p2p 26 Posted June 22, 2020 Author Share Posted June 22, 2020 Vycistit a nastavit skrtici klapku... 0 Quote Link to post
Henndry 0 Posted June 23, 2020 Share Posted June 23, 2020 Diky za odpoved. Ted prave po ranu kdy je chladno tak jsem to skusil a uplne normalni chod a zadny problem. Dalsi priblem je ze v mojim okoli temto motorum nic moc nikdo nerozumi a tak nastavit klapky popripade zjstivat nake priciny je nemyslitelne kdyz ubnas v servisech mi rekli ze rozvody se u tehle motoru nedelaji.. S rozvodama jsem musel ke Garnymu do Prahy. Tak si asi udelam vylet :(. 0 Quote Link to post
header009 298 Posted June 23, 2020 Share Posted June 23, 2020 A okdud si, nabízíse Brno, ale už i tam tomu kluci rozumí 😂😂 0 Quote Link to post
Henndry 0 Posted June 23, 2020 Share Posted June 23, 2020 Jsem od CL...a tady tomu nikdo merozumi nebo spis neznam nikoho ale rad poznam... 0 Quote Link to post
p2p 26 Posted June 23, 2020 Author Share Posted June 23, 2020 Ozvy se... Vysvětlím co a jak dělat... 0 Quote Link to post
marekczek 29 Posted June 25, 2020 Share Posted June 25, 2020 (edited) je to ok, díky? Edited June 26, 2020 by marekczek 0 Quote Link to post
rusty333 1 Posted July 28, 2020 Share Posted July 28, 2020 (edited) Při rozjezdech se zaplou klimou mi začal hvízdat řemen + při nízkých otáčkách něco zavibruje. Vyměním řemen s napínákem, doporučujete ještě něco zkontrolovat? Edited July 28, 2020 by rusty333 0 Quote Link to post
Pist0len 0 Posted August 4, 2020 Share Posted August 4, 2020 Má niekto podobný problém? Pri vyššich rýchlostiach (130-140+) cítim smrad spáleniny.. Čím to môže byť? 0 Quote Link to post
djuSo 0 Posted August 6, 2020 Share Posted August 6, 2020 Moze to byt KAT od oleja? Nezerie ti to olej? Opravte ma ak sa mylim.. 0 Quote Link to post
djouseph 0 Posted October 9, 2020 Share Posted October 9, 2020 zdravim, mam problem ohledne motoru 1.8 tsi na octavii. najeto cca 205000km loni jsem delal GO motoru - menily se pisty, vodni pumpa, napinak rozv. retezu, repas hlavy, atd...nyni mam najeto asi 9000km po GO a auto zacalo po zahrati na 90stupnu dost kourit z vyfuku. dym je modro sedy. take zacal dost mizet olej cca 1l/1000km. casto kontroluji stav a nez se obevil dym tak po GO olej nemizel skoro vubec - nebylo potreba dolivat. nyni jsem chtel olej vymenit. menil jsem PCV avsak bez uspechu. obe hadice k pcv byly dost od oleje. na diagnostice to hlasi chybu na obou lambda sondach P2237 a P2097. dymivost se projevuje hlavne pri jizde po meste pri rozjezdech anebo pri jizde z kopce bez plynu. mimo mesto mi prijde ze to neni tak hrozne, auto evidentne dost zapacha. mam podezreni na olej pres turbo nebo pres gufera ventilu. nesetkal se s tim nekdo? dekuji 0 Quote Link to post
p2p 26 Posted October 10, 2020 Author Share Posted October 10, 2020 Podle toho jak to popisujes to může být turbo... Stává se to... 0 Quote Link to post
Tomas F 1 Posted October 10, 2020 Share Posted October 10, 2020 Já kdysi řešil chcíplé turbo taky. Modrý dým jsem úplně neviděl, ale přijde mi, že kouřivost na volnoběh byla horší. Ale je to spíš dojem, byla zima. Mimochodem jak ubývá ten olej, ztrácí se průběžně, anebo furt nic a najednou poskočí hladina? A jak vypadá třetí svíčka, je nějak výrazně víc špinavá, utavená.. ? 0 Quote Link to post
