Přejít na obsah

Čidlo teploty


metwe

Doporučené příspěvky

Chlapi,jak bude chodit motor,když odpojím čidlo teploty chladící kapaliny?Před rokem mi začly kolísat volnoběžné otáčky,tak jsem dal nové čidlo a vše ok,po roce ten samý problém,tak jsem dal nové čidlo vše ok a po třech týdnech opět,což už není normální.Tak že to začnu nějak řešit a napadlo mě prozatím čidlo odpojit,ale otázka,jak bude šlapat motor bez čidla???

Odkaz ke komentáři

Ty cidla teploty, to je jeden velky pruser, nic totiz nevydrzi. U me 1.6/74kw jsem za 16 let menil asi 15 cidel. Zkousel jsem ruzne znacky a vzdy vydrzelo max. 2 roky, nekdy jen par mesicu nebo bylo hned z vyroby spatne. Posledni cidlo mam koupene primo ve Skoda salonu za dardu penez a to funguje uz asi rok, tak snad vydrzi dlouho 😉

Odkaz ke komentáři

Ze zoufalství jsem koupil čidlo ve škodovce,1200 korun,jsem myslel,že mi jebne 🤦Vydrželo rok a půl 😅 Před třemi týdny jsem měnil,dnes po třech týdnech ráno cestou do práce si otáčky dělaly,co chtěly ...Cesta z práce,motor šlapal,jak hodinky,já už fakt nevím 🤷🤣🤣🤣

Odkaz ke komentáři

Já zkoušel čidlo několikrát odpojit,připojit,prostříkal jsem sprejem na kontakty a nic.Dal jsem nové čidlo,na poprvé připojil a vše ok.Včera jsem o tom mluvil s dvouma automechanikama,co jsou opravdu machři a nikdy se prý s ničím takovým nesetkali 🤷Zajímavé je,že originál čidlo mi tam vydrželo devatenáct let 🤷

Odkaz ke komentáři

Loni jsem řešil u jiného auta klakson. Pořád nešel, nešel ani s jiným 100% funkčním, tak už jsem zvažoval externí tlačítko. Fakt jsem to důkladně  mechanicky očistil a zakonzervoval a pak se to rozešlo (stejné s motorkem ostřikovače). Po půl roce opět bez funkce, pomohlo přepinování. Teoreticky to může být podobné.

Odkaz ke komentáři

Diagnostika neukázala nič? Myslím kontrola teploty pri postupnom ohreve motora. Ináč kolísanie otáčok môže spôsobiť viac vecí ešte aj diera na výfuku. Ja som mal dierku medzi stredným a zadným dielom a na križovatke si mysleli ostatný že chcem vystreliť prvý na semafore tak behali otáčky. 

Odkaz ke komentáři

Čidlo na servu sleduje tlak, který dává čerpadlo. P5i zatížení je vyšší a tím musí dát info ŘJ, aby přidala možná plyn, možná bohatost - netuším, každopádně něco, aby neměl motor tendenci hlavně při volnoběhu zdechávat. Má to většina moderních aut s mechanickým servem a taky dost často praskne a vystříká tudy olej ze serva ... .

Odkaz ke komentáři

Moja ovečka je už staršia pani už cez 360tis a sem tam sa stane že zastanem na semafore a začnú behať otáčky a keď naskočí zelená tak motor zhasne takže už to robím tak že akonáhle začne poskakovať od cca 400-1500 tak vypnem , zapnem na kontrolky pár sekúnd počkám a štart a otáčky už drží v pohode spraví to možno raz za 500 alebo 1000 km . Robilo to častejšie keď lambda sonda bola na svojom mieste ale už pár rokov ju mám nad nápravou za motorom tak to robí oveľa menej. Teplotný snímač už má možno aj 10 rokov 

Odkaz ke komentáři

Já už jsem taky bezradný.Nove čidlo je tam asi měsíc a od té doby to udělalo dvakrát,jinak otáčky drží a chodí plynule,úplně ukázkově.Kdyz to zablblo naposled a otáčky byly hrozně nízké,zkoušel jsem pohybat konektorem a kabelama k čidlu,vůbec žádná reakce.Vypnul jsem motor,znovu nastartoval a vše ok 🙈

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...