zdvoři Odesláno Březen 11, 2013 Sdílet Odesláno Březen 11, 2013 Ahoj, hodně dlouho jsem se u motoru AUQ potýkal s klasickou chybou "chyba 17705 " - pokles tlaku mezi turbodmychadlem a škrtící klapkou". Nakonec se mi podařilo dohledat všechny popraskané hadice, a tudíž doufám, že budu mít na nějakou dobu již klid. Nicméně i přesto mi přijde, že ve spodních otáčkách nemá motor takový výkon jak by měl mít. Zkoušel jsem dělat testovací jízdy na trojku od cca 20km/h prakticky do omezovače (okolo 150km/h) do táhlého mírného kopce. Když jsem si data z VAG-LOG hodil do grafu, tak je vidět, že do cca 2 tis turbo nedává takový tlak jaký by mělo. Pak je znát citelný zátah a do konce otáčkoměru se chová tak jak bych řekl, že má... Dokážete někdo z grafu usoudit, zda je turbo na odpis, případně co jiného by mohl být špatně? Mohu poskytnout případně komplet VAGLog 115-002-005 skupin. Auto má natočeno 230 tis, kupoval jsem v 150t, obávám se že bude původní. Vyměněny komplet podtlakový hadice, před rokem váha vzduchu, svíčky. KN Filtr, BOV. Pro zajímavost, kdo se potýká s touto chybou také přikládám měření s prasklou hadicí a poté co se chyba objeví na VAG ... Díky za podněty. Zdeněk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
otmen Odesláno Březen 12, 2013 Sdílet Odesláno Březen 12, 2013 ahoj,turbo prave pri cca.1900 ot. zacina plnit-normalni vec. Pokud bys chtel vykon i v techto otackach, musel bys mit kompresor, tak jak ma napr. Faba RS. Jaky mas dle VAG max. plnici tlak? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Březen 12, 2013 Sdílet Odesláno Březen 12, 2013 Nejsem si jistý ale řekl bych že u tohodle motoru turbo spiná při 1750 ot. a co se týče plnícího tlaku tak z grafu je vidět že dosáhne max. na 1,7 o trochu déle než by mělo. Skoro to podle grafu vypadá že se pomaleji roztáčí, jako by bylo malinko připečené. Ve vysokých otáčkach už je tlak plynů ve výfuku takový že se točí naplno ale v nizkých otáčkách jako by šlo trochu ztuha .. Jinak když jsem měřil tlak na svojí 1.8T 110kw tak mi VAG v jednu chvíli zaznamenal tlak 2,1 ale ventil to rychle zreguloval na 1,9 . Třeba bude stačit ho vyndat a vyčistit, ale nevím jak se to čistí a jestli to vůbec lze čistit nebo se rovnou mění vnitřnosti .. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdvoři Odesláno Březen 12, 2013 Autor Sdílet Odesláno Březen 12, 2013 ahoj,turbo prave pri cca.1900 ot. zacina plnit-normalni vec. Pokud bys chtel vykon i v techto otackach, musel bys mit kompresor, tak jak ma napr. Faba RS. Jaky mas dle VAG max. plnici tlak? Maximální plnící tlak je 1680, to že začíná táhnout až od 1900 chápu, nicméně, jak píše níže _neo, přijde mi že se roztáčí zpožděně. Očekával bych, že plnící tlak nebude v nižších otáčkách samozřejmě ideální, ale že bude alespoň kopírovat požadavek řídící jednotky. Při 1000 ot/min chce jednotka už 1200mB, nicméně turbo v tu dobu je prakticky pořád na nule (na atmosferickym tlaku 950mB) a v tu dobu již motor 5 sekund dostává plný plyn. Nepředpokládám, že turbo bude po 230 tkm v ideálním stavu, ale rád bych znal vaše zkušenosti, jestli to nemůže dělat ještě něco jiného. Abycho ho neposlal ne repas nebo nekoupil nové turbo zbytečně a nakonec to nebyl nějaký ventil nebo tak něco. Testovací jízda ze které jsou grafy byla ze začátku do mírného kopce, nevím jestli to na to může mít nějaký vliv... Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
