Jump to content

Zvýšení podvozku


Recommended Posts

před 14 hodinami, Mirouch76 napsal:

Omluva za sdílení předchozího přispěvku, ale aby bylo jasné komu odpověď patří. 

Poptávka je z roku 2011 a Wladis podložky dostal a dodnes mi za ně ani nepoděkoval. Tedy jestli je dostal nebo ne nevím, poslal si pro ně prý kamaráda. 

aha jsem si nevšiml :-)))

Link to comment
před 19 hodinami, Spooky1 napsal:

Hardox pod motorem mě nezajímá. Mě zajímá způsob zvýšení. Co a jak. Pár oktavii jsem zvedal, ale nikdy jsem se nedostal o tolik výš jak ty, proto mě to zajímá co a jak... 

Mě pravě zajímala ta výška a ne věci okolo. Někdo tady učí češtinu a ani neumí změřit výšku.  Já to auto mám zvýšeni o par milimetru asi.  Ptal jsem se ve škodovce na podložky,není problém obědnát ale neví na co jsou(jestli přizvednout auto a nebo dohnat výšku u unavených pružin). Takže tabulky Elitu u 1.9TDI      P  390 /  Z  400 a   já mám    P 400 /  Z 390 ale ten není přesný (basa a vercajk tak 80kg)    

posledni 059.jpg

posledni 063.jpg

posledni 060.jpg

posledni 067.jpg

posledni 070.jpg

Link to comment

Takže to máš zvednuté podložkama. Jako všichni ostatní, což jsi tvrdil že je blbost. Tak jsem právě čekal že jsi dal nějaký delší tlumiče a pružiny. Podle mně první co jsi měl udělat tak dat dozadu pružiny pro větší zatížení a nenechávat stary, když už jsi se s tím dělal a 40mm upredu jsem zvědav jak dlouho přežiji tlumiče. Ne nadarmo jsem ti psal ze se dává maximálně 30mm podložka...

Link to comment
před 21 hodinami, Spooky1 napsal:

Takže to máš zvednuté podložkama. Jako všichni ostatní, což jsi tvrdil že je blbost. Tak jsem právě čekal že jsi dal nějaký delší tlumiče a pružiny. Podle mně první co jsi měl udělat tak dat dozadu pružiny pro větší zatížení a nenechávat stary, když už jsi se s tím dělal a 40mm upredu jsem zvědav jak dlouho přežiji tlumiče. Ne nadarmo jsem ti psal ze se dává maximálně 30mm podložka...

Co ti nato napsat - auta si asi naké zvedl ale ani nevíš co děláš (vidět že to máš akorát nečtené). Kdybys věděl co je výška vozidla tak bys tu napsal naké hodnoty a ne pořád nake podložky. O své tlumiče nemám strach. Budu se zas opakovat - podložka nemá vliv na tlumič ale výška vozu co tu nikdo nenapsal.  Takže kdybych chtěl standartní podvozek zvednout o 20mm to znamená standartni podvozek 1.9TDI je 390mm + 20mm  ¸= 410mm .       Takže 410mm  - muj unaveny podvoze 360mm   = 50mm podložka a tak vysoko co doporučujete ani nešel.            Jinak u standartního podvozku  jsou u octavek tlumiče a pružiny stejné ve předu.                    To je výška standart co elit uvádí.              

vyška 049.jpg

Link to comment
  • 3 years later...

Ahoj, nevíte o někom, kdo by aktuálně vysoustružil duralové distanční podložky na přední tlumiče? Po renovaci pružin a tlumičů mám předek o 1-1,5 cm níže než zadek (dal jsem na zadek zesílené pružiny), tak bych to potřeboval dorovnat.

Díky 🙂

Link to comment
  • 2 weeks later...

Tak podložky už jsem sehnal, kdo by sháněl tak napište SZ pošlu vám kontakt.

Nevíte náhodou, jestli s tím nebude problém na STK? Na zadku mám zesílené pružiny a zvedlo se mi to na 71,3 cm, což dorovnám vepředu 25 mm podložkami, oproti normálu (což jsem se zde na fóru dočetl je 70 cm po lem blatníku) budu tedy zvedlý o 1,3 cm, na stk by to poznat ani neměli, ne?

Link to comment
  • 4 months later...

@jira-0007 A ty podlozky si koupil kde? Nebo to si vyrabel sam? Ja nasel na autovdc, ze mají ale pošta docela peklo, zas vyhoda, že jsou z uretanu, tak by mohli krom zvýšení i tlumit.

Světla pokud zvýšíš vpředu i vzadu stejně tak logicky budou mít fur správný sklon, změřit to jde a nastavit taky tím, že člověk posvítí na zeď spočítat jak je auto daleko, myslím 1% sklon podle vzdálenosti a tím ověříš výšku kde má být cutoff, tato metoda je rozhodně přesněsnější než regloskop co mají na stk co se týče toho aby člověk nebyl antisociální a neoslňoval protijedoucí.

Ale i bez toho to určitě bude lepší než třeba novej kodiak nebo oktavie 4 co se týče oholeduplnosti, kdy jim ty světla člověk musí přepínat sám, že na ně svítí dalkovýma.

Edited by Vlad
Link to comment
před 4 minutami, Vlad napsal:

A ty podlozky si koupil kde? Nebo to si vyrabel sam? Ja nasel na autovdc.ru, ze mají ale pošta docela peklo, zas vyhoda, že jsou z uretanu, tak by mohli krom zvýšení i tlumit.

nakonec přes FB marketplace, kde mě pak odkázali na cnc.prace@seznam.cz, jsou duralové, dopředu se z plastu nedávají, ty se dávají pod zadní pružiny, poštovný bylo do 100,-, podložky vypadaly kvalitně a přesně, sedí dobře

Edited by MROZ
Link to comment

jsi mu napsal na ten email rozměry a on to prostě zadal do zcode a vyrobil?

Díky za tip, asi to bude jednodušší než posílat z ruska. Zas když ty to uměl vyříznout z uretanu, místo nějakýho kovíku, tak úplně ideální řešení. Vlastně největší ojeb teď je s tím to změřit.

Edited by Vlad
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Dobrý den, jdu za váma s otázkou. Mám Škodu Octavia 2 combi. 1,9 TDI 77kw rok 2008, s nájezdem 48 tis. Km. V zimě nejeta. Jakou může mít v dnešní době cenu. Díky za info Petr Vajnar 
    • Ahoj, a jak je to s tou komfortkou AH..? Motordiag ji nedá... A jde dojezd oken případně přes vag..?
    • Tak vyřešeno, problém byl v příliš dotáhlé ruční brzdě. Po výměně všeho stále hřaloleve zadní kolo tak jsem povolil o dva zuby ručku a je klid. To mě nenapadlo zkoušela se jestli chodí na doraz a zda brzdí pak se šlo cestou zatáhnout na jeden zub a pokračovalo se dál tak se povolila trošku a je klid ..
×
×
  • Create New...