p2p Odesláno Březen 24, 2017 Autor Sdílet Odesláno Březen 24, 2017 Ventil jsem ještě nezažil že by byl ko... Byla jedna série co bylo špatná ale na to byla ta tpi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Březen 24, 2017 Sdílet Odesláno Březen 24, 2017 Zde je odpověd ohledně řetězu AA nebo AD Rozvodový řetěz je již nahrazen jiným obj.číslem je v materiálové soupisce není.Nové obj. číslo. Obj. číslo se mění až při následné objednávce zboží za inovovanou verzi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Březen 24, 2017 Autor Sdílet Odesláno Březen 24, 2017 Nechapu... Pozaduj ad 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Březen 24, 2017 Sdílet Odesláno Březen 24, 2017 Ok AD tady. A není výhodnější koupit si ty díly sám? Někde ze škoda dílů? A pak to tam dát at to udělají? Takže se nemusím bát autorizovaného servisu koncernu? Ja se bojim že to akorát dojebou, když to je ted tak "bezproblémový"... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Březen 24, 2017 Autor Sdílet Odesláno Březen 24, 2017 A co chces slyset... proto jsem zacal delat TSI protoze autorizak je neumi... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RADEK scout2009 Odesláno Březen 26, 2017 Sdílet Odesláno Březen 26, 2017 Dobrý večer, mám octavii scout 2009 1.8 tsi. Začalo mi něco drnčet pod autem. Dělá to hlavně v nízkých otáčkách mezi 4 a 5, a mezi 5 a 6.... Když to začne jakoby hučet,pustím plyn a znovu přidám a je to lepší. Kdzž se dostanu přez 3000 otáček,tak je to OK. Nemáte někdo zkušenost z něčím podobným? Děkuji za radu. Radek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dawwid17 Odesláno Březen 26, 2017 Sdílet Odesláno Březen 26, 2017 Ak mas 4x4, tak podobny problem som mal aj ja, riesilo sa to vo vedlajsom vlakne oprava motoru tsi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Březen 27, 2017 Autor Sdílet Odesláno Březen 27, 2017 Hardy spojka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavir Odesláno Duben 6, 2017 Sdílet Odesláno Duben 6, 2017 Zdravím, mám otázečku.? Už někdo z vás přišel na to proč 1.8 tsi stále cuká.? Jde mi o to že mě cuká hlavně za studena, a někdy se rozbliká i závada motoru ale zase zhasne. Na neutrál když sešlápnu plyn na 1400ot/min tak se celé auto chvěje bliká závada ale také pouze jen za studena.. Za tepla při plném přidání plynu je cítit houpáni ve výkonu a výkon není takový jaký má být. Na diagnostice ukáže vždy náhodný válec, nejčastěji 2 a 4 chyba zapalování.. Je vyměněno vše kromě vstřiků.. Myslíte si že by to bylo něčím v motoru.? (carbon, nějaké vůle) olej to nežere, asi někdo dělal kroužky. na motoru je vidět že v něm někdo byl má najeto 223000km. Nebo mám vyměnit vstřiky.? Má někdo svou osobní zkušenost.? A nebo dobrou radu.? Dá se zkouknout motor přes diagnostiku v reálném čase, kde by bylo vidět co a jak vynechává.? Děkuji za rady.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Duben 6, 2017 Autor Sdílet Odesláno Duben 6, 2017 Pcv a netěsnost systému... Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavir Odesláno Duben 6, 2017 Sdílet Odesláno Duben 6, 2017 Děkuji za reakci. Pcv měněn za original nový.. Netěsnost systému v jakém smyslu.? Tlak vzduchu či podpálené ventily.? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Duben 6, 2017 Autor Sdílet Odesláno Duben 6, 2017 Hadice... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Octavir Odesláno Duben 6, 2017 Sdílet Odesláno Duben 6, 2017 Takže hadice vzduchu a podtlakové hadičky. Děkuji. je tam na podtlakách spoustu elektronických hovadin a zpětné ventilky nemohlo by být něco z toho příčinou.? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Duben 6, 2017 Autor Sdílet Odesláno Duben 6, 2017 cokoliv... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MartinV Odesláno Duben 15, 2017 Sdílet Odesláno Duben 15, 2017 Čau, může někdo poradit? Sviti na palubovce kontrolka motoru, vag píše tohle: evap emission system.incorrect flow. Je to něco s odvzdušněním nádrže? Po čem se dívat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Duben 15, 2017 Autor Sdílet Odesláno Duben 15, 2017 v pravo po smeru jizdy je cerna krabicka s filtrem a hadicka vede na ventil nad skrtici klapkou... Zkontroluj draty, hadici a ten filtr... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Duben 16, 2017 Sdílet Odesláno Duben 16, 2017 Narazil jsem po SSP384, 401/114 a 436 na asi nejlepší SSP pro tyhle motory (druhá generace EA888) kde je nejlíp popsáno regulovatelný olejový čerpadlo, bohuže není ani přímo od erWIN v češtině ... Je to od Seat a číslo má 132, dostupná v EN, DE, FR a snad i dalších https://erwin.seat.com/erwin/performArticleSearchByTopic.do https://erwin.seat.com/erwin/showArticleProperties.do?articleId=77031 origo verze ve FR je zde !!! SSP 132 Moteurs 1.8 et 2.0 TSI.pdf ne zcela přesný strojový překlady do EN a CZ pak tady, EN je výrazně lepší B) !!! SSP 132 Moteurs 1.8 et 2.0 TSI.fr.en.pdf !!! SSP 132 Moteurs 1.8 et 2.0 TSI.fr.cs.pdf Kdo vládne SP, tak třeba tady je sfocená papírová verze http://documents.mx/documents/cuaderno-didactico-132-seat-motores-18-l-y-20-l-tsi.html http://documents.mx/download/link/cuaderno-didactico-132-seat-motores-18-l-y-20-l-tsi a možná ještě další zajímavá info k ventilu N428 na stránkách 32 až 35 v tomto SSP, principiálně stejné jak u EA888 SSP 411 2.8L and 3.2L FSI engines with Audi valvelift system.pdf Jestlipak ta skupina 159 funguje i tady, ale bacha, základní nastavení... 3. Diagnostic pathOil pressure can be increased by starting a short trip using the diagnostic tester. Data block 159 can be used to start the short trip in Basic setting mode. The following variables can be displayed on the four displays during the short trip: Display 1: Modelled oil temperature,Display 2: Activation of N428,Display 3: Status of oil pressure switches F22 and F378 andDisplay 4: Status of the short trip. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Návštěvník Odesláno Duben 16, 2017 Sdílet Odesláno Duben 16, 2017 Dik. Super..idem studovat. Mimochodom, ten prispevok o ruskom fore som nepochopil. Aky je vysledok? Islo to cez tie sedla ventilov, ci nie? Podla foto tomu nerozumiem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mara2000 Odesláno Duben 16, 2017 Sdílet Odesláno Duben 16, 2017 Perfektní dokumentace! Díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dc34 Odesláno Duben 19, 2017 Sdílet Odesláno Duben 19, 2017 Zdravím, necelé tři týdny mám O2FL 1.8 tsi 2009 CDAA. V pátek se mi rozsvítila Porucha motoru, do servisu! a svítilo EPC. Po nějaké době zhaslo. Po zastavení a dalším nastartování opět ta samá chyba, po zhasnutí motoru a zapnutí elektriky a následně nastartování bez problému. To samé mi udělalo v pondělí. OBD II a OBD Car Doctor mi diagnostikuje chybu "p00aa Intake Air Temperature Senzor 1". Předpokládám správně, že je problém v čidle vzduchu u škrtící klapky? Navíc jsem včera cestou do práce (ca. 12 km) pozoroval při zátahu mírné kolísání výkonu. Je v tom nějaká souvislost, nebo se mám začít bát? Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Duben 19, 2017 Sdílet Odesláno Duben 19, 2017 Nech to přečíst lepší diag, VCDS třeba, tyhle generický čtečky nedávaj jasný info. Může to být jak ten co říkáš, G42, a nebo taky kombinovaný čidlo za filtrem vzduchu, G299. Může to být jak čidlem samotným, tak vedením k němu včetně konektoru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Duben 19, 2017 Sdílet Odesláno Duben 19, 2017 Jestlipak ta skupina 159 funguje i tady, ale bacha, základní nastavení... 3. Diagnostic path Oil pressure can be increased by starting a short trip using the diagnostic tester. Data block 159 can be used to start the short trip in Basic setting mode. The following variables can be displayed on the four displays during the short trip: Display 1: Modelled oil temperature, Display 2: Activation of N428, Display 3: Status of oil pressure switches F22 and F378 and Display 4: Status of the short trip. Tak můžu říci, že skupina 159 se v měřených hodnotách zobrazuje dle SSP i u těhle motorů, není k tomu dokumentovaný label, ale co jsem viděl, druhé pole ukazuje podle otáček LOW nebo HIGH, třetí pole první pozice z prava 1=F378 