Přejít na obsah

Kajman - Černá Perla


Doporučené příspěvky

@CJoctavian: Pokud ti nekdo naboura zaparkovany auto,pojistovna neresi,jestli mas kola v TP,nebo ne.. ;) Takze netreba resit..-> Osobni zkusenost..Jeste kdyz jsem mel OIRS,tak me nedobrzdil chlapek, ja mel na aute 18" a nebyly v TP..Pak prijel za par dni likvidator,mladej kluk,tak sem se ho na ferovku zeptal..A on "Pane to je uplne jedno,kdyz nekdo naboura vas a neni to vase vina,tak i kdybyste tam mel pasy z tanku,tak to nikdo resit nebude. Nebo kdybyste mel nekde zaparkovanyho Trabanta bez papiru a nekdo vam ho naboural,my vam to proste z jeho povinnyho zaplatime".. ;)

 

@Kajman: Myslim,ze z toho naka kacka kapne..Minimalne na tom budes šul nul..Ja mel lehze prihlou vyztuhu (tazny) vymacklej naraznik o tu vyztuhu a to bylo cely..rovnani a lak narazniku me stalo 1500, rovnani vyztuhy taky 1500 a pojistovna poslala 21K.. ;)

Upraveno uživatelem Martyp
Odkaz ke komentáři

Projekt kamera pomalu postupuje, po mechanické stránce téměř vyřešeno, teď už jen postupně dopasovat, doladit.

Menší zádrhel možná bude s tím servem, je to standard z otevírání víčka nádrže a ukázalo se, že je vevnitř nějak jištěné proti přetížení (n. přehřátí?), patrně nějaká tepelná pojistka. Každopádně pod napětím (zatažené) nevydrží neomezeně dlouho, a po nějaké době se uvolní. Zatím to nechám tak, když budou problémy, budu řešit náhradu

 

post-494-0-57390300-1320148885_thumb.jpg post-494-0-47809800-1320148865_thumb.jpg post-494-0-10088900-1320148845_thumb.jpg post-494-0-42279900-1320148821_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Kajman
Odkaz ke komentáři

Michale, VW co jsem našel na netu tak to má horizontálně otočný celý znak - něco na způsob jako škrticí klapka na karburátoru, otáčí se to v polovině podél horizontální osy. Určitě tam mají integrovaný motorek, koncáky a řídicí elektroniku.

 

 

někde jsem na anglických stránkách viděl cenu toho otočného bazmeku, snad kolem 6,5 tis Kč? (bez kamery a kabeláže)

Odkaz ke komentáři

Jj, kluci, ten mechanismus z G by ale vyžadoval podstatnější zásah do 5. dveří a v případě neúspěchu vratný asi jen výměnou dveří, což jsem nechtěl - a taky ta cena, že. To moje v nejhorším případě shodím a překryju zpátky znakem :D

Jinak ty anglické stránky My-GTI znám, tam jsem se mimo jiné taky inspiroval, no a samo taky tady u nás "doma na fóru", kameru a komplet kabeláž laskavě dodal J0ska, cenné rady na mé hloupé dotazy laskavě poskytli Vaša a Rolbař

 

Teď už to vypadá slibně, testuju to mechanicky zatím bez kamery, chodí to, zamyká se to dobře. Zítra bych chtěl nahodit na zkoušku kameru a pak půjdu nakódovat.

Upraveno uživatelem Kajman
Odkaz ke komentáři

Pánové, díky za pochvalu, video mi sem nějek nejde dát přímo anebo to spíš neumím, mám *.mov z iPhonu, jak to sem má dostat?

 

krocan: ad peníze - většina byla kamera, a koncernová kabeláž k Navi, dohromady cca 4 tis. Zbytek "spotřební" materiál v řádu pár kaček, izolačka, atd. Práci (čas) nedokážu přesně vyčíslit, dělám to různě po chvilkách po večerech. Velmi orientačne - natažení kabeláže do auta 5 hod., návrh a výroba držáku 10-15 hod., dopasování na auto, lakování, atd. min 10 hod.

 

TOMCAT: na těsnění taky myslím, zatím hledám nějaké vhodné

Upraveno uživatelem Kajman
Odkaz ke komentáři

Pánové, díky za pochvalu, video mi sem nějek nejde dát přímo anebo to spíš neumím, mám *.mov z iPhonu, jak to sem má dostat?

 

krocan: ad peníze - většina byla kamera, a koncernová kabeláž k Navi, dohromady cca 4 tis. Zbytek "spotřební" materiál v řádu pár kaček, izolačka, atd. Práci (čas) nedokážu přesně vyčíslit, dělám to různě po chvilkách po večerech. Velmi orientačne - natažení kabeláže do auta 5 hod., návrh a výroba držáku 10-15 hod., dopasování na auto, lakování, atd. min 10 hod.

 

TOMCAT: na těsnění taky myslím, zatím hledám nějaké vhodné

Tak video můžeš dát třeba na youtube pokud jsi registrován , nebo ho dej na edisk.cz , uloz.to ,.. ;)

Odkaz ke komentáři

prej elektrárničku :lool:

 

To mi připomnělo, jak jsme kdysi (v dobách kdy jsem ještě neznal toto fórum ani jeho předchůdce) na mé první O1 s kámošem nainstalovali Magicar, pyšní jak bezruký na hajzlu, že jsem to po třech dnech dobojovali ...

a po nějakém čase jsem absolvoval svojí první návštěvu u Vaši v Prostějově. Ten když sundal spodek palubky suše pronesl "... máš to tu jak Dukovany..."

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...