Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Zdravím, mám otázečku.? Už někdo z vás přišel na to proč 1.8 tsi stále cuká.? Jde mi o to že mě cuká hlavně za studena, a někdy se rozbliká i závada motoru ale zase zhasne. Na neutrál když sešlápnu plyn na 1400ot/min tak se celé auto chvěje bliká závada ale také pouze jen za studena.. Za tepla při plném přidání plynu je cítit houpáni ve výkonu a výkon není takový jaký má být. Na diagnostice ukáže vždy náhodný válec, nejčastěji 2 a 4 chyba zapalování.. Je vyměněno vše kromě vstřiků.. Myslíte si že by to bylo něčím v motoru.? (carbon, nějaké vůle) olej to nežere, asi někdo dělal kroužky. na motoru je vidět že v něm někdo byl má najeto 223000km. Nebo mám vyměnit vstřiky.? Má někdo svou osobní zkušenost.? A nebo dobrou radu.? Dá se zkouknout motor přes diagnostiku v reálném čase, kde by bylo vidět co a jak vynechává.? Děkuji za rady..

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Narazil jsem po SSP384, 401/114 a 436 na asi nejlepší SSP pro tyhle motory (druhá generace EA888) kde je nejlíp popsáno regulovatelný olejový čerpadlo, bohuže není ani přímo od erWIN v češtině ... Je to od Seat a číslo má 132, dostupná v EN, DE, FR a snad i dalších

https://erwin.seat.com/erwin/performArticleSearchByTopic.do

https://erwin.seat.com/erwin/showArticleProperties.do?articleId=77031

 

origo verze ve FR je zde

!!! SSP 132 Moteurs 1.8 et 2.0 TSI.pdf

 

ne zcela přesný strojový překlady do EN a CZ pak tady, EN je výrazně lepší B)

!!! SSP 132 Moteurs 1.8 et 2.0 TSI.fr.en.pdf

!!! SSP 132 Moteurs 1.8 et 2.0 TSI.fr.cs.pdf

 

Kdo vládne SP, tak třeba tady je sfocená papírová verze

http://documents.mx/documents/cuaderno-didactico-132-seat-motores-18-l-y-20-l-tsi.html

http://documents.mx/download/link/cuaderno-didactico-132-seat-motores-18-l-y-20-l-tsi

 

 

a možná ještě další zajímavá info k ventilu N428 na stránkách 32 až 35 v tomto SSP, principiálně stejné jak u EA888

SSP 411 2.8L and 3.2L FSI engines with Audi valvelift system.pdf

Jestlipak ta skupina 159 funguje i tady, ale bacha, základní nastavení...

 

3. Diagnostic path
Oil pressure can be increased by starting a short trip using the diagnostic tester. Data block 159 can be used to start the short trip in Basic setting mode. The following variables can be displayed on the four displays during the short trip:

Display 1: Modelled oil temperature,
Display 2: Activation of N428,
Display 3: Status of oil pressure switches F22 and F378 and
Display 4: Status of the short trip.

 

Odkaz ke komentáři

Zdravím, necelé tři týdny mám O2FL 1.8 tsi 2009 CDAA. V pátek se mi rozsvítila Porucha motoru, do servisu! a svítilo EPC. Po nějaké době zhaslo. Po zastavení a dalším nastartování opět ta samá chyba, po zhasnutí motoru a zapnutí elektriky a následně nastartování bez problému. To samé mi udělalo v pondělí. OBD II a OBD Car Doctor mi diagnostikuje chybu "p00aa Intake Air Temperature Senzor 1". Předpokládám správně, že je problém v čidle vzduchu u škrtící klapky? Navíc jsem včera cestou do práce (ca. 12 km) pozoroval při zátahu mírné kolísání výkonu. Je v tom nějaká souvislost, nebo se mám začít bát?

 

Díky

Odkaz ke komentáři

Nech to přečíst lepší diag, VCDS třeba, tyhle generický čtečky nedávaj jasný info. Může to být jak ten co říkáš, G42, a nebo taky kombinovaný čidlo za filtrem vzduchu, G299. Může to být jak čidlem samotným, tak vedením k němu včetně konektoru.

Odkaz ke komentáři
Jestlipak ta skupina 159 funguje i tady, ale bacha, základní nastavení...

 

3. Diagnostic path

Oil pressure can be increased by starting a short trip using the diagnostic tester. Data block 159 can be used to start the short trip in Basic setting mode. The following variables can be displayed on the four displays during the short trip:

Display 1: Modelled oil temperature,

Display 2: Activation of N428,

Display 3: Status of oil pressure switches F22 and F378 and

Display 4: Status of the short trip.

 

Tak můžu říci, že skupina 159 se v měřených hodnotách zobrazuje dle SSP i u těhle motorů, není k tomu dokumentovaný label, ale co jsem viděl, druhé pole ukazuje podle otáček LOW nebo HIGH, třetí pole první pozice z prava 1=F378 sepnut, druhá pozice z prava 1=F22 sepnut a změna u ní víceméně odpovídá změně v druhém poli. Takže pro rychlý test čidel a olejovýho čerpadla to jistě lze použít, samozřejmě skutečný změření manometrem je vždy jistota.

 

Po přepnutí do základního nastavení bylo ve čtvrtém poli stále OFF a to i po spuštění tlačítkem ON, nic jsem nepozoroval až na nulovou reakci na přidání plynu. Víc jsem to nezkoumal, jestli by to chtělo krátkou jízdu, nebo jinou skutečnou telotu oleje (byla cca 90st) zkusím ještě dohledat. Ale SSP411 je pro motory s jinou konstrukcí čerpadla a tím testem podstatě má ale jít jen o zvýšení tlaku na základě simulované teploty oleje s ohledem na jinej systém ostřikových trysek, tak si myslím, že test v základním nastavení u EA888 nebude fungovat. I tak je ale fajn vědět B)

 

Odkaz ke komentáři

Ad. můj problém s chybou "Intake air temp.senzor": díky za radu. Nechal jsem udělat diagnostiku a kromě problému s čidlem mi vcds vyhodil i "Pokles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou" sporadicky. Protože jsem nechal měnit olej a filtry, nechal jsem si zkontrolovat a rovnou vyčistit škrtící klapku. Sání bylo celkem dost od oleje. Mírné kolísání výkonu je pořád, jak jsem už psal. Je možné, že mám v háji pcv ventil, nebo mám začít šetřit? Olej mi to žere ca. 4 deci na 1000km, občas bílý kouř z výfuku, na kufru několik drobných černých teček, ve výfuku jen "saze". Svíčky ok, jen na 4. válci trochu opálená. Motor cdaa měněn 6/2011, teď má najeto 120tkm (rozvody nové)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...