bolo povedane ze mi uz olej zrat nebude. Po telefonate s technikom na Orave mi povedali, ze by mohla byt spotreba oleja sposobena este turbom. Aky mate na to nazor? Skute mi prosim niekto poradit alebo pomoct, lebo generalka nebol lacny spas a uz zacinam byt trocha nestastny. Dakujem 0 Quote Link to comment
HONZAV1 Posted May 28, 2020 Share Posted May 28, 2020 Pokud dali "komplet nové vložky piestov" tak nevím, jaký motor opravovali. 1,8TSI ale ne. Ano turbem to být může, kolega měl strach, že má motor KO, nechal si poradit u známé party z Brna a vyměnit turbo a spotřeba oleje opět minimální úměrná nájezdu kilometrů. Honza 0 Quote Link to comment
Tomas F Posted May 28, 2020 Share Posted May 28, 2020 Ta spotřeba je dost blbá, skoro jako před smrtí.. Turbo dost možná ano, měl jsem stejný případ - teklo to do sání a olej ubýval. Bonusem bylo, že olej karbonoval na sacích ventilech a ty doslova vybrousily vodící pouzdra v hlavě, takže renovovaná hlava se musela dělat znova... raději neotálej. 0 Quote Link to comment
p2p Posted May 28, 2020 Author Share Posted May 28, 2020 Turbo jsem měnil cca 2x.. a to těch motoru jsem udělal hooodne... Problém je jinde... 0 Quote Link to comment
Jarynn Posted May 28, 2020 Share Posted May 28, 2020 Zdravím, mám 1.8tsi cdaa a zobrazovala se mi hláška tlak oleje/max 4000tis.ot. namém motoru proběhla generálka= písty+kroužky Nové vyvažovaky Všechny ložiska v motoru Nové olejové čerpadlo Rozvody Veškerá těsnění a gufera GO hlavy Čidla tlaku oleje Od GO mám najeto cca 700km a hláška se zobrazila znovu. Je někdo schopny mi poradit co ještě může být špatně ? V motoru už je spousta peněz a rád bych to dál do pořádku. Děkuju za případné rady.. 0 Quote Link to comment
p2p Posted May 28, 2020 Author Share Posted May 28, 2020 Jestli po mechanické stránce je vše ok... Změřit tlak a potom přehrát řj motoru.. ona řídí regulátor na cerpadle 0 Quote Link to comment
Jarynn Posted May 28, 2020 Share Posted May 28, 2020 Po mechanické stránce je vše ok. Vše je nové originál Škoda. Jsem mechanik a dělal sem si to komplet sám. Až teda na hlavu, tu mi dělal kámoš kterej se tím živí, ale byl jsem u toho a vím, že práce je 100%. Zítra mi přijde adaptér na přídavný budík tlaku oleje, takže po namontování chci jezdit tak dlouho dokud se to nerožne abych věděl co se reálně stane když se rozsvítí chyba. Jen teda ještě taková menší otázka, je jedno na který výstup namontuji ten měřič k budíku ? Jinak s tím SW mot. jednotky jsem tak nějak počítal a jsem rád, že jsi mě v tomhle kroku ujistil. Děkuji moc za radu 🙂 0 Quote Link to comment
Peter Poli Posted May 29, 2020 Share Posted May 29, 2020 před 16 hodinami, Tomas F napsal: Ta spotřeba je dost blbá, skoro jako před smrtí.. Turbo dost možná ano, měl jsem stejný případ - teklo to do sání a olej ubýval. Bonusem bylo, že olej karbonoval na sacích ventilech a ty doslova vybrousily vodící pouzdra v hlavě, takže renovovaná hlava se musela dělat znova... raději neotálej. Spotreba 0,5 litra na 1000 km je podla skodovny este v norme, no rad by som sa dostal na minimum. Kde by mohol byt teda este problem? 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.