Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Doporučené příspěvky

Vím, že se to tu už asi více krát řešilo, ale přesto píšu. Jde mi o vibrace, rachtání a zvýšené otáčky cca 25 sec po startu (1.4 tsi 2009). Píšu to se hlavně proto, protože mi to začalo dělat teprve asi před dvěma týdny, možná jsem to dříve nezaregistroval, ale nemyslím si to. Po výměně oleje se hluk motoru obecně zvýšil, takže uvažuji o výměně za jiný (tento byl z e-shopu). Každopádně ty starty mě teď trochu děsí. Koukal jsem při studeném startu přímo na motor a úplně se celý klepe. Nicméně po těch cca 25 sec to přejde a jede klidně, sice hlučně, ale nevibruje. Zřejmě na to má vliv ještě teplota, někdo tu psal, že pokud je nad 15 stC, tak se to objevuje. Ránu u mě bylo kolem 12 stC a opravdu to nedělalo. Moje otázka je, máte to tak všichni?? Dá se s tím něco dělat?? Uvidím, jak se to bude chovat po výměně oleje.

Odkaz ke komentáři

Tak po ujeti cca 3000km od opravy jsem na tom hodne podobne, drnceni pri startu uz po dvou dnech stani je zpet, takze nyni uz vazne nevim, co s tim jako hodlaji delat... Ted to na dovoleny stalo pres tyden a byl to velkej rachot, sice tak 3-4 vteriny, ale dost nahlas... Kluk co tam byl se mnou je mechanik, nebyl si uplne jistej, ale priklanel se k tomu, ze to proste delat bude vzdy, ze stece veskery olej po teto dobe a nez to napinak napne, trosku to zadrnci, ale ja si zase myslim, ze je k tomu tam jeste neco, pruzina ci co, nez prave natece olej do napinaku (ci jak to podat)...

Kazdopadne se s tim na Jarov urcite vydam... jako reklamaci asi!

 

Měnili ti při té opravě mimo rozvodů a přestavovače i napínák?

Odkaz ke komentáři

Jasne, prestavovac bylo jako to prvni, k cemu se priklaneli ze to dela, posilal jsem sem preci i cislo inovovaneho dilu, delali i napinak i retez...

Kopiruji sem jeden post ze seat fora od jednoho clena:

 

ýrobce teď dal i nové prohlášení ,že pokud chrastění po nastartovaní trvá řádově asi do 20s tak je to OK .Pokud se to projevuje déle jak 20s tak je problém....tzn ,že to co doteď bylo posuzováno jako špatné a proběhla výměna po novu už se to uznávat nebude.....

Řešil jsem několik výměn rozvodů ,ale po výměně bylo vždy vše OK.

 

chrastění po startu cca do těch 20s výrobce neuznává jako závadu ,ale normální jev.Já to neslyšel třeba bych to posoudil jinak.Jen tlumočím vyjádření importu.V autorizovaném servisu by ti to měli dát písemně.

Řekl bych ,že tenhle krok nastal jen z důvodu velkého množství reklamací tak je chtěli eliminovat na minimum

Je to smutné ,ale je to tak.

Odkaz ke komentáři

Vím, že se to tu už asi více krát řešilo, ale přesto píšu. Jde mi o vibrace, rachtání a zvýšené otáčky cca 25 sec po startu (1.4 tsi 2009). Píšu to se hlavně proto, protože mi to začalo dělat teprve asi před dvěma týdny, možná jsem to dříve nezaregistroval, ale nemyslím si to. Po výměně oleje se hluk motoru obecně zvýšil, takže uvažuji o výměně za jiný (tento byl z e-shopu). Každopádně ty starty mě teď trochu děsí. Koukal jsem při studeném startu přímo na motor a úplně se celý klepe. Nicméně po těch cca 25 sec to přejde a jede klidně, sice hlučně, ale nevibruje. Zřejmě na to má vliv ještě teplota, někdo tu psal, že pokud je nad 15 stC, tak se to objevuje. Ránu u mě bylo kolem 12 stC a opravdu to nedělalo. Moje otázka je, máte to tak všichni?? Dá se s tím něco dělat?? Uvidím, jak se to bude chovat po výměně oleje.

Pokud mluvis o tomhle rozklepanym a nepravidelnym chodu toho ratlika, tak to me nechava uz naprosto chladnym. Dnes natoceno, v garazi cca 20,5C a vysledek muzes posoudit sam!

 

http://www.youtube.com/watch?v=Jc5gjSwlmso

Odkaz ke komentáři

To mi neříkejte, že je to normální

Tohle delalo tak nejak vzdycky, uz jako nove... Dle me je to normal.. (uz to tak beru i kdyby nebylo :D)

 

Zvuk jak rozhasena 120 GLS...

To je diky ty zdi a garazi, strasne se to tam nese, jeste ne uplne kvalitni zaznam. Ty to u sveho motoru nemas, zvysene otacky po startu????

Odkaz ke komentáři

Taky bych řekl, že je to tou garáží, zvýšené otáčky po startu mám v určitých chvílích taky, většinou po stání přes noc, případně přes sobotu a neděli, pak musí být teplota někde kolem 16-18 stupních a více,

ten zvuk mi přijde o.k., klapot přímovstřiku v kombinaci se zvýšenými otáčkami, navíc to zřejmě v tomto režimu ještě přivstřikuje palivo, aby se rychle zahřál katalyzátor ...

