dusan123 Odesláno Listopad 26, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 26, 2017 A to je tedy to gufero v tom krytu? a je rozdíl v sadě na BZB a CDAA? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 26, 2017 Autor Sdílet Odesláno Listopad 26, 2017 ano a neni rozdil 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Prosinec 1, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2017 Nevím, jak dlouho to maj na stránkách, kromě svých ET tam maj shrnuto alternativně info i pro pro písty od skutečných KS, protože sami maj v názvu "KS" jen díky historickým začátkům prodeje dílů od KS atd. ... https://www.ksmotorshop.com/content/detail/cs/65 a pro ty z vás z Ústecka, tady možná i ty písty vyrábí B) https://cz.rheinmetall-automotive.com/cs/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Prosinec 7, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2017 Info od Rusa, nyní má asi radši Instagram :lool: pěkně vylágrovanej variátor sací vačky nejen na videu https://www.instagram.com/p/BcSAVX4F_eH/?taken-by=suslikrus_tigerbox https://www.instagram.com/p/BcSaz0bFKMN/?taken-by=suslikrus_tigerbox a ten, i když je v pořádku, způsobuje díky "vnitřnímu EGR" a případně jízdě na "krouťák" tohle neštěstí u přímovstřiku https://www.instagram.com/p/BZyrcCsl56F/?taken-by=suslikrus_tigerbox 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 7, 2017 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2017 Chyby mu tam pruziny (plysky ) na vymezeni vule... Cele by se to potom hýbalo podstatne min... ale i tak je to mooc.. :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
13juro96 Odesláno Prosinec 7, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2017 mal by som dalsi dotaz bolo by potrebne prerobit motor cdaa na vlozky cital som to niekde ye je to mozne jedna sa o to ze by som chcel tento motor obsadit vyssim vykonom a trebalo by tam aj ine piesty je mozne ho prevloskovat, prevrtat na 2.0 alebo rdsej pouzit ako zaklad rovno 2.0 tsi motor by mal byt osadeny v skoda octavia 2 4x4 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 7, 2017 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2017 Prumer valce je stejny jak 2.0... radeji nez takovou šílenost by jsem tam dal celou rs.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dusan123 Odesláno Prosinec 8, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 8, 2017 Tak řetěz i napínák nový, prý to byla za minutu dvanáct :D starý oproti původnímu skoro o centimetr vytahaný, napínák už nenapínal a řetěz téměř volný, už vybrušoval v krytu drážku B) navíc zjištěna prasklá vodící lišta na olej.čerpadle (taky otázka času kdy by upadla a nadělala neplechu) <_<.... nooo 12 hodin práce, 4000kc v pr**** ale pořád lepší jak potkanej motor :D :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 8, 2017 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 8, 2017 hlavvne ze je to ok... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
13juro96 Odesláno Prosinec 8, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 8, 2017 rs je este stale malo pozadovany vykon je okolo 500 koni potrebavol by som nejaky typ na dobry zakladny motor preto som myslel na tie vlosky lebo si myslim ze by sa za chvilku vydrali valce 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Prosinec 22, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 22, 2017 Zdravím, o že mi vyskakuje neustále chyba o příliš chudé směsi zatím neřeším, ale posledních pár dní mi přijde jako bych při stání a běžícím motoru cítil přepálený olej v kabině. Nemáte s tím někdo zkušenosti na co kouknout kde by mohl být nějaká závada? Dík za info. A na diag teď nemám ke komu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 22, 2017 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 22, 2017 Kouknout kolem motoru kde to tece... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Prosinec 23, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 23, 2017 A co PCV/odlučovač, ten je OK? Nebo víčko, měrka, atd. Někudy si to přisává neměřený vzduch ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Prosinec 23, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 23, 2017 Odlučovač jsem měnil i s víčkem a měrkou asi před 2 měsíci.Mrknu na ten únik. nějak mne už ten motor až na výkon začíná štvát. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 23, 2017 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 23, 2017 Jestli to smrdi po spalenem oleji nekde to tece... Najdi to a budes mit klid... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Prosinec 23, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 23, 2017 Fido: od jakého roku jsou ty1,8TSi bezproblémovy? