Přejít na obsah

2.0 TDI CR DPF 135 kW

Vše o motorech 2.0 TDI CR DPF 135 kW v Octavia 3


Toto fórum obsahuje 40 témat

    • 2 odpovědi
    • 2,7k zobrazení
  1. časté regenerace

    • 10 odpovědí
    • 1,2k zobrazení
  2. Demontáž DPF

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 636 zobrazení
  3. Spotřeba

    • 20 odpovědí
    • 8,6k zobrazení
  4. Dlouhý start

    • 15 odpovědí
    • 2,7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 10,6k zobrazení
  5. spotreba oleje 1 2

    • 35 odpovědí
    • 32,8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
  6. chladící kapalina

    • 20 odpovědí
    • 7,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 746 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
  7. Turbo

    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 982 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 745 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  8. Rozvody RS - pumpa

    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
  9. Pružiny

    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
  10. Přední levé dveře

    • 0 odpovědí
    • 812 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  11. start stop system

    • 1 odpověď
    • 1,3k zobrazení
  12. DPF

    • 8 odpovědí
    • 4,6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4,6k zobrazení
  13. chipTuning :-)

    • 12 odpovědí
    • 6,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 7,4k zobrazení
  14. rozvody RS

    • 2 odpovědi
    • 6,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5,8k zobrazení
  15. olej pro 2.0 TDi 135kW

    • 6 odpovědí
    • 10,3k zobrazení
  16. Výměna oleje

    • 5 odpovědí
    • 5,1k zobrazení
  17. plynový pedál

    • 3 odpovědi
    • 2,8k zobrazení
  18. startovanie / kessy

    • 9 odpovědí
    • 4,7k zobrazení
  19. Výkon na brzdě

    • 13 odpovědí
    • 6,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3,3k zobrazení
  • Příspěvky

    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
    • Zdravím, mám problém s menší vůlí a klepáním do volantu po čas jízdy. Auto bylo na výměně čepů a geometrii ale jako by se nic nezměnilo.. když vlezu pod auto a zahybe se s volantem je to cítit i v tyčkách řízení.. otázka je , můžou to být tyčky nebo celý hřeben?  Jedná se o 1.9tdi nájezd 350xxx. Děkuji moc za případné rady.
×
×
  • Vytvořit...