marek16 Odesláno Duben 15, 2019 Sdílet Odesláno Duben 15, 2019 to mi dělalo taky, plus jsem k tomu cítil benzín v autě. Zkontroluj si tu hadičku co vede od nádobky s uhlím dozadu, do nádrže. Je nacvaknutá na takovým trnu a mně se třeba vyskákala ven, ale nebylo to vidět. Když jsem ji odpojil (ten konektor má dole takový tlačítko, co musíš zmáčknout) a zase nacvaknul, smrad benzínu zmizel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Duben 15, 2019 Autor Sdílet Odesláno Duben 15, 2019 Ventyl odvětrání je před škrtící klapkou... To nasunutí na trn zkontroluj, může být nenacvaknuty ... V případě jeden ventyl odvětrání mam, kdyby něco... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas F Odesláno Duben 18, 2019 Sdílet Odesláno Duben 18, 2019 Nepřetenkováváš přes vycvaknutou pistoli? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Duben 19, 2019 Sdílet Odesláno Duben 19, 2019 Tak jsem zvědav, auto mi vyhazovalo pořád chybu EPC. V jednom servise chtěli měnit škrtící klapku ve druhém zase pedály a ve třetím výfuk. Včera jsem měl auto u autoelektrikáře a prošel veškerou elektroinstalaci spojenou s motorem, vše proměřil a vše bylo v pořádku až na kostru, která byla strašně zoxidovaná, tak jsem zvědav zda to bylo ono a zda již bude klid. Myslíte, že to mohlo mít vliv na tu chybu a celkově na elektroniku motoru? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Duben 19, 2019 Autor Sdílet Odesláno Duben 19, 2019 Může... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Duben 19, 2019 Sdílet Odesláno Duben 19, 2019 Tak doufám, že už bude klid, neboť jsem nechtěl jít stylem oprav něco vyměním a když to nebude ono tak vyměním zas něco dalšího. Ono totiž ty klapka lambda snimač brzdového pedálu cely plynovy pedál a výfuk je dohromady za mastných 60000cca. Podám časem info a třeba to i někomu pomůže. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Duben 22, 2019 Sdílet Odesláno Duben 22, 2019 Tak chyba EPC a hlaska motor do dilny se znova objevila ale je zajimave ze se objevila pokazde kdyz se motor lehce podtocil. Nemate nekdo napad na co se jeste zamerit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deli Odesláno Duben 23, 2019 Sdílet Odesláno Duben 23, 2019 V 15. 4. 2019 at 10:42, p2p napsal: Ventyl odvětrání je před škrtící klapkou... To nasunutí na trn zkontroluj, může být nenacvaknuty ... V případě jeden ventyl odvětrání mam, kdyby něco... Nasunutí na trn jsem kontroloval, vypadalo vše v pořádku. Nepozoroval jsem, že by byl cítit benzín. V 18. 4. 2019 at 7:34, Tomas F napsal: Nepřetenkováváš přes vycvaknutou pistoli? Spíše jsem kdysi nedával celou pistoli do nádrže. Čemu to vádí? Benzín nateče tam, kam nemá? Jestli je tomu tak, jak ověřím, že vše je v pořádku? O víkendu jsem ověřoval, jaké jsou na motoru chyby. Byly tam 3: - Fuel Pressure Sensor (G247): Malfunction - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marek16 Odesláno Duben 23, 2019 Sdílet Odesláno Duben 23, 2019 ad ten trn - nestačí zkontrolovat, taky jsem na to čuměl několikrát aj s tím různě hejbal, a nevypadalo to nijak špatně, ale benzín šel cítit. Pomohlo až úplně tu hadičku vycvaknout a pak zase silně nacvaknout. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Duben 24, 2019 Sdílet Odesláno Duben 24, 2019 dokaze diag zjistit mechanicke poskozeni skrtici klapky? jako to ze vubec nechodi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Duben 25, 2019 Autor Sdílet Odesláno Duben 25, 2019 Jo, jde to... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Květen 1, 2019 Sdílet Odesláno Květen 1, 2019 Tak klapka vyměněná a auto jede úplně jinak - krásně. Nakonec se přišlo na to že ta klapka co tam byla tak si nerozuměla s autem, že to byl nějaký typ co tam sice pasuje ale není na ten můj motor. Nevím moc tomu nerozumím, ale doufám, že už bude klid. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deli Odesláno Květen 2, 2019 Sdílet Odesláno Květen 2, 2019 V 23. 4. 2019 at 11:01, marek16 napsal: ad ten trn - nestačí zkontrolovat, taky jsem na to čuměl několikrát aj s tím různě hejbal, a nevypadalo to nijak špatně, ale benzín šel cítit. Pomohlo až úplně tu hadičku vycvaknout a pak zase silně nacvaknout. takto jsem to pak také zkoušel ... ale po nějaké době se kontrolka zase rozsvítila (Naposledy to byla pouze chyba EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow). Jak řídící jednotka pozná, že něco v systému odvětrávání nádrže není v pořádku? Je tam ještě nějaké čidlo? Na základě čeho vypíše chybu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 2, 2019 Autor Sdílet Odesláno Květen 2, 2019 Zkontroluj propojení ventylu a vyčistí zástrčku.... Jestli není zkorodovana... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deli Odesláno Květen 3, 2019 Sdílet Odesláno Květen 3, 2019 Zástrčkou myslíš konektor na ventilu? Vypadal v pořádku. Když jsem zkoušel výstupní testy v jednotce motoru (přes VDCS), tak jsem tam narazil i na ten ventil. Po spuštění testu bylo slyšet v motorovém prostoru cvakání. O víkendu bych chtěl demontovat hadice a ověřit, že ventil opravdu funguje. Ten systém odvětrávání je zajímavější než jsem čekal :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 3, 2019 Autor Sdílet Odesláno Květen 3, 2019 Jj konektor vypinovat a zkontrolovat korozi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dava@Seva Odesláno Červenec 8, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 8, 2019 (upraveno) Ahoj Mám problém s turbem, zaznamenal jsem pokles výkonu motoru, diagnostika hlásí chybu P0299 - špatná regulace plnícího tlaku. Na internetu a v předešlých příspěvcích jsem zjistil, že na turbu je nějaký regulační ventil. A může tam být špatná membrána. Netěsnost v potrubí není, to jsme zkoušeli poslechem a vizuálně. Ještě upřesním, že při ostré jízdě jsme tlak na turbu zaznamenali max 1500 mbar )snad jsem si to zapamatoval dobře). Tak mě to mechanik nahlásil. Prosím o radu: může to být onen ventil? jaké je jeho číslo? Dá se koupit jen ta membrána? je to obtížné vyměnit? Díky za rady Upraveno Červenec 8, 2019 uživatelem Dava@Seva doplnění 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 8, 2019 Autor Sdílet Odesláno Červenec 8, 2019 co mam info samostatne se koupit neda... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dava@Seva Odesláno Červenec 10, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 10, 2019 tak to jste mi tu moc neporadili 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červenec 10, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 10, 2019 A čekals něco jinýho? Dílenskou Příručku snad máš, internet taky, tak pak máš všechny informace 😉 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665 http://www.pc-autodiagnostika.cz/ ventil podle turba co máš na autě 06F145710G pro turbo 06J145701J 06H145710D pro turbo 06J145701R nebo 06J145702F ale myslím, že jsou i tak záměnný, tedy 06H145710D je poslední provedení. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SnowManiak Odesláno Červenec 10, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 10, 2019 Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat na problém s mým 1.8 TSI Octavia 2 CDAA FaceLift. U mého automobilu dochází k vibracím (auto cuká) při 2000 ot/min zejména na 5. převodovém stupni jízda mírně do kopce (někdy i po rovince) Řešil jsem to několikrát přehráním softwaru ŘJ v servisu a vždy to pomohlo na nějakou dobu a auto necukalo. Měním svíce po 50 tisicích včetně filtrů i 2 zapalovací moduly jsem vyměnil, kompletní nové rozvody, Nalítané to má 150 k a už si nevím rady co stím, auto po plném zahřátí jede bez problému. Zejména se to tedy projevuje při nižších teplotách. Najde se odborník, který by mi poradil? Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 10, 2019 Autor Sdílet Odesláno Červenec 10, 2019 Byla někdy vyčištěná a nastavena škrtící klapka???Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červenec 11, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 11, 2019 @SnowManiak Řešíš to přes tři roky a nic ... To že tomu mělo pomoct opakovaný flashnutí ECU motoru, to je jen subjektivní pohled, při flashi se navíc mažou adaptace motoru a ECU to pak chvíli trvá, než se znovu naučí/přizpůsobí součástem a stylu provozu. Je jasný, že čím vyšší stupeň je zařazen a čím nižší otáčky motoru, tím je celý pohon více zatížen a projeví se tak i drobnosti. Z toho popisu těžko říci více, ale pokud to na zahřátém motoru už nedělá, můžou to být vstřiky či dodávka benzínu. Bez nějakého logování, např. od jaké skutečné teploty cladicí kapaliny to už nedělá, je to na věšteckou kouli ... Na ty km to bude míst jistě i dost usazenin na sacích ventilech ... Co je to za měsíc a rok motoru? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dava@Seva Odesláno Červenec 11, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 11, 2019 Chci se podělit o zkušenost diagnostika hlásí chybu P0299 Díky Rayx za rady, Byl to opravdu ten ventil na turbu N249, auto nyní letí jako střela, membrána byla protržená díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SnowManiak Odesláno Červenec 11, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 11, 2019 Kolik se to prosím cenově pohybuje vyčištění sacích ventilů i škrtící kapky? Nejsem odborník a přijde mi, že autorizované servisy ze mě tahaj jenom peníze. Díky 🙂 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Červenec 13, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 13, 2019 a je to tu.. najeto cca 115 000km, CDAA 2012/11.... žere to cca litr oleej na 4000km a ovšem na zadním nárázníku stopy po oleji. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 13, 2019 Autor Sdílet Odesláno Červenec 13, 2019 Jak jsem rikal, nikdo tomu neutece... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červenec 14, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 14, 2019 @marekczek Na svíčky jsi už koukal? To je základ na každém spalováku, to Ti řekne hodně o tom, co se v motoru děje. Co odlučovač na hlavě, nesaje dirkou na kulatým deklíku? No jseš na 0,5/2000, to by Ti klucí v autorizáku ještě pochválili, v jakým to máš pěkným stavu ... 😜 Pokud je odlučovač OK a svíčky budou plný úsad a navíc se budou koupat v oleji, je to jen potvrzení, že ty VAG modifikace pístů a kroužků z 6/2011 a 10/2011 nejsou o moc lepší než průserový 5/2009 až 5/2011 a ucpávaj se taky až někdy do 2015, kdy VAG nasadil skládaný stírák na konec výroby Gen2 motorů EA888 ... 6 let vyrábět zmetky a nemít tím moc ovlivněnou reputaci, to už se musí umět ... Jsou ale borcí, který to maj horší, někdo leje 2 litry na 1000km a různý specialisti říkaj, že dobrý ... a někdo s nájezdem + 200 000km s CDAB (112kW) dokonce lije 5 litrů na 1000km a ještě to po vlastní ose přijede k doktorovi ... (ano, i to je prý možné, ale počítaj to 1 litr na 200km ...) a to pak svíce vypadaj takto ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Červenec 15, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2019 Nekoukal sem na nic, já s tím autem stejně jezdím jenom do práce na zakázky a tak.... Díky na svíčky mrknu, PCV ventil lehce propouští olej = asi chce vyměnit časem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 15, 2019 Autor Sdílet Odesláno Červenec 15, 2019 Ne časem ale hned... Možná to ještě nezasralo stírací kruhy a muze se to srovnat... Už jsem to zažil... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.