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 23, 2017 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 23, 2017 Od 2011 8-9 mesic.... ale radeji 2012 tam mas 100 pro jistotu ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rusty333 Odesláno Leden 3, 2018 Sdílet Odesláno Leden 3, 2018 ahoj, asi 4x za 3 měsíce se mi stalo že auto cuknulo když jsem měl zařazenou rychlost a pustil plyn (intenzita cuknutí podle zařazené rychlosti), projevovalo se to ihned po nastartování a přestalo to až s dalším nastartováním, diagnostika nic (resp. je tam chyba na alternátoru, nízké napětí - už asi nejsou fit uhlíky a přepínač stěračů - ty cuknou pokaždé po vypnutí motoru), posledně jsem si všiml že zároveň nefungoval tempomat a pocitově to nemělo úplně tu akceleraci co to normálně má. Vypnu motor, počkám 10s, natočím a cajk... nějaký tip? update jednotky? (popř kde přečtu verzi co mám a jestli je nějaké novější) celý problém byl v baterii, která byla ještě původní to jsem takhle jednou nastartoval a auto se celé začalo plašit, nefungoval posilovač, blikala ruční brzda, nejelo topení atd... tak jsem to zhasl a znovu už nenastartoval, v tu chvíli mi to došlo. Podle mě, pokud jednotka zjistí že nemá správné napětí, tak odstaví nějaké systémy aby to auto aspoň nastartovalo (to je moje úvaha). Nakopl jsem to přes startovací kabely, doma dobil baterku a pak pár dní sledoval jestli se baterie správně dobíjí, někdy po nastartování spadlo napětí až k 11,5V a dokud jsem to trochu nevytočil tak se to nevzpamatovalo. S novou baterií to po nastartování dobíjí hned 14,5V. Je tato hodnota ok? Po cca 10min jízdy je napětí 14,3V. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
verublack Odesláno Leden 3, 2018 Sdílet Odesláno Leden 3, 2018 Zdravím :-) mám octavia 1,8 tsi 118kw r.v 2009 a před časem kolem 80km/hod mi začal cukat motor a začala problikávat kontrolka systém výfuk.plynů. Po napojení na diagnostiku to ukazovalo chybu v 1. a 3.válci. Mechanik vyměnil svíčky i cívky a v chvíli byl pokoj. Dnes opět začala problikávat ta kontrolka a motor se kolem těch 80km/hod cuká. Co může být tedy za problém. Ještě dodám,že drobet netěsní turbo. Dík, moc :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 3, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 3, 2018 Nezere olej??? jinak pcv nebo gufero na klice nebo merka oleje /dole je o krouzek/ gufero na spojce... ale přes to by tekl olej a pod autem by byly kapicky oleje... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Leden 4, 2018 Sdílet Odesláno Leden 4, 2018 Na kolik by tak mohlo přijít výměna těsnění pod hlavou nebo pod prsama neboť tamtudy asi uniká olej a smrdí to až do interiéru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 5, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 5, 2018 Pod hlavou to nebude tect... Většinou to tece ze zadu pcv... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Leden 10, 2018 Sdílet Odesláno Leden 10, 2018 A nemůže to mít nějakou návaznost či souvislost s tou chybou co mi to háže - příliš chudá směs. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maran5 Odesláno Leden 13, 2018 Sdílet Odesláno Leden 13, 2018 Zdravím,chci se zeptat,měnil nebo kontroloval jste někdy někdo olej v mech.převodovce u 1.8tsi?Jestli ano, můžete sem prosím hodit,v jakým byl stavu při konkrétním nájezdu km a letech?Případně jestli jste zaznamenali nějaký rozdíl před a po výměně? Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 13, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 13, 2018 V mem tematu jsem to popisoval ... po 120 tkm byl na vymenu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Leden 14, 2018 Sdílet Odesláno Leden 14, 2018 Ahoj. Dnes jsem po cca tydnu nastartoval a vyjel a kdyz se ohral motor tak vse ok zaclo topit a najednou prestalo a teplota sla nahoru tak sem jel zpet a u baraku mi blikla kontrolka ze mam skontrolovat kapalinu. Podival sem se a bylo postrikany okolo nadobky... Pootevrel jsem vicko a kapalina zacala stoupat tak sem to zas zavrel. V tydnu fam do servisu. Ale nemate nekdo tip co se stalo? Diky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dava@Seva Odesláno Leden 14, 2018 Sdílet Odesláno Leden 14, 2018 Ahoj , toto se stalo známýmu na Superbu(byl to teda diesel). Přesně jak popisuješ, Byla to prasklá hlava a ta natlakovala vodní systém. Taky mu to netopilo a z nádržky zmizela voda. Po otevření nádobky nastoupala. Ale nechci strašit, může to tlakovat od jiné části asi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 14, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 14, 2018 Asi by jsem to natlakoval a potom se kouknul jestli to nekama netece... Potom termostat a remen na vodni pumpe... Je tam original pumpa... Mozna se protocila vrtulka, hlava az na posledy.. tu jsem prasklou nezažil... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Leden 14, 2018 Sdílet Odesláno Leden 14, 2018 Diky moc za informace vsem... pumpa je puvodni jeste. Pokud je mi znamo...kazdopadne jiz v minulosti jsem semtam zazil hlasku na pc ze mam malo chladici kapaliny ale po doliti na risku cca 2 deci uz pak ok a neubyvala. Garny rikal ze asi casem odejde pumpa jelikoz rosila... Tak treba to to bude opravdu jen ta pumpa...Chova se to jakoby pumpa vubec nehnala vodu... Ujel jsem asi 200m s rucickou na teplotte skoro v cervenym a akorat u baraku vybehla hlaska o kontrole kapaliny. Tak snad se nic nemohlo stat... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Leden 16, 2018 Sdílet Odesláno Leden 16, 2018 Tak auto je ze servisu doma. Prej naka priskrcena hadice. Testovali vyplachovali, doplnili kapalinu a prej uz dobry. Tak sem to projel a skutecne teplota v pohode na pulce jako vzdycky tak nevim kde mohl byt problem... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.