Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Standardni servisni interval z vyroby u tohoto motoru je 30 000km, ale pokud pri vymene motoru zavedli kratsi vymenu tedy 15000km, tak bude treba dodrzovat toto, zalezi co je v tom nalito za olej, tim poznas zda-li mas longlife nebo ne...a rekl bych ze je to i docela dulezita informace. V systemu mohli akorat blbe nakodovat servisni intervaly, zjisti si co tam nalili za olej.

Po kolika km ten motor odesel? Popr. co bylo zavadou....preskoceni retezu, ci neco jineho?

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Tak a mam to potvrzeno... Zajimam se o ten motor protoze ho vlastnim, ale vsechno po poradku... Jak jsem ho koupil (mam BZB) tak jsem po asi pul roku zjistil ze 1,8 TSI maji problem a ze kolem 70 Tkm (a to ma byt prvni kontrola po 240Tkm) se po studenem staru potkaji ventily s pistem. No proste kompletni deveastace motoru... Nejprve jsem podezrival olej a mazani hlavy. To se nepotvrdilo a hledal dal... Momentalne mam 100 Tkm a naskytl se mi koupit skoro komplet motor 1,8 TSI za velmi dobre penize. Postupne jsem ho rozebiral a zameril jsem hledani na rozvody. Vse se zdalo v poradku ale nedalo mi to. Rozebral jsem je... Napinaci listy v pohode nikde zadna znamka opotrebeni (ten motor mel najeto 70Tkm) tak jsem vymontoval olejovy napinak retezu... mne se zdal v poho, ale kamos automechanik rekl, at ho rozeberu a podivam se na nej.. No jak jsem ho rozebral jsem se zhrozil... Rohatka co ma branit zasunuti napinaku zpet, kdyz tam neni tlak oleje byla komplet znicena.. Viz foto... Maji tam byt 3 zoubky a neni zadnej.. No proste klidne jde rukou zamackonout a tim padem je jenom otazka casu kdy si pro startu skoci retez o par zoubku a potka se motor... Ta kohatka je kovova (cena podle mne za 10 Kc) ale uplne blbe resena... NO proste jsem se zhrozil. .. Hned jsem valil do autorizovaneho servisu a kopil nahradu napinaku (viz foto) Ma uplne jinou konstrukci... Snad vydrzi... Ten kdo mi to prodaval si nebyl jist a dovlekl mne k mechoanikovi co dela 1,8 TSI a ukazal jsem mu to... Jenom se pousmal a rekl ze je to normalni a ze to delaji cca 2x tydne... (jak vymeny tak potklane motory!!!!!!!!!) Zeptal jsem se ho proc majitele neupozorni na blizici se konec jejich motoru po 70Tkm a jenom se zase pousmal... Jsme myslel ze mne jebne...

 

Zaver doporuceni pro vsechny co maji na autech hydraulicke napinaky s koncovym cislem N a AB a T at si ho nechaji zkontrolovat nebo nechat vymenit. New napinak stoji cca 800 Kc. Je tam na to krytka. Da se to... Ve ctvrtek to budu delat u sebe (komletni vymena) a dam vedet co a jak...

 

BZB i CDAA majo z prvovyroby ten spatny napinak ... Od kdy davaji s koncovym pismenkem K jsem se dodopidil zatim...

09062012124.jpg

09062012123.jpg

09062012122.jpg

09062012121.jpg

09062012120.jpg

09062012119.jpg

Demontáž a montáž spodního krytu rozvodového řetězu.pdf

Odkaz ke komentáři

Tak napinak

06K109467K se dava od 3.5.2012 !!!!!!!!

06H109467N do 25.4.2010 daval se i do SUPA A O II

06H109467 AB ???

06H109467T ????

 

V ETCE je to pro OII takto:

06H 109 467 N do 26.4.2010

06H 109 467 T od 27.4.2010 do 29.8.2011

06H 109 467 AB od 30.8.2011 do 4.3.2012

06H 109 467 K od 5.3.2012

post-11543-0-85416000-1339332506_thumb.jpgpost-11543-0-63456800-1339332511_thumb.jpg

 

Pro SII takto:

post-11543-0-94537200-1339332856_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Nj mohu potvrdit 75tkm a napinak v haji a retizek udelal hopla...u me to nastesti nedopadlo spatne a stacilo vymenit napinak a komplet rozvody, skocil si jen o jeden zoubek, takze to motor ustal ;)

Ale ten kdo ma auto po zaruce, tak je to proste svinarna...ve Skode to vedi moc dobre a neudelaji na to zadnou svolavacku....ono to totiz neni jen o vymene napinaku ale o kompletni rozborku rozvodu => docela velka cena za servis ...a Skoda doufa, ze se to nestane vsude a servisy, ktere z toho vychazi jsou levnejsi nez-li svolavat vsechny 1.8TSi ktere vyrobili s tim debilnim napinakem.

