fandovo Odesláno Březen 21, 2011 Sdílet Odesláno Březen 21, 2011 ciao panove mam problem s mizejici vodou z nadrzky chladice, naleju do max hladiny, zapnu motor, trosku ho turuju a a je videt, jak voda klesa....pak zhasnu motor a kouknu a voda je niz...kdyz otevru viko tak to nasaje vzduch a voda trosku povyleze nahoru, ale ne do ty hladiny, co byla puvodne..... ted jsem jel z italie z hor a asi v pulce cesty mi to hlasilo, ze musim doplnit vodu do chlazeni....nic jsem s tim nedelal, dojel jsem cca 400 kilaku do prahy a motor se drzl porad na 90' stupnu....kde muze bejt chyba? praskle testeni pod hlavou? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Seki Odesláno Duben 5, 2011 Sdílet Odesláno Duben 5, 2011 netesnosť hadíc? niektorá je prehrdzavetá? tečie vodná pumpa? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Duben 5, 2011 Sdílet Odesláno Duben 5, 2011 Klidne i tesneni pod hlavou... jenom otazecka nepribiva ti olej??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Duben 6, 2011 Sdílet Odesláno Duben 6, 2011 Může to bejt i prasklá hlava... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Duben 6, 2011 Sdílet Odesláno Duben 6, 2011 Myslím že sis udělal zbytečně problém v hlavě :D Dolej, jezdi a sleduj, Pokud uvidíš vodu v expanzce, tak neřeš kolik jí tam je, výkyvy jsou normální, jezdi a ještě sleduj ... pokud Ti zmizí i z expanzky, tak začni řešit, to je někde opravdu únik. Pak: Doplň vodu, projeď to aby se to zahřálo a natlakovalo (už neotvírej chladič a postav to na nejlépe nějakou pěknou podlahu - za dvě hodiny se jdi podívat zda to neteče - kaluž pod autem... koukni do oleje - jak víčkem tak měrkou - fridex (G12) v oleji dělá bílý šlem a taky bys mohl mít na měrce hodně oleje nad rysku.. co z výfuku? nejde pára? (trocha do prohřátí výfuku je normální) To ubývání vody a držení se na spodní rysce mi dělala snad všechna auta... po povolení víčka to stoupne. Je to proto, že celý systém je přetlakový a pára nahromaděná ve volném prostoru expanzky stlačí vodu níže - "nafouknou" se hadice. Tento efekt ještě podpoří tlak čerpadlem. Pokud vičko povolíš, přetlak uteče a voda stoupne. Pod spodní rysku by to opakovaně trvale klesat nemělo, jednorázově bez opakování jsem to v průběhu let zažil víckrát... prostě trochu najednou trochu vody zmizelo... dolil jsem a další půl-rok to bylo OK. Autoervisy mají přípravek - víčko expanzky s ventilem a hadičkou a mohou celou chladící soustavu přetlakovat víc než motor a sledovat kde to teče... Hlava a těsnění jsou dost katastrofické scénáře (ne nereálné) ale daleko větší šance je že teče pumpa... popř si obdržel kamínkem a sákne chladič... Ale myslím že předčasně vidíš problém a žádný nebude.. Kdyby byl, nedojel bys 400km... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Halbi Odesláno Duben 25, 2013 Sdílet Odesláno Duben 25, 2013 Podle mě kdyby byla prasklá hlava nebo těsnění tak to nežere tolik té vody !!! Úniky by byly malé a pravidelné. Tohle klidně může dělat chladič !! Máš na autě Eco-vanu a díky tomu Ti třeba voda neteče na zem a nevidíš jí ale když vezmeš světlo a z vrchu z motorové části koukneš dolů na Eco-vanu není mokrá ? Vím,že se někdy bohužel stává,že není třeba vycentrovaná Sahara a jak se točí a není pod ní kryt tak lopatkami se dotéká o chladič a časem ho prostě prodrbne!! a všichni hned vidí nejhorší možnou variantu problému :) Kdyby praskla hlava tak by to ani snad nejelo, nemělo by to tlaky a taky by to bylo asi vše pěkně špinavé ne ? ale co píšeš tak úbytek vody je dcl velký a proto si myslím nějaká netěsnost, chladič, vodní pumpa apod.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Květen 10, 2013 Sdílet Odesláno Květen 10, 2013 uz nejakou dobu mi mizi voda, nejdrive jsem si myslel ze za unik muze jen pokriveny naustek na hlinikovem chladici oleje, na vymeniku byly vysrazene krystaly G12. Vymenik vymenen ale problem pretrvava. Nejak se ztracim v tom cim presne by to mohlo byt respektive kde zacit s diagnostikou nez rovnou sundat hlavu dat ji natlakovat. 