HONZAV1 Odesláno Leden 13, 2017 Sdílet Odesláno Leden 13, 2017 Ano, vyzkoušet si ten posez je důležité. Já za sebe naopak, vyšší posez a lá lavice mi velmi vyhovoval. Měl jsem obrovský problém, vrátit se do nízkého auta. Co je ale na Yeti z mého pohledu hloupé, je malý kufr. Sice jezdíš přes hory, je otázkou, jak často 4x4 skutečně využiješ. Pokud se na cestě vzpříčí kamion, ani 4x4 nepomůže :) . Jsem z hor a 4x4 nemám (měl jsem), nepotřebuji a mohu mít, radši si beru lepší bezpečnostní výbavu a silnější motor. Honza 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Leden 13, 2017 Sdílet Odesláno Leden 13, 2017 No bol som si to pozriet na predajni. V pondelok dame skusobnu jazdu. Ja som skor fanusik nizkych aut. Len problem je ze ked vozim starych rodicov tak sa do tej octavky nevedia poskladat uz. Ale zase ja v tom aute prakticky zijem a preto sa mi paci OII co mam teraz. Sice ten motor nic moc vykon (brzdou premavky ale rozhodne nie sme) ale vnutri je strasne pohodlna a tiez v dobrej vybave. Treba povedat ze tolko pohodlia neponuka ani OIII :/. Jo a tiez mi bude smutno za zadnou napravou. Len teda sef povedal ze sa s nou musim rozlucit. No som z toho trosku nesvoj. V pondelok musim dat sefovi vediet ze co ma objednat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Leden 13, 2017 Sdílet Odesláno Leden 13, 2017 No ako casto 4x4 pouzijem to neviem. Este som take auto nemal. V predajni som nemal z yetiho spatny dojem. Jo je vnutri trosku plastovy ale OIII nie je asi o moc lepsia. Trosku je uz ale oproti OIII zastaraly no. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
David46 Odesláno Leden 13, 2017 Sdílet Odesláno Leden 13, 2017 Zdravím pánové, reaguji na diskuzi.. nyní vlastním VW Passat B7 2.0 TDI DSG 125kW, zvažuji že se zpátky vratím k Octavii, nyní mam dilema volit Benzín nebo Naftu? Najedu měsíčně nějakých 2.500-3.000km (40% město, 50% okresky, 10% dalnice) Zvažuji nad třemi variantami 1. OIII 1.4 TSI 110kW 2. OIII 2.0 TSI 162kW 3. OIII 2.0 TDI 135kW Zda by mi někdo poradil a napsal vlastní nazor byl bych vděčný, i něco co se servisu týče, vubec nevím jak nákladný je servis u benzinového vozu, vždy sem měl naftu. Diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HONZAV1 Odesláno Leden 13, 2017 Sdílet Odesláno Leden 13, 2017 Myslím si, že při nájezdu do 2.000 km/měs bych volil benzín, při nájezdu 3.000 km/měs diesel. Který motor doporučit otázka, házíš velkými rozptyly ve výkonu. Motory jsou tu ale popsány celkem dost. Jistě ale víš, že 2,0TDI 135kW je pouze 4x4 a aut., případně RS, Scout. 2,0TDI 110kw je dobrá volba. Honza O3 není oproti O2 Fl horší (kromě nápravy), je to jen o zvyku. S oběma typy mám najeto přes 100000 tis, vím o čem mluvím. Zpět bych nešel ani omylem. Bohužel Yeti už je skutečně zastaralý, proto končí a je za lepší peníze. Otázka strachu ze zadní nápravy. Pokud nejezdíš na hranici, případně nepřetěžuješ kufr, je jen málo situací, kdy si řekneš, že víceprvek byl lepší. Toť má zkušenost. Honza 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 13, 2017 Sdílet Odesláno Leden 13, 2017 Na hrbech nebo roletě v zatáčce nebo při trochu rychleji projeté zatáčce si to řekneš vždycky, ale ano, souhlasím, je to o pocitech vnímání a to má každý jinak, každopádně já podvozek, kola a gumy řadím na první příčku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Leden 13, 2017 Sdílet Odesláno Leden 13, 2017 Mno pravdupovediac rad si vychutnavam horske premie, zakruty a tak. Niekedy schvalne zidem kvoli tomu z dialnice alebo sa idem len tak previest. No ale to s yetim stejne aj ked ma inu napravu ako OIII nepojde. Predsa