Ladis Odesláno Únor 23, 2014 Sdílet Odesláno Únor 23, 2014 Zdvihátka se měnily taky. Těžko říct, jestli okolo nich může mizet takový množství oleje. JInak jsem rád i za hloupý nápady, protože mně samotnýho už nic nenapadá :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pohodycka Odesláno Únor 24, 2014 Sdílet Odesláno Únor 24, 2014 zdravím, mam octu 1,6mpi 75kw rok 2006 motor BFQ najeto 271100km, dnes když sem jel do práce tak se mi cestou rozsvítila žlutá kontrolka motor a na displeji maxidotu mi naskočilo že mam zajet do dilny a že je neco špatneho na emisích. zajimalo by me jestli s timhle ma nekdo skušenost a popřípade jak ji vyřešil ? dik za komentáře ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ladis Odesláno Únor 24, 2014 Sdílet Odesláno Únor 24, 2014 To může bejt více věcí, asi to bude chtít napojit na diagnostiku. Mně se tohle hlášení taky objevovalo, jednalo se o nějakou nahodilou chybu lambda sondy. U mně to asi souviselo s olejem co motor žral. No a pokusil jsem se to vyřešit výměnou gufer a jak jsem dopadl, viz výše :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pohodycka Odesláno Únor 24, 2014 Sdílet Odesláno Únor 24, 2014 to bude neco podobnýho pač tej mej taky chutná olej a to cca 1litr na 1000km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Únor 24, 2014 Sdílet Odesláno Únor 24, 2014 Určitě se ozávají lambdy, protože už mají dost toho oleje, asi jim už nechutná a bylo by potřeba s tím něco udělat!!! Třeba změnit značku oleje... :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pohodycka Odesláno Duben 14, 2014 Sdílet Odesláno Duben 14, 2014 zdravím, tak sem měl tusvou holku na diagnostice. A ta kontrolka motoru jak mi svítila , tak to byl motor tak strašně uškrcenej, prostě řídící jednotka dávala extrémně malý množství benzínu do vzduchu= chudá směs. Tak jsme na diagnostice přidali a vše je OK ;) Mam ještě otázku newí někdo kde se maže kulisa na řazení? myslím pod řadičkou, když řadím 1, 2, R a 5 tak to vrže, kdyby mi někdo poradil kde se to maže a jak se k tomu místudostanu byl bych velice rád, kloubek sem už mazal a nepomohlo to . Děkuji za reakce 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest tombonjorno Odesláno Květen 9, 2014 Sdílet Odesláno Květen 9, 2014 octavani,tento vuz me jiz prestal bavit --problem:vyskoceni otacek pri vyslapnuti spojky pri jizde-motor dale 2sec. pridava nez spadne na volnobeh--1.6 74 kw 97 rok jedna z prvnich na rady servisu reseno vymenou novych veci original: cidlo teploty nasavaneho vzduchu elektrom.ventil na nadobce regulator tlaku paliva-zmeren tlak na obou stupnich,hodnoty v poradku cidlo klepani zapalovaci civka svicky kabely 2x snimac otacek klikovky cidlo teploty kapaliny 3x vaha vzduchu 2x skrtici klapka vlnovec ke klapce lambda sonda novy vyfuk,vlnovec bez zavad lanko plynu rozebrany a promazany plynovy pedal pretesnene cele sani a vstriky,rozvody,filtry,naplne,pojistky rozbalena kabelaz bez zavad,promerene kabely bez zavad SAKRA to stalo penez zkusmo natazen spojkovy spinac k ridici jednotce ale 06A 906 019 AJ spinac nezna a neregistruje ho. dle vagu za jizdy-povoleni plynu okamzite registruje v blokovych hodnotak jako sepnuti koncoveho spinace volnobehu,nicmene stale motor krmi a vytaci cca 2 vteriny dal a jedno v jakych otackach,a me vytaci uz taky jedine reseni kdy prestal je odpojeni cidla otacek kliky ale bez nej jede jak shnila babovka a starovani taky nic moc super ale jde,vrchni cidlo otacek na vacce funkcni,na ten to s bidou jede a pres 5200 se dostanu.na cidle klikovky jsou 3 vodice.dva vcetne stineneho mi na test zkratu piskaji proti kostre a proti sobe,pri nenastartovanem motoru a zapojeni v RJ!!ale kabelaz neni prostrelena az k jednotce,to je v pohode?nicmene podle Vagu pocita cidlo dobre,v blokovych hodnotach ma cislo 88 coz je v norme.Skoda servis krci rameny,servismani krci rameny ze to jeste nevideli.ja uz krcim rameny taky.mate jiny napad nez to prodat? Mám stejný problém s tim rozdílem, že mám 1.6 75kw 2009. Děla mi to zatím jen když je auto studený. Přišel jsi na to cim by to mohlo byt nebojsi to prodal? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mausek Odesláno Květen 14, 2014 Sdílet Odesláno Květen 14, 2014 nn neprodal,ale pokrocil,ja bl**c jeste dokonce koupil snimac otacek na vacce a nove plynove lanko,vse pri starem "zavada"je stale,skoncil jsem na tomto vytah z DP: Je-Ii škrticí klapka bez proudu, nastaví sedo určité mechanicky stanovené polohy, cožu motoru, zahřátého na provozní teplotu, znamenázvýšení volnoběžných otáček.Nastavovač škrticí klapky převezme funkcizavírání škrticí klapky s tlumením.!!!!! A taky presne tohle uz mi to porad dela,jak mi sepne spinac volnobeznych otacek ihned se otacky zvyssi a pomalu zase zacnou padat-overeno vizualne.ted zkoumam jestli mi nekolisa napeti na RJ a nasledne jestli nekolisa napeti na klapce kam to ma RJ posilat,asi se mi to nekde po ceste ztraci a nebo uz v RJ tezko rict,nicmene do vymeny/opravy/repase RJ se mi fakt uz za ty prachy nechce. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
robert326 Odesláno Květen 31, 2014 Sdílet Odesláno Květen 31, 2014 Dobrý deň, mám octaviu 1.6 75 kw 2005. Potrebujem poradiť s pár veciami. Na olejovom veku z vnútornej strany sa mi kondenzuje voda a robí sa tam taká hnedo-sivá gebuzina. Ďalej pri brzdení mi trasie volantom kotúče majú cca 4 000 km. a Ešte že, pri štartovaní studeného motora kolíšu otáčky a pri rozjazde akoby ju dusilo a niečo v motore praská a puká. čím to môže byť spôsobené? Za odpovede vám budem vďačný :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pohodycka Odesláno Květen 31, 2014 Sdílet Odesláno Květen 31, 2014 zdravím, ta hnedo-sivá gebuzina jak píšeš tu tam mívám taky ale spíš v zimě ted v létě se mi tam nedělá, to bych neřešil ;) já to též neřeším. to třesení volantem bych nechal převyvážit kola, potom srovnat kotouč když by nepomohlo vyvážení. nebo to mohou být tlumiče, silentbloky, stabilizátory, ložiska kol, ..... ten start to newím napadá mě jen prasklá hlava 0 Citovat Odkaz ke komentáři
robert326 Odesláno Květen 31, 2014 Sdílet Odesláno Květen 31, 2014 zdravím, ta hnedo-sivá gebuzina jak píšeš tu tam mívám taky ale spíš v zimě ted v létě se mi tam nedělá, to bych neřešil ;) já to též neřeším. to třesení volantem bych nechal převyvážit kola, potom srovnat kotouč když by nepomohlo vyvážení. nebo to mohou být tlumiče, silentbloky, stabilizátory, ložiska kol, ..... ten start to newím napadá mě jen prasklá hlava No, stabilizátorové kosti mi vravel mechanik že treba vymeniť a že potom sa uvidí ale vyvážiť ich skúsim dať a možno aj kôli geometrii to može robiť. Inak máš subwoofer v Octavii? Potrebujem poradiť niečo s kufrom :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pohodycka Odesláno Květen 31, 2014 Sdílet Odesláno Květen 31, 2014 subwoofer bohužel nemám :( , chystám se do něho jít ale nejprve si tam chcikoupit lepší radio (nyní tam mam originám symphony od škody).Kdyby jste věděl jakýtyp tam presně pasuje , bylbych rád za dobrou radu ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
robert326 Odesláno Červen 1, 2014 Sdílet Odesláno Červen 1, 2014 subwoofer bohužel nemám :( , chystám se do něho jít ale nejprve si tam chcikoupit lepší radio (nyní tam mam originám symphony od škody).Kdyby jste věděl jakýtyp tam presně pasuje , bylbych rád za dobrou radu ;) No, ja som si kúpil autorádio LG-LCS710BR a v tom ramčeku originálnom mi pekne vošlo celé, a hrá super. Pekné ekvalizéry má, len trošku tie sériové reproduktory trochu nezvládajú. Výkon rádia 4x53w :) Aké máte vy vpredu reproduktory? Chcem dať nové ale neviem aké. Len viem že komponentné lebo výšky chcem mať hore kde sú od výroby. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pohodycka Odesláno Červen 2, 2014 Sdílet Odesláno Červen 2, 2014 nemám tušení co tam je za reproduktory, jsou to originální z výroby, mam jich tam 8 celkem v celem autě 0 Citovat Odkaz ke komentáři
