Henndry Odesláno Říjen 22, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 22, 2018 Ja du ted v tydnu taky na stk tak sem zvedav... Jinak motor se chova uplne v pohode a spotrebu mam okolo 8 az 9L. Kratsi vzdalenosti. Cetl jsem ze lepsich emisi se da dosahnout pouzitim 98-100 oktanovyho benzinu... Ale nevim.Dam vedet jak sem dopadl. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rusty333 Odesláno Říjen 23, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 23, 2018 STK mě taky čeká za týden, spotřebu mám při zahřátém motoru na místě 0,8l/h. Při pomalejší jízdě na volnoběh mi tam taky lítají strašlivé čísla. Jinak dlouhodobá 9l/100 (město). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Říjen 23, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 23, 2018 před 12 hodinami, petrbungee napsal: Tak dnes jsem byl na stk a na emisích a jentatak jsem prošel, neboť poslední měření kde je napsáno lambda tak norma je 970-1,030 a ja mám 1,029. Ukazuje to na chudou směs ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Říjen 23, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 23, 2018 Ja uz nevim co vymenit, je nova klapka, nove sani, novy pcv. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Říjen 24, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 24, 2018 Tak dnes hlasim vysledky na emisich. Volnobeh: max 0.50 namereno 0.09 Zv. otacky: max 0.30 namereno 0.03 lambda 0.97-1.03 namereno 0.999. jinak při volnobehu na neutral při jízdě mam stale jen od 0,8L do1,4L na sto... žádné bludy nenaskakují... Benzin 98 Tak sem asi dopadl dobre. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marek16 Odesláno Říjen 25, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 25, 2018 petrbungee: a co řešíš za problém, jen tu hodnotu lambdy? Údajně ty sondy maj životnost cca 160tkm, a pak by se měly měnit (tím neříkám, že nemůže fungovat dvakrát tolik), ale opotřebovává se a zanáší popelem z oleje. Pokud ti to číslo fakt vadí, můžeš zkusit BG 44K, Oxicat, nebo obojí, třeba ji to trochu vyčistí... apropos - zkoušeli jsem někdo nějak čistit/vyplachovat katalyzátor na TSI? předpokládám že tam dostává solidní dardu kvůli tomu žraní oleje, a co jsem čet zkušenosti od lidí s jinýma autama (těma co maj normální pístní kroužky), tak po výplachu z toho vylili pořádnou hromadu svinstva... nějaký zkušenosti, třeba vliv na emise, spotřebu? kdyžtak do SZ, pokud se okolo toho rozvine nějaká zajímavá debata, založím novej thread a hodím to tam. Quote Tak jsem vymněnil pletenec a katalyzátor propláchnul kyselinou močovou. 10l stálo 290Kč. Katalyzátor jsem zacpal a nalil kyselinu, která uvnitř působila. Nevěřili by jste kolik kolik z něj vypadlo bordelu. Hned po té jsem změřil spotřebu. Po najetí 90km jsem dotankoval 5,1 litru nafty, což znamená spotřebu 5,6 l/100km. Z osmi celkem úspěch. Kdo má problém se spotřebou, jeden z problémů může být tady. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Říjen 25, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 25, 2018 Marek16 - lambdu mam novou cca 5000km, ale jsem zvědav na to čištění katalyzátoru jak píšeš zda budou nějaké odezvy. Jen jde o to že Quote píše o filtru pevných částic u naftáku a tam o funguje trochu jinak. Mě to olej jinak moc nežere maximálně 1,5litru na 12000km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Říjen 25, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 25, 2018 Me to nesezralo snad nic na 10 tis km.Snad jen 3mm pod horni hranici na risce... Tak snad to vydrzi... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dawoo Odesláno Listopad 11, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 11, 2018 Chci se svěřit s problémy, které mě dříve potkaly. Vyšší otáčky volnoběhu cca 1000-1200, vyšší spotřeba volnoběhu a kotrolka motoru - vyřešeno výměnou pcv. Po výměně pcv netrvalo dlouho a opět problem, vyšší otáčky volnoběhu, kontrolka motoru a taky si auto pod 2000 otáček, ne vždy, při sundání nohy z plynu samo přidávalo plyn, prostě začlo mírně tahat. Otáčky někdy vyletěly na 1500 při čekání na volnobeh - vyřešeno, ve vedení vzduchu díra v gumovém dílu spojující plastovou trubku k turbu. Třeba někdo bude mít stejný problém a pomůže mu to.