Odkaz ke komentáři

Presne jak pises Jardo, ten zvuk je venku tak nejak normalni, jako vzdy, jen se mi trosku nezda to obcasne zakolisani, propadnuti otacek na mene nez vterinu treba a zaroven ten kovovy rachtavy zvuk, s kterym musim neco delat... Premyslim o prodeji, i kdyby to melo byti ok, nejak me to auto prestava bavit. Dost se mi libi novej Ceed combi... :)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Borci, taky máte, když se podíváte do motoru, přímo pod alternátorem na plastovém spodním krytu motoru mastný flek? Ptal jsem se servisního technika, jestli tam někde prosakuje olej, ale říkal, že je to z něčeho jiného, už si nepamatuju z čeho, ale prý to u některých tsiček bývá.

Odkaz ke komentáři

Tak jsem dal auto s opetovnym chrastenim v pondeli na reklamaci do servisu a uvedl, ze mi pri najeti na hrbol, retarded atp piska ci vrzne neco na predni naprave. Druhy den volali, ze mam na predni naprave v prdeli silentbloky a ze se musi vymenit a ze se musi lisovat ramena a udelat geometrie a nevim kdesi cosi, ze by to vyslo na cca 5000,-... to jsem nevidel takovou drzost tohle rici kdy auto ma 30000 km najeto (z toho asi 10000 dalnice na dovoleny) a tohle rekne servis... nevim proc, ale neverim jim to, neverim pul slova. V pondeli jsem to tam dal a rekl, ze to nepotrebuju, ze odjizdim a ze to maji nechat aspon 3 dny bez startu, aby to slyseli a nerekli mi po kazdodennim startu, ze je to cajk... V patek telefon, ze tri lidi u toho byli, kdyz se to po 3ch dnech startovalo a ze tento zvuk je naprosto normalni, nez se dopne retez napinakem, u ktereho je odtekly olej po delsim stani. Ptal jsem se, zda toto, ze tento zvuk, s kterym to bylo puvodne v kvetnu opraveno je zase zpet a nyni je normalni mi daji pisemne a udajne ano!!!!! Takze zitra si pro to jdu a jsem zvedavy, co dostanu za odpoved, proc, kdyz je to nyni normalni to bylo v kvetnu za cca 20 000 opravovano, bez uspechu vsak??? Pujdu s tim vyse, tohle je proste nechutny, zvlaste kdyz vim, ze TSI 1,4 tu ma vice lidi a problemy zadne nemaji, zadny hluk pri delsim stani neni... :( :( :(

Odkaz ke komentáři

Jen pro VASI informaci... Myslim si, ze vyjadreni servisu k danemu problemu, kde problehla oprava a nasledna reklamace opakovane zavady (dle uzivatele, zakaznika) je vypovidajici za vse...

Nebo je to snad v poradku, tvrzeni o natlakovani prestavovace a naslednem hluku????? Nejsem zadny technik, ci rozebirac motoru, ale toto mi smysl nedava... toto vyjadreni jsem dostal po cca hodine a pul tlaceni a rozebirani problemu pri prejimce vozu... Nevim, co si o tom dale myslet!!!!

IMG.jpg

Odkaz ke komentáři

To jsou teda šmejdi. Takže jejich špičková koncernová technologie TSI při startu má běžně chrčet jako nějaká stará plečka??? :wallbash: A proč to teda nedělalo od novoty a u všech 1.4 TSI? Tak mě přijde,že koncernová kvalita jde jistě,ale pomalu do kytek...:angry: Otázka zní,co se stane dlouhobým provozování takto postiženého přestavovače?

 

 

K volnoběžným otáčkám při studeném startu 1.4 TSI - na SH se objevilo toto TPI 2029720-1:

post-11543-0-56891800-1344957702_thumb.jpeg

Odkaz ke komentáři

Borci, taky máte, když se podíváte do motoru, přímo pod alternátorem na plastovém spodním krytu motoru mastný flek? Ptal jsem se servisního technika, jestli tam někde prosakuje olej, ale říkal, že je to z něčeho jiného, už si nepamatuju z čeho, ale prý to u některých tsiček bývá.

 

Mal som podobný problém u 2.0 TSI, olej unikal hore cez prestavovač vačkového hriadeľa - vadný ventil, prasknutý plast a normálne tlačil olej von cez svorkovnicu. Na záruku vymenený ventil a pre istotu aj gumové tesnenie horného veka rozvodov. Fotky dám do témy 2.0 TSI.

Odkaz ke komentáři

To jsou teda šmejdi. Takže jejich špičková koncernová technologie TSI při startu má běžně chrčet jako nějaká stará plečka??? :wallbash: A proč to teda nedělalo od novoty a u všech 1.4 TSI? Tak mě přijde,že koncernová kvalita jde jistě,ale pomalu do kytek...:angry: Otázka zní,co se stane dlouhobým provozování takto postiženého přestavovače?

 

 

K volnoběžným otáčkám při studeném startu 1.4 TSI - na SH se objevilo toto TPI 2029720-1:

TPI 2029720-1.jpeg

Presne stejne otazky jsem pokladal ja tam, proc, kdyz to delalo v kvetnu a dal jsem to tam na diagnostiku zavady, naslednou opravu v radu tisicu, tak to nebylo normalni a o 2 mesice pozdeji je to normalni??? Proc jsem tedy platil 12000 opravu neceho, co se po oprave projevuje nadale????? Tohle se mi naprosto NELIBI!!!

 

To TPI jsem mel v ruce tez, kopii mi udelat nechtel :D Ale TPI na to, ze start je provazen hlukem retezu, ci prestavovace, na to asi zadne neni!!

Tak alespon cast z toho TPI na vyssi otacky prepsal do toho protokolu, byt opet po svem...

Vyssi otacky me netrapi, na to jsem si uz zvykl, ale zvuk startu 20ti leteho Favorita, kde je najeto 200 000 a nemenene rozvody, tak to ano!!!

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...