p2p Odesláno Květen 5, 2017 Autor Sdílet Odesláno Květen 5, 2017 Urcite 100000 je zivotnost motoru... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Květen 5, 2017 Sdílet Odesláno Květen 5, 2017 Sorry pánové, 1x za 10let se chybka vyskytne B) , ráno psáno ve spěchu, a moudří už vědí, že mělo být opravdu jen 10 000km. Čím maj válce víc naběháno na ucpaný kruhy, tím to trvá dýl, než si sednou s novýma, pokud není problém jinde. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 5, 2017 Autor Sdílet Odesláno Květen 5, 2017 :)v klidu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Návštěvník Odesláno Květen 5, 2017 Sdílet Odesláno Květen 5, 2017 Ak som dobre pochopil, honovanie valcov by to vyriesilo. Nove kruhy by sli do panensky rovneho valca a nic si sadat nemusi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 5, 2017 Autor Sdílet Odesláno Květen 5, 2017 Honovat nemuzes... Nebo muzes, ale s katastrofalnim dopadem...:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas F Odesláno Květen 6, 2017 Sdílet Odesláno Květen 6, 2017 Jak je to vlastně dnes s obráběním stěn válců, to už se vůbec nedělá? Si vybavuju zgenerálkovaný motor na Škodě 105, který žral 2 litry na tisíc jen proto, že se tam daly kroužky určené pro menší průměr výbrusu - tzn pidimezírka v místě, kde je kroužek dělený. To už dnes nehrozí? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Květen 6, 2017 Sdílet Odesláno Květen 6, 2017 pokud se nepletu, tak stěny válců jsou naneseny lokasilem/nikasilem/alusilem, tzn jejich vyhonováním by se tahle vrstva zničila... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Květen 7, 2017 Sdílet Odesláno Květen 7, 2017 bohužel tahle metoda se dostala i do nového 1,5 TSI, takže doufám, že mi 1,4 TSI s litinou ještě vydrží dlouho 0 Citovat Odkaz ke komentáři
r@pid Odesláno Květen 7, 2017 Sdílet Odesláno Květen 7, 2017 Preco bohuzel? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Květen 7, 2017 Sdílet Odesláno Květen 7, 2017 Jsem sice OT, nejsem technolog, ale koncern si své pracovníky školí ve smyslu, že válce v těchto motorech jsou obráběny viz ... "Konečné obrábění pracovní plochy válců je prováděno třístupňovým kapalinovým honováním". Každý si může dohledat, co to má být. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 7, 2017 Autor Sdílet Odesláno Květen 7, 2017 a kolikrat to muzes udelat, co myslis? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Květen 7, 2017 Sdílet Odesláno Květen 7, 2017 Správná otázka. Jurečka má náskok v tom, že to vidí velmi často in natura, já můžu asi jen shrnout, že každý další honování po opuštění výrobního závodu bude na vrub životnosti opravy. Myslím si přesto, že jedno honování při výměně pístů/ GO by to mělo dát/snýst v povolených tolerancích, jde ale o to, jak bude honování provedeno, jestli "ručne" a nebo s přípravkem/strojně. Vždy bude záležet na posouzení, v jakým stavu stěny jsou. A proto si myslím a souhlasím, že po GO může být spotřeba oleje vyšší než normál stejně jako při záběhu nového motoru, ale měla by v čase/km klesat a nikdy růst, to by byl indikátor možného problému, 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 7, 2017 Autor Sdílet Odesláno Květen 7, 2017 Jedna z prvních věcí, kdyz jsme zvazovali ze se do TSI vrhneme byla dlouha rozprava s Pavlickem u Brna co a jak delat... Verim ze Pavlicek neplaca do vetru, co se tyce motoru... Zazil jsem jednoho, po honovani a vybrusu a nemelo to dlouhe trvani... Schanel new blok... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Květen 7, 2017 Sdílet Odesláno Květen 7, 2017 Preco bohuzel? no protože se nedá prostě blok opravit, tzv. nedá se udělat výbrus, tak jako u litinových vložek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 7, 2017 Autor Sdílet Odesláno Květen 7, 2017 Presne... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas F Odesláno Květen 7, 2017 Sdílet Odesláno Květen 7, 2017 Co konkrétně se stane, když někdo u CDAA udělá výbrus? Viz to auto, co zmiňoval p2p. Přestane to těsnit, kroužky obrobí stěnu... ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 7, 2017 Autor Sdílet Odesláno Květen 7, 2017 Vydre se blok... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas F Odesláno Květen 9, 2017 Sdílet Odesláno Květen 9, 2017 Jo takže jestli už konečně chápu - ty tři povrchové úpravy zajišťují nějaké třecí vlastnosti/otěruvzdornost apod? Pokud je vyhonujeme, tak budou "honovat" i kroužky? Jinak koukám na hladinu oleje a som z toho volaký zmetený. Pokud udělám kratší klídnou jízdu po městě, kdy se olej dostane na 80 C, tak se hladina nepohne. Pokud udělám, delší trasu a při nájezdu na dálnici vytočím motor k 5000 rpm (po zahřátí), tak se olej na rysce posune tak o polovinu níže. Do dalšího dne zase vše steče na původní hodnotu. Otázka by šla položit ve stylu - kde si sakra byl? Podotýkám delší trasy převažují, a půllitr benzinu mi snad do oleje před zahřátím nenateče. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
walleyman Odesláno Květen 12, 2017 Sdílet Odesláno Květen 12, 2017 Jakmile se nacne "nikasil" byt honovanim, nebo nespravnymi kruhy, tak dojde k jeho postupnemu odlupovani a to je konec, na vymenu bloku, nebo vybrus a atyp pisty + kruhy => zivotnost nic moc ... pametnici dobre znaji motory Audi z prelomu 80 a 90. let .... Jinak já mám auto složený po GO svépomocí. Najeto za týden opatrných 1000km a olej nemizí. Pravda jest, že auto jezdilo s vysokou spotřebou oleje chvilinku a že blok byl tím pádem prakticky netknutý. Tzn.nové kruhy si nemusely tolika sedat. Pro srovnání auto má lepší zátah odspoda (odstraněna nízká komprese) a spotřeba benzínu šla na stejné trase při stejném zatížení o cca litr dolů (motor management se nesnaží dohánět nevyhovující poměr spalin způsobený spotřebou oleje atp.). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Květen 15, 2017 Sdílet Odesláno Květen 15, 2017 nejen to, ale vybrousenim nikasilu jsou zname i 2.5TDI R5 v transporterech T5 aj. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Květen 16, 2017 Sdílet Odesláno Květen 16, 2017 proto v T5 je měněn olej po 15.000 km a používá se 5W-40 od aralu a zatím ok, najeto 200K km, tak doufám, že to ještě jednou tolik vydrží .... ono těch motorů je víc, včetně těch od Porsche 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 16, 2017 Autor Sdílet Odesláno Květen 16, 2017 Přesně... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mcenzie Odesláno Květen 23, 2017 Sdílet Odesláno Květen 23, 2017 Ahojte, chcel by som sa opytat. Mam moznost kupit O II po FL 2009 1.8 TSI motor uz spominany CDAA. Najazdene ma 115tis.km a v servisnej knizke ma zaznam ze pri 53.tis sa robila vymena short motora. Podla majitela olej nezere, preto sa chcem opytat co to prestne znamena/obsiahne ta vymena short motora. Znamena to ze boli vymene aj chybne tesniace kruzky a ked kolko moze taka oprava vydrzat? Od vymeny uz nabehali 60tis.km preto je mozne ze za par tisic to moze odist alebo zivotnost moze byt aj 200tis.? Dakujem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 23, 2017 Autor Sdílet Odesláno Květen 23, 2017 Záleží na roku kdy měnili ten motor... Do 8.11 nebrat 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 29, 2017 Autor Sdílet Odesláno Květen 29, 2017 Jurated dela jednoho Supa 2 a krome jineho pekna vule na turbu... :) :)https://youtu.be/_767JC5Njo4 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Květen 30, 2017 Sdílet Odesláno Květen 30, 2017 A kolik to má km, jakej jezdil interval, jakej je to rok? Holt technika už dnes "nesmí" vydržet ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Červen 1, 2017 Sdílet Odesláno Červen 1, 2017 K.O turbo bývá často způsobeno špatnou těsností vzduchového filtru popř. když se poškodí protože už je tam příliš dlouho. Měním vzducháč s olejem a turbo mi ještě u žádného auta nikdy neodešlo... Lepím i jeho lemy aby nenasával vzduch kolem těsnění u jedné výměny mi nechtěl přilnout všude kde měl a od té doby lepím všechny... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Červen 1, 2017 Sdílet Odesláno Červen 1, 2017 cim to lepis? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 2, 2017 Autor Sdílet Odesláno Červen 2, 2017 Znovu pripominam, toto téma je o opravách motoru... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
walleyman Odesláno Červen 9, 2017 Sdílet Odesláno Červen 9, 2017 Od samo domo GO najeto 2500km, bez spotřeby oleje .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.