Přejít na obsah

Poruchy a problémy


Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Zdravim páni,

 

mam Octaviu II 2008 BMM 2.0 TDI DSG - auto je momentalne v servise.
Problem je ze z nicoho nic zacal motor klepat, pri plynulej jazde 80 km/h - cca 1800 ot. a pridani plynu sa nepodarilo dosiahnut ani 2000 ot - motor vybroval, klepal bez naznaku sily. Klepanie sa prejavovalo aj na neutrali pri zvyseni otacok.
Po otvoreni hlavy sme s technikom identifikovali vydratu vackovu hriadel a zdvihatka ventilov (hlavne na 1. a 4. valci).
Vymenila sa vackova hriadel a zdvihatka ventilov, avsak dnes mi technik volal ze auto este nejde a stale v motore nieco klepe.

Nejake napady co by to este mohlo byt. Vdaka, Michal.

Odkaz ke komentáři

Po včerajšku novy update - kluka vymenana + zdvihatka ventilov, po nastartovani motor bezi OK, pri postupnom zohriati motoru zacina motor klepat. Pravdepodobnou pricinou je slaby tlak oleja na zdvihatka ventilov, mazanie lozisk vackovky by malo byt OK. Zdvihatka sa daju kusok stlacit srobobakom - co by sa namalo dat. Cakam na meranie tlaku oleja. Ak bude slaby tlak oleja tak vymena cerpadla. Ak bude tlak dobry, co moze byt pricina - upchaty kanalik v hlave ? Da sa to nejako riesit ?

Odkaz ke komentáři

Chlapi, je lepší dát kabinový filtr s tím aktivním uhlím nebo normální bez uhlí? Ptám se proto, že každý rok dávám s uhlím a vždycky, když běží klima a pak jí vypnu, tak mi chvíli smrdí z větráků, takovej divnej zápach. A to i hned po vyčištění klimy s výměnou toho fitru právě s aktivním uhlím. Tak mě napadlo, jestli to nedělá právě to uhlí.

Odkaz ke komentáři

Zdravim,

auto mi teď začalo při přidávání plynu v rychlostech kolem 80,100,120 km/h vydávat takový "chrčivý" zvuk přijde mi, že je to ze strany řidiče v motorovém prostoru. Auto je po výměnně rozvodů, vodní pumpy oleje zhruba před měsícem, tedy bylo v servisu autorizovaném a na diagnostice nic nebylo. Momentálně najeto zhruba 200 000. Tento zvuk mi přijde, že se projeví pouze někdy není to pravidlem, že vždy. A občas je téměř neslyšitelný. Možná už také blouzním a vždy tam byl, ale teď si ho asi více uvědomuji? :) Nevíte někdo co by to mohlo být?

Díky

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahojte. Mam vazny problem dpf filtrom


Ahojte. Mam vazny problem s dpf filtrom. Tak najprv mi zacala svietit kontroka a tak sme ho vicistili v servise a dali spet a bolo vsetko v poriadku asi tak na 200 km auto zacalo trhat pri vysich otackach az sa hodilo do nudzoveho rezimu a neskor zacala svietit kontrolka dpf tak sme isli spet do servisu a tam mi povedali ze nech kupim novy filter a tak sme aj spravily ale zopakovalo sa to iste a po navrate do servisu mi povedali ze sa mi filter rychle zaplni bordelom a ze to budu striky zle spalovat a treba ich vymenit a tiez nerozumiem preco sa ten dpf filer sam necisti ako som to tu niekde cital. Auto je O2 2.0 tdi bmm. Vie mi niekto poradit co s tym je alebo kto bi mi vedel pomoct? Dakujem a ospravednujem sa za ten pravopis Marek

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Zdravim,

 

chcem sa opytat pred 2 tyzdnami som kupil Scout (BMM, 2008) ked idem cez otazky 2200 - 2400 auto vibruje a dost huci, pricom ten hluk ide ako keby zo zadu auta (haldex?). Viete mi niekto poradit? Lebo ked tomu prikurim na 140 tak ide ako hodinky a ziadne vibracie ani nic, to iste pri 120, resp. otazky pod 2200. Poradte prosim? Cital som nejake diskusie s tym, ze to moze byt pruzny spoj kardanu. Neni mozne ze je to aj nieco s Haldexom?

 

DIKY

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...

Ahojte,panové a dámy.

 

PROSIM O POMOC.

 

Mam supa 2009 2.0 103kw .

 

(škubání pri studenem rozjezdu)

 

Uz si nevim rady a nikdo taky ne. Vsichni si mysli ze sou to vstriky...

 

Kdyz otocim klickem, tak motor naskoci na prvni brnknuti.

 

Kdyz zkusim pridavat plyn na volnobeh,tak krasne jde,,,zadne skubnuti ,nic!!! motor jde krasne,,neklepe,,,nic...

 

Takze nastartuju za studena,vsechno je v poho,ale kdyz vyjedu tak na jednucku dobry,,,ale zaradim dalsi stupen a zvednu otacky,,,tak citim skubani motoru (asi motoru,,proste celeho auta,hlavne v plynovem pedalu to citim,ale neprijde mi ze by rychlost klesala).

 

Auto,po 1km slape normalne,,,,kdyz uz auto rano vyjede tak pak slape celej den jak ma,,,,ale druhej den ,jak to stoji proste celou noc,,tak zas,,,,

 

Beru jen vervu a pridavam aditivum.

 

Zkusil jsem to cipnout na 125kw a zmena zadna,,,

 

I to trosku nekde klepe,nevim jak,,,kdyz mam zavreny okno,tak to ani neslysim,,,ale kdyz mam otevreny a zvuk se odrazi mezi baraky,tak to slysim,,,jinak na volnobeh,nikdy zadny cuknuti,,spatnej zvuk nebo klepani,,,,:(((((((((((((

Odkaz ke komentáři

a co máš za typ motoru? PD?

 

To nevim,ale myslim ze PD.

tandemove cerpadlo... vymen tesneni... a jestli to nepomuze tak gumicky na vstricich... muzes mit vymlacene ulozeni vstriku ale to by si poznal podle zasraneho naftoveho filtru... koukni taky na nej kolik je tam boordelu ...

 

Kouknu na nej,,,ale ten sem menil a zasranej teda byl,,,tedkom sem ale nekoukal na ten novej..

Odkaz ke komentáři

jestli tam byli saze tak gumicky jestli ne tak tandemove tesneni...

 

Tak jsem to vyndal,fitlr je krasne cisty,jen na jedny strane,byli takove malicke cerne castecky (jak kdyby saze) Ale zasrany to nejak nebylo,ale takove tupky tam byli,co myslis??? stejne asi vymenim vsechno co si povidal,,hm?? Nebo myslis ze by to mohlo byt neco jineho jeste??

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...