len je to tazisko vyssie a tak... . Podla vsetkeho by jeho limity v zakrutach mali byt nizsie alo u OIII nie? Ako s OIII 2.0TDI jazdim obcas. Ten podvozok nie je spatny. Len som obcas z neho neisty. Asi ak padne volba na octaviu budem musiet najst jej limity. Skoda ze sa mi tam nezmesti OIII 2.0tdi 4x4. Asi budem musiet viacej posluchat. Btw. co mi na OIII prekaza su zakladne sedadla s chabym bocnym vedenim. Dal som si teda sport paket v nadeji ze to bude lepsie. O tom ze nemozno polohovat hlavove opierky viem. Je to dobry napad? Mate s tym sport paketom niekto skusenosti? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 13, 2017 Sdílet Odesláno Leden 13, 2017 S Yetim je to v pohodě, sice je vyšší, ale podvozek je naladěný dobře, navíc kola v rozích dělají svoje, si ho někde půjč jako předváděčku nebo lépe v půjčovně a jeden den a protáhní si ho zatáčkama 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Leden 14, 2017 Sdílet Odesláno Leden 14, 2017 Mno v pondelok pojdem na skusobnu jazdu. Ta pozicovna je dobry napad. Aj som hladal na nete. Ale nikto v blizkosti nema yetiho 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HONZAV1 Odesláno Leden 14, 2017 Sdílet Odesláno Leden 14, 2017 A nějaký prodejce v okolí nemá Yeti v předváděcí verzi? Určitě šéfovi vysvětlíš, že týden počkat není takový problém, jako koupit blbé auto :) . To samé samozřejmě platí i o hledání nejlepší ceny u různých prodejců. Honza 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Leden 14, 2017 Sdílet Odesláno Leden 14, 2017 Jo ved v pondelok idem na skusobnu jazdu. No on ma podpisanu nejaku velkoodberatelsku zmluvu a musi to objednat vraj. Ja som sa len v stredu dozvedel tu zdrvujucu spravu ze s OII sa musim rozlucit :/. Ale cakal som to ze to tento rok pride kedze som posledny kto OII este nevymenil a mam najviac km. Len to mohlo este pockat. Teraz je stav v mojej mysli 60% yeti | 40% octa. Ako to bude rano to neviem :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Leden 15, 2017 Sdílet Odesláno Leden 15, 2017 Rano je za nami a ja som zase tam kde som bol 50/50. Zajtrajsok rozhodne Octa: + Reprezentativnejsia Pruznejsia Velky kufor Modernejsia vnutri vratane navi Skvele by zapadla ku mojej sukromnej flotile ( OI a par starsich veteranov zo 60. rokov) :D - Zadna naprava Este som sa uplne nezmieril s fl Yeti + Vacsi motor, po zaruke sa s tym vykonom da nieco spravit Vyssie sa nastupuje 4x4 Variabilita interieru Zrejme lepsi podvozok Podla diskusnych for je to vraj auto pre radost. Snad to je pravda. - Kufor... ale da sa tomu pomoct v pripade potreby sklopenim sedaciek Menej reprezentativny. Vzhlad sa bud paci alebo vobec. Nic medzi tym Zadne sedacky asi menej pohodlne ale zase vacsinou sa vozim sam Starsie technologie No .... je to nerozhodne 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HONZAV1 Odesláno Leden 15, 2017 Sdílet Odesláno Leden 15, 2017 Napsal jsi to přesně. Vem to ale naprosto pragmaticky. Pokud Ti bude vyhovovat posez a stačí Ti velikost kufru, pak je Yeti se starší technikou alá O2 v pořádku a asi lepší volba. Já bych Yeti z hlediska posezu bral ihned, jen bohužel má pro mě malý kufr a teď možná i menší rozvor než O3 a vyšší spotřebu. Dnes bohužel musím koukat i více na reprezentaci (byť to s Octávkou je trochu úsměvné) a ta Octa je prostě výše než Yeti. Pokud bude zkušební jízda OK, volil bych v Tvém případě Yeti. Honza 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 15, 2017 Sdílet Odesláno Leden 15, 2017 Na reprezentaci se vykašli, jezdit tím budeš ty a ne ty co na tebe koukají ....pokud nevadí kufr, tak Yeti, je to ještě poctivější