Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Doporučené příspěvky

Čau chlapi,

 

delší dobu mě trápí problém se žhavící svíčkou. Objevila se mi chybová hláška na VAGu viz. fotka. Proto jsem všechny vyměnil v domnění že je ta jedna prostě špatná. Bohužel i po výměně hláška zůstala...

...nevíte čím to může být? Napadl mě svazek ke svíčkám.

 

A druhý problém je trhání motoru. Když je motor studený resp. není na 90°C je chod relativně plynulý. Po zahřátí začíná auto od 3. stupně (občas) od cca 2000 ot/min. trhat. Nejhorší to je pak 4,5, a 6 a když přidám při předjíždění nebo při jízdě do kopce. Přikládám taky foto z VAGu na vstřikách. Screeny jsou dělaný při zahřátém motoru. Jinak motor 2,0 TDi 103 kW, BMM, MR 2008.

 

Diky za pomoc

post-15119-0-83843100-1394808302_thumb.jpg

post-15119-0-51528400-1394808311_thumb.jpg

post-15119-0-26950600-1394808322_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Jj kdyz jsem videl ty hodnoty tak jsem myslel ze je KO. Ty screeny jsou pri jizde...

...pri volnobehu jsou hodnoty cca od -0,3 do 0,4.

Takze reseni by mohlo byt pretesneni jo? Oukej panove diky moc. Snad nebudou ty vstriky v prde*i a bude to tady toto.

 

Upraveno uživatelem Swed
Odkaz ke komentáři

mno, podfukuje to za jízdy jak sviňa, asi zkontrolovat celý nasávání nebo nějaký ventil? je to BMM

https://www.dropbox.com/s/4ksfm9lfmn8amis/scout2.png

https://www.dropbox.com/s/27f3yha5t3boia2/scout.png

008825 - netesnost v sacim systemu

P2279 - 000 - - Kontrolka závad ZAP

info o závadì:

Stav závad: 11110000

Priorita závad: 1

Frekvence závad: 1

Poèítadlo resetù: 255

Kilometry: 150654 km

Indikace èasu: 0

Datum: 2000.00.00

Èas: 17:00:49

 

info o závadì:

Otáèky: 2667 /min

Rychlost: 85.0 km/h

Výkon/klapka: 90.2 %

Napìtí: 14.06 V

Provozní stav: 00101000

Kroutící moment: 417.2 Nm

Teplota: 84.6*C

 

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...

Zdravim vas kluci

Dnes pri jizde po Plzni sem na krizovatce zaradil 1stupen prudce se rozjel a najednou rychlost vylitla a pri pokusu ji dat znova a jet uz bohuzel nastal problem...pustim spojku a prevodovka jde prez zuby ...jak kdyby to tam vse nezapadlo dosebe jak ma. zkousel sem i jine rych.stupne a to same. s autem se uz ani nerozjedu. nejaka rada tip co to muze byt ? jinak mam 2.0TDi r.v 2004 230k najeto diky za rady;)

Odkaz ke komentáři

Zdravim vas kluci

Dnes pri jizde po Plzni sem na krizovatce zaradil 1stupen prudce se rozjel a najednou rychlost vylitla a pri pokusu ji dat znova a jet uz bohuzel nastal problem...pustim spojku a prevodovka jde prez zuby ...jak kdyby to tam vse nezapadlo dosebe jak ma. zkousel sem i jine rych.stupne a to same. s autem se uz ani nerozjedu. nejaka rada tip co to muze byt ? jinak mam 2.0TDi r.v 2004 230k najeto diky za rady;)

 

Ahoj,

stalo se mi něco podobného na motoru BKD 2.0TDi r.v.2005

Při podřazení z 6 na 5 mi začala převodovka kvílet přes zuby a stalo se to, že vyjelo ložisko z převodovky, které vymáčklo zádku od obalu prevodovky a hřídele se posunuli od sebe a kolečka na sebe napasovala.

Bylo to na jinou převodovku.

Převodovka HDV, prý častá závada na této pevodovce.

Odkaz ke komentáři

Tak v servisu to zvedli a nestacili se divit...puvodne rikali prevodovka..ale nakonec je to neboj mezi prevodovkou a poloosu. Vyzvejknul se uvitr . vic v nahledu. je to mobilem takze nic moc kvalita.

 

Už se vam to nekomu stalo ?

Rikali že jeste tohle nevideli..ze je pokazdy prevodovka a hned polosa ....a ne jeste takovahle priruba mezi.

post-21188-0-45474900-1399046867_thumb.jpg

post-21188-0-56666100-1399046932_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...