Jump to content

Zvýšení podvozku


Recommended Posts

Guest Petr/1979

Zdravím chlapi potřeboval bych poradit mám 1 octavii 81kw, a také potřebuji zvednout podvozek našel jsem na fóru spoustu skvělých rad a informací ale přece jen bych se chtěl zeptat jestli je lepší koupit pružiny( paket pro špatný cesty) a nebo tam dát podložky co bude mít větší efekt na zvýšení a o kolik se mi podvozek zvedne u obou variant popř. koupit paket na octavií 4x4 zkrátka jaká varianta by byla nejlepší pokud někdo může poradit moje představa je na předku a i na zadku 3-5cm nebo je to blbost pokud to není drzé klidně nechte v odkazu telefon a já zavolám díky moc Petr

Link to comment

Zdravím všechny,

taky řeším tento problém. Mám O2 kombi 1,9 a když dám do kufru 200kg, nebo jedu v 5ti lidech, tak je auto na břiše a na bumpech to vypadá že urvu kouli. Takže si říkám, buď dám dozadu pružiny pro velký výkon, resp. pro auta s LPG, anebo použiju všechny 4 pružiny z paketu pro špatné cesty. Tady ale nevím, jestli bych už nemusel vyměnit i tlumiče. Osobně mám obavu, že v mém případě by to samotné podložky moc nevyřešily a na druhou stranu mi nebude vadit, když by se celé auto zvedlo, jelikož tady v Beskydech je to hlavně na zimu lepší. Přitom ale v zásadě by mi dostačovala pvní varianta zátěžových pružin :blink:

Tak či onak, ale nemohu nikde vypátrat, které pružiny jsou pro každou tuto variantu správné. A když už to vypadá že by to mohlo být, tak končím na tom zoufalém barevném značení o kterém jsem nebyl schopen zjistit už vůbec nic :(

Kdybyste prosím měl někdo přehled, dejte vědět. Díky moc :palec:

 

 

 

Jestli by ti to pomohlo, tak mám 3cm podložky na zvýšení OII

Link to comment

Tak jsem se přidal do party se zvýšeným podvozkem podložkami o tloušťce 20mm. Zatím žádnou změnu chování nepozoru. Nechál jsem si vyrobit podložky podle místních výkresů. Předek dural 20mm a zadek silon 20mm. Nechál jsem si to namontovat automechanikem. Rodinný servisman co se ve škodovkách vyzná. Ale trošku mě zarazil že tvar těch podložek prý nesedí na tvar ložiska či co a že má strach aby to časem neodneslo jak ložisko tak další věci. Předek jsem na octě nikdy rozdělaný neměl tak nemůžu soudit. Mohl by mi někdo zkušený potvrdit nebo vyvrátit že je to možné? Nerad bych po půl roce měnil další díly na předku. Díky za jakékoli info.

Link to comment

Jaky je asi nejlepší tloušťka předních podložek? 2cm nebo 2,5cm?

 

Tak dej třeba 2,3cm a máš to. Já jsem dal 2 cm a myslím že je to pro normální ježdění optimální. Je to celkem dost znát, když jsem to namontoval a postavil auto před garáž, tak jsem byl celkem dost zaraženej jak moc je to poznat.

 

Kaluch80, moc tě nechápu, lupání není normální, vysvětli to s tou matkou na obrázku.

post-45-0-13326700-1385720631_thumb.jpg

Link to comment

Tak dej třeba 2,3cm a máš to. Já jsem dal 2 cm a myslím že je to pro normální ježdění optimální. Je to celkem dost znát, když jsem to namontoval a postavil auto před garáž, tak jsem byl celkem dost zaraženej jak moc je to poznat.

 

Kaluch80, moc tě nechápu, lupání není normální, vysvětli to s tou matkou na obrázku.

post-45-0-13326700-1385720631_thumb.jpg

 

Při utažení matky (č.9) mi matka projde dílem (č.8).Tudiž i když mám ložisko (č.7)a díl č.8 utažené matkou (č.9) tak díl č.8 uplně v pohodě bez jakéhokoliv násilí sundám.

