Přejít na obsah

STK a EMISE 2016


Cubeee

Doporučené příspěvky

V současné metodice pro stanice ME je to uvedený jasně, sice se sledují kontrolní součty SW, pokud to ŘJ podporuje, ale i kdyby technik zjistil, že se součet (tedy obsah SW) neshoduje s originálem, neznamená to problém. Ten by mohl nastat pouze v případě, pokud by výrobce vozidla výslovně označil daný SW za škodlivý ;)

Odkaz ke komentáři

Byl jsem včera na evidenčce kvůli přepisu a půl hodiny jsem ho přemlouval aby mi to dal alespoň na ten přepis, hrozně mu vadilo že tam není katalyzátor, nechápu proč to na evidenčce vůbec řeší ale budiš. :pest: nakonec mi to teda dal a řekl že tam mám na STK dát alespoň něco co vypadá jako katalyzátor :lol: tak jsem objednal rezonátor ve tvaru katu a na emise tam míchnu trochu Ethanolu ^_^ jinak mi přijde že se nic nezměnilo kromě toho že všechno fotí ^_^

Odkaz ke komentáři

systémem na emise se změnilo hodně, ale jako všude u nás nejvíce záleží na tom kam pojedeš ;) byl jsem s dvěma 1.9TDi a u obou problém součinitel kouřivosti nikdy neklesl pod 1,0 maximální povolená hodnota 0,7

 

ofiko zaslepený egr = problém, kat off= problém, lambda = problém

Odkaz ke komentáři

Fikileki-

 

Tak ti lidé na STK se budou muset chovat trochu lidsky a hlavně motoristicky,protože pokud se nad tím zamyslíš,tak to by 70% aut v republice asi vymizelo a měli by po kšeftu,protože zbytek by byly auta nový a ty na STK hned tak nepojedou.Myslím,že ti lidé co EM a STK provádějí jsou taky naštvaní co zase ti naši ekologičtí"DOBROSEŘI" vymysleli.

Hlavně že dnes potkáš 40let starou Avii,jak si to šine 40km/h a hulí jak 20ks zapálených pneumatik.To je každýmu jedno,protože ona na tehdejší dobu emisní normu splňuje(protože tehdy ještě žádná nebyla).A věřím,že projde zas.

Proč dneska potkáš starou Tatru s pluhem a bez DPF a vůbec úplně ničeho co se emisní normy týče.Protože jim nový emise splňující auto nikdo nekoupí(cestářům)Ale ty jsi vděčný zato,že ti před tebou hrne sníh,nebo sype a ty se v pohodě dopravíš domů.

 

Je to jenom tahání peněz a buzerace,která se zase bude řešit až ponese následky,že třeba sanitka neprojde emisema a jiná k dispozici nebude.

 

No a další auto si koupíme asi tady nééé-

 

http://www.rajveteranu.cz/znacka-57-skoda

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

byl jsem včera, Emise i STK v pohodě ... chip z 66kw na 85kw AGR, koukali se přes diagnostiku na motor... kouřivost úplně v pohodě limit do 0,7 mě vycházelo +-0,38, doporučuju zahřát, daj tomu plnej kotel ... auto nalítáno 351tkm... obálku auta vůbec neřešili ( prorezla díra v pravem blatníku velikosti vlašského ořechu).

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

tak prej do září sou emise v klidu od září se bude načítat řj motoru a to co mám info bude zajímavý spousta aut to neustojí a ani známej prej nepomůže a zatim se nevý co stim

hlavně benzínový okty ty budou hodně smutný co vim udělat u nich ofiko emise je nadlidskej ůkon :wallbash:

 

Nemyslel jsi spíš, že NAFTOVÝ octy budou mít problémy? Ještě jsem neslyšel, že by měl benzín problémy na STK, tedy za předpokladu, že správně funguje KAT a lambda... ;)

Upraveno uživatelem Konny
Odkaz ke komentáři

ne byl sem svědkem toho kdy tam přijely dvě okty jedna muj známej druhá místní mechanik,vše nový vejfuk ,kat i lambády a oba byly v háji a že sme zkoušeli kde co :palec:

ten co to měřil říkal že s těma oktama je velkej problém

pak dorazila thálie a takovej pekáč a prošel na první dobrou

jo a k dieslům dorazila stará felda a emise napoprvý

u nafty je prej důležitý pořádně vyhnat pavouky z vejfuku před měřením :palec:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...