2005 BKD 250 000km Aktualni projevy na 500km jizdy ( do 120km/h) si to vezme tak 1cm vody, ja sam jsem na jednom rozjezdu zpozoroval bilej oblacek a kluci co jezdili za mnou po Worthu rikali ze si taky neceho vsimly. Jako dalsi problem/projev je to ze kdyz je auto v zatezi ( typicky 4. 5. 6. rychlostni stupen do kopce pod plynem) prestane tlacit turbo jednou nebo dvakrat je to be hlasky na maxidotu po treti uz se objevi Emise do dilny ! Diag ukaze prekroceni plniciho tlaku turba, nic dalsiho. Turbo je po repasu a ma po nem najeto tak 60 000 km. Prvni plan je zkusit udelat bypas na chladici zpetneho vedeni vyfukovych plynu, jako test mi bylo doporuceno zkusit otevrit nadobku chladici kapaliny a zkusit pridat plyn jestli nestoupne hladina, hladina po pripdani plynu poklesne tak o 4mm a po ubrani plynu se vrati zpet. To same kdyz jsem k vyfuku prilozil desku, urcite jsem je dokonale neucpal to ne. Opet pokles o 4mm a navrat. Kdyz jsem oddelal desku kterou to bylo zakryte uvidel jsem dva cerne krouzky presne ve tvaru koncovek. Jsou vlhke nevim jestli voda nebo olej. viz. foto 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Květen 10, 2013 Sdílet Odesláno Květen 10, 2013 no asi turbína, zacíná být načnutá, vyčistil bych ho a co se týče té vody, je to docela znatelný únik, asi to bude ta palica no :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Květen 13, 2013 Sdílet Odesláno Květen 13, 2013 vcera na zkousku prohozena vaha vzduchu z 1.9 a porad nouzaky, dneska asi udelame bypass chladice zpetneho vedeni spalin ale asi fakt pujde hlava dolu na tlak a turbo na kontrolu i kdyz ma po repasu jen 60tkm 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Květen 13, 2013 Sdílet Odesláno Květen 13, 2013 nevymýšlej kravoviny, vem Fida do auta a napíchněte to a mrkněte na průběžné hodnoty co to dává, pak to hnedka poznáš, co se týče turba, no a palicu to už asi sis napsal sám. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Květen 14, 2013 Sdílet Odesláno Květen 14, 2013 poznam h*vn* a nepotrebuju na to diag vidim to na polaru. Turbo me netrapi vyndat ho ven a dat na kontrolu je to posledni, jde o to vyresit unik vody coz se mozna podarilo bypassem chladice zpetneho vedeni vyfuk. plynu, dneska jeste neco najezdim a uvidime jestli voda ubyde nebo ne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
luigi5 Odesláno Květen 14, 2013 Sdílet Odesláno Květen 14, 2013 Jsem zvedav co z toho vyleze :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Květen 14, 2013 Sdílet Odesláno Květen 14, 2013 Mě taky ubejvá voda...ten bypass...uděláš jak, máš fotku, nebo odkaz? Zkusil bych to. A jak dlouho tak můžu motor provozovat? Ubyde mi tak cenťák na 1000km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Květen 14, 2013 Sdílet Odesláno Květen 14, 2013 to mě ubejvá asi taky tak, ale mě teda prolínala hadice, ted po výměnen turba se zdá, že prolínání na tom spoji není, tak uvidíme jak se to bude projevovat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Květen 14, 2013 Sdílet Odesláno Květen 14, 2013 ja resim 1cm na 500km ale 1cm na 1000km se mi zda dost, fotku bypassu ti udelam jakmile budu bud menit ten chladic nebo pokracovat dal v diagnostice zavady. V zasade ale potrebujes 5-10cm trubicku na vodu prumer je tusim 25mm nebo tak neco. ty hadice jsou blizko sebe takze fakt kousek. Chladic je na zadni strane motoru pod hadici sani vzduchu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Květen 15, 2013 Sdílet Odesláno Květen 15, 2013 Také mne tohle zajímá jelikož včera mi volal zákazník z podobnými příznaky tak aspoň budu vědět na co ho hned zaměřit ;-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Květen 15, 2013 Sdílet Odesláno Květen 15, 2013 tak vcera dalsich 200km nouzaku nepocitane ale voda uz drzi, uz jsem sehnal i