Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Vcera jsme to s kamosem pocitali... prace komplet do 15000 kc... material v tom nejhorsim pripade do 25000 kc. Vcetne opravene hlavy new rozvodu a hafo blbosti kolem...

Ps. Kryt rozvodu urco nesundavali je to docela slozite se k tomu prokousat. Podle mne udelali diagnostiku a tim to skoncilo...

Odkaz ke komentáři

a proc bys nemohl zatlacit na skodovku? To jako fakt ze to auto je 4.5 nebo 2.5 po zaruce s 160tkm automatciky znamena ze se muze totalne rozkasovat motor ? Hele kdyz ti to za to nestoji a nedokazes se dostat aspon pro telefonat na zakaznickou linku prepnout do nasiraciho a stezovaciho modu klidne to nezkousej jsou to tvoje prachy moje ne.

 

z vetsiho pohledu:

Uz jen z principu aby si VW nemyselelo ze takovyhle sracky muze davat na trh bych to udelal a nebo si pozdeji nestezujme ze nam automaticky prodavaji casovany bomby, ted je cas jim to mlatit o hlavu pozdej uz jen muzeme brecet ze jsme to nedelali.

Odkaz ke komentáři

Jak bych měl tlačit na škodovku? Je to 6,5 roku staré a můžu jednat tak akorát se značkovými servisy...

 

Když o tom tak přemýšlím jak po 3dnech nečinosti najednou za hodinu a půl věděli že je to zmasakrované... podle mne akorát sundali kryt řetězu a viděli že to je skočené a dál to neřešili... normálně se podle vinu podívali do etky na celý motor aby to měli co nejjednodušší... jinak nechápu 130 000...

Nezávislí autoeservisy co jsou trochu strojaři mi řekli 50000 v tom nejhorším případě....

 

Mohli byste se mi někdo kdo máte etku podívat kolik stojí hlava a kolik blok - co se dá objednat za komplety a kolik stojí? Kod motoru je BZB...

Díkes

 

 

 

Za 130 000 je v Etce "X-ový" (repasovaný?) shortmotor. Nerepas stával 203 000...

post-11543-0-06987900-1391530024_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Díky Pawoučku.. 130 000 odpovídá tomu co říkali +20 za práci....

 

Je mi Olafe asi 2x tolik co většině zde a tak mám už trochu jiný pohled na věc. Na to abych se rozčiloval a hrál nasíracího - to nesvědčí zdraví... klepne tě pepka a co? Vezmeš si těch vyrozčilovaných 30litrů sebou? Víš že sebou nic nebrat, učitel, takovej osvícenej člověk, jen tak u dveří ho namátkou prohlédnu a on vám má sebou vkladní knížku.. :loool: A příště příjde jinej, mladší a ten už se nezakecá, to bude jinej sekáč.. :loool:

 

 

Jinak dnes jsem to zase odtáhl domu... je sundaný horní krycí plast a vyšroubované svíce - že by tam koukali nějakým periskopem na ventily? Volal jsem s několika lidmi co mají soukromé firmy na repasy složitějších motorů a dozvěděl jsem se zajímavou věc: Škodovka si nepřeje a značkovým servisům nedoporučuje tyto motory opravovat vevnitř- tj při závadách rozvodů, ventilů, klik, vložek atd. Proto ani nedodává vnitřní díly na trh - (např ventily na tento motor skoro nejsou k sehnání... ) a dodává celý x-kový motor. V záruce vymění, 1-2roky po záruce s nějakou tou kulancí a pak zákazníku plať...nebo si kup náš new model...

Kolega mi dohodil svého kamaráda co je motorář - dělá právě složitější motory atd... je to sice 160km daleko, ale i s odtahem to v nejhorším možném případě bude do 50tis... Bude to prý ale trvat déle, zejména třeba kvuli těm ventilům které se snad dají sehnat od nějaké fy z Hradce (?)

 

V prvotním šoku jsem poslal 10mailů na fy vykupující nepojízná vozidla (popsal jsem auto a situaci asi jako tady..) Odpovědělo všech 10 okamžitě... pak se situace kolem auta začala vyjasňovat a rýsovat.. a do 24hodin to všech 10urgovalo své maily že jsem jim neodpověděl. Myslel jsem že bude problém to vylágrované prodat a ona je o to taková bitka :o Chtěl jsem aby nabídli cenu - jen jeden nabídl 50tis (kdyby to byla nafta tak 70) ostatní chtěli abych řekl kolik chci abych mohli smlouvat což ovšem mám v paži páč nejsem z Balkánu :loool: Také je z toho vidět, jaký je hlad po dílech (kdyby neprodávali, tak by ji nechtěli..) a proč tolik aut mizí na díly...

 

Takže se to opraví (2-3 měsíce) a pak půjde rovnou z domu neb ve středu si jdu převzít new car :) V bazoši to najaře bude tak za 130... teď je otázka za kolik to opraví... pokud vyčerpá limit a bude za 50.. tak za to vy výsledku bude prodej za 80... Ještě dám vědět co najde až sundá makovici.

