Milda Slavik Odesláno Listopad 4, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2015 Ještěže ten motor skončil v nejšikovnějších rukách v Čechách a na Moravě 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martanek33 Odesláno Listopad 4, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2015 No jak se dívám, samo překvapení na Jurečku čeká, snad to nebude tak hrozný :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 4, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 4, 2015 a napinak byl na 7 zubu... norma je max 4... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martanek33 Odesláno Listopad 4, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2015 takze jen tak tak na servis v pravy cas. A zbytek vypada lepe? Nebo katastrofa? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 4, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 4, 2015 Ani ne... klasika... 4 srouby na sani strhnute, daji se tam heligo vlozky a bude to ok, tece vodni pumpa je ko , musi se kouit new nejakou sezene, hydraulicky napinak je typ N musi se koupit new typ K a tim padem radeji i ten zbytek , retez, listy, gufero...sroub na oleji se udela bud abnormalni rozmer nebo zase heligo... ale to je o dohode... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martanek33 Odesláno Listopad 4, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2015 a na kolik tak vynde nova vana? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 4, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 4, 2015 napinak cca 800 a vana 3072 Kc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martanek33 Odesláno Listopad 4, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2015 napinak je jasny a ta vana, kdyz se na te co tam je udela vetsi sroub, tak by to melo byt v pohode? Nebo by to mohlo delat casem neplechu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Listopad 4, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2015 A jak může být klasika stržený šrouby na sání? zapřičiněno špatným utahovacím momentem? Proč někdo vůbec demontoval sání? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zrno Odesláno Listopad 4, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2015 p2p.. dík za foto toho zdvihátka a vačky ..nevyzerá to byť nejaké zvlášť opotrebované.. no zajtra to idem otvoriť a vymeniť na mojom tak či tak. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 5, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 5, 2015 Proc jsou strhle srouby sani... protoze nekdo nepouziva rozum a momentak...A proc nekdo sundaval sani... asi zacal resit velkou spotrebu oleje , viz modry tmel na hornim casti vany... ale to je jenom domenka ... Nevim proc se v tom nejaky kutil hrabal... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 5, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 5, 2015 Tak a dalsi report z 4x4 Octavia 2... sundana hlava a pripravilo se to na sundani prevodovky... ve odstrojeno aby pres vikend a v po dali spravit pisty a hlava... Jak se kouknete na vacku a ulozeni vacky tak je poskrabana jako svina... auto asi dostalo dost zabrat nebo nekvalitni olej... Hlava se da k pavlickovi a uvidime co s tim udelaji... Je moznych vic variant jak to dat dohronady uvidime s cim prijdou.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Freddy Odesláno Listopad 5, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2015 A jak může být klasika stržený šrouby na sání? zapřičiněno špatným utahovacím momentem? Proč někdo vůbec demontoval sání? když děláš vodní pumpu je jednodušší sundat ssání.máš tam vic mista jak se mrcasit pod nim (myslim že je to i v origo postupu) je to jen pár šroubu.no a při dotahování to někdo přetahne Ps : tady nevim.pumpa je na vyměnu (teče) a šrouby stržené.rozvody dělané (snad 2X) otečkované fiksem asi šest teček dvou barev (a to jsou tam origo značky jak kjáva) a napínak s řetězem staré varianty.ach jo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 5, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 5, 2015 (myslim že je to i v origo postupu) ... nemas pravdu... v DP je to stejne jak jsme to delali poprve u mne na aute... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Freddy Odesláno Listopad 5, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2015 stejně bych to sundal jak se tam krčit :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martanek33 Odesláno Listopad 5, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2015 Na tom aute jde videt, ze se nekdo ucil na nem :-( snad uz tam toho nebude vic a bude vse uz v poradku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Listopad 5, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2015 Jurecka se o to bez problemu postara. :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 5, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 5, 2015 No popravde se desim situace, kdyz budou poskrabane steny valcu... to bude mega pruser... neda se to opravit, jedine sehnat novy polomotor nebo blok motoru... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Listopad 5, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2015 Vlivem pouziti nekvalitniho oleje? Nebo ho nekdo brutalne prejizdel.. Pisty jeste nemate venku, jen hlavu ze. Jsem zvedav na fotky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 5, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 5, 2015 Ty ryhy jsou o kvalite oleje ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 6, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 6, 2015 Tak dneska se trochu pracovalo... hlava se dala dolu a poslala na opravu, turbo, vyfuk, rozvody ( na rozvodech byli asi 4x ruzne tecky i barevne :) :) a pritom na retezu jsou barevne oznacene pozice :) :)) Nechapu, my si je jenom zvyraznujeme bilou, aby jsme je lepe videli :) ... Dale se sundala rozvodovka, kardan, prevodovka a co na nas vykouklo ... viz foto ... totalne spalena spojka a uplne kaput spojkove lozisko... uz resime new pritlacak, new lamelu a hydraulicke lozisko :( ... Z naseho pohledu se na toto auto bude kupovat dost novych veci, ale majitel je rozumny a chape ze davat pri takhle rozdelanem aute, spatne dily je hloupost...Bude to sice stat dost penez za material, ale aspon bude mit pokoj... (auto koupeno pred mesicem, jestli se nemylim :( :(.... Hlava se spravi, o to se postara Fi. Pavlicek, spojka, pritlacak, lozisko, komplet rozvody, vodni pumpa... Je zajimave jak pri teto spotrebe oleje je ten motor namazany... skoro zadny karbon... :) PS: kouknete na tu spojku... masakr 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Listopad 6, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2015 docela nesmysl tohle opravovat... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 6, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 6, 2015 No tohle vsechno ale uvidis az to rozdelas... jinak se to chovalo v poho , jenom ten olej byl problem... Ono spojka, lozisko, vodni pumpa, rozvody je spotrebak... to si rekne kazde auto pri takoveto zatezi co dostalo tohle auto... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Listopad 6, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2015 (upraveno) víš jak, ono to sice opravíš ale pak otázka aby nepřišli další věci.... spotřebák je už pár let všechno, bohužel i motor a můžeš se k tomu chovat jak chceš... jj pravda, do tohohle nevidíš, až když se to vše rozdělá... Upraveno Listopad 6, 2015 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Listopad 6, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2015 no teda, slušný. za kolik majitel to auto koupil, výhodný kup ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
seib Odesláno Listopad 6, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2015 Pockajte ako budeme este "s laskou spominat" na kazove dvojky a nenávidené trojky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 6, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 6, 2015 Za kolik, kde a proc neresim... Ja resim s Jurou technickou stranku veci, Jura ma o zabavu postarano a ja mu rad pomaham... Ostatni neresim... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Listopad 6, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2015 Jasně, to byla jen řečnická otázka, ale co mě zaráží - díky spotřebě oleje byl furt dolívaný nový olej a tím je v motoru i míň karbonu a je v zajímavé kondici, ale Fido, jakto, že je tak teda vydřená vačka a její uložení, když tam šel furt novej olej? Není špatný čerpadlo, nebo se tam dolíval shit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 6, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 6, 2015 No neznam historii auta, ale jestli nekdo z drivejsich majitelu prdel na vymeny a prejizdel je, tak od toho muzou byt ty ryhy... jak to zacalo zrat olej, myslim motoru neublizo v take mire jak ty intervaly.. ale je to jenom moje domenka... Jestli je spatne cerpadlo, prvni co by odeslo je turbo... to je ok... a ohledne toho cerpadla, po startu by dlouho trvalo nez by se natlakovala hlava a to by bylo docela slyset... zde tento projev neni... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Listopad 6, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 6, 2015 Jasny, intervaly v minulosti muzou byt resenim, to je fakt. Kazdopadne je videt, ze se vyplati menit olej po 10 -15 tis a adieu LL.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.