Přejít na obsah

2.0 + LPG


Doporučené příspěvky

To je pekny prase ten plynar, kdyz ti to tam takto zapoji, to se pak ani nedivim, ze to nedokaze seridit a mel bych i pochybnosti, jestli vsechny dily jsou nove a zda k sobe vubec pasuji.

Jakou znacku systemu mas vubec pouzitou?

 

Jinak ja to mam jako ostatni (viz. foto), sice je to na 1.6, ale princip je stejnej...

 

post-107-0-16080200-1492456140_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Silné nervy! Na té synové OI 2.0 sprasil ten plynař všechno na co sáhl. Kvůli montáži měl venku baterku tu pak neuchytíl, ulomil trubku od pumpy sekundárního vzduchu a utrhl jeden silentblok této pumpy. Řídící jednotku plynu jen tak na tvrdo položil do kastle. Důkazy nemám ale protože dělám údržbu a výměny na autech sám tak vím že to určitě nebylo jak tvrdí on. Znám ho už víc jak 15 let vždycky měl lidský a vstřícný přístup a kdysi byl dobrý plynař ale to byla doba Favoritů a Felicií. Dnes je nemocný starý,obézní a nepohyblivý díky jeho nemoci mu to asi ani už nepálí. Ale to si člověk uvědomí až je pozdě. Ani po dvou reklamačních opravách to nejelo dobře tak další návštěva u jiného, ten řešení taky nenašel tak další dvě návštěvy u dalšího. Dnes už vím kam jet.


Koluje tady historka že si někdo u něj nechal dělat LPG do BMW a tam mu zničil motor. Ten chudák se ničeho nedovolal a plynař hrál mrtvého brouka. Takže jsme na tom ještě dobře.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zdravím plynaři, po delší době bez chyb mi začala mi jednotka hlásit chudou směs, nastavilo se LPG a tam je vše OK, na plyn nemám problém (alespoň to, ťuk ťuk)

 

Mám ale problém se startováním na benzín (už za tepla i za studena) i s jízdou na benzín a stále se to zhoršuje, na benzín mám hned krátkodobou úpravu paliva hned +25% a za studena skáču jak autoškola, všelijak to cuká jak chci zrychlit, v nízkých otáčkách se to dusí úplně, občas po startu to zdechne apod... už jsem s tím měl problémy dřív a pomohl vždycky VIF a nějakou dobu to bylo lepší, teď se ale na benzín nedá v podstatě jezdit a i za tepla když přepnu na benzín třeba do kopce tak začínám hned zpomalovat a adaptace letí +25% (na doraz) až skočí dlouhodobá na 25 tak už jede celkem normálně.

 

Vyměnil jsem Lambda sondu beze změny, svíčky mám zánovní, jednotka nehlásí žádnou chybu krom adaptace směsi - chudá, prošel jsem sání hadičky apod. a nikde nevidím problém a jelikož vždycky trochu zabral VIF, tak jsem blbec koupil 4 nový vstřiky a myslel jsi jak to budu mít zase TOP a starý nechám vyčistit a nechám do zálohy, ale ono prd, furt stejný problém...... :D někdo nějaký nápad ? zkoušel jsem i jezdit s odpojeným podtlakem od regulátoru tlaku apod a nic nepomáhá a toto mě úplně vytočilo.... -_- chci změřit tlak paliva ale moc tomu nedávám, zkusil jsem ucpat vracečku z lišty jestli se to zlepší a taky nic tak už nevím... :)

 

Jediný na co to pomohlo jsou ty starty, auto nezdechne po sepnutí kompresoru hned po startu za studena, ale chudá směs tam je zas a adaptace +25% kratkotobý a během chvíle i dlouhodobá samozřejmě vyleze a skočí chyba do paměti závad...

 

Teď koukám všude možně a uvažuji jestli by to mohla dělat váha a našel jsem zajímavý článek, asi by to stálo za zkoušku....

http://www.autojob.cz/auto-magazin/clanek/15-kdyz-vaha-vzduchu-lze-%E2%80%93-skoda-octavia-2.0-aqy.htm

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

No s odpojenou váhou mám trochu problém, bez ní auto chytne a zdechne ale zkusím to zítra :D

 

No na plyn když tam dáme mapu která jezdila skoro rok bez problemu bez check engine, tak to taky letí adaptace na 25% a chudá směs, ale jezdilo to normálně... mapu jsme tedy naladili za jízdy podle adaptací a auto teď jezdí jak má.... ale na benzín se mu nechce stále nechce jak jsem psal... :)

 

Zkusím to projet bez váhy a pak půjdu po tlaku paliva a snad něco zjistím :)

Odkaz ke komentáři

Tak s odpojenou váhou to bylo cca stejný asi bych musel smazat adaptace, ale dal jsem novou smazal adaptace a auto šlape na benzín jak hodinky a korekce furt kolem 0, paráááááda konečně mám po bádání a zaslepování, odpojování různých hadiček, testů netěsnosti sání apod.... původní vstřiky dám na vyčištění a schovám, jelikož pomohly aspoň těm startům a trochu se to celkově zlepšilo i na úkor té váhy tak úplně ok asi nebudou :)

 

Samozřejmě teď je problém s velmi bohatou směsí na LPG, jelikož se dohnala mapa tak aby to fungovalo s tou špatnou váhou, tak je mapa obohacená o skoro 30% takže by se asi dalo říct že váha lhala o 30% a teď jak přepnu na LPG tak adaptace vyletí okamžitě pro změnu na -25, takže musím nahodit zpět původní mapu a mělo by to být OK :)

 