eisventura 0 Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 Zdravím, mám problém po výmene rozvodov na 1,8tsi cdaa, rozsvieti sa check motora a vag hlási cca po nájazde 30km tieto dve chyby. Auto sa správa normálne. Mohli odísť čidla? Za rady a postrehy vopred ďakujem. 0 Quote Link to post
p2p 26 Posted October 15, 2020 Author Share Posted October 15, 2020 A mas ty rozvody dobre nastavene... Podivej se na kanal 93... 0 Quote Link to post
eisventura 0 Posted October 17, 2020 Share Posted October 17, 2020 No asi úplne v poriadku nebudú, akurát nerozumiem prečo ta hodnota je mínus 0 Quote Link to post
p2p 26 Posted October 19, 2020 Author Share Posted October 19, 2020 Podle toho je posunuty asi stromecek na klice... 0 Quote Link to post
Henndry 0 Posted October 19, 2020 Share Posted October 19, 2020 To p2p: Chcipání po nastartování Dal jsem auto do servisu kde dělají generálky i nákladáků, pry použili nějakou opravnou sadu na vířivé klapky . Jen jsem nepochopil zda je to opravná sada nebo sada na vyřazení systému vířivých klapek, budu s níma teprve mluvit a auto si přebírat tak pak doplním další info. 0 Quote Link to post
eisventura 0 Posted October 19, 2020 Share Posted October 19, 2020 před 15 hodinami, p2p napsal: Podle toho je posunuty asi stromecek na klice... Čiže rozobrať a poskladať nanovo, dakujem za info 0 Quote Link to post
rayx 10 Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 Posunutý stromek je při téhle hodnotě blbost, to by muselo být o řád a ne v jednotkách. Na to že je to po výměně je to ale dost v mínusu, jako jetý rozvody. Však kousek výš je podobná hodnota u autí, který má už něco nalítáno. Ty dvě chyby, to asi prase mechanik rvalo za kabeláž při rozvodech. 0 Quote Link to post
p2p 26 Posted October 20, 2020 Author Share Posted October 20, 2020 Posunuti na stromecku, hodnoty nabudou v desitkach... 0 Quote Link to post
eisventura 0 Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 A sú teda nejaké nápady?riešenia? Mám to dať skontrolovať elektrikárovi? Ďakujem vopred za reakcie😁 0 Quote Link to post
eisventura 0 Posted October 22, 2020 Share Posted October 22, 2020 Elektrikár skontroloval motorovú kabeláž, a všetko ok, už vyhodí iba chybu P0328-senzor klepania G61, signál príliš velký,a to cca po 4-5 jazdách. Kanál 93/3 stále ukazuje hodnotu cca - 2,7. 0 Quote Link to post
rayx 10 Posted October 23, 2020 Share Posted October 23, 2020 Jde o to, co ten odborník, který měnil ty rozvody, vlastně všechno dělal ... Že by měl důvod senzor klepání povolovat, to snad ne 😂 Taky mohl sensor odejít, ale když nevíme co se všechno dělalo, možností je moc http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16712/P0328/000808 Jak běží motor na volnoběh, klidně, nebo se klepe nebo cokoliv jinýho? Pokud hrabal i do časování vyvažováků, mohl se netrefit ... Ale chyba je sporadická, bude to čidlo a nebo jeho kabeláž. Na to že maj být rozvody udělané je ta hodnota synchronizace klika vs vačka ale blbě, mělo by to být kolem 0 nebo dokonce i lehce do plusu. -2,7 je hodnota u vytahanýho řetězu jetého rozvodu. Víš, jaký použil díly, jejich značku a označení? Zná ten motor nebo to dělal poprvé? 0 Quote Link to post