Odkaz ke komentáři

K je zatim posledni vykrik do tmy... uvidime... Jak si skoci retez musi se menit jsou na nem totiz uz nejake zmeny... Jesti ja budu menit retez budu vedet az to rozeberua uvidim jak je vytahan... Pls menili ti i nejake vodici listy... to by mne dost zajimalo.. dik za info

 

PS: v prilohach je zmet scanu k tematu retezu VS TSI

P1050153.JPG

img026.jpg

TSI.pdf

img025.jpg

img024.jpg

8.jpg

skenovat0001.jpg

P1050156.JPG

P1050155.JPG

P1050154.JPG

Odkaz ke komentáři

Chlapi, to jste mě tedy docela vyděsili. Mám najeto 37tis a rok 03/2011. Čili to "Káčko" napínák tam nemám logicky ani náhodou. Cena za výměnu prej vyjde 5tis + cena napínáku. Jenže tohle by normálně měla hradit škodovka, to je pěkná všivárna.

Zajímalo by mě, zda alespoň tenhle poslední napínák něco vydrží, píšete že má jinou konstrukci. Nemohu to posoudit, jak to vypadá? Nebo ještě vylezou s dalším?

Známej ze škodovky mi poradil čekat a řešit to před koncem záruky, pač v záruce by prej šla oprava stejně komplet na škodovku. Jenže já mám jen dva roky a to je tedy do března příštího roku....

Odkaz ke komentáři

Res to radsi hned, ty problemy za to nestoji, i kdyby ti to nakonec Skoda uhradila cely novy motor, tak ses na hodne dlouho bez auta. Zkus se odkazat na TPI, ktere jsou tady popsany a uvidis, treba ti to udelaji cele bez kecu.

Ten novy napinak nema sroubovici ale uplne jiny system, takze to vydrzi...takova mala pitomost a jak dokaze odradit od jinak super motoru ;)

Ta cena za komplet rozvody se mi zda docela nizka a nebo to je jen za praci...pokud za praci tak do toho musis zapocitat jeste material na komplet rozvody.

Odkaz ke komentáři

No 5tis je jen za práci, ale nevím proč celé rozvody? Stačí snad ten napínák, když řetěz bude ok nebo ne? Nemyslím, že ve 40tis je třeba měnit rozvody, ale pro sichr jen ten napínák....jinak podle mě to bude stejné.

 

Ještě se zeptám, všechny ty předešlé (4) byly podobné konstrukce, až tenhle novej je jiné?

Odkaz ke komentáři

jinak mám potvrzeno ze servisu, že se tak děje nejčastěji okolo 70.000 km a navíc v případě potkání motoru na záruku škodovka už nedává celý půlmotor jak tomu bylo dříve, ale pouze nezbytné díly, nejčastěji tedy hlavu s tím, že ojnice a písty neřešit, asi těch případů je více a začíná jim to lézt do peněz ......

Odkaz ke komentáři

No ono jde spis o to v jakem stavu ten motor je, pokud jim prijede auto na valniku s totalne kouslim motorem, tak jim stejne nic jineho nezbyde, protoze je vsechno dotcene a ohnute. Pokud je to treba jako v mem pripade skocene jen o kousek tak to cenu nema, protoze motor akorat detonoval, nikoliv ze by si pisty dali scuka s ventilama ;)

Kdyz jsem daval auto na servis ja, tak tam meli prave dalsi TSi a cekali na novy motor, protoze byl totalne kousnutej.

Odkaz ke komentáři

jinak mám potvrzeno ze servisu, že se tak děje nejčastěji okolo 70.000 km a navíc v případě potkání motoru na záruku škodovka už nedává celý půlmotor jak tomu bylo dříve, ......

Tak já mám zase pro změnu dneska potvrzeno od vedoucího servisu Škoda(kamaráda), že dávají motor komplet novej, čili ne jen pár dílů, špatnej motor prej rovnou posílají do škodovky. A to dokonce i po záruce, pokud je zachovanej pravidelnej servis a všechny prohlídky přímo v aut. servisu.

 

Co se týče toho "K"čkového napínáku, ten termín od března 2012 je správnej. Co už ale není napsáno, že nepasuje do všech aut s 1,8 TSI. resp. zrovna do mého není kompatibilní, musela by se měnit spousta dalších věcí a bůh ví, jestli je to pro to vůbec přizpůsobené. Navíc mi řekl, že mám zůstat klidný, že problémy se týkaly pouze starých N kových napínáků, potvrdil mi problém s těmi zoubky. S novým napínákem tam prej neměli doteď žádný vůz. Ale na tyto vozy prý of. svolávačka byla a všem se ty napínáky měnily. Tak jestli to neděláme horší než ve finále je.

 

Ještě se poptám v Praze, lepší sehnat více informací, nejde o malé částky...

Odkaz ke komentáři

Nevim jak to je se svolavackama, ale ja Nko nemel a stejnak se mi to stalo a napinak byl uplne na srot...a zadna svolavaci akce na muj VIN nevyjela...krom nejakeho upgradu podvolantovky a RJ motoru, to bylo vse.

Ja nic horsiho nedelam ale to ze se v jednom tydnu sejdou v servisu 3 TSi se stejnym problemem, me take klidnym zrovna nenechava :(

Odkaz ke komentáři

Zjišťoval jsem dál u známého v servisu Škoda v Praze, všechny 1,8 TSI co dělali s přeskočeným řetězem byly ty první, se starými napínáky (typ N), s novými napínáky nedělali jediné auto. Bude to asi zase nafouklá bublina...

 

Jediný auto s přeskočeným řetězem a novým napínákem byl Superb, ale to prej byl totál zdevastovanej motor a napínák byl prej naprosto v pořádku. Expertíza potvrdila že k přeskočení došlo neúnosným přetočením motoru, prostě někdo jel jako prase.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...