Přejít na obsah

2.0 TDI CR DPF 110 kW

Vše o motorech 2.0 TDI CR DPF 110 kW v Octavia 3


Toto fórum obsahuje 81 témat

    • 1 odpověď
    • 1,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  1. Startovani 0,5 - 3sekundy

    • 1 odpověď
    • 1,6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
  2. Chyba P0136

    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
  3. vadna vaha vzduchu

    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  4. Houkání turba?

    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  5. Špatné starty

    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,3k zobrazení
  6. BSR chip

    • 1 odpověď
    • 1,3k zobrazení
  7. Regenerace DPF

    • 21 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  8. Dotaz k motorizaci

    • 2 odpovědi
    • 1,1k zobrazení
  9. Selhávající rozvody

    • 0 odpovědí
    • 994 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 988 zobrazení
  10. Zátah motoru

    • 0 odpovědí
    • 983 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 973 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 948 zobrazení
  11. Kompresor klimatizace.

    • 0 odpovědí
    • 938 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 903 zobrazení
  12. zvýšené otáčky

    • 9 odpovědí
    • 864 zobrazení
  13. Núdzový režim

    • 4 odpovědi
    • 797 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 794 zobrazení
  14. Alternátor

    • 3 odpovědi
    • 741 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 685 zobrazení
  15. DPF Filtr

    • 1 odpověď
    • 527 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 508 zobrazení
  16. Výběr DSG

    • 0 odpovědí
    • 501 zobrazení
  17. Vyfukova klapka

    • 3 odpovědi
    • 472 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 442 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 300 zobrazení
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...