Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

no to znamená, že můžeš schánět chechtáky na opravu, jinej motor nebo výměnu auta. sací ti to prorazí, nebo to může prolítnout až do pístů... víc ti k tomu asi řekne P2P, ale takhle od netu těžko posoudit.

 

a proč ti dolejvali olej, že ti zmizel najednou?

 

jinak takto:

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

auto je sluzobne, bolo stale servisovane v autorizovanom servise, pravidelna kontrola bola pri 30.000 km a teraz je tam nad 45.000 a povedali ze to motor "spotrebuje" za odjazdenych 15.000 km. Takze doplnili 1 L. bolo to teraz v pondelok, A ked tam bolo auto, dal som vsetko skontrolovat, ci nie je nejaky unik, povedali, ze vsetko je OK.

Odkaz ke komentáři

toto na prilozenom videu to urcite nie je. robi to stale, dnes rano to este nerobilo, potom som auto odstavil na cca 2 hodiny a potom ked som nastartoval uz som to jasne pocul, teda nebol to ten pripad ze by to postupne zvysovalo intenzitu. ziadne ine problemy som na aute nezistil, ked som ho odstavil. po 2 hodinach ked som nastartoval som to pocul a uz som sa s autom radsej nepohol. je to viac pocut vnutry ako vonku kde samozrejme pocut hlavne motor. zvuk sa opakuje mozno az po 1 sekunde, urcite no nie je nejake rychle. ked to mam opisat, tak ked by som dal na retaz nejaky predmet a na nejakej casti otacania retaze sa tento predmet o nieco buchne alebo otiera.

Odkaz ke komentáři

takze auto bolo v servise 3 dni, robili aj pravidelny servis, vymenili olej, filtre, sviecky, brzdova kvapalina, atd, a prestalo to robit. teraz ale to podla mna pocut (niekedy, neviem posudit ci ma na to vplyv teplota motora), trva to cca 5-7 sekund po nastartovani, spravi to 3-4 krat, ale aby som to pocul musim sediet v aute, mat vyplnuty ventilator, samozrejme radio vypnute, zatvorene vsetky okna a ani hybat sa nesmiem. servis tvrdi ze auto je uplne v poriadku v bezchybnom stave. takze testujem nadalej, ze ked to bude robit mam prist, ale vyhlasili ze auto je OK. nikdy som takto startovanie nesledoval, takze je mozne ze to robi uz velmi dlho a len som si to nevsimol.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahoj

Tak abych tady nejak popsal co se mi stalo na me octe.

ve ctvrtek najedu si na dalnici zacnu predjizdet kamion a najednou auto netahne spadne do nouzaku a rozsviti se kontrolka EPC.. zadnej divnej zvuk nic jenom ztrata vykonu..

Dojel jsem na nejblizsi sjezd zastavim vypnu motor a znova nastartuju

startovani slo tezce teda spise se mu moc nechtelo chytnout a ma maxiku se objevilo motor servis..

servis jsem mel nakejch asi 250metru nastesti tak ze sup rovnou na diagnostiku do servisu

na diagnostice zavada na vysokotlakem cerpadlu benzinu..

hlasi ze nema tlak

pan na me vytahne etku co vse se musi koupit

tak ze cerpadlo 8050kc

vedeni paliva 1100kc

plus nejake drobnosti vseho vsudy + prace 13 000kc

Odjezd domu

mohl jsem tocit maxinalne do 2000ot jinak jsem hned sel do nouzaku.

Doma jsem si na netu nasel cerpadlo (dik Martine http://www.cc-autodily.cz)

cena 2200kc

v pondeli u me doma

jelikoz jsem netusil ze bude oznaceni na konci N ja puvodni K tak ze znova schaneni adapteru paliva

Nkove cerpadlo ma vnitrni zavit ja mel vnejsi

opet dik Martine :-)

cena cca 350 i s postou

po vytazeni stareho cerpadla jsem zjistil ze mam selkej pistek na cerpadle v dolni poloze a nevraci se

pruzina je zamackla a stejne ho nevrati

vymena zabrala cca hodku docela se tam dalo dostat

nejvetsi mrdacka byla dostat tam vedeni vysokeho tlaku kdyz vam pere slunce do zad :blink:

Diagnostika neukaza uz zadnou zavadu

vseho vsudy i kdyz pocitam diag me to stalo 3400kc

10 000 usetrenejch :loool:post-38292-0-79701000-1405611226_thumb.jpgpost-38292-0-04262400-1405611255_thumb.jpgpost-38292-0-31959200-1405611270_thumb.jpgpost-38292-0-36807400-1405611286_thumb.jpg

 

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

takze dneska při 271 000 km BZB se rozsvítila kontrolka motoru, a na volnobeh se motor chveje, okamzita spotřeba 1,4l/h, velmi bohata smes podle zvysene kourivosti i při zahratem aute.

 

Dle diag chyba 12600 takze to vidim na G336 a opravárenskou sadu 06J 998 386. Nacetl jsem ze jste kupovali i nove tesneni pod vstřiky.

 

Na co se ještě zamerit pokud kontrola hadicek a celkove pohledovka dopadne dobře ?

 

Muze to jezdit nebo radsi poresit ?

Diky

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...