Odkaz ke komentáři
Guest petr.zemek

Dobrý den,

 

mám v plánu koupit 1.8 TSI, r.v. 2010 - 2011, stav tachometru do 100 tis. Ale jak se tady dočítám tak to nevidím dobře. Opravdu jsou s motorem takové problémy? Najedu cca. do 10 tis/ rok. Je vůbec nějaký motor od Škody bezproblémový? Ptal jsem se 5ti mechaniků,

dostal jsem 5 názorů.

 

Děkuji za info.

Odkaz ke komentáři

Bezproblemovy urcite je, ale aby byl bez problémů je pozreba udelat par veci co skodovka nedodelala. Napinak typu K je nutnosti... nebal by jsem se toho ale je to kus od kusu. Jinal jak jsem pdal ve svem vlakne ceka te urcite i vymena vodni pumpy do cca 150 tkm ale to je oproti zbytku malickost.

Odkaz ke komentáři

petr.zemek: ihned po nákupu 1.8 TSI (CDAA i každý jiný kód) doporučuji vyměnit rozvody, olejový servis, přepnout na zkrácený servisní interval. 90% problémů této motorizace je způsobeno zanedbanou prevencí. S napínákem model "K" se motor nikomu nepotkal.

Zatím ... :-) Přeju všem hodně štěstí při nákupu ojetého vozu!

Odkaz ke komentáři
Guest petr.zemek

Díky za info,

 

ještě prosím, kolik mě bude stát výměna? Tedy rozvody, napínák K + pumpa?

 

Jen aby mě někdo nenatáhl :-)

petr.zemek: ihned po nákupu 1.8 TSI (CDAA i každý jiný kód) doporučuji vyměnit rozvody, olejový servis, přepnout na zkrácený servisní interval. 90% problémů této motorizace je způsobeno zanedbanou prevencí. S napínákem model "K" se motor nikomu nepotkal.

Zatím ... :-) Přeju všem hodně štěstí při nákupu ojetého vozu!

 

Odkaz ke komentáři

No, asi mu tam tá jednička skočila navyše. 15 000 je asi nezmysel. Je to práca max. na dve hodiny aj s kávou.

 

Né není to nesmysl, to jsem za to zaplatil v autorizáku v roce 2010- 11. Samotná pumpa byla za 7000, viděl jsem to rozkuchaný když byla pumpa venku - je toho opravdu hodně venku, pumpa je totiž pod sacím potrubím které musí ven (takže vstřiky atd...)

 

práce asi 5500 a zbytek takové ty nesmysly jako spojovací materiál, čistící pasta, sprej na uvolňování šroubů, pozdrav ve dveřích...

Odkaz ke komentáři

Ted jsem cetl clanek a jeden borec napsal ze maji ve firme 10 x 1,8Tsi v ruznych vatiantach. Od Supu az po Octavie. V rozsahu 40 az 110 tkm se jim potkaly vsechny motory a to nektere 2x. Napsal ze spolehlivost je krasnych 120 %. :) Clanek byl z roku 2010 a tak jenom doufam ze se nebude opakovat pokus Skodovky ohledne napinaku a ze napinak typu "K" konecne prinese do techto rozbozrenych vod 1,8 Tsi klid. :)

Odkaz ke komentáři

Ohledně spolehlivosti by byla dobrá informace z hospodářského oddělení PČR - ti přece nakoupili 1,8TSI - několik set? tisíc? jenže kde k takové informaci přijít... Člověk by max znal nějakého místního poliše a na obvodním oddělení budou mít tak dvě auta...

 

Cesta řetězu se ukázala jako špatná - jak ve všech koncernových motorech 1,0 1,4 1,8.. tak v dalších značkách 1,6THP... a dalších.... Proto jsem už nešel do 1,8TSI 132kW byť sice věřím že tam dali káčko a dlouhé lišty atd, ale pořád je to jen záplata na blbou koncepci a šel jsem do řemenu se kterými nikdy žádné problémy nebyly pokud člověk nepřetahoval intervaly...

Odkaz ke komentáři

Naše firma měla asi 15x 1.8 TSI CDAA r.v. 2010 a za tři roky se z nich potkala jedna. Všechna jezdila na longlife a na pravidelné prohlídky bo ALD. Z ekonomického pohledu to bylo zajímavé středně, dobrá cena pronájmu (byla na to akce) byla znehodnocena spotřebou.

 

Odkaz ke komentáři

Po třech letech, kdy se vracely, měly 60-200k, většinou (modus) 120k. Ta první a jediná potkaná měla za sebou rok a 40tkm.

Navrhovali jsme preventivní výměnu rozvodů, ale ALD to (překvapivě) neschválilo. Jedno z těch aut jsem si odkoupil a rozvody pro můj klid nechal vyměnit. O osudu těch ostatních nemám informace, prodávaly se v letech 2012 - 2013 většinou přes ALD autobazar www.firemniauta.cz.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...