Na druhou stranu mám teď novou lambdu a váhu Bosch a nový vstřiky tak třeba klesne spotřeba za odměnu :D a mám záložní vstřiky když bude potřeba někdy čištění těch nových :D

Odkaz ke komentáři

Koukám, že než jsem to stačil napsat, vyřešilo se to. Měl jsem podobný problém u Berlinga. Auto sice jezdilo, ale svítila závada, nejprve občas, postupně trvale. Loni před TK jsem to řešil, myslel jsem, že je příčinou LPG, ale byl to "benzín". Mysleli jsme, že problémem bude buď lambda, nedo zanešené vstřikovače. Lambda se vyměnila, vstřikovače vyčistili v ultrazvuku a bylo to stále stejné. Jelo se s tím teda do Citroenu, kde kompletně smazali software ŘJ motoru a nahráli znova a to pomohlo (jinde se to smazat nepovedlo). Od té doby (v podstatě rok) vše v cajku. Honza

Odkaz ke komentáři

Nad tím jsem taky už začínal uvažovat aby nebylo něco takového ale naštěstí ne ale dobrá zkušenost :)

 

Jinak mapa LPG se hodila zpět a stále příliš bohaté adaptace 17%, takže váha asi lhala už v době montáže LPG a stále se to zhoršovalo, takže teď se to seřídilo a jsem po 30km na +1% takže supr.

 

Teď mě jaká bude spotřeba když vše šlape jak má :)

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

Tak zajímavé zjištění, teď když vše šlape jak má adaptace v normě tak auto s odpojenou váhou normálně nastartuje a běží, nezdechne jako když byla špatná a adaptace letěli do nesmyslů... takže zkoušet s odpojenou až po vymazání adaptací :D

 

A jinak auto teď jede mnohem líp včera jsem najel přes 200km a úplně jsem si to užil s velmi těžkou nohou pěkně ochotně zrychluje :)

Odkaz ke komentáři

Tak ono se to dalo i když jsem ji odpojil a měl to špatně naadaptovaný, jen to chcíplo když se nedržel plyn a ničemu to nepomohlo jelo to furt stejně debilně :D teď se akorát vysvětlilo proč to chcíplo a že kdybych ty adaptace smazal tak by to nechcípalo :) o tom že se dá jezdit bez váhy jsem pochyby neměl :)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Tak jsem vyměnil hadice chlazení k reduktoru na LPG. Práce na celý odpoledna a docela drbačka, ale zatím to vypadá, že vše těsní a bude to OK. Hadice jsem kupoval v metráži Semperit a spony použil klasiky šroubovací. Nevím jakou značku hadic použila firma co mi LPG montovala ale kvalita to teda nebyla. Hadice byly tvrdé a konce rozpraskané - proto tekly (hadice co jsou origo jsou krásně měkké a "gumové" jak mají být), doufám, že ty Semperity vydrží víc.

Odkaz ke komentáři

Pravda pořádné spony jsou potřeba :) nejlepší by byly spony jako jsou na originálních hadicích ty pérové, používají se tam kvůli teplotním změnám výrobce určitě ví proč :palec: Pokud by mi to zase začalo prolínat tak je zkusím sehnat, protože na 2.0 mám reduktor připojen k výměníku a na přípojení mám ty origo pérové spony na té Semperit hadici a tam to nikdy neteklo, vždy jen u reduktoru kde jsou ty klasický stahovací... na 1.6 je mám ty spony klasický všude a tekly všechny :)

Odkaz ke komentáři

Tak hadice těsní ale mám jiný problém... Auto od výměny hadic najelo cca 1500km a vše OK.

 

Důležité - při montáži hadic se mi povedlo přestřhnout jeden drát (samostatný tenký vodič), který vede "od někud - někam", nicméně drát jsem propájel, pabužírkoval a vše bylo funkční až do chvíle, viz. niže.

 

Včera jsem vyjel se studeným motorem a v momentě kdy se mi motor přepíná na LPG (cca 47°C chl. kap.) mi auto zaškubalo, indikátor LPG se "rozpískal" a auto jelo dál na benzín. Zmáčkl jsem manuální přepnutí na LPG a vše pak bylo v pořádku a další jízda klasicky na LPG probíhala normálně - asi 150km - dálniční režim. (Toto jsem přičítal tomu, že auto stálo celý den na rozpáleném parkovišti a já vyjížděl něco kolem 16h - řekl jsem si nějaká plynová kapsa/odpařené palivo apod.).

Dnes jsem vyjížděl kolem 10h, auto stálo ve stínu takže žádný extrém, než jsem vykličkoval z města tak se mi auto asi 4x přeplo z LPG na benzín hned v okamžiku přepnutí benzínu na LPG se stejnými projevy (rozblikání indikátoru LPG + pískání). Na benzín jsem tedy dojel na nejbližší benzinku a zkoumal co by to mohlo být - na nic jsem nenarazil. Prohmatal jsem kontakty k řj, kabeláž, odpojil baterii atd. Vyjel jsem a opět, dvakrát se auto z LPG samo přeplo na benzín (doprovázeno zacukáním). Nedalo mi to a zkusil jsem to po třetí.... auto jelo na lpg do prvního přídání plynu - akcelerace, pak opět samovolné přepnutí na benzín. Zase mi to nedalo a naposledy jsem manuálně přepnul z benzínu na LPG a od té chvíle vše OK - akcelerace, decelerace, volnoběh - vše v pořádku. Jízda 50/50 město dálnice cca 100km.

V servisu budou mít volno až příští týden tak jestli někdo neví v čem by mohl být zakopaný pes... příjde mi to jako nějaký kontakt nebo něco takového. Vím, že takhle na dálku je to asi nemožné určit ale přece jen... kdyby náhodou.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...