p2p Odesláno Červenec 27, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 27, 2015 Jo, to jo... Zapomel jsem dat hlavu po tlaku, brusu a new gufirkach... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Červenec 28, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 28, 2015 doufam, ze jste pred uplnym slozenim odstranili ty napisy fixou, jinak to prece nemuze fungovat samozrejme super prace, parada!!! je mazec, jak se do aut (ted nemyslim tebe, ani Juru) pousti lidi a nechavaj si rikam mechanici, nebo dokonce automechanici a ty jako zakaznik proste nemas sanci na to prijit.... jen tak dal, panove! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 28, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 28, 2015 Napis tam necháme. .. bude to mít větší výkon. .. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 28, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 28, 2015 poselství příštím generacím :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 28, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 28, 2015 Tak a pokracovani... interne rikame "KUTILOVI"... "pan LORENC"... dneska se nasadili pisty, vrchni cast olejove vany, priruba motoru (stejna jakou jsme vymenoval i na mem aute),spojka, dvouhnotka, povesena prevodovka, zapojena spojka a nejake kraviny okolo startetu... Jak jsem uz psal tak sroub pooloosy byl po najezdu LORENCE KO... musi se dat i new vnejsi kloub. je uplne bez zavitu i s novym sroubkem... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Benik Odesláno Červenec 28, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 28, 2015 Ahoj. Řeším stejný problém, jen mi to vydrželo cca na 3/4l spotřeby oleje do 180.000km. Pak se podpálil ventil. Hlavu už mám zpět, jen potřebuji sehnat jeden píst - jetý beru taky (novějších u Š stojí 5.000,-). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 28, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 28, 2015 jak jsem ti psal skus EBAY... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 29, 2015 Tak dneska dopo... pretesnena hlava a viko ventilu, dostredeni nastavovace vacky, olejove cerpadlo a tucet veci kolem, spodni vyko olejove vany... a jak s sundavalo turbo se tam ukroutil jeden steft na prirube turbo vs. vyfuk... ani po navareni matky nesel vytahnout, tak ubrousit a odvrtat... trochu opruz, ale pujde to... Dale koupen new ventil ridici na prestavovac vacky, svicky, new gufero (priruby motoru), gufero na kominek prevodovky, protoze jsem je ukradl servisu ze zasob :) Docela mne rozesmalo, jmeno jurecka na vackach... zase to bude mit vetsi vykon... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 29, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 29, 2015 New steftik na turbu... svina nesel ven... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 31, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 31, 2015 Vcera se kutil jeden SUP 2 a nebyl cas delat pistiky, tak dneska se pokracovalo.. Komplet rozvody, turbo, vyfuk... PS: ta loziskova stena a sitko se potom poradne vypralo v cistici.. takhle spinave to tam neslo... Hledal se totiz ten kousek stareho sitka.... a samo nenasel :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 31, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2015 to sítko se mohlo už vypistit s olejem nebo zlstalo ve filtru, je docela škoda, že dnes se už na zátky vany nedává magnet.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 31, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 31, 2015 Sitko je feromagneticke a hledal jsem ho a nenasel.. Vytahoval jsem i ventil na filtru , zkontrolovana vana , kanaly od hlavy a nic... motor si ho zejvekl... Dokonce mam kacirskou verzi, ze to nema cenu tam ti sitka davat, i kdyz uz jsou inovovane... Az budem rozdelavat nejake auto kam jsme ho davali jsem zvedav jestli tam zustalo... :) O tom magnetu zadna, skoda ze ho nedavaji do vany a ted mne napadla myslenka... nechat si udelat magnetickou zatku... popremyslim o tom... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 31, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2015 to není vůbec špatná myšlenka, stačí jen nechat zmagnetizovat zátku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 31, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 31, 2015 zatku mam skusim to, ale nevim co to je za matros... vyvrtam dirku a dam tam neodym a zaleju nejakym sajrajtem ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sudetak Odesláno Srpen 1, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 1, 2015 Snad se nebude Pawouk zlobit, dám sem odkaz ze skodahome fóra, pro toto téma zajímavé čtení http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=365450 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Srpen 4, 2015 Autor Sdílet Odesláno Srpen 4, 2015 Tak popojedem do finale... auto dodelane v patek (2 tydny od predani) a dneska se predalo... majitel spokojen, predal Jura... podstatne se zlepsila odezva motoru ze spodnich otacek (oprava prestavovace klapky) a snad uz bude mit klid i se spotrebou oleje... :) :) Jak jsem uz psal , ale to je jenom nase domenka, ktera se nezaklada na dukazech, ale jenom na domenkach... auto bylo nekdy pred prodejem potkane... spravene kutilem panem LORENCEM viz predesle stranky, ale hlavni problem tj, velkou spotrebu oleje nedodelali, protoze nevedeli jak na to... V Bosonohach u Brna, kde hlavu delali, nic nenasli, tak delali jenom brus, gufera a tlakovou zkousku... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášL Odesláno Srpen 4, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 4, 2015 Potvrzuji slova, auto táhne už od spodu . Tím to děkuji Jurovi, že se pěkně postaral o můj vůz a konečně se autu věnovali odborníci a né nějaký "šmudla", kluci by mohli vyprávět. Fido, průběžně budu sledovat měrku oleje :) PS: zajímavá značka :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Srpen 4, 2015 Autor Sdílet Odesláno Srpen 4, 2015 jj dej potom info jak neco najedes 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kejml Odesláno Srpen 4, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 4, 2015 Jako potenciálního budoucího zákazníka by mne zajímala finanční náročnost. Děkuji. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Srpen 5, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 5, 2015 Myslím že by to zajímalo hodně lidí, taky máme doma 1,8 tai cdda a zatím žere tak litr na 8tkm i tak bych rád věděl na či se do budoucna připravit:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomulik Odesláno Srpen 6, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2015 Čauvec, také by mě zajímala informačně cenová náročnost. Šlo by prosím podat nějaké info? ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Srpen 8, 2015 Autor Sdílet Odesláno Srpen 8, 2015 Jelikoz se mnozi dotazy na finnancni narocnost odstraneni velke spotreby oleje u motoru 1,8 CDAA TSI, tak po svoleni angazovanych lidi (servis Jurecka) to vychazi takto: komplet prace do 20 tKC a material do 30 tKC... Jestli by v prubehu vznikl jakykoliv problem (viceprace) cena za praci je stejna... Servis je pojisten proti skoro vsemu (kdo zna Jurovu manzelku pochopi)... :) Co se tyce materialu, tak po par zkusenostech doporucujem vymenit i nektere veci, co primo s velkou spotrebou oleje nesouvisi... Viz vymena tesnici priruby motoru 06H 103 171 F a nejakych kravin kolem. Dale doporucujeme a delame pri oprave komplet hlavu (tlak, brus, new gufera a kontrola vodicich driku ventilu) u FI. vcetne uprav pistu... Nejdrazsi polozkou materialu je sada pistnich krouzku od Skoda, ta vychazi na 8 tKC...ale u Pavlicka to umi podstatne levneji. Na to jsme zatim ale nemeli odvahu, i kdyz o tom jedname... Do materialu samo patri olej, tmel, sitka, tesneni pod hlavu, kdyz je to v tomto stavu se delaji i rozvody, nekdy i vodni pumpa, gumicky na vstricich atd... Vse se da dolozit... Snad to je vse... Celou GO dela Jura a ja mu pomaham... podle casu... Prosim zdejsi diskutujici, aby se tady cena opravy v tomto topicu neresila, neni duvod, cena je pevne nastavena, ono to neni az tak trivialni oprava a Jura ma jeden motor TSI, na kterem jsme se ucili, nez jsme s tim zacali... dale, jestli to nekdo udela levneji, nema s tim problem... Blizsi informace klidne pres SZ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Srpen 9, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2015 Cenovka se mi zda v pohode na to, ze se motor defakto rozlozi na atomy. Jak je to v pripade, ze motor bude zrat olej za pul roku znovu? Precijen nez si v motoru vsechno sedne. Dik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Freddy Odesláno Srpen 9, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2015 Mich : nemělo by.stiraci kroužek je vyměněn za širší a tudíž líp plní svoji funkci jako u BZB. olej je vyměněn z 5w-30 na 5w-40 a interval doporučen na max 15 tisic .. motor si sedne za cca 500km .. :) Ps: puvodni kroužky jsou 0,98mm nové 1,2mm .. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Srpen 9, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2015 Radíte tedy změnit olej na 5w40? Dali mi ve škodovce do superba nový motor minulý rok v září a zatím úbytek není, ten nový by už prý ani nic neměl žrat, ale bůhví. Tam je nevýhoda, že když budu chtít dávat 5w40 museli by mi dělat servisní prohlídky každý rok, takto jezdím po téměř dvou letech nebo 28 tis km a po čtrnácti vždy vyměním olej doma. Ale pokud to má pro motor fakt smysl, kašlu na to a budu jezdit do škodovky každý rok. Doufám, že na motoru z roku 2014 budou ty vylepšené stírací kroužky nebo už fakt nevím.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Srpen 9, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2015 (upraveno) 5W-30 je řidká sračka, lejou to vyrobci do všeho jak navedený.... ideálně shell 5W-40 A3/B4 popřípadě podobný s A3/B4. Upraveno Srpen 9, 2015 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Srpen 9, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2015 Bez C3 asi, že? Když už dám jednou 5w40 bude dobrý u ní asi zůstat, že :-) Ty Maro daváš taky 5W40? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Srpen 9, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2015 (upraveno) jasně že dávám do pekáče 5W-40. tak doporučuje se A3/B4, otázka do kdy ho ještě budou prodávat. hele vyrobce říká, že si tam mužeš lejt 5W-30 pak 5W-40, je to dle nich jedno. realitu tohohle problému neznám.... Upraveno Srpen 9, 2015 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mich Odesláno Srpen 9, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2015 A s úbytkem oleje problém nemáš? Taky bys měl mít už motor, který olej nežere předpokládám. Jinak díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.