Jump to content

Mikrospínač a vše kolem něj


Vinca

Recommended Posts

Jako první zde zakladam " slavné microspinace".

 

Zadni dvere za ridicem se mi odemykaly jak chteli, kdyz jsem oteviral auto DO ( dalkovym ovladacem ), jednou sli, jednou nesli. Tak jsem zacal zamkem, kdy byl rozebranny, ale vsechny microspinace se zdali byt v poradku, tak jsem teda prostrikl vsechny konektory WDeckem, ted jsem videlal i kabelaz, ale draty se daji byt vsechny v poradku....uz nevim, kde je chyba nebo co zpusobuje to, ze z 10pokusu 8krat zamek reaguje a 2krat nic :)

Link to comment

mám takřka stejnej problém

levý zadní dveře se jen zamknou ale už nezasejfujou udělají to až po několikátým za sebou jdoucím odemčení a zamčení

kabely ve dveřích nový i jsem dával jinej starší zámek a beze změny

VAG hlásí zamykací jednotka - nesmyslný signál, sporadicky

nechce se mi kupovat fungl novej zámek ale asi to bude jediný řešení :)

napadá ještě někoho co by s tím šlo udělat kromě tý výměny za novej?

Link to comment

vystrelovak mam, ale preci vystrelovak ovlada vsechny dvere, ne jen ty zadni. Kdyz jsem se dival na tistak v zamku, tak jsem chtel propajet kontakty, zda-li tam neni studenak, ale je to zalite jakousi srackou, tak ani ta micropajka se tam nedostala...takze jsem velice nic v zamku neudelal :)

 

To Raceman: myslis novy zamek ve dverich? Vsak jsi tam mel stary zamek a tenti nefungoval ( choval se jak puvodni ) tak chyba musi byt jinde.

 

Jeste by me zajimalo, kdyz zmacknu DO, tak kam ten signal jde? nebo co ten signal chyta? a ten ho pak vyhodnoti a da impuls do dveri - otevrit ci zamcit.

Link to comment

Když jsi měl rozdělaný ten zámek, prohlédl jsi i kontakty na plošném spoji?

 

U mně totiž ten samý problém způsoboval studeňák - přesněji tři studeňáky, zapájel jsem je a klídek po pěšině, zámek fachá, jak má a SafeLock zase SafeLockuje... :)

 

post-18-1246568478_thumb.jpg

Link to comment

Jak píše FRANK, na 100% vám to bude dělat studený spoj na plošném spoji v zámku. Mě tak blbly řidičovy a obě zadní dveře a všude jsem měl ty studené spoje. Po propájení a pořádném promazání zámků mám už přes rok klid :)

Link to comment

no jo kluci, vim ze studenaky jsou prasarny, ale ja na tistaku mam jak kdyby zavoskovane takovou medenou barvou, jak kdyby lak, je to tvrdy lak a ta mikropajka se prez ten lak nedostane k pajce neboli na ten tistak...a to mam modelovy rok 2002.

Link to comment
rozeberu oba zámky a podívám se na ten studeňák

štve mě to že někdy jde Safe hned a někdy až na desátý pokus :o

 

A právě přesně tohle dělalo mně. A ještě většinou, když bylo vlhko (podzim/zima nebo po umytí auta), tak šel napoprvé.

Link to comment

kluci, z toho zamknu vede takova kovova palice, ktere "zdviha" a "schovava" ten plastovej cudlik, ktery je na zavazicku. vlastne kdyz z venku zmacknu DO, tak ty vsechny 4 cudliky se schovaji do tapecira. tak jsem uvazoval, na co jsou tam potreba? Akorad jen cloveka informuji, ze zamky zacvakly, ale preci na to by se stacilo kuknout na safe diodu, pokud blika, tak zamky jsou zacvakly.Nebo ma jinaci vyznam?