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tonis Odesláno Listopad 13, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2018 Zdravím Vás všechny, mám dotaz, řečím něco podobného jako Dava@Seva před 2 roky. Mám Octavii 1,8 TSI 118 kW FL 2009. Po zahřátí a na volnoběh červená olejnička a nápis "Tlak oleje Vypněte motor! Návod k obsluze!". Už měsíc stojí v autorizovaném servisu a byly vyměnety tyto věci, olej, filtr, snímač tlaku oleje, olejové čerpadlo a klika (prej to bylo přidřený), nic méně závada trvá. Moje otázka zní (vím, že to není normální), setkal se už někdo s tím? Díky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 13, 2018 Autor Sdílet Odesláno Listopad 13, 2018 Jo setkal...Odesláno z mého Redmi Note 5A pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tonis Odesláno Listopad 13, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2018 A kde byl problem a jak se to da resit. Dik za odpoved 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 13, 2018 Autor Sdílet Odesláno Listopad 13, 2018 U každého auta je to jinak, musí se postupovat postupně a výsledek je nejistý....Odesláno z mého Redmi Note 5A pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Listopad 13, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2018 Špatná vizitka pro autorizák, že si s tím měsíc neví rady. Tlak oleje změřili? Jaký má hodnoty, hlavně tedy na ten volnoběh? Problém nízkého tlaku, pokud je nový čerpadlo a tlak stále není podle předpisu je v tom, že někde je "větší díra" než má být a proto se tlak nemá jak vytvořit, když to "dírou" teče pryč a výtlak čerpadla počítaný na jiný přůřez děr nestačí ... Když už byla klika KO, na vršek se taky podívali, tedy hlavu s uložením vačkových hřídelí a ložiskovou stěnu (nasazená na konce vačkových hřídelí)? No, skončí to stejně na přidřených vyvažovacích hřídelích... V některých případech to může být způsobený máčklou vanou tak, že se zmenší mezera mezi vanou a sacím košem čerpadla, nebo druhý případ je opotřebení/poškození o-kroužků na plastovým trnu pod olejovým filtrem, ale toto na to nevypadá. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rusty333 Odesláno Listopad 14, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 14, 2018 (upraveno) Může někdo prosím kouknout na přiložený log lambda sondy a jestli se z něho dá usoudit jestli je na výměnu? Zdá se mi že auto žere trochu víc, ale jiné příznaky se neprojevují. Kratší cesta z práce domů (studený motor). Dle toho co jsem nastudoval tak by se hodnota měla být v rozmezí 0.97 - 1.03. Spodní i horní hranici překračuji a navíc po nastartování se hodnota nějakou dobu neměnila (ale to může být zahříváním katalyzátoru?). Motor v podpise. Děkuji http://leteckaposta.cz/382119085 Upraveno Listopad 14, 2018 uživatelem rusty333 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 14, 2018 Autor Sdílet Odesláno Listopad 14, 2018 Nejvetsi vliv na spotrebu maji vstriky... vecer se kouknu Ty mas BZB??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Listopad 14, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 14, 2018 nevidím tam nic špatně, kontrolní lambda funguje jak má, regulace je skrz datovou mapu. Podstatný je, že samotestem prochází, přestože to píše B1-S1 OK, ve skutečnosti jde o B1-S2 senzor Log si prohlídni v Logview, stačí stará verze, aleto už je na Tobě https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1053 stará http://dieselpower.cz/downloads/software/logview/dieselpower_logview_0_1_6.zip nová https://www.logview.net/?smd_process_download=1&download_id=681 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rusty333 Odesláno Listopad 16, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 16, 2018 díky, logviewer mám, ale nebyl jsem si jistej těma hodnotama... jak říkám na netu jsem se dočetl různé informace a nevěděl jsem které z nich jsou pravda... takže stačí kouknout na ten samotest a ten je dostatečně vypovídající? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Diesi Odesláno Listopad 18, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2018 Zdravím, čtu tady na fóru i jinde už několik hodin o motoru 1.8 TSI, ale nikde jsem nenašel odpovědi na následující otázky, může mi to prosím někdo objasnit? 1) Kdyby se našel blázen, kterej by přecejen chtěl auto s motorem 1.8 TSI koupit (Superb II., r.v. 2011, CDAA, 131 tis. km), může v bazaru podle něčeho zjistit, jestli už u něj tento problém nastal (žraní oleje, karbonizace,...)? 2) Pokud by se zjistilo, že je auto zatím v pohodě, dá se za nějakou rozumnou cenu nebo nějakým preventivním "chováním" (výběr olej, styl jízdy,...) předejít těmto problémům? Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Listopad 18, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2018 Proč by měl být blázen? Ten motor je jinak vynikající.. S novým autem jsem šel opět do tohoto motoru, byť již inovovaného. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Listopad 18, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2018 Presne tak... Ja byl pred 2 lety taky blazen... Superb s BZBckem, nechal jsem omrknout u Garnyho a po vymene rozvodu zazim vse ok... Ale v bazaci to asi jen tak nepoznas... Kdyby si pred koupi mohl na emise tak by se mohlo neco ukazat ohledne zrani oleje... