Přejít na obsah

Kabrio s AMG znakem


ketys

Doporučené příspěvky

V 7. 8. 2023 at 22:12, Eddie29 napsal:

My doma uplne to samé..
Jak kazdej den nejde tak dvakrát na pul hodiny do auta, tak je problém. Dokonce uvažuji o nějakým nepojizdnym na dvuremoji3.png
PS. Nemáte kdyztak někdo něco? Eko daň mi nevadí, jsem invalidaemoji3.png

Ještě, že mému synovi stačilo mít jen vlastní klíče od auta 🙂 . 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak to je na chuti, každého soudruha. Na Laguně jsem jezdil Continental Sport Contact, ale sadu jsem většinou nedojezdil, protože jsem strihnul dráty. Teď na Espace jsem jezdil Hankooky a na [emoji198] jezdím ani nevím co. Mám tam prémiovku, runflat, a MO. Řešil jsem zimáky. Nokiany v runflatu se nedělají. Tak jsem hrabnul po tom co mělo označení MO a bylo. To že guma byla o 200Kc dražší než bez MO jsem neřešil.

Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

NA Volvu jsem měl od novoty Micheliny PS4S, na Audině Dunlopy. Oboje dobrý. Teď jsem měnil na obou autech a dal na doporučení kamaráda vlastníka pneuservisu a dal Goodyear, EAGLE F1 SUPERSPORT a musím říct, že velká pecka a za mě fungují líp i než ty Micheliny, o Dunlopu ani nemluvě

Odkaz ke komentáři

Já mám na posledním Superbu z výroby Continental, typ teď z hlavy nevím, ale na mokru tak strašně kloužou,  několikrát jsem se v zatáčce až lekl, když to nechtělo zatočit  a to jezdím spíš jak důchodce. Na druhém mám asi 3 roky staré a ty drží jak přibité, ale zase jsou hlučnější. Do Conti bych já nešel.

Odkaz ke komentáři
před 9 hodinami, Petr81 napsal:

NA Volvu jsem měl od novoty Micheliny PS4S, na Audině Dunlopy. Oboje dobrý. Teď jsem měnil na obou autech a dal na doporučení kamaráda vlastníka pneuservisu a dal Goodyear, EAGLE F1 SUPERSPORT a musím říct, že velká pecka a za mě fungují líp i než ty Micheliny, o Dunlopu ani nemluvě

počkej až se dostaneš na 5-4mm vzorku budeš je nenávidět jakmile bude jen trochu vlhko.

Odkaz ke komentáři
před 12 hodinami, ketys napsal:

Tak to by měla vyresit jen návštěva a jina nálepka. Dik

A další téma, mám sjety gumy, přední teda už fakt KO na hranách 😅 řeším teda jestli jít znovu do ContiSportContact 5P nebo zkusit něco jiného. Aktuálně najeto něco kolem 13k

Nevím jakej jizdní styl preferuješ ale pokud se rád svezeš i když je to cabrio tak Mi PilotSuperSport, jakmile je ohřeješ je to někde jinde než PS4S a to platí i když  PS4S a PS5 mají být náhrada za to. PS5S nebudou ještě dobré dva roky pro aftermarket takže pokud nechceš PSS tak vem PS4S.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
Před hodinou, ketys napsal:

Ano, ze se něco doméně? Nebo ano, ze muzu odpojit? 😅

nemáš v místě parkovaní 230V ? nejspíš budeš muset poslat ofiko dotaz na MB zákaznické a uvidíš jaká bude reakce.

Jestli by nebylo lepší pokud chybí 230V koupit nějakou další baterii, připojit ji k té vestavené a jedou za čas tu druhou odvést domů a nabít. Vyjde to levněji než řešit pak problémy v servisu.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...