robert326 Odesláno Červen 2, 2014 Sdílet Odesláno Červen 2, 2014 nemám tušení co tam je za reproduktory, jsou to originální z výroby, mam jich tam 8 celkem v celem autě Ahá. Ja len tak som myslel že či nemáte iné že dostanem radu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Červen 2, 2014 Sdílet Odesláno Červen 2, 2014 No, ja som si kúpil autorádio LG-LCS710BR a v tom ramčeku originálnom mi pekne vošlo celé, a hrá super. Pekné ekvalizéry má, len trošku tie sériové reproduktory trochu nezvládajú. Výkon rádia 4x53w :) Aké máte vy vpredu reproduktory? Chcem dať nové ale neviem aké. Len viem že komponentné lebo výšky chcem mať hore kde sú od výroby. Ono záleží kolik do těch repráků chceš investovat, ale dost se dozvíš v sekci Audio, autohifi http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showforum=22 . Pokud chceš aby ti to lépe hrálo, tak to chce lepší rádio než je originální (to splňuješ), potom lepší repro (záleží kolik chceš investovat) a dále je dobré pořídit MDF podložky a pokud to chceš mít fakt dobře udělané, tak je i potřeba vytlumit přední dveře tlumícím materiálem. Po tom všem je možné, že ti to časem bude málo a už to bude chtít reproduktory napájet zesilovačem, protože samotné rádio dokáže reproduktory vybudit tak na cca 30% výkonu. A jak je to možné, když má např. rádio výkon 4x 53W? To je maximální (špičkový) výkon rádia, který dosáhne jen malinkou chvilku, takže v praxi o ničem..., ve skutečnosti je hrací výkon (RMS) okolo 4x20-25W, pak už začíná zvuk hodně zkreslovat, takže se to nedá poslouchat a v domnění, že reproduktory nestíhají je to naopak, rádio nestíhá dodávat potřebný výkon. Takže je potom řešení nepouštět hudbu moc hlasitě nebo si vypomoct zesilovačem... ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
robert326 Odesláno Červen 4, 2014 Sdílet Odesláno Červen 4, 2014 Ono záleží kolik do těch repráků chceš investovat, ale dost se dozvíš v sekci Audio, autohifi http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showforum=22 . Pokud chceš aby ti to lépe hrálo, tak to chce lepší rádio než je originální (to splňuješ), potom lepší repro (záleží kolik chceš investovat) a dále je dobré pořídit MDF podložky a pokud to chceš mít fakt dobře udělané, tak je i potřeba vytlumit přední dveře tlumícím materiálem. Po tom všem je možné, že ti to časem bude málo a už to bude chtít reproduktory napájet zesilovačem, protože samotné rádio dokáže reproduktory vybudit tak na cca 30% výkonu. A jak je to možné, když má např. rádio výkon 4x 53W? To je maximální (špičkový) výkon rádia, který dosáhne jen malinkou chvilku, takže v praxi o ničem..., ve skutečnosti je hrací výkon (RMS) okolo 4x20-25W, pak už začíná zvuk hodně zkreslovat, takže se to nedá poslouchat a v domnění, že reproduktory nestíhají je to naopak, rádio nestíhá dodávat potřebný výkon. Takže je potom řešení nepouštět hudbu moc hlasitě nebo si vypomoct zesilovačem... ;) Ešte som chcel vedieť, že aké rozmery reproduktorov sú v kufri v tých bočných mriežkach okolo plata. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Červen 4, 2014 Sdílet Odesláno Červen 4, 2014 Přední repro je 165mm a zadní 130mm. Dopředu dát komponentní repro, ale dozadu je dobré dát koaxiální reproduktory, protože zadní výškáče v zadních dveřích jsou neštaštně řešený... :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
robert326 Odesláno Červen 4, 2014 Sdílet Odesláno Červen 4, 2014 Přední repro je 165mm a zadní 130mm. Dopředu dát komponentní repro, ale dozadu je dobré dát koaxiální reproduktory, protože zadní výškáče v zadních dveřích jsou neštaštně řešený... :( V zadných dverách ani výškáče niesú. :) Ďakujem za ten rozmer. A inak do predných dverí by som chcel dať tietio repro. Bol by to dobrý výber? http://www.autodax.sk/eshop/reproduktory-do-auta/16-cm/komponentne/znacka-1/gzic-650x-1413.html A ešte že či by nebolo dobré dať tam aj MDF krúžky... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Červen 4, 2014 Sdílet Odesláno Červen 4, 2014 S Ground Zero chybu určitě neuděláš, takže i s tímto typem reproduktorů by jsi měl být spokojenej. Co se týká MDF kroužků, tak ty rozhodně doporučuji, protože má potom reproduktor lepší stabilitu a vybrace se tolik nepřenáší do dveří a tím pádem je i lepší předneš, než kdyby byly nové reproduktory osazené do origo plastových kroužků ;) Jinak pokud nemáš žádné zadní reproduktory, tak je jasné že nemáš v zadních dveřích výškáče a ani není dobré je do těch dveří dávat, protože to zbytečně křičí předním cestujícím do uší a tím pádem kazí celkový zvukový přednes.... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