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 18, 2018 Autor Sdílet Odesláno Listopad 18, 2018 Bzb velkou spotřebou netrpí... Cdaa do cca 08-11 auto časem začne brát olej. Dá se tomu vyhnout dřívější výměnou oleje, ale kdo to dělá???Odesláno z mého Redmi Note 5A pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Diesi Odesláno Listopad 18, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2018 2 hours ago, p2p said: Bzb velkou spotřebou netrpí... Cdaa do cca 08-11 auto časem začne brát olej. Dá se tomu vyhnout dřívější výměnou oleje, ale kdo to dělá??? Odesláno z mého Redmi Note 5A pomocí Tapatalk O doporučených olejích pro 1.8 TSI už jsem toho načetl hodně... problém je, že se to celé řeší už několik let a těch názorů je spousta... Je nějaký konkrétní typ, který se za ty roky opravdu osvědčil? Když už nic, alespoň bych po koupi nechal vyměnit olej na nějakou osvědčenou variantu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Listopad 18, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2018 Ja pouzil Mobil 3000 5w40 asi za 800kc 5L. se specifikaci 502.00 VW. Dle co jsem se docetl tak by to melo byt ok. Snad jen pokud je to skutecne onen Mobil a ne nejaka poslka napodobenina coz nepredpokladam z olejecz.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marek16 Odesláno Listopad 19, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 19, 2018 Diesi: Ve světě motorů psali něco jako "kdo mění olej do 10tkm, nemá problém ani se zapečenými kroužky". Osobně to řeším litím 5w-40 (Helix ultra, Total quartz 9000), výměnou do 10tkm, dělal jsem dva proplachy BG EPR, používám VIF a prolil jsem to ještě BG 44K a Oxicatem (každý cca 3 kila) do nádrže. Ze začátku mi to nějakej 1.5L za interval vzalo, teď po téhle údržbě to pár měsíců vypadá, že se olej drží. Není to úplně stejnej profil jízd, zezačátku jsem jezdil pár kilometrů po městě do práce a relativně často jsem to drtil (nový auto, no :) ), zatímco teď jezdím spíš dálky a s lidma, takže trošku klidněji. Ale jednoznačně mi to žere míň, takže něco z té chemické generálky zabralo :)) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
superbak98 Odesláno Listopad 20, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 20, 2018 Zdravím všechny, jsem tu nový a omlouvám se jestli píšu špatně. Potřebuji pomoc. Už 2 měsíce mě svítí v Superbu II 2008 1.8TSI kontrolka a diagnostika vypisuje chyby P0299 a P1528. Už 3x to bylo v autorizáku kde pracuji ale neví si rady. Oprava již za 45 000Kč ale pořád přetrvává. měnily už rozvody, napínák, olej dokonce 2x, všechny filtry, svíčky a hodně dalších věcí. Diagnostika vyhazuje tyto 2 chyby, měnily už ventil přestavovače vač. hřídele a desku ventilu. Tvrdí že už to může být pouze samotný přestavovač, který mě prý vyjde na 12t.Kč. Nevíte čím jiným by to mohlo být než vyhodím do vzduchu další prachy? Podle mě je to jen nějáká prkotina. Ještě auto kouří i když je zahřáté a zdá se mi že to táhne až tak od 2 300 - 2 500 ot/min. Zbavovat se mi auta nechce, nemá najeto zas tolik (169 000km) a ta výbava.... Jen je na autě ještě hodně práce zkrz kosmetiku Předem děkuji za odpověď 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 20, 2018 Autor Sdílet Odesláno Listopad 20, 2018 Nejzákladnější duplicitní témata....Na tvůj problém by to chtělo pořádnou diagnostiku... Jinak takhle na dálku to není ono...Odesláno z mého Redmi Note 5A pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Listopad 20, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 20, 2018 Smutny je ze i v autorizaku jsou na to kratky a jeste tahaj z cloveka prachy horem spodem... Ostuda jim... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Listopad 20, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 20, 2018 @superbak98 Tak Ty děláš v autorizáku a Tví kolegové s VASem nebo s ODISem neví, a k tomu všemu Tě stáhnou o 45 klacků? No tomu říkám svět ... Vyměnit rozvody, napínák, olej dokonce 2x, všechny filtry, svíčky, ventil přestavovače vač. hřídele a desku ventilu za 45, to není ani cena pro koncovýho zákazníka, natož kolegu v práci ... Kody chyb jsou běžně na internetu dohledatelné, ale jsou to generické OBD kody, to vypadá, že to načítali jen DELPHInou ... Je to opravdu autorizák VAGu??? 17936/P1528/005416 bude opravdu jen nějaká blbost kolem elektriky k N205, zalomený vedení, KO pojistka nebo konektor, když už jste ten ovládací elektromagnet, tedy "desku k ventilu" vyměnili ... 16683/P0299/000665 to už může být problém, pokud to není jen nějaká netěsnost potrubí nebo chladiče, a nebo nejlépe membrána přepouštěcího ventilu N249, který je na turbu držen 3mi šrouby. Pokud to bude turbo a třeba popraskaný wastegate, bude to dražší špás ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rusty333 Odesláno Listopad 21, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 21, 2018 V 23. 10. 2018 at 7:57, rusty333 napsal: STK mě taky čeká za týden, spotřebu mám při zahřátém motoru na místě 0,8l/h. Při pomalejší jízdě na volnoběh mi tam taky lítají strašlivé čísla. Jinak dlouhodobá 9l/100 (město). jenom info... včera STK, benzin OMV MaxxMotion 100 plus... volnoběh si zrovna vybral vyšší otáčky, většinou mívám kolem 750, motor byl už delší dobu zahřátý... ale tak je to v mezích 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.