Přejít na obsah

zkušenosti s STK 2016


Doporučené příspěvky

Jo před 4 lety :D to bylo hodně věcí jinak ... mám kamaráda co má šroťák, kde dělaj likvidaci, takže tak nějak vím o co jde. Funguje to nějak tak, že od tebe vykoupí auto za 1500/kus, dají ti potvrzení o ekolikvidaci. Fotí ty auta u nich, včetně záběrů s VIN. Pak se to rozebírá, separují se kovy, díly ... Kovy se kšeftují dále na větší šroťáky ... pro díly si jezdí lidi ... všichni jsou spokojeni, je to velkej kšeft.

 

 

Přesně tak. Vše se fotí.

Prodal bych mu to normálně legál s RZ ať se pak stará sám ;)

 

Takže vyřešeno, pokud chci auto vyřadit, musím doložit eko likvidaci, jinak to nejde, takže jsem hodil inzerát za symbolickou cenovku a auto se obratem prodalo klasicky, jako ojetina, takže evidenčka, přepis a ekopoplatek 5.000,- Až jsem se divil, auto byla Nissan Micra z roku 1996, my první majitel, nabořena lehce na přední dveře, 113.000 km najeto, mimo brzd (výměna r. 2014) vše na autě původní a světe div se, made in Japan z tý doby zafungoval, auto bez jediné závady - neskutečný .... taky tehdy s příplatky a spoilery, nárazníky a zrcátky v laku stálo neuvěřitelných 338.000,- Kč, v roce 1996.

Odkaz ke komentáři

 

 

 

Takže vyřešeno, pokud chci auto vyřadit, musím doložit eko likvidaci, jinak to nejde, takže jsem hodil inzerát za symbolickou cenovku a auto se obratem prodalo klasicky, jako ojetina, takže evidenčka, přepis a ekopoplatek 5.000,- Až jsem se divil, auto byla Nissan Micra z roku 1996, my první majitel, nabořena lehce na přední dveře, 113.000 km najeto, mimo brzd (výměna r. 2014) vše na autě původní a světe div se, made in Japan z tý doby zafungoval, auto bez jediné závady - neskutečný .... taky tehdy s příplatky a spoilery, nárazníky a zrcátky v laku stálo neuvěřitelných 338.000,- Kč, v roce 1996.

 

:palec:

Na pojížďky po městě OK

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Můžu přidat jednu zkušenost není moje, ale to nevadí. Kolega v práci má Mazdu nějaký sporťák a má na tom bodykit. Celá léta mu to procházelo bez problému až doteď. Jak se musí auto fotit tak už mu řekli že to není atestované a rovnou ho vyrazily. Prej většina autodoplňků které koupíte a třeba i v různě po obchodácích nemají atesty a jsou takzvaně pouze pro sportovní účely a pokud si to dáte na auto tak očekávejte problémy na STK.

Stejně tak pokud si necháte namontovat do auta elektroniku co tam nepatří. např. i zde jeden čas velice oblíbený K-DOT nemá atest a z technické vás s tím vyrazí.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...