Přejít na obsah

zkušenosti s STK 2016


Doporučené příspěvky

poznají podle readinnes kódu,tam jsou zanesené všechny čidla,sondy atd

Takže třebas.00000111 to znamená,že Ecu detekuje čidla DPF.Pokud máš úpravu,budeš tam mít samé nuly

(upozorňuji,že tohle je jen příklad)

 

Určitě? Já mám za to, že konečný výsledek musí být samé nuly a potvrzení "test kompletní", jednička značí nějaký problém, nebo závadu. Nebo se pletu?

Odkaz ke komentáři

převzato od Funa z dp fóra, bude to lidi zajímat určitě i tady:

takova zajimavost z FCD ohledne nesplneni kodu pro EGR, koukam, ze v tom bude takovy bordel ze to neni mozne. Vsichni budou mereni v nahradnim postupu asi
Toto je velmi kontroverzní bod nové metodiky.
A) "Nepřetržitě sledované" systémy musí být všechny (tři nebo dva) v nule, jinak je výsledek zkoušky nevyhovující.
B ) Pokud jeden nebo více ze "sporadicky sledovaných" systémů nebude v nule (tzn. nedokončen), nařizuje metodika "náhradní postup", který má chybějící NULU v Readiness Code (dále jen RC) nahradit.
Tzn. bude-li RC vypadat takto 011 0000000 pak nevyhovuje, protože na místech nepřetržitě sledovaných systémů MUSÍ být nuly.
Bude-li vypadat takto: 000 01001110, pak může být výsledek emisního testu vyhovující, pokud vozidlo uspěje v náhradním postupu:
D) Postup benzín: Provede se zkouška pendlování lambdasondy.
E) Postup diesel: Provedou se všechny 4 akcelerace.
...a zde je ta kontroverze:
F) Příklad benzín: Jedna z jedniček bude znamenat, že nelze provést test systému zpětného vedení spalin, protože je tento nefunkční (pokud EGR nefunguje nebo je zaslepen, emituje vozidlo několikanásobně vyšší emise oxidů dusíku - nejjedovatější složky plynů, na které se zejména ve městech skutečně ve zvýšené míře umírá). Metodika však i vozidlu s nefunkčním "zpětným vedením spalin" udělí "náhradním postupem" vyhovující protokol, protože bude stačit, že "pendluje" lambdasonda.
G) Příklad diesel: To samé jako u "benzínu" (např. EGR zaslepen), tedy když se dostane k měření emisí diesel s filtrem částic, je možné při všech nulách v RC provést jen jednu akceleraci, když kouřivost bude velmi nízká (např. k = 0,01). Bude-li ale u sporadicky sledovaných systémů na všech místech jednička (např. takto: 000 011011010), nařizuje nová metodika akcelerace všechny čtyři. Takže Vozidlo s filtrem částic bude stále mít stejnou hodnotu kouřivosti u všech čtyřech akcelerací (0,00; 0,01; 0,00; 0,01), čímž je "odčiněno", že vozidlu někdo zaslepil EGR, nebo před SME vymazal všechny závady z paměti apod.. Takové vozidlo může mít funkční jen filtr částic, ale žádný další z emisních systémů, a SME mu díky tomuto "náhradnímu postupu" vystaví vyhovující protokol na další dva roky, i když bude např. při nefunkčním zpětném vedení spalin emitovat až 40 x vyšší emise nejjedovatějších oxidů dusíku NOx!
Odkaz ke komentáři

Hele, ale ted zcela na rovinu a logicky. Kdyz bude jiny mereni, poctivyma masinkama, jak pise Jarda, tvl, to by nejezdilo placnu polovina aut v ČR a to zas stát nepotřebuje, to je ubytek čerpání PHM a méně love na daních do státní kapsy, méně by lidi utraceli na pumpach, kdyz by nejezdili, to je též méně love pro stát atd.

Odkaz ke komentáři

Já chci vidět ty mašinky, co přečtou readinnes kódy všech značek aut ... :) na to jsem fakt zvědavej

 

Bosch

Na druhou stranu si vůbec nedělám iluze, že to česká hlava nedokáže obejít časem :D

 

jak časem, už teď jsou "v nabídce" programy, které to umějí obejít, takže si STK koupí novou mašinu a rovnou i "lepší skrytej soft" , úplně stejně v principu jako aféra u VW se softem

Odkaz ke komentáři

Hele, ale ted zcela na rovinu a logicky. Kdyz bude jiny mereni, poctivyma masinkama, jak pise Jarda, tvl, to by nejezdilo placnu polovina aut v ČR a to zas stát nepotřebuje, to je ubytek čerpání PHM a méně love na daních do státní kapsy, méně by lidi utraceli na pumpach, kdyz by nejezdili, to je též méně love pro stát atd.

stát to potřebuje, nakoupí se novější /nové auta a zase vydělají na přeregistracích apod.

lidi jíst a jezdit autem budou furt.

Odkaz ke komentáři

Já doufám, že nepůjde, konečně.

 

Ty nejseš zastáncem veteránů? Já to nemám na denní ježdění a když auto prošlo kompletní GO, tak proč by nemělo jezdit občas po silnici? :O

 

projde.pro staré auta budou platit předpisy dané v roce jejich výroby

 

Super, díky, tak to můžu být v klidu, motor jede jako švýcarský hodinky a doteď i na emisích si pochvalovali, že to má hodnoty, jako kdyby ten motor sjel z výrobní linky ;)

Odkaz ke komentáři

 

Ty nejseš zastáncem veteránů? Já to nemám na denní ježdění a když auto prošlo kompletní GO, tak proč by nemělo jezdit občas po silnici? :o

 

 

Super, díky, tak to můžu být v klidu, motor jede jako švýcarský hodinky a doteď i na emisích si pochvalovali, že to má hodnoty, jako kdyby ten motor sjel z výrobní linky ;)

Sice mně veteráni neberou, ale tam moje poznámka nemířila. Bylo to na všelikeré úpravy, vykuchané katy, filtry a podobně. Jenže ono to tak horké nebude, bohužel. Bylo by fajn, kdyby se tady to vrakoviště pročistilo.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...