Přejít na obsah

"modrý kombík" 4x4


Doporučené příspěvky

Ono slo o to, ze pri vnejsim poskozeni nikdo necekal urvany setrvak a prerazeny haldex s tim, ze pak se prislo jeste na dalsi veci.

 

 

Barty, jo auto chtel kamarad a pokud se neprojevi nejake dalsi neduhy tak zajem trva.

 

 

Zatim mam od oprav najeto 10t km a musim zaklepat, ze vse funguje jak ma, takze zatim to vypada nadejne. Dokonce mi dlouhodoba spotreba klesla i pri stejnem stylu jizdy o cca 1 litr, coz je docela fajn... :)

Odkaz ke komentáři

pokles spotreby by mohl byt dany serizenim rozvodu, ktere jsou dany nove co se mi povedlo zjistit.

 

 

tak jsem konecne dostal seznam pouzitych nahradnich dilu:

  • naraznik vcetne mrizek a masky
  • kapota
  • blatniky vcetne podbehu
  • svetla - bixenony, mlhovky
  • predni stena vcetne chladicu
  • palubni deska
  • pasy
  • airbagy - kolenni, volant, palubka
  • drzaky motoru
  • sani komplet
  • hridel spojovaci
  • prevodovka
  • setrvacnik
  • jednotky - svetel, airbagu a podvolantova

Dale bylo vymenene veskere hadicove vedeni v motoru, vcetne vedeni vzduchu do interieru.

 

takze asi tak... :lol:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

tak minuly tyden se podarilo doresit spoluucast z pojistky na blbost, vysledna cenovka pro me 1906,- takze jsem spokojen, aspon k necemu bylo to pojisteni dobre... :)

 

jinak dneska auticko absolvovalo odsoleni z nejvetsiho a servisni prohlidku v 60tkm.

v ramci servisu probhelo:

  • vymena oleje a filtru
  • vymena steracu
  • vycisteni klimatizace
  • vymena prednich brzdovych desticek
  • serizeni geometrie - uz to zase tahlo doprava

 

Celkem na tachometru mame ted cca 59200 km, z toho od opravy po bouracce cca 13 tisic. Zadne negativni chovani nepozoruji a auto funguje rekl bych skoro lepe nez fungovalo predtim - minimalne mi aspon skoro nic nedrnci, takze vlastne docela dobre... :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

tak uz je teplo, kilometry rostou pomaleji (za mesic jen 4000) a prilezitostne se jiz venci letni auto... :)

post-3488-0-55021700-1490948261_thumb.jpg

 

pomalu se chysta prezuti a jsme objednani na komplet velke cisteni a tepovani interieru, opet po 30 tkm se to jevi jako nutnost...

 

Je to 20 tisic od opravy po nehode a opet se zacinaji projevovat neduhy naftaku. Zacala znovu drncet nova palubni deska. Vratilo se drnceni b sloupku. Postupne to budu muset nejak doresit, aby to nedrncelo, aktualne to resi zesilene radio :unsure:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 4 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...