mackh1 Odesláno Říjen 17, 2019 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2019 V 18. 4. 2019 at 12:17, AntMan napsal: Ahoj, rád bych oživil toto téma, mám 1.8 T 20V, AUM, první, tedy studený, start až na 2 či 3 pokus + zvýšené otáčky. Když se chytne, tak vylétnou, pak pomalu padají a zastaví se cca na 1200. Po rozjetí, prvních cca 30m, škytá. VAG nic nepíše. Jízdní vlastnosti bez problému. Děkuji za rady či tipy. Ahoj, vyresil jsi to ? Pokud ano, jak ? Mam stejny motor a stejmy problem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Říjen 17, 2019 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2019 Nechej změřit tlak paliva. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pajaskoda Odesláno Říjen 17, 2019 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2019 Mě Toto dělalo čerpadlo paliva v nádrži, dávalo nízký tlak. Po výměně čerpadla vše ok.🛠️ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Říjen 18, 2019 Sdílet Odesláno Říjen 18, 2019 90% problémů s palivem, starty, zdecháním...atd má na svědomí právě už unavené čerpadlo. Ještě je vhodné s čerpadlem vyměnit i regulátor tlaku paliva včetně palivového filtru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Říjen 19, 2019 Sdílet Odesláno Říjen 19, 2019 Palivový filtr se má měnit pravidelně po 60t km. A ohledně regulátoru tlaku paliva, ten běžně neodchází. Ty jsi první, o kom vím. Ten bych nutně neměnil, pokud bude vše po výměně čerpadla v pořádku. Ale ten tlak paliva bych preventivně změřil. Ať případně zbytečně nekupuje nové čerpadlo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Říjen 19, 2019 Sdílet Odesláno Říjen 19, 2019 Tak ten regulátor není žádná raketa. Ale mě to opravdu pomohlo. Palivový filtr se sice má měnit po 60t km, ale když člověk jezdí s benzínem běžně do 10t km/rok, tak je to více než 6 let, což je strašně moc. Nemluvě o vodě a usazeninách, která v tom filtru bude už po 2-3 letech. Radši ten filtr měnit po 2-3 letech max a 30t km. Ten tlak paliva je dobré změřit, ale pokud má ještě originál čerpadlo, což je velice reálné, tak bych ho prostě vyměnil tak jako tak. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Říjen 19, 2019 Sdílet Odesláno Říjen 19, 2019 To neberu, že není drahý, jen mi přijde zbytečné měnit věc, které třeba nic není 🙂 S palivovým filtrem máš pravdu, já ho měním po 2 letech. Loni jsem ho i rozebral, abych se podíval, co v něm je. Byl teda čistý. Ale záleží také, jak kdo jezdí. Pokud někdo jezdí až na rezervu, tak riziko bordelu je větší. Stejně tak se zvyšuje riziko poškození čerpadla. Na druhém RS, které je stejný rok i měsíc výroby jako první, mám pořád původní čerpadlo a vše šlape jako hodinky. Na prvním RS jsem čerpadlo musel měnit před čtyřmi lety. Věk i nájezd nutně nemusí znamenat, že čerpadlo to má za sebou. Samozřejmě, příznaky tomu napovídají, ale pořád je to 1.8T a ta kolikrát dokáže nemale potrápit😄 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mackh1 Odesláno Říjen 22, 2019 Sdílet Odesláno Říjen 22, 2019 V 17. 10. 2019 at 18:13, LadikRS napsal: Nechej změřit tlak paliva. ma 3 bary palivovy filtr vymenen 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Říjen 23, 2019 Sdílet Odesláno Říjen 23, 2019 To vypadá, že tlak je v pořádku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mackh1 Odesláno Říjen 23, 2019 Sdílet Odesláno Říjen 23, 2019 před 21 minutami, LadikRS napsal: To vypadá, že tlak je v pořádku. nejaky napad ? v lete v 30 stupnich muze auto klidne stat tyden a i potom nastartuje hned jakmile rani teploty klesaji,tak rano to startuje cimdal tim hur kdyz to nastartuje,tak motor jede na 2-3 valce a z vyfuku se hodne kouri staci ujed cca 100-200 metru a je to OK nekde jsem cetl o nejakem cidle teploty,co je nekde na motoru,ale nevim kde je a ani jak ho zkotrolovat 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel_vrc Odesláno Září 19, 2020 Sdílet Odesláno Září 19, 2020 Hoši měl jsem stejný problém se startama, lehl jsem pod auto, sundal sekundární vzduchové čerpadlo, dal nové i novou hadici co vede z něho do ventilu a je po problému. Ráno 5 stupňů a auto chytlo na drnc. Problém je v tom, že první kusy čerpadel spojovaly nýtama a ty po čase zoxidovaly a čerpadlo se otevřelo, nové od Pietburg už mají nahrazeno šroubama. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tom.hanzl Odesláno Prosinec 4, 2020 Sdílet Odesláno Prosinec 4, 2020 Měl jsem podobný problém ,když byl motor studený tak to nešlo nastartovat dusil se a chvíli trvalo než si to sedlo potom už vše v pohodě .Na počítači byly závady na vstřikách a něco s teplotním čidlem na vodu ,nechtěl jsem věřit že by to mohlo být špatný čidlo ,ale je 4 pinový a sice na budíkách to ukazovalo ,ale ty další dva piny vedou do ŘJ. No bylo vadný ,už vše funguje jak má. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marek_o1rs Odesláno Leden 4, 2023 Sdílet Odesláno Leden 4, 2023 Ahojte, po dlhšom čase sa pridám aj ja do tohto príspevku .... Budem vďačný za všetky rady... Motor 1,8T AUQ 132 kW - problém s prvým studeným štartom. Letné štarty OK. Rovnako ako všetci popisujete, auto naskočí asi na 2-3 krát, buď ide na 2-3 valce a hneď ho vypnem, alebo vyletia otáčky a hneď aj klesnú na 1200 potom klasika 800. Ďalší priebeh je bez kolísania otáčok. - autobatéria nová - sviečky nové - čerpadlo sekundárneho vzduchu pískalo kvôli nitom, tie som odvrtal a nahradil som ich skrutkami (závada odstránená ešte pred tým, ako začal byť problém so studenými štartmi) - hadice odvetrania veka hlavy valcov a kľukového hriadeľa vymenené za nové, aj spätný ventil - snímač teploty chladiacej kvapaliny (4 pinový) vymenený za nový - palivový filter nový - diagnostika neukazuje nič - tankovaný len 100 oktán Ostáva mi ešte odmerať, či palivové čerpadlo tlačí ako má a podľa príspevkov vyššie 2-pinový snímač teploty chladiacej kvapaliny niekde pri chladiči. A ešte prečistenie škrtiacej klapky. Ďalším problémom bolo nepredvídateľné vypnutie motora počas jazdy. Ale že bez hocijakého náznaku padli otáčky, zhasli kontrolky a vyplo motor. Nikdy nebol problém ho znova naštartovať, ešte počas jazdy, alebo po dobrzdení na kraji cesty. Diagnostiku nemám, nevedel som pozrieť závadu, netuším či by aj nejakú vypísal. Po preštartovaní a ceste do servisu už diagnostika neukázala nič. - vymenil som váhu vzduchu za novú - výmena snímača otáčok vačkového hriadeľa za nový Po vymenení týchto súčastí bol dlhší čas pokoj ale potom sa to udialo znova. Niekedy to spraví 2x za týždeň, niekedy raz za 2 mesiace. Nemyslím si, že na to má vplyv počasie. Napadá mi už len problém s ukostrením. Prípadne iný problém s káblami. Ak máte nejaké iné tipy, triky a nápady, ktoré by ma nasmerovali k vyriešeniu problému, sem s nimi 🙂 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Leden 4, 2023 Sdílet Odesláno Leden 4, 2023 (upraveno) Poštuduj sice jinej motor ale asi stejnej problém https://www.club-opel.cz/viewtopic.php?f=150&t=276 Taky vyčistit a nastavit klapku by neškodilo plus vyčistit ten senzor co je u toho na potrubí Ty raní starty - palivovej filtr nebo čerpadlo Upraveno Leden 4, 2023 uživatelem pavel71 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marek_o1rs Odesláno Leden 4, 2023 Sdílet Odesláno Leden 4, 2023 (upraveno) před 17 minutami, pavel71 napsal: Poštuduj sice jinej motor ale asi stejnej problém https://www.club-opel.cz/viewtopic.php?f=150&t=276 Taky vyčistit a nastavit klapku by neškodilo plus vyčistit ten senzor co je u toho na potrubí Ty raní starty - palivovej filtr nebo čerpadlo Ďakujem za tip na vypínanie motora. Podľa článku čo si poslal bol problém vyriešený výmenou spínaču tlaku oleja servoriadenia. Aftermarket (1J0 919 081) cca 10e, vyskúšam vymeniť. Čo sa týka