Link to comment

Tak to máš správně, ta guma jde sundat bez demontáže toho ložiska. Jen to lupání ještě vyřešit. Možná ložisko. A kdy to vlastě lupe? Při jízdě či zatáčení?

Měnil jsem tyčku řízení,čepy řízení,homokyneťák,ložiska a stejně to lupe.Ale ten homokyneťak se mi nějak nezdá.Uvidíme dneska jdu ke kámošovi na zvedák,tak jsem zvědav na co příjde.

Link to comment
  • 1 month later...
Guest octania

Zdar chlapi, pořídil sem oktu1 v kombiku a chcu zvednout podvozek. Vymyslel sem pro předek i zadek podložky o výšce 3 cm. Mám možnost vyberumaterialu, buď silon nebo ocel. Co bystedooručili? Já jsem spis pro ty ocelové...

Link to comment
Guest octania

:-) jo to mas pravdu, s tím reznutim...

Naplacam to zeleným alkytonem stejně jak bubny,nápravu mám bilou, tak at to je trochu veselé!

Příští týden mi to borec bude posílat TOS pak nahodim fotky..

Link to comment
  • 2 months later...
Guest octania

:-) ..tak slavnostně jsme dokončili montáž na zadní nápravu.

Podložky kupovány pres inzerát musely ještě dvakrát na soustruh:-)

Pružiny sem mel prasklý tak sem dal novy.

 

Ted laborujem nad předkem, tuším že pružiny budou taky ko, chystam se objednat novy z cc-ček, ale našel jsem tamtam variantu jen pro 1.8 nebo 1.9 nebo 2.0, pro ty se zřejmě rozhodnu.

Zároveň asi horní uložení a ložiska uložení.

 

Holt nic není hned, no.

Link to comment

:-) ..tak slavnostně jsme dokončili montáž na zadní nápravu.

Podložky kupovány pres inzerát musely ještě dvakrát na soustruh:-)

Pružiny sem mel prasklý tak sem dal novy.

 

Ted laborujem nad předkem, tuším že pružiny budou taky ko, chystam se objednat novy z cc-ček, ale našel jsem tamtam variantu jen pro 1.8 nebo 1.9 nebo 2.0, pro ty se zřejmě rozhodnu.

Zároveň asi horní uložení a ložiska uložení.

 

Holt nic není hned, no.

 

O kolik jsi to nakonec zvedl ?

A odkud jsi kupoval pružiny ?

Tlumiče jsi nechal původní ?

Link to comment
Guest octania

No zadek je zvednutej o 29 mm

..předek zatím nic, ale mam připraveny podložky 30 mm

..ještě laboruju s téma pruzinama.

V mém oblíbeném eshopu maji dva druhy na o1 benzin (jedna se o druhovyrobu Germany)

1.6 nebo na 1.8

.zajímavé je porovnaní uváděné hmotnosti u jednotlivých pružin

1.6 hmotnost 2.13kg

1.8 hmotnost. 1.99 kg

asi bych vybral na 1.8 precejen logicky těžší motor se rovná silnější a pevnější pružiny, v tomto

případe asi neplatí a pružina na 1.6 ma tedy víc 'masa' než na octavky se silnějšími benzinaky..

..nechapu.. Toš mechanici poraďte !

 

Jinak tlumiče nechavam původní, nejsou vytekly :-) tak třeba pod stromeček,už stala dost peněz.

 

 

Tadyk náhled z okna

post-34533-0-91875400-1395241979_thumb.jpg

Link to comment
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Tak jenom přidám postřech. Jak jsem psal nahoře, mám 1,6ku 75kW combika vepředu i vzadu 2cm podložky. Měnil jsem zadní tlumiče a jak kolo skočilo dolů např. do nějaké nerovnosti tak to mlátilo...tlumiče šli na doraz. Takže jsme to nakonec vyřešili tlumiči z 4x4ky a už je to v pohodě. Zkrátka origo tlumiče už neměli dost místa utlumit nerovnosti. Samozřejmě to mlátilo jen když nebylo auto naloženy.