eisventura 0 Posted October 24, 2020 Share Posted October 24, 2020 No tak rozovody mi menil známy, už daké tsi robil, ale konretne 1,8tsi ešte nie, po pokeci s ním sa so snímačom klepania nerobilo nič. Rozvody sú od Febi, neviem čimtoje zlá alebo dobrá volba, menil sa iba jeden rozvod a to teda vačky,kluka, na ten s hriadelmi sa nesiahlo. Plus dáke tesnenia a skrutka na kluke. Bojím sa toho reklamovat to, radšej by so bol rád keby to pozrel dakto kto to robí bežne, prípadne vie popísat kde sa stala chyba. Elektrikár vylúčil, že by bol senzor klepania vadny po premeraní a hlavne podla hodnot , signal priliš velky, tvrdí že by mohlo byt niečo s rozvodami respektíve niečo s motorom ako takým. Volnobeh je nekludny cca 30s po prvom, studenom štarte. Potom je to ok, toto jedine sa zmenilo po výmene rozvodov, predtým to lietalo viac. Dnes sa mi stalo po 5 minutach jazdy, že motor chvilku netahal a v ten moment sa rozblikala kontrolka motora-vrtulnik, ale zhasla a auto potom normalne išlo.Po napojení na diag. boli dve chyby sporadicke- vynechavanie 1. a 2. valca. Može byt nečo so sviečkami/cievkami? či to je stale problem s rozvodmi? Budem rád za každý postreh. Mám jednu foto z vymeny rozvodov. 0 Quote Link to post
p2p 26 Posted October 26, 2020 Author Share Posted October 26, 2020 Ozvy se neco vymyslime... 0 Quote Link to post
Dawoo 0 Posted November 23, 2020 Share Posted November 23, 2020 Stalo se to někomu? Ráno nastartuju motor rozjedu se a když pustím plyn auto škubne a při každém dalším puštění plynu při jízdě auto nepříjemně škubne dokud motor nezhasnu a opět nastartuju jede uz bez škubání. Nevite co by to mohlo byt? 0 Quote Link to post
p2p 26 Posted November 23, 2020 Author Share Posted November 23, 2020 Vetsinou pomuze vycisteni a nastaveni skrtici klapky... 0 Quote Link to post
eisventura 0 Posted November 24, 2020 Share Posted November 24, 2020 Páni, takže vraciam sa späť k problému, nikto mi nevie kompetentne poradiť, svoju pozornosť obrátim teda sem. ROZVODY sú nastavené asi blbo, ale ako som predtým písal nechcem to dávať zas niekomu neschopnému do rúk.V okolí som schopneho nenašiel. Podľa najnovších hodnôt je kanál 93/3 na hodnote cca - 3,02. Vie mi niekto poradiť ako to premerať sám ci je to posunuté o zub alebo kde je asi chyba. Meria sa to iba cez ozub. kolesá vačiek posuvným meradlom, podľa videí z yt? Na spodnom dekli podľa serv. manuálu má byť na štvrtej hodine zárez tak ako je na remenici kľuky zárez a na dekli neexistuje, je to ok? Ako teda ako laik rozvody skontrolovať okrem diagnostiky? S ktorej vieme že budú zjavne zle. SENZOR Klepania stále po pár km skočí ako chyba. Problém číslo 2. Sanie a klapky. To som sa nahneval a sanie dal von vymenil oba snímače, tesnenia a veci okolo, adaptácie a od výmeny namiesto chyby P2015 pribudla chyba P2004, pritom pri vybratom saní klapky jazdia normálne. Dá sa z vcds vyčítať či je chyba v kabeláži? Keďže snímače sú oba nové a originál. Prikladám dáke foto z diag., vopred dík. KLAPKY v saní, kanál 142, nešli prispôsobiť, stále píše chybu. 0 Quote Link to post
p2p 26 Posted November 24, 2020 Author Share Posted November 24, 2020 Podle mne to bbude posunute na stromecku dole... A to bez demontaze se blbe zjistuje... 0 Quote Link to post
jirka3 135 Posted November 26, 2020 Share Posted November 26, 2020 Dá se u těchto motorů určit nějaké datum, do kterého se ty motory kazily a od kterého už byli ok? Našel jsem teď facelift Yetiho s motorem 1,8- 160 koní z roku 2014/2015 0 Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.