sepnut, druhá pozice z prava 1=F22 sepnut a změna u ní víceméně odpovídá změně v druhém poli. Takže pro rychlý test čidel a olejovýho čerpadla to jistě lze použít, samozřejmě skutečný změření manometrem je vždy jistota. Po přepnutí do základního nastavení bylo ve čtvrtém poli stále OFF a to i po spuštění tlačítkem ON, nic jsem nepozoroval až na nulovou reakci na přidání plynu. Víc jsem to nezkoumal, jestli by to chtělo krátkou jízdu, nebo jinou skutečnou telotu oleje (byla cca 90st) zkusím ještě dohledat. Ale SSP411 je pro motory s jinou konstrukcí čerpadla a tím testem podstatě má ale jít jen o zvýšení tlaku na základě simulované teploty oleje s ohledem na jinej systém ostřikových trysek, tak si myslím, že test v základním nastavení u EA888 nebude fungovat. I tak je ale fajn vědět B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MaraSino Odesláno Duben 20, 2017 Sdílet Odesláno Duben 20, 2017 Zdravím! Při studeném motoru si motor přede jak šicí stroj, ale po zahřátí se objeví odporný dieselový zvuk, což mne jako u benzínového motoru opravu štve, neřnu-li to, že snad to znamená něco vážnějšího. Nevíte někdo? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
speedy799 Odesláno Duben 20, 2017 Sdílet Odesláno Duben 20, 2017 vies ten odporny dieselovy zvuk aj nejako blizsie specifikovat? Lebo neviem co si mam pod tym predstavit :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kejml Odesláno Duben 20, 2017 Sdílet Odesláno Duben 20, 2017 Odkud ten zvuk vychází? Nahraj to do mobilu a postni třeba na YT nebo dej na uložto. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Duben 21, 2017 Sdílet Odesláno Duben 21, 2017 K tomu zvuku, třeba toto pomůže v hledání http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=192986&view=findpost&p=3568646 a další vývoj anabáze http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=192986&view=findpost&p=3569149http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=192986&view=findpost&p=3570472 on teda vyndal i písty ale prý nebyly KO až na stíráky ... , v 2012 byly měněný (prve jsem to četl blbě, sorry)http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=192986&view=findpost&p=3571251http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=192986&view=findpost&p=3573945http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=192986&view=findpost&p=3574434 případně zde něco podobnýho http://forum.skodahome.cz/topic/124559-18-tsi-po-zahrati-hlucny-klepe-jako-diesel/?do=findComment&comment=1843389 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Duben 26, 2017 Sdílet Odesláno Duben 26, 2017 Čau kluci, mám 1.8 TSI BZB. nemáte někdo zkušenost s chybami motoru viz foto níže? Auto jede normálně neškube ani nepadá do nouzáku jen se hlavně v zimě občas rozsvítí kontrolka závady motoru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Duben 26, 2017 Autor Sdílet Odesláno Duben 26, 2017 maly tlak paliva na liste.... Bud podavaci cerpadlo, filtr, vysokotlake cerpadlo nebo ukapava vstrik... Je potreba to projit a zmerit... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Duben 26, 2017 Sdílet Odesláno Duben 26, 2017 Na kolik to tak může vyjít jak finančně tak časově. Ale je zajímavé že teď už dva měsíce se to neozvalo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dc34 Odesláno Duben 26, 2017 Sdílet Odesláno Duben 26, 2017 Ad. můj problém s chybou "Intake air temp.senzor": díky za radu. Nechal jsem udělat diagnostiku a kromě problému s čidlem mi vcds vyhodil i "Pokles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou" sporadicky. Protože jsem nechal měnit olej a filtry, nechal jsem si zkontrolovat a rovnou vyčistit škrtící klapku. Sání bylo celkem dost od oleje. Mírné kolísání výkonu je pořád, jak jsem už psal. Je možné, že mám v háji pcv ventil, nebo mám začít šetřit? Olej mi to žere ca. 4 deci na 1000km, občas bílý kouř z výfuku, na kufru několik drobných černých teček, ve výfuku jen "saze". Svíčky ok, jen na 4. válci trochu opálená. Motor cdaa měněn 6/2011, teď má najeto 120tkm (rozvody nové) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.