otmen Odesláno Březen 12, 2013 Sdílet Odesláno Březen 12, 2013 1680 mBar je na RS docela malo, hod sem log z vagu, mrknu. 1650 dava klasika 110kW verze, RS by melo jit o 200 mBar vyse. Pokud se hodnoty dostavaj pres 1900 mBar, muze uz to byt znamka toho, ze ECU ma upraveny soft nebo spravne nefunguje regulace plniciho tlaku. Pri 230 tis. tezko rict, kamarad ma najeto taky nejak tak a turbo OK. Mrkni jeste do intercooleru, kolik je tam oleje a zkus pohnout takovou packou za turbem jestli neni zasekla, ma jit ztuha, ale rovnomerne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdvoři Odesláno Březen 12, 2013 Autor Sdílet Odesláno Březen 12, 2013 1680 mBar je na RS docela malo, hod sem log z vagu, mrknu. 1650 dava klasika 110kW verze, RS by melo jit o 200 mBar vyse. ECU soft by mel byt original Dle dilensky prirucky na 132kw motor je pri testovani tlak 1.6-1.7 bran jako ok. Pokud by mel davat 1900mBar tak by to bylo videt v grafech jako vyzadovany tlak od ECU ne? Postup co doporucujes vyzkousim. Mam tu jiz zpracovany data z posledni jizdy, pokud bude stacit opraveno.xls . Komplet log muzu poslat vecer, nemam ted u sebe. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
otmen Odesláno Březen 12, 2013 Sdílet Odesláno Březen 12, 2013 jj, posli neupravenej log. me dava turbo spickove 1860 mBar, log taky nemam u sebe, poslu vecer. kamos co ma upravu na 150 kW, tak mu dava pres 2 Bary. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdvoři Odesláno Březen 12, 2013 Autor Sdílet Odesláno Březen 12, 2013 me dava turbo spickove 1860 mBar, neni to u tebe tim ze mas vyrazenej N249 jak ctu v popisu, kterej by mel prave regulovat maximum? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RiderPaul Odesláno Březen 12, 2013 Sdílet Odesláno Březen 12, 2013 Chlapáci, někdo z okolí Havířova, kdo by mi mohl udělat diagnostiku a zjistit případnou závadu? Rád bych také poměřil s jiným RSkem, jelikož to moje prostě nelítá :-x 0 Citovat Odkaz ke komentáři
otmen Odesláno Březen 12, 2013 Sdílet Odesláno Březen 12, 2013 neni to u tebe tim ze mas vyrazenej N249 jak ctu v popisu, kterej by mel prave regulovat maximum? Ten tlak mam merenej jeste pred odstranenim N249. Potom jsem tlak nemeril. Ale mam tam nejakej problem, vag furt hlasi, ze mam pokles tlaku mezi turbem a klapkou. Az bude teplo, chystam se na totalni odstraneni vsech nadbytecnej hadic, proste to co nejvic zjednodusim, abych se vyvaroval zbytecnejch poruch. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RiderPaul Odesláno Březen 13, 2013 Sdílet Odesláno Březen 13, 2013 Pánové, to nemáte nikdo možnost? :( Havířov a okolí.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pitris Odesláno Červen 15, 2013 Sdílet Odesláno Červen 15, 2013 Ahoj, hodně dlouho jsem se u motoru AUQ potýkal s klasickou chybou "chyba 17705 " - pokles tlaku mezi turbodmychadlem a škrtící klapkou". Nakonec se mi podařilo dohledat všechny popraskané hadice, a tudíž doufám, že budu mít na nějakou dobu již klid. Nicméně i přesto mi přijde, že ve spodních otáčkách nemá motor takový výkon jak by měl mít. Zkoušel jsem dělat testovací jízdy na trojku od cca 20km/h prakticky do omezovače (okolo 150km/h) do táhlého mírného kopce. Když jsem si data z VAG-LOG hodil do grafu, tak je vidět, že do cca 2 tis turbo nedává takový tlak jaký by mělo. Pak je znát citelný zátah a do konce otáčkoměru se chová tak jak bych řekl, že má... Dokážete někdo z grafu usoudit, zda je turbo na odpis, případně co jiného by mohl být špatně? Mohu poskytnout případně komplet VAGLog 115-002-005 skupin. Auto má natočeno 230 tis, kupoval jsem v 150t, obávám se že bude původní. Vyměněny komplet podtlakový hadice, před rokem váha vzduchu, svíčky. KN Filtr, BOV. Pro zajímavost, kdo se potýká s touto chybou také přikládám měření s prasklou hadicí a poté co se chyba objeví na VAG ... Díky za podněty. Zdeněk Zdar chlapi,už delší dobu řeším díry v tahu na mé RS a když mi to psalo chybu tlaku mezi turbem a škrtící klapkou tak mi ve škodovce vyměnili tu hrubou hadici hned za turbem.Chyba už se sice neukazuje ale auto škube pořád. Ale i přes to mi RS jede na trojku do omezovače zhruba 180.Takže jak psal Zdeněk (Zdvoři) tak 150 je fakt málo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdvoři Odesláno Červenec 2, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červenec 2, 2013 Ale i přes to mi RS jede na trojku do omezovače zhruba 180.Takže jak psal Zdeněk (Zdvoři) tak 150 je fakt málo. Rychlost bych asi neřešil, převodovky by měli být stejný a je to spíš o tom, kdo má větší nervy nechat auto u toho omezovače déle trápit. Navíc udávaná rychlost je reálná z vag, v logu je přesně asi 155 km, s tím že zbytek bych připočetl tachometrovou odchylku... a tvoje větší nervy :) Už mi ta chyba vážně štve, auto má teď o cca 20tis víc. Nicméně žádné testy žádný problém neodhalily, ani natlakování, znovu kontrola všech hadic, vyčištění intercooleru, výměna BOV, atd... chyba jednou za čas vyskočí znova. Takže při další výměně olej-filtry-svíčky to vemu i s turbem. Myslím, že po 250tis si to už zaslouží ať už to je tím turbem nebo ne. Přecejen už je trošku slyšet "syčení když táhne", tudíž trochu načatý bude určitě. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Červenec 2, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 2, 2013 řekl bych že turbo bude vždycky trochu slyšet. I u nového uslyšíš takový ten lehce pískavý zvuk. Já jo mám vyměněné je to asi tak 15 tis km a stejně, když mám v létě stažené okénko, je slyšet jak si píská :) Taky se mi ze začátku párkrát objevila chyba poklesu tlaku ale teď už hodně dlouho nic. U tebe je to spíš vidět na té křivce že v nízkých otáčkách to turbo je hodné pod požadovanou křivkou .. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dave.01 Odesláno Říjen 30, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 30, 2013 K tomu cukání v tahu. Taky mi to RS dělala, problém byl v hadičce na odvětrání klikové hřídele. Vyměnil jsem jí, stala sice skoro 1200Kč, ale auto přestalo cukat v tahu a spotřeba šla cca skoro o 1 litr dolu (!!). K turbu. Zdravé turbo nepíská!! Je slyšet syčení vzduchu, jak turbo tlakuje, ale nepíská! A jinak, pocitově si myslím, že auto by mi mělo taky jet lépe. Žádné měření nemam udělané. Ale vím, že mám nejspíš prodřený intercooler, od toho plastu, co vede vzduch nárazníkem od mřížky. Ale nevím, jestli tam může být problém. Uvidím. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
otmen Odesláno Listopad 3, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2013 Je potřeba zkontolovat VŠECHNY hadice, hlavně ty co jdou zespoda do sání. Já měl volnou (spuchřelou) hadičku, která vede ze sání do regulátoru tlaku paliva. Po opravě auto hrabe i na dvojku :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dave.01 Odesláno Listopad 4, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2013 Výborně, tak já půjdu zkoumat hadice. :D za dvě hrabu jen na mokru a jen někdy. :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Listopad 4, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2013 sakryš já nehrabu ani na jedničku :( ... ale to asi bude tím že mám 4x4 :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zdvoři Odesláno Září 25, 2014 Autor Sdílet Odesláno Září 25, 2014 Ahoj, sice po dlouhé době, ale třeba to někomu pomůže: Chyba která mě pořád občas pronásledovala - chyba 17705 " - pokles tlaku mezi turbodmychadlem a škrtící klapkou byla nakonec po všech výměnách hadic atd... vyřešena až po výměně turba. Bylo už načaté, sice nežralo olej atd... ale po výměně už se chyba doposud několik měsíců neobjevila... Problém s výkonem byl vyřešen až výměnou palivového čerpadla (předtím, vyčištění klapky, kontrola tlaků, nový palivový filtr, nové svíčky atd... nic nepomáhalo) čerpadlo měněno v cca 270tis., turbo po 260tis (do té doby originál). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ficut Odesláno Leden 27, 2016 Sdílet Odesláno Leden 27, 2016 já tu taky oživím, nechci zakládat nové téma, nemáte někdo návod na demontáž? potřeboval bych ho kuchnout tento týden a poslat na repas :-) díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motlja Odesláno Duben 5, 2016 Sdílet Odesláno Duben 5, 2016 sakryš já nehrabu ani na jedničku ... ale to asi bude tím že mám 4x4 Mám taky 4x4 ale když je oslizlá silnice tak to na jedničku z nuly prohrabu :D Jen se občas obávám jestli spíš neprotáčím spojku než kola :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Duben 12, 2016 Sdílet Odesláno Duben 12, 2016 No to je skoro možné :) Já jsem sem před nedávnem dával hezkej "leták" o haldexu v oktě :) http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=31662 Až jsem se divil v kolika jízdních situacích je haldex sepnutej nebo aspon trochu přivřenej :) Je to hezký počtení včetně rozdílů v karoserii a tak .. Jinak jsem si chtěl taky změřit požadovaný a skutečný tlak (někde jsem našel že to je skupina 150 +- nějaký drobný) ale VAG mi sdělil že je na to potřeba originál kabel a můj čínskej plagiát KKL na to nestačí :D ... to mě teda urazilo :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duke_luke Odesláno Duben 13, 2016 Sdílet Odesláno Duben 13, 2016 tak ako aj mne sa stane, ak je mokro a stojim na semafore na priechode, kde je klzko a dam plny kotol, tak prvu sekundu prehrabne predok ,ale potom to uz leti dopredu. Pozadovany a skutocny tlak mas blok 115. Tu to je popisane vsetko: http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Duben 13, 2016 Sdílet Odesláno Duben 13, 2016 jj 115 to vim ale nejde to sledovat pomoci kkl kabelu rika to ze je treba original hex cabel :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
herki Odesláno Květen 26, 2016 Sdílet Odesláno Květen 26, 2016 Ahoj, posielam screen a LOG data z mojej RS AUQ. Ktoru hodnotu Actual Boost mam brat ako porovnavavaciu so Spec. Boost ? Ma AUQ 2 cidla tlaku? Viem ze jeden sa nachadza na vystupe z intercoolera, o dalsom neviem... Pri 4080ot./min je tam rozdiel 0,2bar. Celkovo nad 5000ot./min je rozdiel oboch senzorov a poz. hodnoty 0,2bar. Cim to je? Napada ma ventil N75 alebo n249? Som v tom uplny novacik, auto mam kratko a pouzivam ho ako daily car, tak by ma zaujimal vas nazor. Dik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tommy23 Odesláno Březen 25, 2017 Sdílet Odesláno Březen 25, 2017 Ahoj, kontroloval jsem hodnoty ve vagu, tlak turba a jsem docela v rozpacích. Do 2300 je tlak do 1100mbar, špička je ve 2880 kde je tlak 1610mbar ale hned začne klesat a skončí na nějakých 1480mbar v 5 tis ot. Je to normální? Motor 1.8 Turbo AUM série. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Březen 25, 2017 Sdílet Odesláno Březen 25, 2017 Nahraj log, ten poví víc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tommy23 Odesláno Květen 4, 2017 Sdílet Odesláno Květen 4, 2017 Momentálně nemám k dispozici počítač s VAGem nahraju co nejdříve. Jinak dnes jsem ještě sundal hadici z IC do skritici klapky a byl v ni olej. I v hadici od Turba do saní je olej po stěnách. Takže se chci zeptat zda to je ještě v pohodě? Přijde mi, ze ne vždy má auto takový výkon jaký by mít mělo. Zkoušel jsem zrychlení z 60 na 150 na trojku a vychází mi to nějakých 15 vteřin, bylo to pouze s řidičem na úplně rovině. je tu někdo kdo by to mohl prosím také zkusit? Jde o sérii 110kw. Nebo říct jestli je to OK? Nemám možnost s nikým porovnat nebo svézt se. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Květen 4, 2017 Sdílet Odesláno Květen 4, 2017 Otázkou taky je kolik oleje a za jak dlouho se tam nastřádal. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tommy23 Odesláno Květen 5, 2017 Sdílet Odesláno Květen 5, 2017 V hadici od turba tolik zase ne, jen po stěnách to je mastné od toho. V klapce o něco více. Je to za několik let určitě... Spíše mě zarazí to zrychlení přijde mi, ze by to mělo jet více.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.