Link to comment
  • 2 months later...
Tak jenom přidám postřech. Jak jsem psal nahoře, mám 1,6ku 75kW combika vepředu i vzadu 2cm podložky. Měnil jsem zadní tlumiče a jak kolo skočilo dolů např. do nějaké nerovnosti tak to mlátilo...tlumiče šli na doraz. Takže jsme to nakonec vyřešili tlumiči z 4x4ky a už je to v pohodě. Zkrátka origo tlumiče už neměli dost místa utlumit nerovnosti. Samozřejmě to mlátilo jen když nebylo auto naloženy.

Ahoj, dvíhal som podvozok vzadu 3cm podložky a tiež mi to na origo tlmicoch bucha, dával si tam tlmiče z jednotkovej 4x4?

Link to comment
  • 6 months later...

Zdravím chlapi, daly by se u Vás nebo Vaších známích vyrobit podložky do předních tlumičů?? Mám předek opravdu čaplý tak, že drhnu i na trochu horší "asfaltové" cestě. Zadek se zdá být dostatečně vysoký. Potřeboval bych podložky aspoň 3cm.

Link to comment

Vyrobit podložky do předku není problém, ale nebylo by lepší vyměnit tlumiče a případně pružiny?

 

No právě nevím jestli by to stačilo. Je možné že jsou pružiny vyměklé, tudíž předek sedí jak žaba. Tlumiče se zdají být v pořádku. Jestli máte, nebo kdokoli jiný, k dispozici kroužky 3cm vysoké, hned je beru. Zkusil bych je tam vrazit a uvidím co se bude dít. Mám octavii 1/2 roku, nejsem nějaký znalec, ale už od pohledu vidím, o proti ostatním octaviím, že ta má je hrozně nízko, tedy ten předek.

Link to comment
  • 2 years later...

Dobry den,

mam Octavii 1U5 4x4 PD a chci tam namontovat podvozek Lowtec 30/30. Chci mit podvozek jenom tvrdsi a ne snizeny. Je mozne dodatecne namontovat nejake podlozky pod pruziny, treba 25mm? Neovlivni to nastaveni toho podvozku kdyz bude mit tlumic pracovni drahu v jinem rozpeti?

Dekuji za odpoved.

Link to comment
  • 2 years later...
  • 2 months later...

Po vymene vsech tlumicu, pruzin a pouziti podlozek 2 cm jak vepredu i vzadu slysim vzadu pri zhoupnuti ranu. Predstavte si ze jedete po rovine a pak je prudky sklon dolu. Sjedu prednima kolama a zadek jak se nadzvedne tak to triskne. Je mozne ze to jsou dorazy zadnich tlumicu? Ze ta pistnice uz se nema kde vytahnout, protoze je auto zvedle o 2 cm tak dojede na doraz a to je to trisknuti? Kufr mam prazdny. Prijde mi, ze zadni kola nejsou ve stredu blatniku ale jsou trosku vic vzadu. Nevsiml jsem si jestli to tak bylo i pred vymenou. Ale nikde jsem nevidel nic abnormalniho aby to vydavalo takovy zvuk. Snad nekdo poradi

Edited by Laky
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Dobrý den, jdu za váma s otázkou. Mám Škodu Octavia 2 combi. 1,9 TDI 77kw rok 2008, s nájezdem 48 tis. Km. V zimě nejeta. Jakou může mít v dnešní době cenu. Díky za info Petr Vajnar 
    • Ahoj, a jak je to s tou komfortkou AH..? Motordiag ji nedá... A jde dojezd oken případně přes vag..?
    • Tak vyřešeno, problém byl v příliš dotáhlé ruční brzdě. Po výměně všeho stále hřaloleve zadní kolo tak jsem povolil o dva zuby ručku a je klid. To mě nenapadlo zkoušela se jestli chodí na doraz a zda brzdí pak se šlo cestou zatáhnout na jeden zub a pokračovalo se dál tak se povolila trošku a je klid ..
×
×
  • Create New...