robert326 Odesláno Červen 5, 2014 Sdílet Odesláno Červen 5, 2014 S Ground Zero chybu určitě neuděláš, takže i s tímto typem reproduktorů by jsi měl být spokojenej. Co se týká MDF kroužků, tak ty rozhodně doporučuji, protože má potom reproduktor lepší stabilitu a vybrace se tolik nepřenáší do dveří a tím pádem je i lepší předneš, než kdyby byly nové reproduktory osazené do origo plastových kroužků ;) Jinak pokud nemáš žádné zadní reproduktory, tak je jasné že nemáš v zadních dveřích výškáče a ani není dobré je do těch dveří dávat, protože to zbytečně křičí předním cestujícím do uší a tím pádem kazí celkový zvukový přednes.... :) Už som to vyriešil. :) Budú potrebné financie a idem do tých ground zero dopredu a dozadu 13cm koaxiály asi Sinusy.. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Červen 13, 2014 Sdílet Odesláno Červen 13, 2014 Chlapi, muzete pro me prosim nekdo neco udelat? Mam 74 kW a po bouracce mam novou kapotu z jinyho bouranyho auta. Mam pocit, ze na puvodni nebyl takovej ten filc, zatim co na tyhle je a udajne je to z TDi. No a ted v tech vedrech mam pocit, ze je tomu motoru proste horko. Tak jestli mi nekdo prosim kouknete... kdyz tak to na leto sundam... Diky moc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MiR Odesláno Červen 13, 2014 Sdílet Odesláno Červen 13, 2014 Ja mam 75kw a taky tam ten filc nemam davalo se to pry na TDi k vuli odhlucneni ,ale znam jednoho co si to prikoupil na benzin a jezdi s tim celorocne abych pravdu rekl tak jsem zadnej velkej rozdil pri jizde s tim a bez nezaznamenal :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jaster-83 Odesláno Červen 13, 2014 Sdílet Odesláno Červen 13, 2014 ja mam tiez ten tapacir alebo co to je na kapote, rozdiel v hluku neviem posudit ale problemy s tepolotou mi to nerobi, pokial to chces dat na leto dole tak to mas za 2 minuty hotove, je tam tusim len 9 plastovych cuplikov co sa stlacia a vytiahnu, nic viac 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pohodycka Odesláno Červen 13, 2014 Sdílet Odesláno Červen 13, 2014 já mám 75kw a též tam nic nemam, možná to tam má být ale když sem auto koupil v bazaru pred rokem tak už to tam nebylo, a ani to nerešim ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Červen 13, 2014 Sdílet Odesláno Červen 13, 2014 Sice mám předface, ale taky tam ten filc nemám a myslím si, že na teplotu to nebude mít žádný vliv. Pokud máš pocit, že se ti motor přehřívá, tak bude problém v chladícím okruhu a ne ve filcu na kapotě... ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jan Ištvánek Odesláno Říjen 3, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 3, 2014 Ahojte mám Octavii 1.6 74kw r.v. 1998 a nemůžu se dostat se spotřebou pod 7.9 nebo někdy pod 7.1litru, mohlo se stát, že ukazatel průměrné spotřeby se zaseknul, či je špatně seřízený motor anebo je už stará řídící jednotka ?? :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Říjen 4, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 4, 2014 Hodně záleží jaké trasy jezdíš (město, dálnice, vzdálenost apod.) a taky jestli myslíš dlouhodobou spotřebu nebo krátkodobou (spotřeba jen za 1 jízdu)...? Jinak ukazatel spotřeby se určitě nezaseknul, protože je řízenej elektronicky, jedině že něco odešlo na motoru a proto ta zvýšená spotřeba. V tom případě je nutné auto připojit na diagnostiku, protože tak by to bylo jen hádání... PS: teď mám auto předělané na LPG, ale když jsem jezdil na benzín, tak jsem měl dlouhodobou spotřebu kolem 8l (mám stejný motor jako ty) :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jan Ištvánek Odesláno Říjen 5, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 5, 2014 No, zaznamenal jsem to, když se měnila převodovka, jelikož u motorů 74kw jsou poddimenzované nýty na diferáku, tak praskly a musela se vyměnit za repasovanou, která už to má vyřešené pevnostními šrouby, ale vůbec si s ničím nemůžu spojit jakoý vliv na to může mít převodovka a pak se měnila i spojka, ale to taky nevim v čem by byla chyba. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 Když se ta spotřeba zvýšila až po výměně převodovky, tak mě tak napadá, jsou otáčky vůči rychlosti stejné jako tomu bylo u původní převodovky, tzn. točí stále např. při 100km/h 3000ot.? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.