chladic pokud po vymene bude voda drzet pujde turbina na kontrolu a doufam pak budeme zase v klidu litat 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Květen 15, 2013 Sdílet Odesláno Květen 15, 2013 (upraveno) A jak dlouho můžu lítat s tím bypasem? Možná bych to vyřešil tak, že bych dal rovnou novej...co pročítám fóra, tak je to asi nejčastější příčina úniku vody. Přijde na to, na kolik ten chladič přijde. ..... Už jsem se kouk u Jeldy...raději budu dolejvat :lool: Upraveno Květen 15, 2013 uživatelem Holy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Květen 15, 2013 Sdílet Odesláno Květen 15, 2013 Jj je to docela dráhy špás 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Květen 15, 2013 Sdílet Odesláno Květen 15, 2013 Drahy je to jako krava, druhy misto kde voda mizi (kdyz ne zrovna pod hlavou) je chladic oleje ten uz mam novej. Z bypasem se da nejakou dobu jezdit, jestli na trvalo to nevim. Celkove funkce toho chladice mi nejak unika spis mi to pripada ze sice je to nazvane jako chladic zpetneho vedeni spalin ale spis to prispiva k rychlejsimu ohrevu motoru, pokud tohle nekdo ozeli a ma EGR off tak si myslim ze dlouhodobe se s bypasem da jezdit. Ja chladic sehnal za 3000 na vraku uvidime jak bude vypadat az dorazi, ale tech 7500 je darda to jako fakt. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Květen 15, 2013 Sdílet Odesláno Květen 15, 2013 Proste typické kurvitko ala wv 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Květen 15, 2013 Sdílet Odesláno Květen 15, 2013 Taky jsem se zamýšlel nad funkcí tohoto z dlouhé řady kurvítek. Asi nás má nutit, mít neustále čerstvou vodu v okruhu chlazení :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Květen 16, 2013 Sdílet Odesláno Květen 16, 2013 Holy velmi výstižne :-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 6, 2013 Sdílet Odesláno Červen 6, 2013 tak chladicem to nebylo byla opravdu prdla hlava :wallbash: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
CvencA Odesláno Červen 6, 2013 Sdílet Odesláno Červen 6, 2013 To nasere, ale zase si na to alespoň přišel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Červen 12, 2013 Sdílet Odesláno Červen 12, 2013 Co tě stála oprava? Abych věděl, na co se připravit. Koukal jsem pod dekl na verzi hlavy co tam mám, je tam vyražený B....mám bejt klidnější, nebo nervózní? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 12, 2013 Sdílet Odesláno Červen 12, 2013 ceny jsem rozepsal u sebe ve vlakne, ciste oprava hlavy 8100 plus jsou potreba dalsi veci. Jestli je B dobre nebo spatne to ti nereknu, muzu se ale podivat na tu moji kde presne to pismeno je ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stoper Odesláno Červen 17, 2013 Sdílet Odesláno Červen 17, 2013 Ahoj, tak poslední měsíc a půl řeším ten samý problém - dolívám a dolívám... Už dolívám jen vodu, protože mi kapalina mizí hodně rychle. Někdy si řekne auto o dolití cca po týdnu (200-300 km) někdy stačí ujet 50 km od doplnění na max hladinu a už chce dolívat zas. Co jsem si všiml, uniká to rychleji, když jezdím delší štreky po dálnici apod. Dnes jsem dal auto do servisu. Výsledek: chladící systém je v pořádku. Natlakovali to a nikde nic neuniká. Takže to vypadá na těsnění pod hlavou. Odhad opravy 8-10 tisíc. Myslíte, že má cenu ještě zkusit ten bypass chladiče splodin před komplet rozebráním a výměnou těsnění? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červen 17, 2013 Sdílet Odesláno Červen 17, 2013 bypass je hotovej za 15 minut a pokud voda mizi tak rychle tak to i rychle poznas, kdyztak ten chladic mam doma necham ho za co jsem ho koupil z vrakace kdyz jsem si myslel ze je to tim. Jinak bych moc neotalel mam takovou teorii ze samozrejme hlava tim ze tam neni dost vody trpi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červen 17, 2013 Sdílet Odesláno Červen 17, 2013 u BMM ??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.