Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Doporučené příspěvky

No jo :) Dnes jsem byl na GEO a technik hned jak to odspodu tahne a jakej tam mam chip :) Jeste chci vymenit vsechna tesneni (ta soucasna jsou sice uplne v pohode, ale kdyz uz tak uz), jelikoz se samotnym sanim si chci dat zalezet. To jsem zatim vycistil kam jsem se dostal, nemel jsem nove tesneni po ruce, tak jsem ho radeji nesundaval.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak jsme se s kamarádem pustili do čištění EGR ventilu, škrtící klapky a sání. Stav po 222.000 km :)

 

To SirMike: Čistil jsem to před měsícem, ale takhle zanešený to nebylo. Rozsvítila se mi kontrolka motoru a na maxidotu "emise do dílny" Najeto taktéž 222000 Km. Náhoda? Nicméně vyčištění nepomohlo. Auto sice jelo normálně, ale ta kontrolka... Takže jsem vyzkoušel připojit kus hadičky na EGR ventil a sát pusou a mohl jsem cucat jak jsem chtěl a furt jsem cucal vzduch. Tak jsem koupil nový EGR, napřed vyzkoušel hadičkou a pusou. Stačilo málo a podtlak krásně zvedal pístek. Namontoval a po ujetí cca. 6km kontrolka sama zhasla (v servisu jsem si pak nechal vymazat z paměti starou závadu). Vadný EGR jsem rozebral a byla díra v membráně.

post-24149-0-51159000-1411109058_thumb.jpg

post-24149-0-39127800-1411109065_thumb.jpg

post-24149-0-56909000-1411109072_thumb.jpg

post-24149-0-24892700-1411109082_thumb.jpg

post-24149-0-36057700-1411109089_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Octa 2 2.0 tdi bkd, najeto cca 191tkm, podle vseho pvodni spojka i setrvak. Pri rozjedu v plnem rejdu hucivy odvalujici se zvuk (hou hou hou). Jizda rovne na vsechny rychlosti ok, v zatackach uz pak nic slyset neni. Loziska kol jsou jeste ok. Mam v planu vymenu oleje prevodovky dle normy. Osobne mam podezreni na diferencial (rozjezdy v rejdu pod plynem?). Na pravem prednim kole jsme menili manzetu vcetne 2 davek maziva, zadna zmena. Nenasel jsem nikdepodobny popis, nema nekdo podobnou zkusenost?

Odkaz ke komentáři

Dekuju, porad lepsi nez diferencial. Jenze jak to diagnostikovat? Podezreni bych mel na ten s preklou manzetou... Ale to byla prava vnejsi strana. Zbytek manzet byl ok bez uniku maziva takze pak uz by to bylo na kompletni kloub. Takze vyndat polosy?

No je předpoklad, že když si měl manžetu ko, tak ti tam nalítal prach od krajníce, udělala se ti z toho brusná pasta a kloub ko. Pak už ti nepomůže nová vazelina a nová manžeta.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

pokud to je opravdu BKD, tak muze mit problemovou hlavu. Je jedno jestli ma DSG a DPF (ktery se tusim davalo k BKD jen v nekterych zemich).Motor AZV je vlastne BKD, ale s DPF a omezenym vykonem na 100kW

 

jen tě trošku opravím, BKD 16V nemělo nikdy DPF (filltr pevných částit) to měl jen motor BMM 8V.

AZV 16V je obdoba BKD jen kvůli daním a poplatkům byl jen s výkonem 100kW.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Houká proto, protože hřídel má začínající vůli, tudíž v těch točkách má snahu házet a jakoby lopatky opisují elipsu a jak se vychylují z osy, tak ti škrtají o obal a v těch vysokých točkách je to to houkání. Je tu toho o tom psáno mraky. U motorů 2.0 TDi celkem běžný jev. Jinak plno lidí osud s tím jezdí, tzv " se sanitkou" (je to podobný zvuk, jako když blízko tebe jede snitka). Já to turbo vyměnil, kdyby se rozlítlo v točkách, tak ty špony nadělají takovou paseku, že můžeš měnit půl motoru.

Upraveno uživatelem CvencA
Odkaz ke komentáři

Taky si mysli,ze to jsou hrany lopatek. Maly nevyvazek. Kdyz prdne hridel v turbu hned neznamena ze budu menit pul motoru ;-) nechce se mi menit zase turbo.mozna repas by pomohl :-) zalezi na jak dlouho :-) myslim si,ze houka.mnoha lidem.ze to neni tak zavazna porucha aby se nutne resila.vetsinou pak prasne osicka a olej jde do vyfuku - ne do sani

Odkaz ke komentáři

Je houkani a houkani, pricemz v prvnim pripade se nic nedeje a v druhem muze byt poskozeni natolik velke, ze se vyskytne vule, dojde ke kontaktu s obalem a potom se dej vule Bozi.. (to je zase to, co tu psal CvencA). Proste zalezi jak moc to houka a jestli se to treba nejak vyrazne nezhorsilo oproti stavu napriklad z pred 10k km. Kolik ma turbo nalitano bez chipu a kolik s chipem, styl jizdy atd..

 

 

Co se tyce serie, tak oblepit paskou obvod vzduchovyho filtru a dotesnit dosedaci plochu mezi spodni a horni casti airboxu + dukladne zkontrolovat spoje za filtrem + neverit vyrobci 60k km na 1 filtr a menit filtr s olejem (15k km). Pri trose zrucnosti lze pouzit po obvodu i nizky molitan nebo okenni tesneni (typu D, O).

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

tady je to taky pěkně popsané. Ale jinak je to tak, jak píšou kluci nahoře.

 

http://www.cimbu.cz/index.php?page=whole&lng=cze&item=13

 

Mně to houkalo po 210.000 hodně. Pak jsem udělal repas v Turbocaru a houkání zmizelo. Teď, asi po 50.000 km a častějších výměnách filtru i oleje houkne občas za studena, ale nic hrozného.

 

J.

 

Odkaz ke komentáři

CvencA: airbox netesnil uz v novych autech a nebylo vyjimkou, ze se turbo do 1000km rozhoukalo. Taky proto to jelimanum autorizackejm prijde normalni a nejak to nikdo neresi :)

 

Zkus odsroubovat vrchni cast airboxu a prejed prstem po vnitrnich stranach. Urcite nachytas par necistot ;)

 

 

jakas: Clanek peknej :palec: kolik te stal repas?

Upraveno uživatelem Laurin Klement
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...