auto proti O3, ikdyž starší technologie, ale to není špatně, naopak, vyjma tedy Columbuse, protože to je hrozná sračka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HONZAV1 Odesláno Leden 15, 2017 Sdílet Odesláno Leden 15, 2017 Ty Jardo bohu dík nemusíš reprezentaci řešit ve smyslu, jak jsem napsal, protože si ji určuješ sám. Většina hlavně nadnárodních firem (ale nejenomtěch dle zkušeností) to má bohužel jinak. Kdyby na mě záleželo, jezdil bych Berlingo/Partner, případně Caddy, když už máme nařízený koncern. Ale bohužel nesmím. A jako perličku uvedu, že před "pár" lety, kdy jsem musel jezdit do Německa na SC ve Felicii 1,3 dokonce se čtyřmi arbagy a centrálem jsem měl doma novou Octávii SLX. Honza 0 Citovat Odkaz ke komentáři
viewer Odesláno Leden 16, 2017 Sdílet Odesláno Leden 16, 2017 Za mě Yeti, když jsme ho koupili jako druhé auto, tak už potom nikdo nechtěl jezdit s OIII proto šla z domu ale je třeba vyzkoušet, to je jasné... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Leden 16, 2017 Sdílet Odesláno Leden 16, 2017 Tak nakoniec je z toho octavka. Yeti sa mi moc pozdaval, ale v octavke som sa citil lepsie. Dakujem vsetkym za pomoc :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HONZAV1 Odesláno Leden 16, 2017 Sdílet Odesláno Leden 16, 2017 Chápu, on by ten Yeti k těm Octávkám doma nepasoval, že? :) Já vzhledem k těm Octáviím, co jim v Kvasinách zapomněli navařit střechu, co mám doma, to mám jednodušší :) :) . Gratuluji, podařilo se tam napasovat něco navíc? Honza 0 Citovat Odkaz ke komentáři
eReSek Odesláno Leden 17, 2017 Sdílet Odesláno Leden 17, 2017 :wallbash: byl jsem v podobné situaci... yeti nebo OIII nakonec z toho byla OIII 4x4 se sport paketem a jsem nadmíru spokojen 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Leden 17, 2017 Sdílet Odesláno Leden 17, 2017 Honzav1: no nepasoval :/. Ako ale je to moc zaujimave vozidlo. Doteraz som o nom vela nevedel ani si ho nejak extra nevsimal. Ale teraz proste viem ze je to dobre auto. Len proste s kufrom octavie som som sa nevedel rozlucit, takztiez mi prisla pohodlnejsia. Radicka je v yetim moc nizko. Pri nastaveni sedadla ake mi vyhovovalo som sa musel za pakou natahovat. No a ja radim casto a rad :D. Aleee? Takze to trpis rovnakou chorobou :D? Ked tak blizie info alebo link? No navyse som uz nevybojoval nic. Pockat vlastne ano - osvetlenie priestoru pre nastupovanie za neuveritelnych 18€ :D. To mi dali do konfiguracie zadarmo ked som dotestoval yetiho a vratil som sa ku octavii. Inak je to teda 1.6tdi 85kw ambition + ambition plus + sport paket + amundsen + elekticke sklapanie vonkajsich zrkadiel so stmavovanim a par dalsich blbosti. Viacej sef moc nedovolil. Najlepsie bolo ked mi skrtal vybavu. . . . Ja: elektricky vyhrievane celne sklo Sef: no tak ja to v aute nemam (A6 allroad) a vy to chcete mat????? Ja: ano je to dobra vec Sef: Ja to v aute nemam... Ja: aha, ved to je vlastne zbytocne Sef: tak a mozme ist dalej ... :D Ale zase mozem byt spokojny ze to nie je fabka alebo rapid. Predsa len octavia je octavia. Jo a darovanemu konovi na zuby nehlad :D Eresek: jo OIII v 4x4 je dobra vec uz len kvoli tomu podvozku a potom samozrejme 4kolka je super vec. No to este musim posluchat viacej aby som take mal. Skoda ze vypadla 1.6tdi 4x4. To by mi asi preslo :/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