studených ranných štartov - začnem meraním tlaku čerpadla a dám vedieť. Upraveno Leden 4, 2023 uživatelem marek_o1rs 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Leden 4, 2023 Sdílet Odesláno Leden 4, 2023 Co se tyče čidla vem značkový třeba Hella ty aftrmarkety prd vydrží mé vydrželo 2 mesice a pak znova odešlo Jinak to v tom navodu bylo kdysy mé auto trapil sem se stim přez rok 🙂 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marek_o1rs Odesláno Leden 4, 2023 Sdílet Odesláno Leden 4, 2023 před 35 minutami, pavel71 napsal: Co se tyče čidla vem značkový třeba Hella ty aftrmarkety prd vydrží mé vydrželo 2 mesice a pak znova odešlo Jinak to v tom navodu bylo kdysy mé auto trapil sem se stim přez rok 🙂 Jaj tak super, teda priama skúsenosť 🙂 Čidlo som objednal Meyle za 15 €, Hellu nemali v ponuke. Potom už len originál za cca 45 €. Snáď sa tento problém odstráni. Ako som sa dočítal z tvojich príspevkov, tak spínač by mal reagovať na vytáčanie volantu. Každopádne keď je vadný, tak si môže robiť čo len chce. Mne sa najviac vypnutí motora stalo pri odbočovaní, alebo v kruhovom objazde. Ale boli aj výnimky na rovinke. Na aute jazdím už 2 roky radšej len ja sám 😄 Alebo teda šoférujem vždy ja 😄 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Patrik77 Odesláno Leden 4, 2023 Sdílet Odesláno Leden 4, 2023 Ono by to nějakou obyč diagnostiku chtělo, aby se vyčetlo jaká je teplota vody , vzduchu ještě před startem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marek_o1rs Odesláno Leden 13, 2023 Sdílet Odesláno Leden 13, 2023 V 4. 1. 2023 at 14:14, marek_o1rs napsal: Jaj tak super, teda priama skúsenosť 🙂 Čidlo som objednal Meyle za 15 €, Hellu nemali v ponuke. Potom už len originál za cca 45 €. Snáď sa tento problém odstráni. Ako som sa dočítal z tvojich príspevkov, tak spínač by mal reagovať na vytáčanie volantu. Každopádne keď je vadný, tak si môže robiť čo len chce. Mne sa najviac vypnutí motora stalo pri odbočovaní, alebo v kruhovom objazde. Ale boli aj výnimky na rovinke. Na aute jazdím už 2 roky radšej len ja sám 😄 Alebo teda šoférujem vždy ja 😄 Čidlo vymenené. Prístup bol v pohode zhora, predĺženou račňou s kĺbikom a dlhou hlavicou 22 mm. Uvidíme či sa dostaví výsledok. Pod miesto senzoru si pri výmene dajte nejakú nádobku a po povolení pôvodného čidla vykonajte výmenu čo najrýchlejšie - trocha oleja vytečie - po výmene si skontrolujte hladinu v nádržke a prípadne ho dolejte (ja som musel). Čo sa týka studených štartov - zohnal som si merač, avšak ako som chcel dať dole palivovú hadičku zo vstrekovacej rampy, tak sa ma zmocnil strach lebo nevyzerala najčerstvejšie 😄 Hadičku vopred objednám (neviem či sa dá samostatná alebo len trio, to ešte pozriem) a potom to zmeriam. Len hold zas je človek v tom kolotoči, že trio hadičiek stojí niečo cez 100 € a teda že či ich mám kúpiť alebo mám rovno kúpiť palivové čerpadlo a vymeniť ho. Rozumnejšie je asi tie hadičky vymeniť. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marek_o1rs Odesláno Leden 21, 2023 Sdílet Odesláno Leden 21, 2023 Ahojte, tak dnes som odmeral tlak palivového čerpadla. Hodnoty sú nasledovné: - pri zopnutí palivového čerpadla bez naštartovania 3,0 bar - po naštartovaní počas sitiča 3,0 bar - po vypnutí sitiča ustálených 2,5 bar - po pridaní plynu 3,0 bar, po ubratí pokles na 2,5 bar. - po vypnutí motora 2,2 bar, tlak cca 5 min bez poklesu, ďalej som to nesledoval Čo si o tom myslíte? Podľa mňa by to malo byť OK, keď počas pridania plynu dá 3,0 bar (bez jazdy). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marek_o1rs Odesláno Září 25, 2023 Sdílet Odesláno Září 25, 2023 Ahojte. Po výmene palivového čerpadla je po probléme. Klop klop... Štarty sú zatiaľ bezproblémové. Čiže ani nameranie vyhovujúcich hodnôt nemusí znamenať, že je čerpadlo v poriadku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.