Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Byl by si prvni co ma skrtici klapku na tsi spatnou... Ono totiz staci ji vycistit a udelat zakladni nastaveni... At ti vrati tu starou klapku... Jdyz si to budes prebirat... Posledni dobou mne totiz zacinaji stvat a primo srat neschopni servisaci .. . co ani neumi nastavit rozvody atd na tsi... Resim a mluvim s lidma denne co a jak spravovat na tsi a nestacim se divit... Viz ted kluk z Ostravy.... Ma rozdelane auto nekde u Ostravy a servis nevi co dal a jak to ma poskladat... Ach jo... Sorry za OT...

Odkaz ke komentáři

no jeste jsem to nenechal menit chteli za to 12000, takze hledam nejaky fakt kvalitni a setrny cistic, aby to vycistil a zaroven nesezral klapku a postim se do toho kluka s vagem znam co mi to pak nastavi. jen jsem zaslechl že obcas odchazi to servo co ji ovlada a to se asi samostatne sehnat neda.premyslim kdyz uz v tom budu tak necim vycistit turbo. nemate nejake zkusenosti s cisticema jak na klapku tak na turbo?

 

 

Odkaz ke komentáři

Chlapi mám takový dotaz. Kůpil jsem si Svět motorů (5/2016) a tam pší o problémech mojoho TSI. Mám 2.0TSI 147KW (CCZA) rok výroby 2009. Což znamená ještě úzké stírací kroužky a ten blbej šponovák rozvodů. Auto má najeto 75tis. km. Jezdím jen na VERVU100 a olej dělám preventivně 2 x do roka. Mobil1 5W30, samozřejmě po každé s filtrem. Jezdím normálně. Rodinka, občas ho protáhnu, pochopitelně.

Už se řešilo...

1. Přenastavovač vačkové hřídele

2.přetočené klapky sání (výměna celého sání)

3.P164E-00 Porucha snímače tlaku oleje ventilu - kontrola čerpadla, sacího koše, rozvodů anakonec oprava asi 6500Kč.

 

A nějaké píčoviny...

 

Zcela vážně se ptám těch, co autům opravdu rozumí (já dělám spíš do motorek). Má smysl jet hned teď do servisu a nechat pro sichr udělat ty rozvody? Kámoš má to samé ale rok 2011 a jemu se to ve 140tis. "potkalo" hned po nastartování a ve 160tis. mu odešlo turbo.

 

Jak to vidíte vy? Rád bych si auto nechal, nevím, za kolik je to vůbec prodejné a co jiného - výrazně lepšího bych za ty love kúpil, že. Děkuji za tipy, rady a doporučení.

 

Martin

Odkaz ke komentáři

Jestli nebudes dodrzovat pravidla fora a budes tady hned od zacatku psat to co pises a budes se ze 7 prispevky navazet do mne nebo zdejsich clenu, budu te muset resit... Dik zapochopeni

 

PS: jestli si myslis ze agregat 1,8 tsi a 2,0 TFSI jsou totozne, jenom s jinym vrtanim atd... si na omylu... res toto v sekci 2,0 TFSI. Zavady 1,8 TSI jsou uplne nekde jinde nez na 2,0 TFSI... a dalsi vec, jestli by si napsal do topicu, kde je posledni prispevek z roku 2013, tak potom po tvem prispevku, by byl dany topic jako prvni a nekdo by ti na nej odpovedel...

Odkaz ke komentáři

Rozumim a omlouvam se. Ale ja myslel totoznost agregatu 1.8TSI a 2.0TSI! Nikoliv TFSI! Dvoulitr a jednaosmicka tsi se lusi jenom zdvihem a ojnicemi. Jinak jsou to uplne stejne motory. I objednaci cislo bloku motoru je totozne a poruchy taky. Tak proto jsem se chtel zeptat i tady.. Tak me za to nekamenujte.. :-(

Odkaz ke komentáři

Pro drippera. Víš pokud máš problém a chtěl bys aby ti někdo poradil (a neboj on se někdo najde) nesmíš použít takové jiné jednání, viz cituji "prosim jeste jednou, pomalu, potom se hluboce zamysli...Pořád nic...? " Tady se mluví o motorech a neměla by tady být zřejmě diskuze o chování na fóru, tímto se tato část fóra zbytečně zaplňuje zbytečnými slovními přestřelkami (moderátor, tě ale upozornit musel). Pokud moderátor uzná za vhodné, klidně ať můj příspěvek odstraní, ale už jsem to také nevydržel. Tvůj původní dotaz na motor je položen dobře a vydrž, určitě ti na to někdo v jiné sekci zareaguje. Já to třeba nebudu, protože to nevím. Ale odborníků sem chodí mnoho, Tak abychom je těmi přestřelkami neodradili.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zdravím, mám problém se sup. 2 1.8 TSI BZB. Po výměně oleje ihned po startu začali kolísat otáčky při volnoběhu dokud vůz nezhasnul a z oblasti rozvodu šli chrastivé zvuky. Provedl jsem kontrolu rozvodů, které jsou původní. Zjistil jsem, že napínák je vytažený na 7 zubů při toleranci max 4 zuby, proto jsem provedl výměnu inovovaných rozvodů i s uložením ložisek. Po nastartování se jev opakuje. Provedl jsem kontrolu tlaku válců v pořádku, dále tlak oleje v pořádku, diagnostika bez závad,aktualizace ŘJ motoru aktuální, zkušebně nové svíčky, zapalovací cívky a stále stejné. Jediný co jsem neměnil je ten centrální magnet na vačkách a seřizovací ventil co je na vačce. Je možné že to bude tím? A je možné že závada se projevila novým olejem kvůli jeho hustotě? Předem se omlouvám pokud to tady někdo řešil a já si toho nevšiml. Nevím už kudy kam. Děkuji za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...