Link to comment

jenže ta safe dioda bliká i když ti ty čudly nezajedou ;)

nicméně pracuju na tom že je zruším a místo nich tam dám diody a napojím to na zámek aby mi to informovalo že je to opravdu zamčený

 

 

jinak kouknul jsem na ty zámky proč se safe provedl až na několikátý pokus a to u obou zámků a ten parchant přechoďák byl na obou

Link to comment

Já teda nemám dálkáč, ale klasickej centrál na klíč. Když zamknu auto jedním otočením klíčku, tak se všechny dveře zamknou, ale dioda nebliká :D Takže jakoby zamknu ještě jednou-v zadních levých dveřích to slabě cvakne a dioda začne blikat. Vetšinou když chci Save Lock tak musím zamykat 2x. Sem tam se to povede i na první pokus...že by taky studeňáky? :)

Link to comment

To raceman...nevim nevim, ale kdyz jsem mel vydelany elek.svazek a zmackl DO, tak se zbytek zamku zamkl, ale safe dioda neblikala, poznal jsem to i na zvuku, ze tu udelalo cvak a dioda nesvitila ( dioda safe asi neblikala, jelikoz nemela odezvu ze zamknu, kde byl vydelany ten svazek) a pokud vsechny zamky zacvaknou - cvak cvak, tak blika safe dioda

Link to comment

mě udělali cvak cvak 3 zámky a čtvrtej jen cvak a blikala jen se neaktivoval alarm

pak mi bliká i když teď dělají cvak cvak a já zmačknu ještě jednou zamknout tak to jednou cvakne, vypne se alarm a vypne se safe režim

mám komfortku 2,5 AH s alarmem

Link to comment

U mě všechny problémy dělaly taky studěňáky. Propájel jsem všechny zámky a mám už docela dlouho klid. :D Taky jsem zjistil, že když se zamkneš v autě tlačítkem na zamykání na dveřích, tak ty dveře kde je nějaký problém se hned zase odemknou.

Link to comment

Jo člověče to je pravda. Musím potvrdit. Když se zamknu tlačítkem v autě, tak se všechny dveře zamknou, ale zadní levé se zamknou a hned zase odemknou ;) Podle všeho to vypadá na problém v zadních levých. Z těch ozve i to cvaknutí po druhém zamknutí klíčem zvenku.

Edited by TomášT
Link to comment

Kluci, vzpomínám si ještě na jednu věc - na O1 když jsem "vytlumil" dveře, měl jsem na té fólii ještě jednu vrstvu 8mm karimatku, tak mi na zadních o to drhlo to dlouhé táhlo co jde od zámku k dveřnímu kolíčku. Zámek někdy zamkl a někdy ne. Projevovalo se to na první pohled velice podobně jako vadný mikrospínač.

Jenže se mi to nechtělo v zimě rozdělávat a opravit, tak mi to nakonec rozsypalo zámek resp. tu část el. zamykání (ten plastový jezdec u motorku CZ)... no tak jsem koupil od JendyT4 sadu tichých a měl aspoň zdůvodnění pro drahou 1/2 :smich:

Takže jestli máte někdo tlumení nějakým silnějším materiálem, mrkněte na to, jestli to není třeba tím.

Link to comment

dneska mi dosel ten svazek, bohuzel chyba se stale objevuje, ze dvere si zamykaji a odemikaji, kdy se jim chce. musim hledat dal...jeste by me zajimalo, proc me to funguje naopak, kdyz jsem tam dal ten novy svazek, ze ostatni tri dvere zamkly a tyto se odemkly a kdyz se tyto zamkly, tak ostatni se odemkly...asi prehozeny draty.

Link to comment

tak teď jsem byl v autě s VAGem vymazal chybu na stopní světlo a vše funguje tak jak má, doufám, že to vydrží :) :D :D :D

 

tak je to v prdeli :D už to zase nejde, asi to budu muset rozebrat a vyměnit :angry:

Edited by mar.cz
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Protože tam mám nějakou tlustou.Po předchozím majiteli.A možná to může mít i na něco vliv.Ale nevím.Možná to je jen esteticky udělané,když je tam slabá hadička a vejde se do toho držáku.A ta tlustá co mám já ničemu nevadí.
    • Dobrý deň. Mám Škoda Octavia 1 1,9tdi 81kw ročník 2002. Je tam climatronic, kde bohužiaľ treba vymeniť kompresor nakoľko zavíja pri zapnutí klímy a treba aj napustiť klimu. Včera som však chcela zapnúť kurenie na okná a po chvíľke začal ísť taký smradľavý vzduch ako keby horela nejaká umelina. Je možné že pokým nevymenim kompresor tak nepôjde ani kúrenie? Prípadne vie mi niekto poradiť čo by to mohlo byť a či teda sa dá kúriť aj bez kompresora? Mám prvýkrát auto s automatickou klimatizáciou. Samozrejme budem riešiť aj s mechanikom v budúcnosti no myslela som si že to počká ešte do jari. Ďakujem 
    • Asi mi ušlo, proč jí chceš měnit? 😄
×
×
  • Create New...