peter2410 Odesláno Březen 2, 2017 Sdílet Odesláno Březen 2, 2017 Tak schvalne co by ste vybrali :) mam presny budget a vychadzaju mi dve alternativy: 1. Biela combi style so standardnymi sedackymi 2. Modra pacific combistyle s dynamic sedackami. Chcel by som bielu ale potom uz nezostava na dynamic (pripadaju mi lepsie na moju stihlejdiu postavu). Ta modra pacific je taka vselijaka, aj ked s chrom paketom by to nemuselo vyzerat zle. Jazdim cca 50tis rocne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ramirez Odesláno Březen 3, 2017 Sdílet Odesláno Březen 3, 2017 Vzal bych to, v čem se uvnitř cítím lépe. Zvlášť při takovém nájezdu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Březen 4, 2017 Sdílet Odesláno Březen 4, 2017 Asi tak, dôležitejšie by pre mňa bolo, aby som sa lepšie cítil vnútri tých 50tisíc km ročne - než to, ako auto zvonka vyzerá :palec: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
peter2410 Odesláno Březen 4, 2017 Sdílet Odesláno Březen 4, 2017 Asi mate pravdu, ale pravda je ze aj teraz mam bielu a ta farba sa mi naozaj lubi na nej :))) videl som uz aj tu pacific modru a s tym chromom (okolo okien a stresny nosic) nebude vyzerat zle. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Wolf1907 Odesláno Červen 4, 2017 Sdílet Odesláno Červen 4, 2017 Zdravím Vás, taky se chystám koupit ŠO III. Moje představa je 1,6 TDI 77 kW rok 2014/2015 a nájezdem do100 tisíc km. Roční nájezd cca 20 tisíc km (30% město a 70 % mimo, hlavně dálnice). Cena okolo 300 tisíc, max. 350 tisíc. Už jsem se byl i projet a vyhovuje. Dříve jsem jezdil ŠO II 1,9 TDI 77 kW a H i30 CRDI 81 kW. Požadována výbava ELEGANCE. Hledal jsem i na škoda plus a das welt auto a chci se zeptat zda nevíte někdo jak moc se u těchto prodejců dá pohnout s cenou. Taky jestli máte nějaké rady na co si dát velký pozor a jestli tu mezi Vámi není někdo kdo by mi třeba ověřil VIN. Zatím asi vše, díky. Libor 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MalejDoom Odesláno Červen 5, 2017 Sdílet Odesláno Červen 5, 2017 tady na forku je sedna pekne vybavena OIII prodává. Je to par tisíc přes ale za tu výbavu to stat bude :) http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=34741 U škoda plus ti samozrejme budou tvrdit ze s cenou se hybat nedá a pokud tam to auto nebude mesice stat tak s ni ani hybat nebudou. Vseobacne je vetsi poptavka po naftach takze velky slevy necekej. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Beuticek Odesláno Červen 5, 2017 Sdílet Odesláno Červen 5, 2017 Já jsem kupoval auto na skodaplus a zadnou slevu jsem nevyhadal, i kdyz tam stalo uz pul roku. Ale aspon mi dali slusnou cenu na fabii na protiucet. Na druhou stranu ta cena byla slusna. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Garrett Odesláno Červen 5, 2017 Sdílet Odesláno Červen 5, 2017 Kolega před týdnem kupoval přes skodaplus Rapida za 300t. a dostal slevu 9t. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Červen 5, 2017 Sdílet Odesláno Červen 5, 2017 (upraveno) Me fascinuje, jak jsou lidi navyknuty chodit pro auto jak na trznici a nekteri se i hadat do halire o cene. Proste cena je dana = ber nebo nech byt (pripadne pockat na slevu). To zacne nekde pri koupi auta, a kdyz k nam prijde klient (internetova agentura), zacne se chovat jak na trznici, do vseho stoura, vsechno shazuje, ceny nerespektuje, tak dostane fuck off a cumi jak vyvorana mys. Clovek by si rekl, ze to je jen u ojetin, tam se to da pri starsich ojetinach pochopit, kvuli rozdilnemu technickemu stavu, ale tohle se deje i u novych. Hlavne dostat nejakou slevu, proste jak v Kauflandu. Upraveno Červen 5, 2017 uživatelem Laurin Klement 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Wolf1907 Odesláno Červen 8, 2017 Sdílet Odesláno Červen 8, 2017 Lidi je 150 tisic km už hodně na tu 1,6 TDI? Najezd za 3 roky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.