Jump to content

E 400D All-Terrain


Babik78

Recommended Posts

Netuším, teď jsem byl na servise v 60tis a nic. Desky, kotouče OK. Ptal jsem se jenom na olej v převodovce a ta prý až ve 120tis. Jinak já jsem si předplatil 4x servis a průměrně mě cena vychází na 9tis bez DPH.

 

Nechla jsem vyměnit to prasklé střešní okno - cena 32tis okno, 2,2tis práce. Ceny bez DPH. A ke vší smůle buď cestou do servisu nebo v service ruplo čelní okno. Tak tam budu muset znovu.

Link to comment

Ono to bude podobný myslím, měl jsem to takhle na svém bývalém služebáku, sic tobyl benzínovej motor ale interval byl podobnej. Myslím že to bylo první kontrola na 120tkm, pak 240tkm, pak 360tkm a potom každých 60tkm kontrola. Můj najezdil něco málo přes 500tkm, bez sebemenšího náznaku problémů s rozvody.. 

Link to comment
  • 2 weeks later...
Vypadá to, že Android Coolwalk je zde!! https://mobilmania.zive.cz/.../sc-3-a-1356852/default.aspx Zkoušel jsem nahrát poslední verzi, ale nefunguje mi to. Co ostatní?
pro full dotyk systém by to snad už mělo jít od verze níže i bez účasti v beta programu
Pokud ne tak vymazat data aplikace a mezipamet aplikace a zkusit znovu, pokud ani to ne tak je ještě verze 8.8.6304 a release podle chipsetu telefonu.69cc5f27c0865d7289c4cd2abac0dbbe.jpg
Link to comment

Díky za info.

Jinak AA Coolwalk na mém OnePlus 5T stále nefunguje. Zkoušel jsem stáhnout verzi 8.8.6304 z apkmirror a nic. Tak jsem odinstaloval všechny aktualizace AA na telefonu až na verzi 1.xxxx a nechal proběhnout update přes google play na 8.6.625054. A taky nic. Tak už se začínám domnívat, že to google pouští ve vlnách na základě typu telefonu.

Link to comment

Pouštělo se ve vlnách, možná stále pouští. Nikdo porádně neví co všechno si google checkuje pri rozhodovani jestli to pusti, muze to být výrobce teleonu, může to být infotaiment a jeho rozlišení, nebo jestli je full dotyk případně hybrid.

Každopádně 8.6.xxxxx je málo tu jsem měl a nejela, teď když tam máš tu 8.6. udělej vymazani dat a mezipaměti, normalně ji až po té odinstaluj přes systemoveho spravce app a hod tam ručně 8.7.630234 pokud to ani pak nepojede udelal jsi asi maximum.

Link to comment

Používám to k poslechu internetových rádií, když Mercedes nepovoluje používat vlastní data z telefonu a jejich tarif je nesmyslně drahý. Občas k navigaci. Mercedesí navigace mě sere, že má neaktuální mapové podklady. Některé kruháče tam stále nejsou a už třeba proběhly dvě aktualizace a pak co mě točí asi nejvíc je, že neumí dobře předpovídat dobu příjezdu. To co normálně jezdím 1,5h tak klidně počítá 2hod. Postupem času (třeba za 50min) to zpřesní, ale Waze, Mapy nebo Google to trefí prostě přesněji.

 

Link to comment

Ano, chybí tam i kus materiálu. Jenom pro zajímavost rok 2019. To samé místo. Už tam parkovat nebudu. Pravděpodobně nějaký dodávkář. Stojí tam na zebře jak je vidět na druhé fotce. Z dvou hodin jsem snížil rozmezí na 30min a teď zkouším dopravní podnik jestli se nepodívají na kamery co mají v tramvajích. Jezdí tu každé dvě minuty tramvaj.

espace1.jpg

espace2.jpg

espace3.jpg

Ale nemůžu se tam dovolat, tak pochybuji, že tam bude tak dlouhý záznam. 😞 Takže mám smůlu a buď to nechám opravit v garáži a zaplatím nebo to hodím na pojistku a nechám to opravit v MB. Ale to bude tak 50tis.

Link to comment
  • 2 weeks later...
Tak jsem si chvilku psal s Mercedesem. Moc tu politiku prodeje následných služeb nechápu.
Zobrazení cen paliv - stále nabízejí ve store, ale už není dostupná
Nákup digitálních služeb - pouze na fyzickou osobu. Nelze na právnickou osobu. Nepoznám jestli nakupuji s DPH nebo bez DPH. Asi všechna auta prodávají fyzickým osobám.
Dočkal jsem se odpovědi z podpory Mercedes ME, ale trvalo to skoro tři týdny. Dovolat se tam nedá - nikdo to nezvedá.
Link to comment

Oni, kurvy, nechtějí prodávat bez DPH, respektive dělají všechno pro to, aby se to nedalo odečíst. Mě neskutečně serou. Asi jediná cesta, platit to tak, aby jsi byl do 10 tis. a pak to nějak jde udělat účetně. Mercedes to dělá záměrně. Nechápu to ale, když podle mě většina prodejů je firemních. S tím musí srát spoustu firem.

Plus oni to prezentují tak, že ty služby jsou vázány na konkrétní osobu. Vyjádřili se dokonce tak, že když to chce užívat více osob, tak by si to měla každá zaplatit extra.

Link to comment

Tak tuhle variantu jsem neslyšel. Ale plně to odpovídá tomu co se proslýchá, že automobilky se budou snažit běžné funkce zpoplatnit (tempomaty, vyhřívání sedadel apod). Však mercedes už má zpoplatněnou natáčecí zadní nápravu ve větších úhlech snad 10tis ročně nebo 30tis? To bych kecal.

Link to comment

Je, ale myslím si, že to bude směr kterým se automobilky vydají. Stejně jako se Mrkvosoft snaží dostat lidi na Office 365 to znamená všechno na cloud, aby se neplatilo jednorázově, ale pravidelně. Ten samý směr je i operák.

Směřuje to všechno do (|)

 

Link to comment

Co mi rikal prodejce, tak tech 10stupnu bylo pro strasne lidi moc, ze si tim pri parkovani odrbavali kola a narazniky, tak udelali zaklad 4,5 stupne a kdo chce vic, tak si za to priplati, kdyz ta naprava umi 10. Ale ze takovych lidi moc neni. Priznam se, ze i ja jsem jim u toho testovaciho S-klasse kvuli tomu pokrtil pravy zadni disk o obrubnik...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...